Naksutiili
Asioista perillä oleva
Voimia teille Tää on niin vaikeeta kun taas joka puolelta tulee vauvauutisia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi kirveli, jännään täällä sun puolesta! Äääk, toivottavasti pääset kohta oikean testin ostoon! Kaikki sormet ja varpaat pystyyn!
Kamalan yleistä tuntuu km olevan, itse en uskalla iloita plussasta liikaa vielä. Voimia kaikille sen kokeneille
Onnea plussasta täälläkin Kirveli Voi kunpa täälläkin tulisi plussa loppuviikosta kun testailen. Mitään selviä oireita ei ole, kun tämä räkätauti sekoittaa pään ja kropan. Suuta ainakin kuivaa niin pirusti että etenkin yöllä on kuin Sahara
Toivotaan että entelisi hyvää tässäkin tapauksessa :) Mulla on ollut kurkkukipua ovispäivästä/dpo 1 lähtien ja se alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Aatonaatosta lähtien kunnon räkätauti, eikä loppua näy, onneksi vähän kuitenkin alkoi helpottamaan kun maanantaina piti töihin lähteä Mutta ylläri, jouluvapaat meni sairastellessaKuule toi räkätauti on hyvä merkki! Mulle iski 4dpo eteenpäin se karmea hiiva ja siihen päälle flunssa, jota edelleen poden.
Kuule toi räkätauti on hyvä merkki! Mulle iski 4dpo eteenpäin se karmea hiiva ja siihen päälle flunssa, jota edelleen poden.