Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uudet tervetuloa!

On: itkua päässyt muutamaan otteeseen, ihan pienistä asioista. Huhhuh :rolleyes: no mut ovista en o vielä bongannut.. tänään pitäisi olla ovis mut en sit tiedä tosiaan kun kahdet vuodot oli ja toiset alkoi kp 5-7. Eli yht vuodot kp 1-3 ja kp5-7.. saas nähdä tuleeko ollenkaan. Vielä ei o jättänyt tulematta mutta kai sekin on mahdollista..
b96c050cbcee966c8ead88ad23ed0ee8

Dpo 6. Munasarjakipuilut vaihtuneet menkka- ja jokapaikan juilimiseksi. Tissit liikearat, ei kosketus-. Piti olla rennosti, mutta tarkkailen _ihan_ joka mahdollista tuntemusta kehossa.

Pakko päästä purkamaan tätä piinaa...kp 28/27-30. Yk~10. Dpo ~13-14. Lämmöt 36,8 mikä on asteen verran enemmän kuin normaalisti. Dpo ~5 muutaman vessakäynnin kestänyt ripuli (=mahdollinen kiinnittyminen?:dontknow) sen jälkeen vatsassa tuntunut nippailua välillä, oon yrittänyt ignoorata koska tiiän kehittäväni oireita. Tänään tuntunut voimakkaastikkin semmoista pientä kipuilua vasemmalla alhaalla, ei ollenkaan menkkajomoja muistuttavaa. Eilen dpo ~12-13 tein rfsu:n liuskatestin (ei tullut herkkyyttä katsottua, varmaan 25, semmonen mitä perus-pikkuruokakaupoissakin myydään) --> oli puhdas nega. Tää on rasittavaa odottelua. Pitkästä aikaa jostain syystä toivo on korkeammalla mahdollisen tärpin suhteen ja jos/kun täti tulee, pettymys kirpaisee enemmän kun aiemmin :sad001 testailla uskallan uudestaan vasta ensiviikon puolella jos tätiä ei kuulu...

..kuka tietää kauanko talletukset :sign19säilyy sisällä oottelemassa iskussa:rolleyes:
2-4päivää..?
Pakko yrittää laskea..:smiley-angelic006

Ihmettelin tänää,ku vauvakuume kuplii yhtäkkiä ihan yli äyräiden:dummy1: rinnat ihan käsittämättömän kipeet:eek: ja olo oon,ku kiimanen kolli kuutamolla:love022:hug003

...oi vitsi..oisko se tosiaan nyt ovis:wideyed:
...talletuksen toivossa,kunhan ukkokulta pahaa aavistamatta kotiutuu töistä:excited001:dance018:love017

Onks muilla ovis aikaan pahoinvointia:eek: kiristää navan alta ja olo,ku lintsin laitteessa...mietin,et onks tää mahatautia vai ovis pahoinvointia:anyone
Noi rinnat kyl elää ihan omaa elämäänsäo_O
Mulla on pahoinvointia yleensä pari päivää ennen menkkoja... mut tää on luonnon moka,kuka hullu nyt haluaa peittoa heiluttaa jos oksettaa muutenkin?!:wtf:

Hei taas! Edellinen kierto ei tärpänny, mutta nyt tänään ovis kunnolla tikutettu! Ja minä työpaikkakunnalla ja mies kotona.. kotiin meen perjantaina.. no kyllä me sunnuntaina pupuiltiin et ehkå toivoa on :love017

Yleensä täällä kierto 28-33kp ja ovis +13-17kp kohdalla ja tässä kierossa + 22kp.Nyt menossa 13dpo ja dpo päivät kestävät yleensä 14-16pvää.Kuukautiset siis myöhässä mutta sen tietääkin että ei vielä olisi normaalin ajan mukaan vielä pitänyt alkaa koska ovis + tuli myöhemmin vaikka ennen tuota + oli jonkin sortin ovis oireita.Flo ennustaa sunnuntaille kuukautisia siihen asti ajattelin max kärvistellä.20.2. Ois IVF suunnittelu aika niin toivotaan että ennen tuota aikaa selviää että mikä on alkaako kuukautiset vai raskaus? Turvotusta,etovuutta kahvista ja kahvi ei maistu,rinnat kipeet plus karkkina kakun päällä on jomotukset vatsassa nuohan oireet voivat tulla sekä raskaudesta sekä lähestyvistä kuukautisista.

Mulla on nyt ollu melkein viikon mahakipuja ja pahoinvointia ja ovis oli eilen. En tiedä liittyykö toisiinsa. Päänsärkyä ollu useamman oviksen aikaan!

Hei nipsuliini-sama!! :eek:Tai siis hedari herkäs nyt,mut toi maha olo ja yhden CB nettilaskurin mukaan mahd.eilen ovis...:bored:
Voevoe tätä naesen elämee :hilarious:

Jes!loma viikko edessä :cool05
Ja arkeen paluu alottaakin sit piinat :facepalm: taas...
Mut jospa nyt ois saatu talletukset sopivasti,niin lomalla ois hyvä tehdä ekat kehityksen taiat:dummy1: rauhassa ja ilman stressiä:happy:
Ihan järkky kipee toi alavatsa koko viikon ja paineen tunne sattuu :confused013

Takaisin