Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Negaa oli tänään, mutta vasta dpo 11.. Viime yönä tuli rinnoista pari tippaa "maitoa" :eek:. Koskaan ennen en oo huomannu tällästä ja tietysti lueskelin että useimmilla se on enteilly plussaa. Onko täällä kellää kokemusta, onko tullu "maitoa" ja silti negaa?
Mun kaveri arvas toisen olevan tulossa ku rinnoista tuli maitoa jokunen tippa. Imetyksen lopettamisesta oli hällä jo aikaa yli puoli vuotta, joten ei liity siihen. Toivotaan että sullakin toi enteilis hyvää :)
 
Negaa oli tänään, mutta vasta dpo 11.. Viime yönä tuli rinnoista pari tippaa "maitoa" :eek:. Koskaan ennen en oo huomannu tällästä ja tietysti lueskelin että useimmilla se on enteilly plussaa. Onko täällä kellää kokemusta, onko tullu "maitoa" ja silti negaa?

Esikoisesta alkoi tulemaan joskus ennen rv 20 vasta nestettä rinnoista, ensimmäistä kertaa siis sellaista, nyt kun kaksi imettänyt sitä nestettä tulee edelleen vaikka viimeisimmästä imetyksestä jo yli vuosi, siskollakin tulee ja hänen imetyksestä jo 4-5 vuotta. Ei siis itsellä merkkaisi mitään :)
 
Aika samoissa täälläkin :) Kp20/dpo9. Negaa ainakin tähän saakka, eikä oikeestaan mitään oireitakaan. Jokin aika sitten oli pari aika kovaa vihlaisua alavatsalla, tietysti heti toive kiinnittymiskivuista heräsi :grin mikä lie kupla hukassa suolessa :laughing002
 
Negaa oli tänään, mutta vasta dpo 11.. Viime yönä tuli rinnoista pari tippaa "maitoa" :eek:. Koskaan ennen en oo huomannu tällästä ja tietysti lueskelin että useimmilla se on enteilly plussaa. Onko täällä kellää kokemusta, onko tullu "maitoa" ja silti negaa?

Mulla tuli juuri vuoden vaihteessa päättyneessä kierrossa maitoa joskus viikon kieppeillä oviksesta enkä ollut raskaana. Ja mä olen yli-innokas tikuttaja joten ei voinut olla missattu kemiallinenkaan, pissin herkkiin testeihin dpo 7-8 lähtien eikä niissä näkynyt haamun haamua. Silloin googlasin asiaa ja huomasin että etenkin aiemmin synnyttäneillä se voi olla alkuraskauden oire, mutta ilmeisesti se on muutenkin aika tavallista synnyttäneillä, ja kun löysin keskusteluja aiheesta niin aika monella se ei ollut tarkoittanut mitään. Mutta käsittääkseni voi myös ennustaa tärppäystä joten toivottavasti sulla on kyse siitä. :)
 
Elisabet 89, mulla sama juttu, maitoa tulee pari tippaa välillä puristaessa! :D mulla nyt menossa kp 31/32 ja en oo kyllä imettäny melkein 2,5 vuoteen..
 
Kiitos kaikille :smiley-angelic003Kommentoin nyt vielä itse tähän omaan ihmettelyn aiheeseeni..
Mulla esikoisesta alko tihkuu "maitoa" puolessa välissä raskautta. Kuopuksesta ei ollenkaan, mutta imetin pitkään ja kun viimein lopetin niin tippa silloin tällöin tuli vielä vuoden ajan imetyksen lopettamisesta. Nyt ei kuitenkaan ole enää viiteen vuoteen tiputellut mitään tisseistä ennen kuin viime yönä.
Aamulla seuraava testi. Sit luovutan ja alan odottaa menkkoja alkavaks.

Tänään siis edelleen
kp 23/24-29 dpo 11
 
Kiitos kaikille :smiley-angelic003Kommentoin nyt vielä itse tähän omaan ihmettelyn aiheeseeni..
Mulla esikoisesta alko tihkuu "maitoa" puolessa välissä raskautta. Kuopuksesta ei ollenkaan, mutta imetin pitkään ja kun viimein lopetin niin tippa silloin tällöin tuli vielä vuoden ajan imetyksen lopettamisesta. Nyt ei kuitenkaan ole enää viiteen vuoteen tiputellut mitään tisseistä ennen kuin viime yönä.
Aamulla seuraava testi. Sit luovutan ja alan odottaa menkkoja alkavaks.

Tänään siis edelleen
kp 23/24-29 dpo 11

Miten sä olitkaan todennut oviksen? Olisko mahdollista, että se ovis olisikin ollut vähän myöhemmin kuin oletat?
 
Miten sä olitkaan todennut oviksen? Olisko mahdollista, että se ovis olisikin ollut vähän myöhemmin kuin oletat?
Limoja seurailin ja ne oli jotakuinki kp 9-12. Kp 12 alkoi jo vähenemään ja sen päivän jälkeen loppu myös ne jomotukset niin siitä päättelin että ovis ois ollu silloin tai ei ainakaan myöhemmin.
 
