Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 3? Eilen oli kunnon alavatsakivut,ihan siis piti hammasta purra,mutta limat+lämmöt kertoo että olisi nyt kolme päivää oviksesta...
Huomenna eka käynti lapsettomuuspolilla,ihan hitusen jännittää!
 
Aivan!:rolleyes: olinpas mä nyt tonttu...
Ovis ja peiton heilutus loppiaisena:happy:
Päätä särkee,selkä outoilee,alhaalla paineen tunne,ei pysty nukkuu suoraan mahallaan,pinna herkillä:angelic: ja menkat edelleen tulematta:wink
pienet rinra reppanat pitää huolen ettei ne unohdu-ei näillä tunnoilla:hilarious:
 
48DE549E-F8D5-4A4E-8410-0700672C7BDF.jpeg

Jes! Keskiviikkona tosiaan gynellä käyty ja oli johtofolli sekä kohdunlimakalvo hyvällä mallilla :) aavisteli ovista viikonlopulle tai vähän jälkeen. tänään vihdoin ovisplussa!
Tästä taas piinaamaan :nailbiting::grin
 
Kp 27/23-30 aika rauhallisesti piinailen. Joka aamu tietty testaus :hilarious: mutta menkka oireet alko toissa päivänä, niin eiköhän ne viimeistään huomenna ala..
 
Mä hyppään tähän väliin oman navan kanssa valittamaan. Siis mä en kestä! Ovis ihan varmasti ovella ja mul tuli eilen hirvee flunssa! Mies tuskin haluu koskee muhun kauheesti sillä tavalla :D "rakas kyl me voidaan, eD o yhDään Duhanen ees" ...kuuntelin itteäni aamul. Tietty yksin ja aivastan joka toisen sanan kohdalla..ulkonäöstäni puhumattakaan :D voi elämän kevät :"D
 
Mä hyppään tähän väliin oman navan kanssa valittamaan. Siis mä en kestä! Ovis ihan varmasti ovella ja mul tuli eilen hirvee flunssa! Mies tuskin haluu koskee muhun kauheesti sillä tavalla :D "rakas kyl me voidaan, eD o yhDään Duhanen ees" ...kuuntelin itteäni aamul. Tietty yksin ja aivastan joka toisen sanan kohdalla..ulkonäöstäni puhumattakaan :D voi elämän kevät :"D
Mulla alkoi myös flunssa pari päivää sitten :D (olinhan viikon terveenä tossa välissä..jee :shifty:) tänään varmasti ovis. Järkyttävää jomotusta vasemmassa muniksessa.
Meillä on mies onneksi suostunut tallettelemaan ..ainakin vielä.:hilarious:
 
Mulla alkoi myös flunssa pari päivää sitten :D (olinhan viikon terveenä tossa välissä..jee :shifty:) tänään varmasti ovis. Järkyttävää jomotusta vasemmassa muniksessa.
Meillä on mies onneksi suostunut tallettelemaan ..ainakin vielä.:hilarious:

Katotaan mitä mun mies sanoo illalla :D toissapvänä alkoi jo oireet ja hän talletuksen jälkeen meni sormella käskemään uimareita uimaan hyvin :D ei häntä vaa innosta kipeenä kauheesti, eikä muakaan mut ku nää päivät onkin erikoispäiviä ;) :D
 
Uusi palstalla ja hirveessä vauvakuumessa. Olin viikko sitten kuparikierukan poistossa ja siellä näkyi folikkeli. Kipujen ja tikkujen perusteella ovis oli lauantaina ja vloppu hyödynnettiin miehen kanssa kyllä hyvin[emoji6]

Nyt dpo 4 ja vietävä kun jänskättää. Koittanut keksiä muuta tekemistä mutta aika varma oon että olis natsannut lauantaina
Tää olis siis meidän neljäs pieni[emoji173]️
 
Täällä menossa dpo9. Negaa testit näyttää ja lämmössä tuli selkeä droppaus dpo7 :oops: en siis oo mitannut bbt, mutta iltalämmöt mulla on oviksen jälkeen koholla 0,1-0,3 astetta, joskus enemmänkin. Luteaalitukena on menossa terolutit a+i, viime kierrossa alkoi tiputtelu niiden läpi dpo14, siitä seuraavana päivänä tuli jo lämmön lasku.
Kaiken huomioiden, ihmettä odotellessa... :rolleyes: :grin
 
Uutena koukkaan tänne... Dpo 5(?) ja oikeastaan muuta eroa tässä kierrossa ei ole kuin se, että ovulaatio varmistettu ultrassa ja sitä kautta toiveet vähän korkeammalla. Tosin yli vuosi tässä olis jo "saanut tulla jos on tullakseen". Toivon mahdollisimman vähän oireita, sillä tähän asti on kaikki mahdolliset "kiinnittymiskivut ja -vuodot", huonot olot ym. oireet liki joka kierrossa.
 
Takaisin
Top