Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaista tervehtymistä Pikkutiik! Kannattaa varailla gynelle aika - voisi jotain ehkä selvitä...

Onko kellään jotain hyvää appia puhelimeen, johon voi merkkailla kierron alkupäivät, ovikset, yhdynnät jne? Olisi helpompi ja yksityisempi hoitaa se jossain apissa kuin että kirjoittaisin perhekalenteriin "talletus tehty", "kp1" :hilarious:

Mulla on clue app. Ekana sen asensin ja jäänyt pysyvästi puhelimeen
 
Pikaista tervehtymistä Pikkutiik! Kannattaa varailla gynelle aika - voisi jotain ehkä selvitä...

Onko kellään jotain hyvää appia puhelimeen, johon voi merkkailla kierron alkupäivät, ovikset, yhdynnät jne? Olisi helpompi ja yksityisempi hoitaa se jossain apissa kuin että kirjoittaisin perhekalenteriin "talletus tehty", "kp1" :hilarious:

Täällä Natural Cycles ja on tullut jäädäkseen :)
 
Valitettavasti :arghh: oireita on melko kovat kk-kivut, kramppaamista jo ainakin viikko ennen menkkoja päivittäin, tiputteluvuotoa 7-4 päivää ennen varsinaisia menkkoja, hartiapistos ollut pari kertaa ja myös valitettavasti kuukautisten aikaista suolisto- ja ulostuskipua.. ja tiheentyvä pissahätä. Syitähän voi olla monia, mutta pahoin pelkään kyllä sitä perhanan endoa:banghead:
Onko sulla minkälaista oireilu, kun epäilet myös endoa?
Mä lopetin pillerit vasta pari kk sit, eli ei oo ainakaa vielä kuukautisiin liittyen oireita siitä. Mulla on kolmisen vuotta ollut vasemman munasarjan kohdalla kipuilua. Pillerit lopetettuani kipu on jatkunut munasarjan kohdalta vatsaan ja reiteen päin:shifty: en vaan keksi muutakaan syytä. Hpv mulla oli kolme vuotta sit kun menin kipujen takia gynelle, se lähti itsestään mutta kivut jäi.
 
Täällä odottelen jännityksellä viikonvaihdetta että alkaako vuotopäivät vai ei. Ovulaatio oli joskus 23.12 muistaakseni, eli nyt dpo 11 kaiketi. Tämä kierto jotenkin oireettomampi kuin yleensä,jospa se olisikin vaan hyvä asia. Alkuviikosta pari päivää tissikipua ja turvotusta joka katosi oudosti jo parissa päivässä. Yleensä loppuu kun kuukautiset juuri alkamassa. Niiden pitäisi alkaa kaiketi 6.1, mutta viime kierrossa oli monta päivää myöhässä joten mikään ei yllätä. :P plussa olisi hyvä tapa aloittaa uusi vuosi, mutta ei pidä toivoa liikoja.
 
On tää sit vaan niin piinaavaa. Normaalisti menkkojen ois pitänyt tiistaina alkaa. Ovulaatiota en tikuttanut, mutta omasta mielestä tuli vasta kaksi päivää myöhemmin kuin mitä laskurien mukaan piti olla! ELI kk voi huomenna alkaa ja se on ns normaalia. Sunnuntaina testasin ja nega oli. Ellei huomenna ala, niin täytyy suunnata testiostoksille :wideyed:
 
Kopsaan omasta vakkari ryhmästä äsken laittamani viestin suoraan tänne, ainaki osittain, ja taidan jatkaa täällä nää pahimmat päivät etten piinaa muita yhtä paljon :hilarious:

Koska ollaan jo seuraavan vuorokauden puolella, niin minähän voisin jo laskea että on kp 22/24-29 dpo 10.
Ovis-oireista päättelisin oviksen olleen jo silloin kp 12. Limat alkoi nimittäin siitä sitten jo vähenemään. Sen perusteella sais täti tulla jo sunnuntaina jos on tullakseen.

Eilen ihmettelin kohdunnapukkaa. Sielä tosi ylhäällä se oli vielä tänäänki. Vaikka mulla on normaalisti sen verran alempana ettei oo ollu vaikeuksia ylettyä ja oikeastaan vain sinä päivänä kun menkat alkaa, se on noussu hetkeks ylöspäin melkein kuin hämäykseks.

