Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vieläkin omaa napaa - anteeksi!
Nyt kohdussa tuntuu oudolta. Mä en kestä jos täti tulee kylään. Kierto muutenkin heittelee muutamilla päivillä, mutta lisäksi se lyhenisi entisestään (nyt kp 22). Toki tylsintä olisi, ettei vauvaa tulisikaan.... mutta voisiko tuollaisella kolmen viikon kierrolla edes tulla raskaaksi??? Tuntuisi, että luteaalivaiheen olisi pakko jäädä kohtalaisen lyhyeksi
Jos se oli kiinnittymistä?
 
Tässä kierrossa oon kyllä ehtiny kerätä pitkän listan oireita:joyful:
Tänään oon itkeny ja nauranu ihan pikku asioista. Toisinaan sellanen pms vitutus, että jo toivon että ne menkat tulis jo. Vaikka tietysti toivon enemmän että olisin raskaana :p
Ysiltä piti tulla jo sänkyyn lepäilee kun ei vaan jaksa:dead:
Alavatsaa jomottelee niin että tuntuu selässäkin.
Saunoin tunnin vaikka yleensä käyn ottamassa yhet pienet löylyt. Ois pitäny jäädä saunaan kun taas palelee. Silmiä kuivaa. Päivällä hikoilutti älyttömästi. Ja mitä kaikkee muuta..
Edelleen kp25/24-29
 
Nyt oon kyl hyvinki jännän äärellä...Sekä Pc että Cb antaa viivanpaikkaa/haamua ekaa kertaa vuoden yrityksen aikana :o Kp 22/24,dpo 11.
Päätin pyhästi etten enää testaa ellei menkat ole myöhässä,mutta tässä kierrossa dpo 8 alkoi niin oudot alavatsatuntemukset,etten malttanu olla testaamatta.
 
Huomenta kaikille muille piinailijoille! Kello on viis, mies lähti töihin ja itse en saa enää unta koska on nälkä :hilarious:
Yöllä oli hiki, nyt taas vaihteeks palelee.
Nännit on jotenki ison ja herkän tuntuset, mutta edelleenkään ei kipeät toisin kuin aiemmissa kierroissa. Vatsalla ei mitään tuntemuksia näin aamulla.
Kp 26/24-29
 
Tiedättekö sen tunteen, kun aamulla on ensimmäisenä pakko saada kahvia. "Lapset, keittäkää äidille kahvia, äiti ei muuten voi nousta sängystä" :hilarious:
Se tunne on poissa. Nyt vaan nousin syömään mandariineja.
Tätä samaa on kyllä ollut pari kertaa ennenkin että loppu kierrosta ei kahvi muka maistukkaan hyvältä.
 
Muokattu viimeksi:
En minä sittenkään jaksa odottaa viikonloppuun. Tänään on varmasti hyvä testata että täti ymmärtää sit tulla ajoissa jos ei plussaa tule :smiley-bounce022
 
Testivimmaisille vinkkinä ebaysta sellaiset kasettitestit (pipetti mukana), on yhtä herkkä ja hyvä kuin pc. Kemialliset on näyttänyt kuten pc ja negat on negoja. Jäi alle 20cnt / kpl, kun ostin 50kpl :rolleyes: tai oikeestaan 100, kun tilasin vahingossa kahdesti :laughing021
Kuvassa siis tän aamuinen nega, dpo12.
 

Liitteet

  • testi.jpg
    testi.jpg
    750.1 KB · Katsottu: 192
Negaa se testi näyttää. Ja sit kun katon sitä kirkkaassa valossa niin sit näyttää niinkun olis jotain raitoja vähän sinne sun tänne
 

Liitteet

  • 1515398300436-945297511.jpg
    1515398300436-945297511.jpg
    655.4 KB · Katsottu: 256
Voisin taas palailla tänne.. :joyful: en tiällä ole kirjotellu kun tuntuu että sitten ressaa vaan enemmän..:wideyed::grin
Kp34/32, flo mukaan olis tänään pitäny alkaa menkkojen, mutta toistaseks ei ole alkanut.. :nailbiting:
Oireita en ole edes seurannut jotta en niitä ainakaan keksisi.. :shy:
Testaamatta koitan olla perjantaihin asti..
 
Voisin taas palailla tänne.. :joyful: en tiällä ole kirjotellu kun tuntuu että sitten ressaa vaan enemmän..:wideyed::grin
Kp34/32, flo mukaan olis tänään pitäny alkaa menkkojen, mutta toistaseks ei ole alkanut.. :nailbiting:
Oireita en ole edes seurannut jotta en niitä ainakaan keksisi.. :shy:
Testaamatta koitan olla perjantaihin asti jos ei ala ennen sitä:rolleyes:.
 
Viuhkaus 95, meillä ihan samat kiertopäivät! :D itsekin ajattelin odottaa perjantaihin ihan vaan sen takia kun oli kktiset myöhässä viime kuussakin mikä tosin hyvin harvinaista mulla. Jospa tulis molemmille plussat :)
 
Negaa se testi näyttää. Ja sit kun katon sitä kirkkaassa valossa niin sit näyttää niinkun olis jotain raitoja vähän sinne sun tänne

Sun testi näyttää about samalta, kun mun toinen testi tänään. Jotain ihan pientä voisin ehkä kuvitella tossa näkeväni, mutta sitten ehkä ei kuitenkaan. Onko sullakin one step?
 
Pene Suostuukohan työterveys tekeen r.testiä kun sekin maksaa. Ja jos ottaa niin näkyykö hän työnantajan laskussa. Meillä pienehkö firma etten otattaisi työterveydessä jos näkyy sitten laskussa. Mutta kerro pyyditkö ja ottiko?
 
Muska,olisi pitänyt itse maksaa kun ei kuulu sopimuksen piiriin. Jätin ottamatta,olis maksanu 45e.

Nojoo. Haamuja siellä, haamuja täällä, + - digi hyvinkin nega. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...
 
Takaisin
Top