Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi on just pahinta piinaa, ku tuntuu et oireita on joka lähtöön, nut testit näyttää negaa... toivottavasti teillä molemmilla (elisabeth ja vaiana) tulis vielä plussa :)
Mulla tänään dpo10 ja flon mukaan menkat alkais ens to. Skippasin aamutestailun, koska en haluu nähdä negatestiä.. Oireita on välillä, eilen särki alaselkää ja vähän jomotteli alavatsaa. Saapi nähdä, miten käy..
 
Elisabet89, tunnistan tuon fiiliksen.
Pelottaa, että itselläkin kaikki nämä aamyön valvomiset ovat oikeasti vain stressistä johtuvaa :nailbiting:
Jomottelee taas (tosin mulla nyt sitä pitkin kiertoa muutoinkin) ja aamulla kokeilin kohdunnapukkaa, joka perkule vie oli ihan super alhaalla. Ei hitsi en ala, jos se täti nyt saapuukin :sad001
Lämmöt on kyllä koholla, kun viime kierrossa tippui jo pari päivää ennen menkkoja... tänään näyttäisi sovellukset menkkoja alkavaksi.
Pakko kipaista sinne apteekkiin :D
Onk sul kuin seilannu kohdunnapukka muissa kierroissa? Mitä nyt oon tässä piinaillessa lueskellu niin useimmat sanoo ettei mitään vaikutusta. Joillakin jopa alhaalla ja pehmeä ja silti raskaana.
Omalla kohalla haluisin tietyst uskoa, kun mulla ei normaalisti oo näin kova ja ylhäällä, että se ois varma merkki :hilarious:
 
Onko sillä kohdunnapukan sijainnilla oikeasti jotain väliä? Ja jos on, niin milloin sitä pitää alkaa seurailla? :woot:
 
Onk sul kuin seilannu kohdunnapukka muissa kierroissa? Mitä nyt oon tässä piinaillessa lueskellu niin useimmat sanoo ettei mitään vaikutusta. Joillakin jopa alhaalla ja pehmeä ja silti raskaana.
Omalla kohalla haluisin tietyst uskoa, kun mulla ei normaalisti oo näin kova ja ylhäällä, että se ois varma merkki :hilarious:

No itseasiassa nyt kokeilin taas ja on jälleen taas tosi korkealla:hilarious: kyllähän se seilaa miten sattuu pitkin päivää.
Piti taas vaan panikoida :grin
Eihän siitä tosiaan kannata mitään päätellä.
 
Onko sillä kohdunnapukan sijainnilla oikeasti jotain väliä? Ja jos on, niin milloin sitä pitää alkaa seurailla? :woot:
No lähinnä sitä seuraamalla on helppoa havaita ovulaatio. Raskautta onkin sitten vähän turha arvioida :grin
Yleisesti siis sanotaan, että raskaana ollessa napukka nousee korkealle ja on turpea sekä pehmeähkö. Mutta tämä voi tapahtua vasta esimerkiksi rv8–> eli ei kovin luotettava metodi.
Ennen kuukautisia taas laskee matalalle ja on kiinteä sekä hieman auki.
Tässäkin kovasti vaihtelua ihmisten välillä, poikkeuksia löytyy:grin

Napukka pitäisi tarkkailla useamman kierron ajan ja joka päivä samaan aikaan, jotta siitä osaisi oikeasti mitään päätellä. :D jos silloinkaan
 
Testattu nega :( ottaa aika koville nyt..
Aloin olla ihan varma raskaudesta ja nyt ei hajuakaan mitä tää keho taas touhuaa.
 
Mä oon päättänyt etten testaile ennen ens vknloppua. Kun viimeks oli myöhässä kuukautiset niin en yllättys jos nyt on sama homma. Nyt kp 33/32, Dpo 15. huonovointisuus vaivannut jo monta päivää, syödessä tulee paha olo. Saas nähdä mitä tästä kehkeytyy vai eikö mtn.
 
Mä oon päättänyt etten testaile ennen ens vknloppua. Kun viimeks oli myöhässä kuukautiset niin en yllättys jos nyt on sama homma. Nyt kp 33/32, Dpo 15. huonovointisuus vaivannut jo monta päivää, syödessä tulee paha olo. Saas nähdä mitä tästä kehkeytyy vai eikö mtn.

