Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Emma93, olen oppinu olla luottamatta omaan kroppaan menkkojen suhteen :grin.
Onkos sulla ollu oireita kumpaankaan suuntaan?
Mulla ei varsinaisesti ole muita kun suutun herkemmin, rinnat ei ole kipeät (yleensä n.viikko ennen menkkoja on kipeet).
Kun taas valkovuoto on samanlaista kuin ennen menkkoja..:joyful::nailbiting:
 
Nyt meneillään kp30/28-37, dpo11. Menkkoja ennustaa ylihuomiselle, katsotaan kuin käy. Viime viikolla tosiaan pieni flunssa iski päälle, tosi kevyesti. Oireita ei juuri ole, tissit vähän turvonneen oloiset. Milloin uskaltaisin tekemään raskaustestiä? Odottelenko tohon keskiviikkoon?
 
Mullakaan ei ole rinnat kipeät, välillä vihloo hetkellisesti vain. Olivat kipeät ja turvonneet pari pv viimevkn alussa ja yleensä vuoto alkanu heti kun turvotus häviää, nyt ei mtn. Huonovointisuutta ja ruoka ei meinaa maistua kun välillä yököttää, tätä jo monta päivää. Mahaa vihloo välillä. Suun ympärys kukki oikein kunnolla viime vklla.. mutta en odota liikoja ennen kuin toisin todistetaan :p ja makuaisti temppuillut viime aikoina, ei kiva kokin työssä..
 
Täälläkin dpo11 ja kp28/30. Huomenna ajattelin tehdä aamulla testin. Taas hiivaoireita, niitä ollut nyt joka kierrossa kun on yritetty (nyt yk3). Varmaan täytyy siirtyä keskeytettyyn niinä ei-hedelmällisinä päivinä, josko siitä ois apua.. Aikalailla oireetonta on, kahvia ei vaan oikein tee mieli. Oon tosin yrittänyt olla analysoimatta jokaikistä tuntemusta
Tsemppiä kaikille piinailijoille! Toivottavasti saadaan kasa plussia!
 
Tietääkö joku mikä herkkyys on tuollaisessa + tai - näyttävässä Cb:n digitestissä?
Suutuspäissäni heitin testin paketteineen menemään aika rivakasti :p Tyhmä pää ei halua uskoa ennen kuin täti kurvaa paikalle - minä ja pääni odotamme häntä huomenna saapuvaksi.
 
Pene, löytyiskö valmistajan sivuilta tietoo?
Ite oon käätäny vuan raskauskeijun halppis liuskoja :), mietin tosin että pitäisköhän nyt tilata joku parempi merkki :nailbiting:.
 
Itsehän tänään testasin hailakasta iltapissasta ja dpo 8 tai 9. Nega tuli :hilarious: mutta pakko oli päästä testaamaan ettei vahingossakaan tädin saapuminen yllättäisi :laughing002
 
Ok eli eiköhän hänen punaisuutensa ole huomenna täsmällisesti saapumassa.

Mua vaan niin hämää noi Cb:n muut testit,koska uitin samassa näytteessä myös ei-digin ja mikäs muu siihen piirtyi kuin haamu :banghead: Jos ja kun täti saapuu,en enää ikään laita rahojani Cb:n testeihin.
 
Testasin apteekin omalla nyt iltapissasta negan. Dpo13
Pojalla nousi kova kuume yöllä. On ihan raukka :( mietityttää onko omatkin lämmöt vain jotain sairastelua. Kipeä olo ei ole, mutta hikoiluttaa koko ajan. Kuumia aaltoja ja yöllä paleltaa. Ehkä mulla alkaa vaihdevuodet ja voin unohtaa 28vuotiaana toisen lapsen :shifty:
Myös oletetun oviksen aikaan oli vähän flunssaa, että onkohan koko ovulaatiota ollut. Lämmöt koholla vain flunssasta.
Ihan sieltä syvältä kyllä nyt tämä touhu :(
 
