Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pikaista tervehtymistä Pikkutiik! Kannattaa varailla gynelle aika - voisi jotain ehkä selvitä...
Onko kellään jotain hyvää appia puhelimeen, johon voi merkkailla kierron alkupäivät, ovikset, yhdynnät jne? Olisi helpompi ja yksityisempi hoitaa se jossain apissa kuin että kirjoittaisin perhekalenteriin "talletus tehty", "kp1"
Pikaista tervehtymistä Pikkutiik! Kannattaa varailla gynelle aika - voisi jotain ehkä selvitä...
Onko kellään jotain hyvää appia puhelimeen, johon voi merkkailla kierron alkupäivät, ovikset, yhdynnät jne? Olisi helpompi ja yksityisempi hoitaa se jossain apissa kuin että kirjoittaisin perhekalenteriin "talletus tehty", "kp1"
Hei, täällä ollaan sairaalassa kuumeen ja korkeiden tulehdusarvojen takia. Koska raskaustesti on nega niin nämä ei täällä ymmärrä miksi pitäisi tutkia onko hylkimisreaktio ööööö.. jännää sinänsä et meillä on kaksi kertaa ollu oikea tärppikierto kun on sattunu ovis kohdalleen. Ja molemmilla kerroilla 2-3 päivää yhdynnästä alkaa kuume ja sit nousee tulehdusarvot ja ei oikein muita oireita paitsi sit lieviä raskausoireita ja viimeks jäi menkat välistä, tuli vain vähän vuotoa ja sit ei löydy mitään syytä hommalle. Niiiin. Ehkä mä sit vaan kuvittelen nii ja nyt menkat myöhässä.
Ai sä kans epäilet endoa? Mulla sama homma :arghh: Mitä oireita sulla on ollut?Voih Pikkutiik
Täällä taas se maaginen kp38 ja näin illalla 2tippaa verta valkovuodossa. Täysin samoin oli edellisessä pitkässä kierrossa. Eiköhän taas neljän päivän päästä menkat ala. Nyt jo alavatsa ja kohdunnapukka kipeinä.. Oiskohan syynä se epäilemäni endo? Gynelle käy kyllä tie tässä kuussa.
Ai sä kans epäilet endoa? Mulla sama homma :arghh: Mitä oireita sulla on ollut?
Valitettavasti :arghh: oireita on melko kovat kk-kivut, kramppaamista jo ainakin viikko ennen menkkoja päivittäin, tiputteluvuotoa 7-4 päivää ennen varsinaisia menkkoja, hartiapistos ollut pari kertaa ja myös valitettavasti kuukautisten aikaista suolisto- ja ulostuskipua.. ja tiheentyvä pissahätä. Syitähän voi olla monia, mutta pahoin pelkään kyllä sitä perhanan endoa:banghead:
Onko sulla minkälaista oireilu, kun epäilet myös endoa?