Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oliko teillä plussanneille muuten mitään alkion kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ? Oon saanu jonku ihme päähänpinttymän, että mun pitäis tuntea kiinnittyminen ja oon heittäny pyyhkeen kehään jo varhasessa vaiheessa, jos mitään tuntemuksia ei oo :grin Nyt dpo 1, onko kukaan muu samassa kierron vaiheessa ? :)

Oli vaan tosi runsas valkovuoto. :) Se kierto kun oli ns oireeton niin oli tärpännyt :D eikös kiinnittyminen oo yleensä dpo 5-9 joten niitä kannattaa tarkkailla
 
Dposta ei havaintoa koska sain tälle kuulle 3 kertaa oviksen(tikuttamalla) mutta oireina nyt ollu -Nännien arkuus(imetän pienintä eli voi johtua siitäkin)ei pysty edes hipasemaankaan eikä mies pysty koskemaan.
-Pierettää kamalasti :D
-Alavatsassa lievää sattumusta
-hiki ja kylmä vaeltaa kehoa aamusta aamuun
-valkovuotoa runsaasti ja kellertävää(ei oo hiivaa)
-naama täynnä näppylöitä
-janottaa niin että yölläkin pitää nousta juomaan ainakin yhesti
-pissattaa,yöllä kerran käydä vaikken ennen oo käyny
-siivousvimma iski tänään
-väsyttää todella paljon illasta ja aamusta
-alkuyöstä puolestaan virkeä enkä saa unta. Tää ei mulle oo normaalia.
-alaselkäsärky mahdoton.
Menkat pitäs alkaa 4.-6.1
 
Muokattu viimeksi:
Oliko teillä plussanneille muuten mitään alkion kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ? Oon saanu jonku ihme päähänpinttymän, että mun pitäis tuntea kiinnittyminen ja oon heittäny pyyhkeen kehään jo varhasessa vaiheessa, jos mitään tuntemuksia ei oo :grin

En tuntenut mitään, mutta 6dpo huomasin pikkareissa muutaman tipan rusehtavaa vuotoa. Esikoisesta tämmöstä ei ollut, eikä kaikilla tule koskaan. 7dpo hiiva räjähti käsiin, oli ollut kyllä oireita jo 4dpo alkaen.
 
Dposta ei havaintoa koska sain tälle kuulle 3 kertaa oviksen(tikuttamalla) mutta oireina nyt ollu -Nännien arkuus(imetän pienintä eli voi johtua siitäkin)ei pysty edes hipasemaankaan eikä mies pysty koskemaan.
-Pierettää kamalasti :D
-Alavatsassa lievää sattumusta
-hiki ja kylmä vaeltaa kehoa aamusta aamuun
-valkovuotoa runsaasti ja kellertävää(ei oo hiivaa)
-naama täynnä näppylöitä
-janottaa niin että yölläkin pitää nousta juomaan ainakin yhesti
-pissattaa,yöllä kerran käydä vaikken ennen oo käyny
-siivousvimma iski tänään
-väsyttää todella paljon illasta ja aamusta
-alkuyöstä puolestaan virkeä enkä saa unta. Tää ei mulle oo normaalia.
-alaselkäsärky mahdoton.
Menkat pitäs alkaa 4.-6.1
Kuulostaa lupaavalta :)
 
Pipsu, täällä myös joko dpo0 tai dpo1. Eilen sain ovistestiin melkein plussan, tänään oli jo haalistuneempi mut selviä ovulaatiokipuja ollut tänään munasarjoissa. Nyt vaan jännätään, miten kävi :) Ootteko pipsu jo kauan yrittäneet?
 
Pipsu, täällä myös joko dpo0 tai dpo1. Eilen sain ovistestiin melkein plussan, tänään oli jo haalistuneempi mut selviä ovulaatiokipuja ollut tänään munasarjoissa. Nyt vaan jännätään, miten kävi :) Ootteko pipsu jo kauan yrittäneet?
Lasken tän varsinaisen yrittämisen ku raskauden jälkeen alkaneeksi (poistettiin toinen munanjohdin keväällä), nyt siis yk9 :) Tässä kierrossa en tiedä kummalta puolelta ovuloin, mutta tuntemuksia oli molemmilla puolilla ja toivon, että oisin ovuloinu sieltä terveeltä puolelta :)
 
Oliko teillä plussanneille muuten mitään alkion kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ? Oon saanu jonku ihme päähänpinttymän, että mun pitäis tuntea kiinnittyminen ja oon heittäny pyyhkeen kehään jo varhasessa vaiheessa, jos mitään tuntemuksia ei oo :grin Nyt dpo 1, onko kukaan muu samassa kierron vaiheessa ? :)

Minä en ainakaan tietääkseni tuntenut mitään. Tosin tietoisesti yritin välttää liikaa analysointia tässä kierrossa. Viime kierrossa olin "aivan varma" et nyt tärppäsi. Pettymys oli valtava. Ja nyt oli aikamoinen yllätys plussasta :Heartpink
 
Täällä oletettu dpo 5. Kuumetta edelleen, terveydenhoitaja lähinnä nauroi kun kyselin hylkimisreaktiosta ja selitin et viimeks oli ihan sama just hedelmöityksen-kiinnittymisen välillä. Tulehdusarvot oli nytkin nousussa mut ei mitään minkä takia vois tehdä muuta kun seurata. Onko kenelläkään kokemusta munasolun hylkimisreaktiosta, mitä oireita? Tai miten kovat flunssaoireet oli alkuraskaudessa ja missä vaiheessa sitä? Tein tänään jo testin :hilarious: yllättäen nega.Haluisin nyt vaan edes häivähdyksen jos menee taas kemialliseksi..
 
