Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo6 ja flunssa myös vaivaa, mitään maagisia kiinnittymistuntemuksia ei ole kyllä ollut.. höh

Kukaan testaillut/testailemassa? :)
 
Hei, täällä ollaan sairaalassa kuumeen ja korkeiden tulehdusarvojen takia. Koska raskaustesti on nega niin nämä ei täällä ymmärrä miksi pitäisi tutkia onko hylkimisreaktio :shifty: ööööö.. jännää sinänsä et meillä on kaksi kertaa ollu oikea tärppikierto kun on sattunu ovis kohdalleen. Ja molemmilla kerroilla 2-3 päivää yhdynnästä alkaa kuume ja sit nousee tulehdusarvot ja ei oikein muita oireita paitsi sit lieviä raskausoireita ja viimeks jäi menkat välistä, tuli vain vähän vuotoa ja sit ei löydy mitään syytä hommalle. Niiiin. Ehkä mä sit vaan kuvittelen :confused: nii ja nyt menkat myöhässä.
 
pikkutiik no onpa erikoista tosiaan :eek: pikaista toipumista! Ja olisko mahdollista käydä vaik yksityisellä gynekologilla tms. tuota asiaa pohtimassa? Et onko siemennesteallergia tmv. Etenkin, jos alkaa säännönmukaisesti toistua. Tsemppiä!

Täällä varmaan dpo6. Ei mitään muita oireita, kuin on ollut jo oviksesta lähtien. Lääkekierto siis menossa ja keltarauhashormonia syön luteaalitukena kahdesti päivässä. Yritän malttaa testailun kanssa... Tosin, irrotus piikin jäämät on jo poistunut kropasta, niin se ei ainakaan turhaa plussaa tekis :rolleyes::rolleyes:
 
Mulla myös dpo6, jotain tuntemusta oon ollut huomaavinani alavatsassa eilen. Tänään on pissattanut tunnin välein, mutta se nyt ei kerro mistään.. kärsivällisenä odotellaan lisäpäiviä. Menkkojen pitäis alkaa vasta ens ke tienoilla joten testailen varmaan aikasintaan sunnuntaina.
 
Pikkutiik Ompas kerrassaan erikoista, toivottavasti pääset tutkimuksiin ja saat sieltä selvyyden. Sellaisissa tapauksissa joissa autoimmuunisairaus hylkii kiinnittynyttä alkiota hoidetaan kortisonilla, mutta vaatii tosiaan sen plussan testiin. :-/
 
Voih Pikkutiik :( <3

Täällä taas se maaginen kp38 ja näin illalla 2tippaa verta valkovuodossa. Täysin samoin oli edellisessä pitkässä kierrossa. Eiköhän taas neljän päivän päästä menkat ala.:sad001 Nyt jo alavatsa ja kohdunnapukka kipeinä.. Oiskohan syynä se epäilemäni endo? Gynelle käy kyllä tie tässä kuussa.
 
Pikaista tervehtymistä Pikkutiik! Kannattaa varailla gynelle aika - voisi jotain ehkä selvitä...

Onko kellään jotain hyvää appia puhelimeen, johon voi merkkailla kierron alkupäivät, ovikset, yhdynnät jne? Olisi helpompi ja yksityisempi hoitaa se jossain apissa kuin että kirjoittaisin perhekalenteriin "talletus tehty", "kp1" :hilarious:
 
Pikaista tervehtymistä Pikkutiik! Kannattaa varailla gynelle aika - voisi jotain ehkä selvitä...

Onko kellään jotain hyvää appia puhelimeen, johon voi merkkailla kierron alkupäivät, ovikset, yhdynnät jne? Olisi helpompi ja yksityisempi hoitaa se jossain apissa kuin että kirjoittaisin perhekalenteriin "talletus tehty", "kp1" :hilarious:

Flo on ainakin hyvä ja suosittu.
Itse käytän: Flo, Womanlog ja Fertility Friend :D
 
Pikaista tervehtymistä Pikkutiik! Kannattaa varailla gynelle aika - voisi jotain ehkä selvitä...

