Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jännä kyllä toi hiiva... mulla ei juurikaan muita oireita ollut ennen plussaa,kuin se hiiva. By the way, en ikinä ole aiemmin sitä potenut.
Onnea vielä ihan hirmuisesti.

Joo niinpä! Kai se sitten on joku hormonitasapainon heilahdus mikä sit altistaa hiivalle...
 
Yk 5, kp 22, dpo 7. Ja taas vaihteeksi lankesin tikuttamaan ihan liian aikaisin. Nega oli, tietysti. Tavoitteena aikaisintaan dpo 9-10 seuraava. Tuskin tulee onnistumaan. :bag:
 
Niin joo, onnea Kirvelille! :happy:

Täältä muuten vielä semmoinen huomio, että tisseistä on tullut eilen ja tänään pieniä tippoja maitoa. :wideyed: Imetys loppui puolitoista kuukautta sitten ja eritys on kyllä ajat sitten jo tyrehtynyt. Toiveissa tietty että enteilisi plussaa, mutta dpot tosiaan vasta 7 ja testi nega, joten voineeko kuitenkaan siihen liittyä.
 
Niin joo, onnea Kirvelille! :happy:

Täältä muuten vielä semmoinen huomio, että tisseistä on tullut eilen ja tänään pieniä tippoja maitoa. :wideyed: Imetys loppui puolitoista kuukautta sitten ja eritys on kyllä ajat sitten jo tyrehtynyt. Toiveissa tietty että enteilisi plussaa, mutta dpot tosiaan vasta 7 ja testi nega, joten voineeko kuitenkaan siihen liittyä.


Toivottavasti liittyy plussaan mut ikäväkseni voin kertoa että itse lopetin imetyksen vajaa 3v sitten ja maitoa tulee edelleen rinnoista joskus. Enää ei niin usein mutta esim 6kk sitten aina tiettyyn aikaan kuusta tuli tippoja. Puristamalla saa aina maitoa.
 
Täällä viritellään paniikkia. Edellinen yrittämällä tehty yritys päättyi ilmeisesti kemialliseen muutamia kuukausia sitten. Heti oletetun hedelmöityksen jälkeen alkoi tuolloin kaulakipu, korvakipu, kuume ja vatsakipu, josta seurasi lopulta järetön määrä rakkuloita limakalvoilla, korkeat tulehdusarvot ja viisi päivää antibioottitiputusta naistentaudeilla. Syy ei tähän päivään mennessä selvinnyt vaikka testailtiin kaikki mahdollinen sukupuolitaudeista lähtien. Mietin jo sillon et toivottavasti ei kroppa reagoi mahdolliseen raskauden alkuun. No. Nyt on kolme-neljä päivää oviksesta ja ”yrityksestä” :wink ja eilen oli jo kaula ja krva kipee ja nyt pukkaa kuumetta nostamaan ja alapäätä jo kihelmöi ja vatsaa vihloo. Onko kukaan kuullu sellasesta että kroppa menee sekaisin hedelmöittymisestä ja tuhoaa alkion vai kuvittelenko mä nyt vähän liikoja :hilarious::confused::anyone:sad010
 
Raskaus kai laskee vastustuskykyä hieman, joten voisin kuvitella että jos ruumiseen on pesitynyt jokin ikävä bakteeri tai virus niin se voi saada otteen alkuraskaudessa. Tämä vain omaa arvailuani.
 
Pikkutiik onpa erikoista :eek: En kyllä osaa arvioida sen kummempaa, joku allerginen reaktio olisko voinut olla? Toivottavasti nyt tilanne ei mene yhtä pahaksi ja siellä kropassa tapahtuu vain positiivisia asioita :)
 
Mäkin oon kuullut tuosta vastustuskyvyn alentumisesta ihan raskauden ensipäivinä. Inhottavaa kyllä tuollainen noin raju oireilu :/ tavallisestihan jonkun hormonin tehtävä on viestittää kropalle et alkio ei ole sellainen vieras tunkeilija, joka pitäisi saada poistumaan.. Hormonitasapaino on kyllä jännä juttu, kaikki vaikuttaa kaikkeen..
 