Jännät paikat kyllä Elisabet89!:nailbiting:

Itsellä kp41/dpo10..ehkä. Tai sitten ovuloimaton kierto kun näin venyy :D
Sunnuntaina testaan..viimeistään:grin
 
Jännät paikat kyllä Elisabet89!:nailbiting:

Itsellä kp41/dpo10..ehkä. Tai sitten ovuloimaton kierto kun näin venyy :D
Sunnuntaina testaan..viimeistään:grin
No ei oo sulla sen vähempää jännät! :nailbiting: Et aatellu vielä huomenna testaa?
Tää on kaameeta. Onneks en joka kierrossa jaksa intoilla yhtä paljon. Muuten ois lähteny jo järki.:wacky:
 
No ei oo sulla sen vähempää jännät! :nailbiting: Et aatellu vielä huomenna testaa?
Tää on kaameeta. Onneks en joka kierrossa jaksa intoilla yhtä paljon. Muuten ois lähteny jo järki.:wacky:
Sanos muuta :D
Ei ole testejä kotona.. jos jaksan huomenna hakea, niin varmasti testaan!
Jotenkin nyt pelkää sitä pettymystä tosi paljon.
Ainiin, viime yönä heräsin nännikipuuno_O ikinä ei ole ollut tuollaista. Toki, esikoinen välillä tuntuu öisin niitä repivän käsillä unissaan, että ehkä vain siitä johtuvaa :hilarious:
 
Ei ole testejä kotona.. jos jaksan huomenna hakea, niin varmasti testaan!
Jotenkin nyt pelkää sitä pettymystä tosi paljon.
Ainiin, viime yönä heräsin nännikipuuno_O ikinä ei ole ollut tuollaista. Toki, esikoinen välillä tuntuu öisin niitä repivän käsillä unissaan, että ehkä vain siitä johtuvaa :hilarious:
Mulla taas oudosti rinnat ei ollenkaan kipeät edes nänneistä vaikka normaalisti aina jossain vaiheessa oviksen jälkeen kipeytyy..
Olihan se tän aamunen nega kyllä pettymys, niinku huominenkin tulee olemaan,mutta näillä oireilla menkat ois ollu järkky pettymys ilman negojen testailua.

Muoks. Kerkesimpäs sanoa. Nyt tuntuu että pitää lähtä lämpösen peiton alle siks kun paleltaa ja se aiheuttaa kummallist vihlomista nänneissä ja säteilee koko rintoihin.
 
Muokattu viimeksi:
On kyllä ihan sellanen olo että kaikkien oireiden ja luulojen joukossa oviskin on varmaan jäänyt tulematta ja kroppa menny muutenki sekasin. Olis niin ihanaa olla innoissaan oireista ja jännittää mahdollista plussaa, mutta tällä hetkellä en usko siihen yhtään.
Nyt nukkumaan, huomenna onkin kp 24/24-29 dpo 12(?) ja toistaseks viimisen testin teko.
 
Elisabet 89, en ole huomannut aiemmissa kierrossa mitään. Nyt keskellä yötä taas hirveen huono olo niin ei tahdo uni tulla.. mullakin tosi vähän rinnat olleet kipeet normaali loppukiertoihin nähden, alkuvksta pari päivää ja turvotus kipuineen hävis aivan yhtäkkiä. Ootan että kuukautiset kunnolla myöhässä. Viime kierrossa oli normaaliin poiketen 6pv myöhässä niin rn halua turhaan innostuu :p nyt menossa yk 3.
 
No eihän meidän apteekki ollut auki tänään :D ostin kaupasta clearblue plus testin.. tuli joku hailuran hailura. En edes oikein kuvaan saa :grin en kyllä edes tiedä miksi ostin sen, kun en luota noihin siniviivaisiin. Enkä käyttänyt aamuvirtsas ja vielä vissiin tuli liian vähän virtsaa(ei kestänyt 5sek suihke) :hilarious: että hyvin meni ja todella fiksua.
Jos ei huomenna menkat ala, niin haen avoinna olevasta apteekista uudet testit.
 
On tää vaan piinaavaa vaikka kaks negaa jo tehny. Oireita on vaihtelevasti. Nyt lähinnä alavatsa tuntemukset, niinku menkat alkais, paitsi että normaalia kovemmat tai sit vaan tuntuu kun niitä kuulostelen kokoajan.
Aikasemmin olin niiiin väsyny että vetelin kymmeneen asti sikeitä, sitte oli oireiden ja testaamisen kans niin jännää ettei saanu nukuttua lainkaan ja nyt herään kukonlaulun aikaan kun jomottelee alavatsaa ja -selkää ja nälättää.
Suussa on sellanen jännä maku. Niinku ois pahaa vettä :hilarious:

Tuntuu että merkittävimmät oireet oli silloin kp 22-23 dpo 11, kun rinnat vuoti ja syke nous välillä ilman että tein juuri mitää.
Ehkä vaan jännitin niitä testejä ja stressihormonit laitto kropan temppuilemaan.

Luin jostain vanhalta palstalta, en muista millä sivustolla top 40 oireet. Mulla on ollu tässä kierrossa niitä kaikkia laughing7

Nyt kp 25/24-29 dpo 13

testaan vasta perjantaina tai lauantaina jos sillon on enää aihetta testata.
 
Elisabet89, tunnistan tuon fiiliksen.
Pelottaa, että itselläkin kaikki nämä aamyön valvomiset ovat oikeasti vain stressistä johtuvaa :nailbiting:
Jomottelee taas (tosin mulla nyt sitä pitkin kiertoa muutoinkin) ja aamulla kokeilin kohdunnapukkaa, joka perkule vie oli ihan super alhaalla. Ei hitsi en ala, jos se täti nyt saapuukin :sad001
Lämmöt on kyllä koholla, kun viime kierrossa tippui jo pari päivää ennen menkkoja... tänään näyttäisi sovellukset menkkoja alkavaksi.
Pakko kipaista sinne apteekkiin :D
 
Takaisin
Top