Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tulee kunnon omanapavuodatus.. Tänään tein kolmannen r-testin ja edelleen plussa. Mutta. Viiva oli ihan vähän vaaleempi kuin eilen. Kaikki testit oon tehny aamupissasta. Nyt vähän jännittää, millaisen viivan saan huomenna vai saanko enää ollenkaan. Menkkojen alkamispäivä olis ollu tänään kp31 ja dpo14. Onko jollain ollut näin ja päättynyt onnellisesti?

Ei kannata testailla kun plussa jo tullut. Kaikki mahdollinen vaikuttaa siihen pissan vahvuuteen joka näkyy testissä. Ja oliko kaiken lisäksi niin että jossain kohtaa testi ei enää vahvistu kun on jo niin isot hormoni määrät
 
Ei pitäny testata ennen kuin huomenna, mutta olin malttamaton. Ja nega viivanpaikkahan se oli. Käytin cb:n herkkää, jonka pitäis antaa vastaus jopa 6 päivää ennen menkkoja, eikä sitä hyvin haaleeta viivanpaikkaa kyllä musta voinut hyvällä tahdollakaan sanoa plussaksi. Nyt kyllä ehkä vasta se dpo 9-11, mutta en jaksa uskoa, että nega muuttuisi plussaksi. Ärsyttää. Testaan vielä toistaiseksi viimeisen kerran maanantaina. Tiistaina menkkojen pitäisi alkaa. Huomiseksi mulla ei ole testiä.
 
Täällä eletään tänään kp 12 ja kaksoishormoniovistesti näytti ekaa kertaa tässä kierrossa vilkkuvaa hymynaamaa! Yleensä 3-4 vilkkuvaa ennen pysyvää hymynaamaa, joten ovis voisi olla kp 16 kuten FF ehdottaa. Maanantaina kp 14 mulla ois folliultra letrojen tiimoilta, joten jospa ovis ois vasta sen jälkeen :p Jänskättää nähdä, miltä tilanne tässä kierrossa näyttää! Kohta pääsee taas piinailemaan!
Nyt vaan ahkerasti talletellaan ja pupuillaan :dance011:bunny
 
Muokattu viimeksi:
Eipä ennen olekaan kohdun alueella jomotellut näin pahasti. Tiedä sitten tuleeko kp1 aiemmin kun yleensä. Kivut alkaa normaalisti vasta päivää ennen. :eek:
 
Tänään apteekin herkällä nega, pysyi vitivalkoisena enkä edes tahdonvoimalla saanut siihen edes pikkuriikkistä viivaa...
Dpo 10-11.
 
Me pidettiin lauantaina juhlat kavereiden kesken ja tuli otettua muutama lasi boolia, valkoviiniä lasi ja yks breezeri. Loppuilta menikin pönttöä halaillessa ja kaikki tuli ylös. Ikinä ennen ei oo noin pahaa oloa tullu alkoholista ja vaikka menkat olikin viime viikolla (ke-pe), eli nyt on kp6, niin voisko silti raskaus olla mahdollinen. Mietin tätä just ton alkoholin käytön oireilun takia. Olisko tarpeen tehä testi vai luottaa siihen et kun menkat tuli, niin ei tässä raskaana olla?
 
Babakoors Voihan sen testin tehdä omaksi mielenrauhaksi :) Itekin oon joskus tehnyt, jos on ollut mitättömät menkat tai muuten outoa oireilua. Voihan niitä valemenkkoja ym. vuotoja olla alkuraskaudessakin!
 
Niin, en tiedä. Ennenkin on näitä samoja yhdistelty.. mut voihan se olla. Enkä ees juonu omasta mielestäni paljoo ja boolikin oli suht mietoa (6%).

Katoin, että oot 23-vuotias. Pakko sanoa, että just about tossa iässä mä aloin saada jäätäviä darroja ja muutenkin voida helpommin pahoin alkoholista. Eli toi voi olla ihan ikäänkin liittyvä kysymys. Nykyään juon harvoin paria lasillista enempää, mutta musta tuntuu, että saan ovulaation lähestyessä helpommin darran, eli toi voisi liittyä siihenkin.
 
Katoin, että oot 23-vuotias. Pakko sanoa, että just about tossa iässä mä aloin saada jäätäviä darroja ja muutenkin voida helpommin pahoin alkoholista. Eli toi voi olla ihan ikäänkin liittyvä kysymys. Nykyään juon harvoin paria lasillista enempää, mutta musta tuntuu, että saan ovulaation lähestyessä helpommin darran, eli toi voisi liittyä siihenkin.

Jep, voihan se olla, että ikä alkaa tekemään tehtävänsä :D
 
Takaisin
Top