Poikanen: Harmin paikka että luget noin väsyttää... Itselläni ei ole mitään tietoa niistä, joten en voi kommentoida.
Liittyen noita folleja, veikkaisin että sinulla on ollut 16 ja 12 mm, ...vai ?
Kiitos tsemppitoivotuksista ! Endo leikkaus....jaa - a, en hirveästi siitä ole ottanut selvää. Lääkäri sanoi minulle niin, että mikäli ei ole pahasti suurentunut hankaliin paikkoihin, niin sitten se tähystetään. Siitä tulisi vain parin päivän saikku. MUTTA: hän sanoi jo nyt, että pitää varautua kuukauden saikkuun, koska mikäli tähystyksessä näkevät, että suurempi leikkaus on tarpeen, niin tekevät sen sitten saman tien... Eli en oikeasti osaa sanoa muuta, kun en ole asiaa vielä selvitellyt. Toivon etten leikkaukseen tarvitse, ainakin vielä yritän pitää lippua korkealla, että jos vaikka vielä tärppäisi :) Mutta pelkään kyllä pahinta........
InLove - Tervetuloa joukkoon, toivon että pikaisesti pääset jatkamaan raskaana olevien ketjuun :)
Mame: Päädyittekö ihan mielenkiinnosta mihin ratkaisuun? Tsemppiä teille kovasti - kyllä nyt varmasti onnistuu, kun on ollut niin hyvät ohjeet mitä olette noudattaneet!!!! Itse ajattelin perjantaina kysyä minun lääkäriltä myöskin vähän ohjeita. Veikkaan että ovikseni on tyyliin sunnuntaina. Nyt ajattelimme ainakin, että pidämme taukoa, kun sen eilisen aukiolotutkimuksen jälkiohjeissa myös oli, että pari päivää pitäisi olla taukoa, ettei vaan mitään tulehduksia tms. saisi aikaan. Joten vähän samanlainen yritys kuin teillä, eli ajattelimme pitää taukoa, ja sitten viikonloppuna toivon mukaa tulisi tuo ovisplussa.
Ps. aika jännä, miten nuo kierrot vaihtelevat.... minulla on nyt kp 12, ja sinulla vissiin kp13, ja kuitenkin ovis vissiin minulla vasta tuloillaan tyyliin sunnuntaina. Olen kyllä jo parina aamuna testannut ovista, mutta en odota sitä kylläkään ihan vielä, ehkä se olisi syynä myös siihen, että minun follit eilen aamulla vielä olivat niin pienet.....??? Toivossa on hyvä elää - vai olenko tyhmän toiveikas :) )
-Mietintämyssy 2011- kp 12 / 30 ?