Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännä kyllä toi hiiva... mulla ei juurikaan muita oireita ollut ennen plussaa,kuin se hiiva. By the way, en ikinä ole aiemmin sitä potenut.
Onnea vielä ihan hirmuisesti.
Niin joo, onnea Kirvelille!
Täältä muuten vielä semmoinen huomio, että tisseistä on tullut eilen ja tänään pieniä tippoja maitoa. Imetys loppui puolitoista kuukautta sitten ja eritys on kyllä ajat sitten jo tyrehtynyt. Toiveissa tietty että enteilisi plussaa, mutta dpot tosiaan vasta 7 ja testi nega, joten voineeko kuitenkaan siihen liittyä.
Täällä viritellään paniikkia. Edellinen yrittämällä tehty yritys päättyi ilmeisesti kemialliseen muutamia kuukausia sitten. Heti oletetun hedelmöityksen jälkeen alkoi tuolloin kaulakipu, korvakipu, kuume ja vatsakipu, josta seurasi lopulta järetön määrä rakkuloita limakalvoilla, korkeat tulehdusarvot ja viisi päivää antibioottitiputusta naistentaudeilla. Syy ei tähän päivään mennessä selvinnyt vaikka testailtiin kaikki mahdollinen sukupuolitaudeista lähtien. Mietin jo sillon et toivottavasti ei kroppa reagoi mahdolliseen raskauden alkuun. No. Nyt on kolme-neljä päivää oviksesta ja ”yrityksestä” ja eilen oli jo kaula ja krva kipee ja nyt pukkaa kuumetta nostamaan ja alapäätä jo kihelmöi ja vatsaa vihloo. Onko kukaan kuullu sellasesta että kroppa menee sekaisin hedelmöittymisestä ja tuhoaa alkion vai kuvittelenko mä nyt vähän liikoja
Toivottavasti liittyy plussaan mut ikäväkseni voin kertoa että itse lopetin imetyksen vajaa 3v sitten ja maitoa tulee edelleen rinnoista joskus. Enää ei niin usein mutta esim 6kk sitten aina tiettyyn aikaan kuusta tuli tippoja. Puristamalla saa aina maitoa.