Testasin apteekin omalla nyt iltapissasta negan. Dpo13
Pojalla nousi kova kuume yöllä. On ihan raukka :( mietityttää onko omatkin lämmöt vain jotain sairastelua. Kipeä olo ei ole, mutta hikoiluttaa koko ajan. Kuumia aaltoja ja yöllä paleltaa. Ehkä mulla alkaa vaihdevuodet ja voin unohtaa 28vuotiaana toisen lapsen :shifty:
Myös oletetun oviksen aikaan oli vähän flunssaa, että onkohan koko ovulaatiota ollut. Lämmöt koholla vain flunssasta.
Ihan sieltä syvältä kyllä nyt tämä touhu :(
Mulla ihan sama oon 28v ja mummotautia pukkaa :hilarious::hilarious:
 
Sun testi näyttää about samalta, kun mun toinen testi tänään. Jotain ihan pientä voisin ehkä kuvitella tossa näkeväni, mutta sitten ehkä ei kuitenkaan. Onko sullakin one step?
Mulla oli rfsu, marketista halpis.. toivon ettei näytä oikein :hilarious: hos jollain muulla testillä tuliski plussa :wink
Yks samanlainen vielä oottaa kaapissa kuitenkin.

Kohta alkaa
Kp 27/24-29

26-27 päivää taitaa olla mulla se yleisin kierronpituus eli luulis nyt jo huomenna tai ylihuomenna menkkojen alkavan.
Iltapäivä ja ilta meni täysin ilman oireita kun oli muuta tekemistä.
Kohdunnapukan kokeilin taas nyt illalla enkä meinan ylettää ees. Se on mun ainut toivo enää :p
 
Kp 35/32 ja Dpo jo jotain 17. Eilen illalla jomotteli alaselkää ja vihloi hieman alamahaa. Ei siltikään suurempia merkkejä että olis menkat alkamassa. Tässä kierrossa on tuntunut jotenkin rauhallisemmalta mieli, ei jaksa edes kuumeilla niin paljon kuin aiemmin, mutta jospa se olis hyvä merkki. Enkä kyttäile oireita niin tarkkaan :D eipähän ärsytä niin paljon jos ei onnistakaan. :)
 
Tietääkö joku mikä herkkyys on tuollaisessa + tai - näyttävässä Cb:n digitestissä?
Suutuspäissäni heitin testin paketteineen menemään aika rivakasti :p Tyhmä pää ei halua uskoa ennen kuin täti kurvaa paikalle - minä ja pääni odotamme häntä huomenna saapuvaksi.

Huutelen tuolta elokuisista... Älä menetä vielä toivoa. Itselleni kävi myös niin, että liuskat näytti haamua ja tuo sama digi miinusta. Pääsin neuvolan kautta verikokeeseen ja hcg oli koholla ja raskaus oli alkanut. Toivotaan samaa tilannetta myös sinulle. :)
 
Emma93, olen oppinu olla luottamatta omaan kroppaan menkkojen suhteen :grin.
Onkos sulla ollu oireita kumpaankaan suuntaan?
Mulla ei varsinaisesti ole muita kun suutun herkemmin, rinnat ei ole kipeät (yleensä n.viikko ennen menkkoja on kipeet).
Kun taas valkovuoto on samanlaista kuin ennen menkkoja..:joyful::nailbiting:
Mullakin ihan samat oireet kuin sulla, paitsi en suutu herkemmin vaan on sellasia ihme liikutus kohtauksia.

(kopsattu Raskaaksi 2017 ketjusta)
Testailin vimmoissani taas tänä aamuna. 5 min kuluttua testiin tuli valkonen viivan paikka. Vai oliko sen valkosen oikealla puolella oleva haalean punainen sittenkin se viiva?!!?? Sitä tarkastelin joka suunnasta kunnes 15 min kohdalla ei enää näkynytkään mitään ja kuva jäi ottamatta :shifty:
Oireita ei ole mihinkään suuntaan, paitsi kellertävää vuotoa mikä enteilee menkkoja huomiselle. Vai sanoinko tätä samaa jo pari päivää sitte?:schocked028

Ainakaan vielä ei tätiä kuitenkaan näy.

kp 27/24-29
 
Onko kuinka monella kokemusta täällä primoluteista?Ite olen syönyt sen 10pvän kuurin ja tänään menossa jo neljäs päivä ilman vuotoa.Miten nopeasti teillä on tullut vuoto lääkkeiden lopettamisen jälkeen?
 
Takaisin
Top