Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kirveli, toivotaan plussaa!
Pahoittelut keskenmenneille :(
Joulunvietossa en oo ovista testaillut, luulisin et osuu huomiselle. Onneksi pääsee kohta vanhempien luota kotiin jatkaan harjoituksia ;) Jännittää kyllä nyt etenkin se kaksosmahdollisuus, mutta vauvahaave on sen verran vahva jo että tervetulleita ovat, tuli sieltä sitten yksi tai kaksi :)
 
Hätähousuna tein pc:n ovistestin kun ei muutakaan ole käsillä... Viiva on kontrolliviivaa selvästi vahvempi, mut voiko ovistestiin luottaa? :eek:
 
Voi kirveli, jännään täällä sun puolesta! Äääk, toivottavasti pääset kohta oikean testin ostoon! Kaikki sormet ja varpaat pystyyn!
Kamalan yleistä tuntuu km olevan, itse en uskalla iloita plussasta liikaa vielä. Voimia kaikille sen kokeneille :sad001:Heartred
 
Voi kirveli, jännään täällä sun puolesta! Äääk, toivottavasti pääset kohta oikean testin ostoon! Kaikki sormet ja varpaat pystyyn!
Kamalan yleistä tuntuu km olevan, itse en uskalla iloita plussasta liikaa vielä. Voimia kaikille sen kokeneille :sad001:Heartred

Kiitti! Onpa jännää. Tavallaan kyllä tosi rauhallinen olo tällä hetkellä myös.

Joo km:ja tuntuu olevan tosi monella, voin vaan kuvitella kuinka raskas juttu kaikkinensa se on. :sorry: Ekassa raskaudessa päätin olla menemättä mihinkään alkuraskauden uä:hän kun ei se siltä mahdolliselta keskenmenolta suojaisi kuitenkaan. Niin herkkää aikaa ne ekat 12 viikkoa ovat, että mitä vaan voi tapahtua. Vahva luotto kuitenkin, että Terhie sulla sujuu odotus onnellisesti maaliin saakka! :happy:
 
Kirveli Mikä tilanne? teitkö aamutestin? :nailbiting:

Täällä alkaa kohta piinailu. Tässä kierrossa ollut eka kertaa letrot, niille huono vaste ja 3 päivänä kasvattelupiikkiä lisänä. Eilen irrotuspiikki ja 2 viikon päästä ois virallinen testipäivä vasta :banghead: En oo niitä pitkäpinnaisimpia testailujen kanssa :rolleyes: :grin Edellisen kerran testailin irrotuspiikin poistumista kropasta, niin se vei ihan muutaman päivän vaan. Yritän kylläkin nyt olla testailematta ennen ku sitten lääkärin "määräämänä" ajankohtana :bag:
Menossa taitaa olla yk22, 2v nyt yritystä takana (pitkät kierrot, niin yk:t vähemmän) ja eka kerran noi ovulaatioinduktiot käytössä :nailbiting:
 
No tällainen tilanne täällä! :woot:
28807d630faaed925c6dade262ebafd1
 
Onnea plussasta täälläkin Kirveli :Heartred Voi kunpa täälläkin tulisi plussa loppuviikosta kun testailen. Mitään selviä oireita ei ole, kun tämä räkätauti sekoittaa pään ja kropan. Suuta ainakin kuivaa niin pirusti että etenkin yöllä on kuin Sahara :bored:
 
Onnea plussasta täälläkin Kirveli :Heartred Voi kunpa täälläkin tulisi plussa loppuviikosta kun testailen. Mitään selviä oireita ei ole, kun tämä räkätauti sekoittaa pään ja kropan. Suuta ainakin kuivaa niin pirusti että etenkin yöllä on kuin Sahara :bored:

Kuule toi räkätauti on hyvä merkki! :rolleyes: Mulle iski 4dpo eteenpäin se karmea hiiva ja siihen päälle flunssa, jota edelleen poden.
 
Kuule toi räkätauti on hyvä merkki! :rolleyes: Mulle iski 4dpo eteenpäin se karmea hiiva ja siihen päälle flunssa, jota edelleen poden.
Toivotaan että entelisi hyvää tässäkin tapauksessa :) Mulla on ollut kurkkukipua ovispäivästä/dpo 1 lähtien ja se alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Aatonaatosta lähtien kunnon räkätauti, eikä loppua näy, onneksi vähän kuitenkin alkoi helpottamaan kun maanantaina piti töihin lähteä :grin Mutta ylläri, jouluvapaat meni sairastellessa :wtf:
 
Kuule toi räkätauti on hyvä merkki! :rolleyes: Mulle iski 4dpo eteenpäin se karmea hiiva ja siihen päälle flunssa, jota edelleen poden.

Jännä kyllä toi hiiva... mulla ei juurikaan muita oireita ollut ennen plussaa,kuin se hiiva. By the way, en ikinä ole aiemmin sitä potenut.
Onnea vielä ihan hirmuisesti.
 
Takaisin
Top