Onko kellään jotain hyvää appia puhelimeen, johon voi merkkailla kierron alkupäivät, ovikset, yhdynnät jne? Olisi helpompi ja yksityisempi hoitaa se jossain apissa kuin että kirjoittaisin perhekalenteriin "talletus tehty", "kp1" :hilarious:

:laughing5 hahaa, oi ei pisti naurattaa... Mä olen kokeillut muutamia sovelluksia mut poistanut kaikki muut paitsi Flon. Se on kätevin ja selkein mun mielestä. Sit kirjaan viel lisäks omia tuntemuksia, jos vastaavaa kohtaa ei ole sielä.
 
Hei, täällä ollaan sairaalassa kuumeen ja korkeiden tulehdusarvojen takia. Koska raskaustesti on nega niin nämä ei täällä ymmärrä miksi pitäisi tutkia onko hylkimisreaktio :shifty: ööööö.. jännää sinänsä et meillä on kaksi kertaa ollu oikea tärppikierto kun on sattunu ovis kohdalleen. Ja molemmilla kerroilla 2-3 päivää yhdynnästä alkaa kuume ja sit nousee tulehdusarvot ja ei oikein muita oireita paitsi sit lieviä raskausoireita ja viimeks jäi menkat välistä, tuli vain vähän vuotoa ja sit ei löydy mitään syytä hommalle. Niiiin. Ehkä mä sit vaan kuvittelen :confused: nii ja nyt menkat myöhässä.

Eikä, ompa outoo? Sais nyt hitsit tutkia.Tsemppiä sulle, koita jaksella :Heartred
 
Voih Pikkutiik :( <3

Täällä taas se maaginen kp38 ja näin illalla 2tippaa verta valkovuodossa. Täysin samoin oli edellisessä pitkässä kierrossa. Eiköhän taas neljän päivän päästä menkat ala.:sad001 Nyt jo alavatsa ja kohdunnapukka kipeinä.. Oiskohan syynä se epäilemäni endo? Gynelle käy kyllä tie tässä kuussa.
Ai sä kans epäilet endoa? Mulla sama homma :arghh: Mitä oireita sulla on ollut?
 
Ai sä kans epäilet endoa? Mulla sama homma :arghh: Mitä oireita sulla on ollut?

Valitettavasti :arghh: oireita on melko kovat kk-kivut, kramppaamista jo ainakin viikko ennen menkkoja päivittäin, tiputteluvuotoa 7-4 päivää ennen varsinaisia menkkoja, hartiapistos ollut pari kertaa ja myös valitettavasti kuukautisten aikaista suolisto- ja ulostuskipua.. ja tiheentyvä pissahätä. Syitähän voi olla monia, mutta pahoin pelkään kyllä sitä perhanan endoa:banghead:
Onko sulla minkälaista oireilu, kun epäilet myös endoa?
 
Mikäs hätähousu se täällä kurkisteleekaan :rolleyes: dpo7 ja nega (ylläri :grin) testattu :laughing002 Koskaan ei oo piinapäivät menny näin hitaasti!
Oireita nyt ei edelleenkään oo. No, pissahätää pukkaa (nesteet poistuu ruokavaliomuutoksen ansiosta) ja kamalat ilmavaivat ollu pari pv. Muuten tosiaan närästystä oviksesta lähtien, erinäisiä vatsatuntemuksia, mutta tuskin enteilee mitään ihmeempää. Lenssuoloja, allergiaoireiden pahenemista... Saishan näistä jo toiveet kattoon, mutta onnistumiseen en usko. Toivoahan toki jälleen kerran saa... :shy:
 
Täällä piti alkaa se kp 1 tänää mutta eipä vielä ainakaan menkkoja kuulu.... Testi toissapäivänä nega eikä tässä kuussa ole edes ollut mahdollisuutta raskauteen. Alkais jo et pääsis pian jo yrittääkin
 
Valitettavasti :arghh: oireita on melko kovat kk-kivut, kramppaamista jo ainakin viikko ennen menkkoja päivittäin, tiputteluvuotoa 7-4 päivää ennen varsinaisia menkkoja, hartiapistos ollut pari kertaa ja myös valitettavasti kuukautisten aikaista suolisto- ja ulostuskipua.. ja tiheentyvä pissahätä. Syitähän voi olla monia, mutta pahoin pelkään kyllä sitä perhanan endoa:banghead:
Onko sulla minkälaista oireilu, kun epäilet myös endoa?

Kuulostaa kyllä endolta :( Suosittelen hakeutuun gynelle, että ei turhaan ole lapsettomuutta sen takia.
 
Takaisin
Top