Poikanen?: Pahoittelut
ettei inssi tuottanut tulosta. Olis teillä saanut jo tärpätä. Hieman hassulta tosiaan kuulostaa, että sun pitää alkaa popsia hormooneja, mutta kai nuo lekurit tietää mitä tekevät. Tai no, mulla on hieman ollut usko koetuksella oman gyneni ammattitaidon suhteen, mutta se että asiat on menneet niin kuin ovat, johtunee siitä, ettei hän ole erikoistunut lapsettomuuteen... Jos nyt kuitenkin sen lähetteen osaisi kirjoittaa.
Nine: Täällä kanssa toivotaan, että pääsettä miehen kanssa yhteisymmärrykseen jatkosta. Kyllä teillekin se plussa pitää vielä saada.
Mame: Tsemppiä ja kärsivällisyyttä odotteluun. Toivottavasti on tärpännyt. Kyllähän se pahalta tuntuu, kun joutuu sitä plussaa odottamaan ihan liian kauan, mutta täytyy vain uskoa, että jonain päivänä odotus palkitaan...
*Fenix*: Lämpimät onnittelut prinsessasta! Oon aina välillä miettinytkin mitä sinne mahtaa kuulua. Täytyy vaan jaksaa uskoa, että jonain päivänä sitä itsekin saa kokea tuon onnen ja saa sen oman pienen nyytin syliinsä.
Mymme: Paljon tsemppiä sinne! Toivottavasti teillä nyt menee kaikki suunnitellusti. Ihailtavaa, että olette jaksaneet yrittää noinkin paljon ja nyt olisi kyllä jo aika tuo kaikki yrittäminen palkita.
ON: Niinhän se täti sieltä tuli. Nyt kp 3. On kyllä ollut varsin niukkaa vuotoa, mutta johtunee teroista. Mies yritti saada aikaa sinne simppatestiin, mutta nyt kun se klinikka minne mun gyne ohjeisti menemään on taas auki, on se niin ruuhkainen, että ei se testaus ainakaan ihan pian onnistu. Aika pitäisi pystyä varaamaan ajoissa, mutta sinne klinikalle meno vaatii vapaapäivän töistä ja saako sitten sen, niin se on sitten taas toinen juttu. Pitäis varmaan kysellä muualtakin... Voisihan sitä kysellä tuolta meidän omasta tk:stakin onko mahdollista hoitaa se testaus täällä jossain lähempänä. Välillä oon miettiny, että pitäisikö muutenkin kysellä tuolta meidän omasta tk:sta miten meidän kannattaisi toimia tässä asiassa. Toisaalta se mun gyne on luvannut, että syyskuussa saatas lähete. Ehkä mä nyt vaan yritän jaksaa odotella sinne syyskuun alkuun ja otan sitten yhteyttä siihen gyneen...