Aamulla oli vähän kurkku kipeä mutta ei muuten oo mikään flunssanen olo paitsi vähän laiska ja vetämätön.. Oon huomannu että öisin meinaa olla hiki ja päivisin taas tulee kylmiä väristyksiä vaikkei varsinaisesti palelekkaan. Tätä sama ihmettelin kerran aikasemminkin, eikä se silloinkaan tarkottanu mitään, mutta silti, hiukset on likaset vaikka eilen pesin. kyllä ne nyt 2 päivää on yleensä menny..

Kaikista oireista eniten toiveita herättää toissapäivänä muutamasta oluesta aiheutunu kaikkien aikojen krapula..

Tällästä tänne. Muutama päivä pitäis jaksaa. Tai ehkä pahimmillaan viikko :nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tuli ovisplussa eilen tikkuun ja nyt sit aletaan taas jännittämään kuinka kävi. Lasketaanko tuo eilinen dpo0 ja tänään dpo1? Vielä on vähän oviskipuja, joten ehkä se parhaillaan tapahtuu?
 
Täällä vähän epävarmaa oliko ovis vai ei. Kunnon plussaa en saanut. Vain vähän tummemmat parina päivänä. Ehkä lämmöt kertoo muutaman päivän sisään tai sitten ei. Dpo ehkä 3. Piinailen varmaan dpo 12 jälkeen... Talleteltu joka toinen päivä nyt tässä kierrossa. Ehkä vielä pari kertaa vois varuuksi ja huviksi.
 
Muokattu viimeksi:
Ostinkin pari testiä tänään ja meinaan huomenna ja lauantaina aamulla testata. Myöhästähän se sit sunnuntaina tai sen jälkeen on testata kun menkat on jo silloin alkanu :hilarious:
 
Täällä tuli ovisplussa eilen tikkuun ja nyt sit aletaan taas jännittämään kuinka kävi. Lasketaanko tuo eilinen dpo0 ja tänään dpo1? Vielä on vähän oviskipuja, joten ehkä se parhaillaan tapahtuu?

Täällä kans dpo0 meneillä :) miten pitkä kierto sulla on?
 
Dpo 13. Alkuvksta mahatauti, nyt taas eilen alkoi iltapvllä mahakipu, tänään töissä jo aamusta maha kipeä ja on edelleen. Sen lisäksi koko pvn huono olo. :( kaikki ruuat yököttää.. Maurikin maistui kuin sokeroidulle kun aamulla join, eikö kahvistaan voinut juoda. seisaallaan huonompi olo kuin istualtaan. mies viisasteli että pullat uunissa mutta itse vastasin siihen että tai sit se mahatauti jatkuu :D
 
Negaa oli tänään, mutta vasta dpo 11.. Viime yönä tuli rinnoista pari tippaa "maitoa" :eek:. Koskaan ennen en oo huomannu tällästä ja tietysti lueskelin että useimmilla se on enteilly plussaa. Onko täällä kellää kokemusta, onko tullu "maitoa" ja silti negaa?
 
Täällä elellään kp 32/28-29. Ei ole kuulunut menkkoja, aina alkaa aamuisin vuoto, eli tänään ei ole mahdollisuutta alkaa :grin
Säännölliset kk mulla ollut aina, joten ihan uutta tää homma. Säteilyn tuntua ollut alavatsalla satunnaisesti, sekä pientä menkkajomoa

Kaksi testiä on antanut vain viivanpaikan
(Kyseessä apteekki raskaustesti ultra)

Ei tässä muuta voi kuin odotella jompaa kumpaa, plussaa tai vuotoa:nailbiting:
 
Aika monella näyttäis olevan jännät testipäivät käsillä, toivotaan paljon plussia!
Itsellä nyt dpo8 eli tuskaisia piinapäiviä vielä edessä! Menkkojen pitäis alkaa ens ke korvilla, mutta toivon ettei niitä tulisi! En viitsi ainakaan ennen sunnuntaita testata.. Olisi jo niin ihana saada oma pieni syysvauva :)
 
Takaisin
Top