Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poikanen?: Näytin tänään tuolle lapsettomuuslääkärillekin tuota simppanäyte analyysiä niin se sano, että on aivan normaali et viskositeeti tosiaan on vähän epänormaali, että siitä tosiaan saattaa olla vähän haittaa. Mut ei sitten sen kummemmin puuttunut asiaan. Ilmeisesti ei kuitenkaan mikään ylitsepääsemätön ongelma ole jos muuten simpat kunnossa. Ja eipä siihen tosiaan parannusta ole. Niin ja On kyllä tosiaan aikamoista matematiikkaa tämä raskaaksi yrittäminen. :D Pidän teille peukkuja et se inssi nyt tuottais tulosta :)

Kuulkaa, tänään siivosin tytön vaatekaappeja ja erottelin pieneksi käyneet. Mä haluan käyttää niitä vielä toiselle pienelle!!! Mitä jos ei koskaan tärppääkään? Tällasta tänään :(

Moikka kaikille !

Mitä teille kuuluu ?

Kävin siis aamulla lääkärillä...en oikein osaa sanoa että millä mielellä nyt olisin...?? Hyvät uutiset ovat, että molemmat röörit ovat auki ja että 2 follia löytyi. Toinen oli 9 mm ja toinen oli 10 mm. Lääkäri sanoi, että perjantaina pitäisi vielä käydä ultraamassa, että nähdään että ovatko nuo follit kasvaneet. 11 mm on kuulemma jonkinlainen rajapyykki, että siihen olisi hyvä kasvaa niin että olisi hyvät mahdollisuudet onnistua, eli siinä mielessä oli suht. positiivinen käynti, kun ovikseen minulla vielä on matkaa tyyliin 5 päivää. Noh, perjantaina sitten tietää varmuudella, että kasvavatko. Eli siinä mielessä lääkäri oli erittäin tyytyväinen.
Huonompi homma oli sitten se, että endometrioosini nyt on aktiivinen, eli on reilusti suurentunut. Lääkäri jo antoi ymmärtää, että mikäli nyt ei pian tärppää, niin olisi endo leikattava piakkoin....ei hyvä juttu ollenkaan. Paras lääkehän endoon olisi juuri raskaus....

Kaikille hyvää päivää toivottaen !

-Mietintämyssy 2011 - kp 11 / 30 ?

mietintämyssy: Pahoittelut endon aktivoitumisesta :/ Toivon tosiaan ett teillä nyt tärppäisi ettei tarttis mihkään leikkauksiin mennä. Hyvä kuitenkin että oli röörit auki ja kaks folliakin kasvamassa. Mikäs Kp sulla olikaan tuolloin ultran aikaan? Mullahan jo sillon Kp 7 oli se yks ainut hyvä folli sen 11mm...Toivottavasti ei vaan oo mennyt nyt tässä välissä sekin piloille. :/

Mame: tänään aamulla kävin. Kp miltei 11 (eli oikeastaan nyt iltapäivällä alka kp 11). Nyt vain rupesin mietiskelemään, että onkohan ne liian pienet...? Luin jostain että folli kasvaa 1 - 2 mm / vuorokausi, ja minulla on todennäköisesti 5 vuorokautta ovikseen... Riittääköhän 16 - 21 mm kokoinen folli...? Hitsi kun ei aamulla tullut kysyttyä tästä asiasta mitään!!! Pitää muistaa perjantai aamuna kysyä...

Tietäisikö kukaan teistä tästä mitään?

-Mietintämyssy2011-

Tarkoitan siis lähinnä, että jotain lääkäri höpötti 11 mm, mutta en tajunnut kysyä tarkemmin...ja nyt netissö surffailtuani rupesi huolettamaan...

mietintämyssy: Mä en yhtään tiedä kuinka pitkä kierto mulla on ku se on vaihdellut 22-61 päivän välillä...Mut ilmeisesti ton femarin pitäis sitten tasoittaa kiertoakin, kun terolutitkin multa lopetettiin kokonaan. Joten arviolta tästä kierrosta tulee n. 28-30 päivänen. Tikutuksen perusteella ovis on tässä aivan lähipäivinä...Mun käsittääkseni follin pitää olla sen 20mm. :/ Mut en tosiaan varmaksi tiedä. Entäs jos se lääkäri meinas et sullois nyt pitänyt olla sen 11 mm?

Moi! 

Liityn tänne :) meillä takana kohta 2 vuotta yritystä ja lapsettomuushoidoissa ollaan. Seuraavasta kierrosta IVF aloitus. 

Voi pyhä väsymys sentäs... kyllä juu luget väsyttää ja aiheutta todellakin muitakin oireita jotka yleensä raskauteen yhdistettäs... Yritän pitää mielen rauhallisena ja haalin hommia millon mistäkin jotten ajattelisi... Olen yrittäny ettiä täältä ja muualtakin netistä noista lugeista, kun siis onko aina sama annostus, onko teho samanlainen otit sitten suun kautta tai emättimen kautta? Neljä noita päivässä menee, kaks aamulla ja kaks illalla... Ja koska tää väsymys loppuu :D Eikö noihin lugeihin totu ja mitäs sit ku ne lopettaa sit joskus, tuleeko yltiömäinen aktiivisuus, ja entä laskenut halukkuus, nouseeko se tähtitaivaisiin myös :D

Nine: voi miä niin tiedän ton olon kun noita vaatteita käy läpi... olen taas onnistunut haalimaan hyllyyn potkareita yms eikä hajuakaan onko niillä koskaan käyttäjää...