Täällä viritellään paniikkia. Edellinen yrittämällä tehty yritys päättyi ilmeisesti kemialliseen muutamia kuukausia sitten. Heti oletetun hedelmöityksen jälkeen alkoi tuolloin kaulakipu, korvakipu, kuume ja vatsakipu, josta seurasi lopulta järetön määrä rakkuloita limakalvoilla, korkeat tulehdusarvot ja viisi päivää antibioottitiputusta naistentaudeilla. Syy ei tähän päivään mennessä selvinnyt vaikka testailtiin kaikki mahdollinen sukupuolitaudeista lähtien. Mietin jo sillon et toivottavasti ei kroppa reagoi mahdolliseen raskauden alkuun. No. Nyt on kolme-neljä päivää oviksesta ja ”yrityksestä” :wink ja eilen oli jo kaula ja krva kipee ja nyt pukkaa kuumetta nostamaan ja alapäätä jo kihelmöi ja vatsaa vihloo. Onko kukaan kuullu sellasesta että kroppa menee sekaisin hedelmöittymisestä ja tuhoaa alkion vai kuvittelenko mä nyt vähän liikoja :hilarious::confused::anyone:sad010

No mä olin viime viikolla (n. 7-11dpo) ihan kuoleman kielissä massiivisen hiivatulehduksen ja siihen liittyvien iho-oireiden JA kurkkukivun ansiosta. Jouduin käymään gynellä ja syömään Diflucanin ja viikon ab-kuurin ja viilentämään alapäätä jääpussilla, niin karmeeta oli. Ja plussa sieltä silti tuli, vaikka olin varma ettei sitä rääkkiä mikään kestä.

Toivotaan parasta sulle!
 
Toivottavasti liittyy plussaan mut ikäväkseni voin kertoa että itse lopetin imetyksen vajaa 3v sitten ja maitoa tulee edelleen rinnoista joskus. Enää ei niin usein mutta esim 6kk sitten aina tiettyyn aikaan kuusta tuli tippoja. Puristamalla saa aina maitoa.

Joo, itse vaan kiinnitin huomiota, kun ei ole yli kuukauteen tullut mitään. Netissä luki että aiemmin synnyttäneillä naisilla voi olla maitovuotoa alkuraskaudessa. Tosin myös sanottiin, että maidon tihkuminen on aiemmin synnyttäneillä ylipäänsä tavallinen oire eikä välttämättä tarkoita mitään... Periaatteessa yritän suhtautua samaan tapaan kuin vaikka pahoinvointiin ja vilutukseen tässä vaiheessa kiertoa. Jos testi on vielä nega, niin todennäköisesti kyseessä ei ole raskausoire vaan sattuma - oli sitten tärpännyt tai ei. Mutta eihän se järkeily estä toivoa heräämästä. :rolleyes:
 
Täällä ei vielä ole edellenkään alkanut kuukautiset.Eilen tein testin ja negaa näytti.Eilen alkoi primolutit 10 päivän kuuri.Tänä vuonna ei tullut meille plussaa ainakaan jospa vauvan täyteinen vuosi olisi 2018.
 
Oliko teillä plussanneille muuten mitään alkion kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ? Oon saanu jonku ihme päähänpinttymän, että mun pitäis tuntea kiinnittyminen ja oon heittäny pyyhkeen kehään jo varhasessa vaiheessa, jos mitään tuntemuksia ei oo :grin Nyt dpo 1, onko kukaan muu samassa kierron vaiheessa ? :)
 
Muistuttaisin että whatsapp ryhmien perustaminen ja mainostaminen on täällä foorumilla kiellettyä mukaan lukien niiden perään kysely. Poistin yhden viestin tästä syystä. Whatsappryhmien säännöistä lisää täällä.

Onnea kaikille piinaviikkoihin. :)
 
Takaisin
Top