Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä join greippimehua viime kierrossa jo vähän ennen menkkoja ja siitä tähän päivään ja edelleenkin. Tykästyin siihen niin meni helposti lasi päivässä :)
 
Pene, kuinka jännittävää!! :nailbiting: Sormet ristissä!

On: Lämmöt edelleen korkealla. Kp47 ja dpo16.
Toissa yönä alkoi sellaiset menkkakrampit, että olin varma eilen heräävän verilammikosta. Krampit jatkui koko eilisen päivän aaltoillen. Eikä täti ole vieläkään saapunut. Nyt aamusta vähäistä valkovuotoa, mutta se on tahmeaa, voidemaista ja väriltä valkoista. Yleensä kellertävää ennen tätiä.
Ei ole testejään enää kotona ja poika sairaana. Katsellaan siis viikonloppuun asti :D
 
Testi nega :sad001... onko kukkaan saanu nuilla one stepin liuskoilla plussaa?
Ei merkkejä menkoista... voihan se olla että ovis on myöhästyny mutta tiiä tuota.. jos ei viikonloppuna ala niin pittää maanantaina tehä uus testi :bag:..
 
Testi nega :sad001... onko kukkaan saanu nuilla one stepin liuskoilla plussaa?
Ei merkkejä menkoista... voihan se olla että ovis on myöhästyny mutta tiiä tuota.. jos ei viikonloppuna ala niin pittää maanantaina tehä uus testi :bag:..

Mie oon saanu molemmissa raskauksissa, dpo 14 on ollu vielä haalea, mutta selvä, ja siitä viikko eteenpäin on jo ihan vahva. Tykkään noista, kun eivät näytä ainakaan itellä turhia viivanpaikkoja, vaan pos testi on ollut sitä oikeasti. :-)
 
Jaahas :D äsken sitten vessassa hyyyvin vähän ja hyyyvin haileaa vaaleanpunaista vv:n joukossa. Kannatti taas innostua :grin
Ois kyllä jo ihan ok, et alkaisi jos on alkaakseen.
 
Tilasin varuiks laadukkaampia testejä kun nuo one stepit tuli ovistestien kylkiäisinä muutama kuukaus sitten niin jos ne on jotain kakkos laatua... :meh:
Yks pitempi kierto on ollu ja sillon oli kp39 ja seuraavana päivänä alko niin saas nähä venyykö tääki vai oliko oekkeesti ovis niin myöhässä ettei vielä näy testeissä :meh:..
 
Eilen meidän hoitopaikasta sanoivat kun soittelin että vuotoa ei näy vaikka primolutit on ollut käytössä.Nyt menossa 6päivä primolutin jälkeen jo.Neuvo oli se että nyt odotetaan että alkavatko itekseen jos alkaa niin käskivät tarkkaa kirjaa niistä kuukautisista pitää.Jos vuoto ei ole alkanut ennen meidän IVF suunnitteluaikaa niin sitten suunnittelu ajalla mietitään mitä tehdään.Toivotaan vaan että pian katkeaa kierto.
 
Nyt tulee kunnon omanapavuodatus.. Tänään tein kolmannen r-testin ja edelleen plussa. Mutta. Viiva oli ihan vähän vaaleempi kuin eilen. Kaikki testit oon tehny aamupissasta. Nyt vähän jännittää, millaisen viivan saan huomenna vai saanko enää ollenkaan. Menkkojen alkamispäivä olis ollu tänään kp31 ja dpo14. Onko jollain ollut näin ja päättynyt onnellisesti?
 
Kiitos Vaiana,tsemppiä myös sinne <3

Hmmmmmmm.
Hanat ei auenneet kunnolla niin kuin yleensä...Kirkasta verta tuli pyyhittäessä iltapäivällä ja nyt tullu ihan pari tippaa O.o
Nojoo,eiköhän ne kohta kunnolla aukee,yritän vaan epätoivoissani vääntää tilanteen toiseksi :banghead:
 
Täällä vielä odotellaan. Kp 26/24-29, dpo 11 tai 12. Kramppailee ja jomottelee ministi, ihan menkkatuntemuksia. Odotan vain milloin lurahtaa.... eilen tein iltapissasta apteekin tarkan testin ja se oli nega. Jotenkin tuntuu ettei tässä kierrossa vauva tarttunut kyytiin. Lisäksi esikoisen päikyssä ollut oksennustautia, joten yrjöämistä odotellessa :meh:
 
Hih! Löysin tästä ketjusta taakse päin selaamalla mun omat olot elokuussa siitä kierrosta, josta plussasin:grin Nyt on jotain, mihin verrata. Olinkin unohtanut osan niistä oloista. Nyt ei kyllä ole ollut ihan samanlaisia oloja, mutta raskaudethan voivat olla erilaisia:) Saapa nähdä, sorrunko testaamaan huomenna vai maltanko odottaa sunnuntaihin. Äskön alkoi ehkä pieni, menkkamainen jomottelu, jota mulla ei ollut plussakierrossa ennen plussaa. Toivotaan, että menkat ei nyt kuitenkaan ihan pariin päivään ala, koska muuten oletettu luteaalivaihe jää aika lyhykäiseksi.
 
Takaisin
Top