Pikkutiik tuo on kyllä ärsyttävää, kun ei oteta todesta ihan perusteltuja huolia ja kysymyksiä :sour: toivottavasti nyt kuitenki tulee ihan pysyvä plussa eikä kemiallinen :)
 
Mulla dpo 0-1 lähtien ollut tukkoinen/vuotava nenä ja kurkkukipua. Suu ja kurkku ovat olleet todella kuivat samoista päivistä lähtien, luulin ensin tulevan kipeäksi mutta lämmöt ei nousseet ylemmäs kuin 37 astetta. Tämmöisiä flunssa oireita ollut kerran aiemmin samoilla dpo:illa mutta negakierto tuolloin. Kovasti toivon nyt plussaa :happy: Tänään dpo 11 ja pc oli häikäisevän nega täälläkin.

Paranemista pikkutiik! :Heartpink
 
Täällä tänään kai dpo2 (irrotuspiikistä 1vrk laskettuna). Molemmilla puolilla oli ovismaista tuikkivaa tuntemusta, mut mitään verikoetta ei ole ovulaation varmistamiseks suunnitteilla. Eli ihan näillä mennään. Tänään aloitin terolutit luteaalitueksi 2 viikon ajaksi ja testipäivä on 3.1.18, oviksesta laskettuna. Niinpä varmaan maltan ootella sinne saakka :hilarious: dpo5 vois uitella testiä, et onko irrotuspiikistä vielä näkyvillä jotain :rolleyes:
 
Plääh. Aikaisen testaajan kirous nämä vika päivät ennen menkkoja. Tietää järjellä ettei mahiksia oikein enää ole, mutta mieli jaksaa negatikuista huolimatta toivoa kunnes se täti lopulta pärähtää ovesta. Vähän sellainen fiilis että tulisi jo jos on kuitenkin tullakseen. Vaikka en tietty toivo mitään ylilyhyttä luteaalivaihettakaan... Nyt dpo 11, aiemmat raskaudet näkyneet dpo 9. Täti saapunee tänään tai huomenna.
 
Mahtuuko mukaan? Täällä yk1 menossa, dpo on 1-3 välillä. Ovistuntemuksia kesti kolme päivää, mistähän lienee johtunut? Nyt ei ole siis mitään käsitystä, milloin ovuloin o_O joulun ja uuden vuoden aika käytettiin hyödyksi, mutta koska olen pessimisti, niin olen varma, ettei ekasta kierrosta tärppää. Esikoinen (myöskin ainokainen) tärppäsi viidennestä kierrosta, joten oletan tämänkin yrityksen kestävän vähintään saman verran :grin

Aa, ja lämpimästi onnea plussanneille!!!! Tarrasukkia pikkuisille :Heartpink
 
Tein tänään huvikseen testin vaikka nyt tietenkin ollut kondomi käytössä mut olo ollut outo. Viivanpaikkahan sieltä tuli tietenkin :D jotenkin arvasin sen. Tänään ois pitäny alkaa kierron mut voi toki olla sekasin vielä. Toivottavasti pian alkaisi niin pääsis sit joskus yrittääkin taas. Eli täällä piinaillaan menkkojen alkua :D
 
Pikkutiik, mitenkä kävi? :nailbiting:

On: Nyt kp37 ja eilen taas hurjaa menkkajomotusta. Mahdollisesti tänään siis dpo6.. pieni flunssa päällä niin kohonneisiin lämpöihin ei uskalla luottaa :D luultavasti ovuloimaton kierto, kun näin venyy. Viime pitkä kierto alkoi tiputtelemaan kp38, joten huomista odotellessa.
Tänään tuntui kohdunsuulla/kaulalla ihan jäätävä vihlaisu. Ihan kuin joku olisi sieltä nipistäny :hilarious: jomotti vähän jälkeenkin päin.. outoa!
Melko runsasta valkkaria myös, mutta sitä on ollut ennenkin..
 
Täällä dpo5 ja kp25/28-37 ja pientä flunssaa meinaa puskea päälle, josko olisi vauvaflunssaa <3

Näköjään on aika tavallisesti ollut tuo 28 tai 37 kierroksia kesäkuusta lähtien, joku 32kp:n kierto oli myös. Epäsäännöllisesti siis mennään. Aika hyvin kuitenkin pysynyt samana useamman kerran vaikka heitteleekin.
 
Takaisin
Top