Toivottavasti sieltä sinulle se plussa tulisi :)
Mullakin ollu etovaa oloa nyt pari päivää.. Plaah, negaa vain
 
Olishan se mukava aloitus tälle vuotta. :) on tämä vuoden vaihde ollut niin vaihderikas huonollakin tavalla. Jylläs mahatauti, miehellä niin pahana ja pitkään että piti torstaina olla tiputuksessa tkssa.. mutta positiivista se että sain töissä vakipaikan ja jos nyt olisin raskautunut niin jäisin sopivasti mammalomalle melkein suoraan kesälomalta joka on heinäkuussa. Niin ja mieskin vaihtoi työpaikkaa, oli 9ttä vuotta ollut samassa firmassa ja otti lopputilin. :D Toivotaan parasta pelätään pahinta :p
 
On niin monenlaista juttua kohdunnapukasta että pelkästään niitä lukemalla mikä vaan tarkottaa mitä vaan. Niinku kaikki ennen plussaa -oireet yleensäkin :grin
Mun kohalla se menee jotenki sillai että ovulaation aikana on melko ylhäällä, pehmeä ja ehkä vähän niinkuin auki. Ovulaation jälkeen tuntuu kiinteämmältä ja on alempana. Vuodon alettua en ole tarkastellut niin että muistaisin paitsi että melko alhaalla on. Sen verran että tamppooni sentään mahtuu sisään. Siitä sitten taas ovulaatiota kohti..
Jossain sanotaan että raskauden alkaessa kohdunnapukka kovettuu ja vetäytyy kiinni sekä ylös, mutta tämä ei kuitenkaan läheskään aina pidä paikkaansa.
 
Täällä kans piinaillaan :wtf:
Tänään kp 34/28-29 dpo 17, eikä plussaa tai kuukautisia näy..
Tänään viimeks nega testattu. Aion kyllä nyt tämän aamuisen negan jälkeen jättää testit taas ainakin viikoksi, ellei nyt sattumoisin ala vuoto:shifty:
Alavatsalla ja selässä tuntemuksia ollut jo useamman päivän, ainoona erona on että menkkajomo lähti eilen. Mitäköhän lie:dead:
Plussatuulia kaikille ihan hirveesti:angelic:
 
Pahoittelut kaikille negan saaneille. Muistakaa, että toivoa on niin kauan, kunnes kp1 koittaa :)

Sitten omaa napaa. Kp 22/24-29, dpo 7 tai 8. Kylmä ja pientä lämpöä (37.4). Olo ei ole kipeä, joten olenkohan vain tulossa kipeäksi vai voisiko tuo olla raskausoire? :bored: en suinkaan ole yhtään malttamaton :hilarious:
 
No missäs ne ketjun plussat luuraa :confused:

Täällä kai kp21/dpo11, nega taaskin aamulla. Ellei olis luteaalitukilääkitystä, varmaan menkatkin alkais ennätysajoissa :bored: Tänään oli niin rivakkaa menkkatuntemusta jokin aika sitten. Loppui kyllä nopeaan.
Maailman pisimmältä tuntuvat piinapäivät :banghead:
 
Mullakin dpo 11, eilen testasin negan, tänään en edes viittiny :) Lämmöt on sentään vielä koholla ja viime kierrossa alkoi ekat tiputtelut, vielä ei mitään näy :)
 
Mulla dpo10. NaturalCycles näyttää menkkojen alkavan keskiviikkona. Millonkohan sitä testailis? Lämmöt edelleen korkeella. Pikku flunssa (3pvää) alkoi keskiviikkona, nyt jo terveenä.
 
Jaahas.. ensimmäinen pienen pieni veriviiru havaittu limojen joukossa. Eiköhän huomenna hanat aukea :sad001

Jos nyt positiivista puolta hakisi, niin eipä tiputellut tässä kierrossa! Luulisi olevan hyvä merkki :D
 
Ääh, mun kroppa toimii näköjään kellon tarkasti, tiputtelu alkoi kp 26 tismalleen samaan kellonaikaan, kuin viimeksi..se siitä sitten.. tsemppiä ja plussa onnea muille :)
 
Vieläkin omaa napaa - anteeksi!
Nyt kohdussa tuntuu oudolta. Mä en kestä jos täti tulee kylään. Kierto muutenkin heittelee muutamilla päivillä, mutta lisäksi se lyhenisi entisestään (nyt kp 22). Toki tylsintä olisi, ettei vauvaa tulisikaan.... mutta voisiko tuollaisella kolmen viikon kierrolla edes tulla raskaaksi??? Tuntuisi, että luteaalivaiheen olisi pakko jäädä kohtalaisen lyhyeksi
 
Takaisin
Top