Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa piinailijat! Täällä uusi tulokas. Pikaesittelynä 32v, toista yritämme. Hetki menty ilman ehkäisyä, viime 2kk oli paljon rakkautta ovisten aikaan mutta ei tullut mtn. Joten pettymysten jälkeen päätettiin et mehän ruvetaan yrittämään kun kerran petyttiin ettei tullutkaan raskautta "vahingossa". Mulla ja miehellä on molemmilla lapsi edellisistä liitoista ja nyt olis oma yhteinen rakkauspakkaus haaveissa. Että alanpas jännittelee teidän kanssanne :)
 
Tein vielä illalla testin ja alkoihan se hymyillä!! :joyful: Erona aiempiin että pissasin nyt purkkiin. Harmi kun en saa kuvaa liitettyä tähän. Mutta kiva todeta ettei itse oo kuvitellut ovistuntemuksia.Tätä ei kyllä nyt hyödynnetty mitenkään..mua ei vain huvittanut. Toisaalta harmittaa kun kerran kuussa mahdollisuus muttei tykätä väkisin hommailla tai mieskään jos minä en oo innostunut. Muutenkin ollut ne asiat vähiten mielessä viime aikoina :sad001
 
Täällä ei vielä ole näkynyt kuukautisia vaikka ois pitänyt.Kierto sen 28-33kp nyt yli viikon myöhässä(8pvää)Dpo päivät pyörii yli kahdessa kymmenessä jo.Tämä kierto kyllä yhtä hyvin voi olla ovuloimaton kierto ja testit liian herkkiä minulle eka kierto kun testasin niillä ovista.Plussan kyseisiin testiin sai aika aikaisin mitä edellisissä kierroissa on ollut. Hoito paikasta kertovat silloin että välipäivinä tehdä testi ja jos nega niin aloittaa primolut kuurin.Tänään testasin myös negan.Tässä vaiheessa raskaus olisi kyllä näkynyt jos on näkyäkseen viime raskaudessa jo näkyi tässä vaiheessa.Just sain tietää että 2vk yks henkilö oli tehnyt testiä ja kaikki negoja sitten kun oli mennyt 2vk sitten vasta plussa.Mietin juuri sitä että odotanko sen 2vk ja sitten aloitan primolutit tarvittaessa mutta minulla olisi kyllä pitänyt näkyä jo jos on näkyäkseen.Ehkä teen vielä välipäivillä testin ja sitten tarvittaessa primolutit?Sen jo tiedän että primoluteista kuukautiset sattuu just siihen kohtaan missä palataan lomilta kouluun ja osa töihin.Ei mitenkään kiva juttu.
 
Tein vielä illalla testin ja alkoihan se hymyillä!! :joyful: Erona aiempiin että pissasin nyt purkkiin. Harmi kun en saa kuvaa liitettyä tähän. Mutta kiva todeta ettei itse oo kuvitellut ovistuntemuksia.Tätä ei kyllä nyt hyödynnetty mitenkään..mua ei vain huvittanut. Toisaalta harmittaa kun kerran kuussa mahdollisuus muttei tykätä väkisin hommailla tai mieskään jos minä en oo innostunut. Muutenkin ollut ne asiat vähiten mielessä viime aikoina :sad001

Vielä ei oo liian myöhäistä, jos se mieli siitä muuttuu päivän aikana. :) Mä muuten teen aina testit pissaamalla purkkiin, ei tarvi sählätä ja kastella sormia... :p
 
Mulla ei oo sormet kastunut mut taitaa purkista olla parempi ja osuu ainakin siihen tikkuun.

Ihanaa Joulua kaikille ❤
 
Muokattu viimeksi:
Joko Terhiellä tuli leffaviivat testiin? :) Mä täällä anoppilassa piinailen edelleen, tänään pitäis menkkojen alkaa, mut toistaiseksi ei merkkejä tädistä. Toisaalta ei oo mitään muitakaan oireita, et se vähän mietityttää. Ehkä ovis tulikin vasta seuraavana päivänä ja menkat alkaa huomenna.
 
Selittäkää miksi tuon ovistestin saisi tulkita positiiviseksi vasta siinä vaiheessa, kun on yhtä vahva tai vahvempi testi viiva?

Jostain syystä en saa nyt kuvaa tähän liitettyä mutta ei ole ihan tumma kuin testi viiva mut selkeesti tummempi kuin muina päivinä. Mitä se sit on tollanen värin muuttuminen tuossa testissä on jos ei kerta ovis?

Kyseessä one stepin puikko ovulaatiotesti.
 
pikkutiik Kaikilla ei tule yhtä tumma kuin kontrolliviiva, vaikka on o+ Testeissä on herkkyyseroja, joten ellei saa yhtä vahvaa tai kontrollia vahvempaa viivaa, kannattais vaihtaa herkempään o-testiin. Tuo on valmistajan antama ohje useimmissa testeissä ja perustuu kai siihen, että o+ on hormonia enemmän kuin siinä kontrollikohdassa (luulisin).
 
Moi minä täällä taas... Olinhan mä joo raskaana mut sykettä ei löytynyt eikä kehitystä tapahtunut parissa viikossa niin todettiin et on kkm ja aloitettiin kohdun tyhjennys. Eipä sekään putkeen mennyt kun vuosin ihan hirveesti verta ja sain lisää lääkkeitä et rauhoittuu vuoto jne. No se sit loppu ja nyt onki sit kohtu tulehdus :(
 
Kirveli, eeeeih :( <3

Naksutiili, suuret pahoittelut<3 ihan kamalaa kun kkm:n lisäksi tulee muita vastoinkäymisiä. Voimia teille ja halirutistus<3
 
Joko Terhiellä tuli leffaviivat testiin? :) Mä täällä anoppilassa piinailen edelleen, tänään pitäis menkkojen alkaa, mut toistaiseksi ei merkkejä tädistä. Toisaalta ei oo mitään muitakaan oireita, et se vähän mietityttää. Ehkä ovis tulikin vasta seuraavana päivänä ja menkat alkaa huomenna.

Juu, alkaa olla aika leffaviivat :thumleft ei tätä vielä voi edes käsittää.
 

Liitteet

  • IMG_20171225_093147-744x992.jpg
    IMG_20171225_093147-744x992.jpg
    86.2 KB · Katsottu: 223
Moi minä täällä taas... Olinhan mä joo raskaana mut sykettä ei löytynyt eikä kehitystä tapahtunut parissa viikossa niin todettiin et on kkm ja aloitettiin kohdun tyhjennys. Eipä sekään putkeen mennyt kun vuosin ihan hirveesti verta ja sain lisää lääkkeitä et rauhoittuu vuoto jne. No se sit loppu ja nyt onki sit kohtu tulehdus :(

Voi eikä, kamalaa :sad001 voimahalaus
 
Voi eikä, kamalaa :sad001 voimahalaus
Kiitos, nyt sit odotellaan pari kuukautta et sais mahdollisesti yrittää uusiks mut annetaan vielä olla pidempään. Tuli tuo raskaus vähän pahaan saumaan kun oli niin isoja muutoksia yht äkkiä elämässä työn, asumisen yms suhteen mut kyllä se vauvan kaipuu on kova
 
Lueskelin noita aikasempia teidän keskusteluja niin täällä on vielä monta tuttua nimeä. Ja kyfi, etkö sinä odottanut jo jossain vaiheessa vai muistanko väärin? Onko täällä muita km kokeneita nyt?
 
Naksutiili, mie olin elokuisissa, mut meni kesken pari viikkoa sitten. :-( Nyt oottelen että käynnistyisi kierto.
 
Takaisin
Top