Mietintämyssy: toivottavasti onnistuisi . Kuinka endo leikataan?

mame: minkäkokosia noitten follien (sekö se oli se sana :D) tulisi olla? Mullahan oli sillon to 1,6mm ja 1,2mm ja sitten maanantaina oli inssi... Että mikä on sitten liian iso?

InLove: no teillähän on sitten yhtä kauan yritystä kun meillä :) tervetuloa joukkoon ja toivottavasti tärppää pian :)

Poikanen: Harmin paikka että luget noin väsyttää... Itselläni ei ole mitään tietoa niistä, joten en voi kommentoida.

Liittyen noita folleja, veikkaisin että sinulla on ollut 16 ja 12 mm, ...vai ?

Kiitos tsemppitoivotuksista ! Endo leikkaus....jaa - a, en hirveästi siitä ole ottanut selvää. Lääkäri sanoi minulle niin, että mikäli ei ole pahasti suurentunut hankaliin paikkoihin, niin sitten se tähystetään. Siitä tulisi vain parin päivän saikku. MUTTA: hän sanoi jo nyt, että pitää varautua kuukauden saikkuun, koska mikäli tähystyksessä näkevät, että suurempi leikkaus on tarpeen, niin tekevät sen sitten saman tien... Eli en oikeasti osaa sanoa muuta, kun en ole asiaa vielä selvitellyt. Toivon etten leikkaukseen tarvitse, ainakin vielä yritän pitää lippua korkealla, että jos vaikka vielä tärppäisi :) Mutta pelkään kyllä pahinta........

InLove - Tervetuloa joukkoon, toivon että pikaisesti pääset jatkamaan raskaana olevien ketjuun :)

Mame: Päädyittekö ihan mielenkiinnosta mihin ratkaisuun? Tsemppiä teille kovasti - kyllä nyt varmasti onnistuu, kun on ollut niin hyvät ohjeet mitä olette noudattaneet!!!! Itse ajattelin perjantaina kysyä minun lääkäriltä myöskin vähän ohjeita. Veikkaan että ovikseni on tyyliin sunnuntaina. Nyt ajattelimme ainakin, että pidämme taukoa, kun sen eilisen aukiolotutkimuksen jälkiohjeissa myös oli, että pari päivää pitäisi olla taukoa, ettei vaan mitään tulehduksia tms. saisi aikaan. Joten vähän samanlainen yritys kuin teillä, eli ajattelimme pitää taukoa, ja sitten viikonloppuna toivon mukaa tulisi tuo ovisplussa.
Ps. aika jännä, miten nuo kierrot vaihtelevat.... minulla on nyt kp 12, ja sinulla vissiin kp13, ja kuitenkin ovis vissiin minulla vasta tuloillaan tyyliin sunnuntaina. Olen kyllä jo parina aamuna testannut ovista, mutta en odota sitä kylläkään ihan vielä, ehkä se olisi syynä myös siihen, että minun follit eilen aamulla vielä olivat niin pienet.....??? Toivossa on hyvä elää - vai olenko tyhmän toiveikas :) )

-Mietintämyssy 2011- kp 12 / 30 ?

InLove: Tervetuloa :)
Poikanen?: En mä tiiä voiko ne follit liian isoksi kasvaa, mutta niittenhän pitäis olla n. 20mm kooltaan että tärppi kävis. Eli sullahan on ollut tosi hyvät follit kun ne kasvaa n. 1-2mm per päivä. Maanantaina sulla on siis todennäköisesti ollut 20mm ja 16mm follit eli tosi hyvät!
mietintämyssy: Humpattiin sitten jo viime yönä ja tänään pitäis humpata taas illalla. :) Toivotaan nyt tärppiä! Joo äkkiä kun tässä laskeskelen niin sulla varmaan on tosiaan ovis sitten viikonloppuna. Eipä kai sen ajankohdan oo väliä et koska se ovis tulee kunhan se vaan tulee. Toivon kovasti että tekin nyt onnistuisitte! Olis aika hauska jos teillä ja meillä onnistuisi nyt yhtäaikaa noilla Femareilla :)) Itse oon aika toiveikkaana nyt kanssa :)

Omaa: Tänään siis Dpo 0 ja odotukset todella korkeat!

Ihan pikana pistän oman Luge -kommenttini tähän väliin. Mä en juurikaan saanut oireita, mutta kaikkein rasittavinta niissä alakautta otettavissa oli se saamarin sotku! Minä niitä nappailin puoli vuotta aina kierron loppupuolella, vahvistaakseni sitä kiinnittymistä. Mutta eipä kukaan tarrannut Lugeillakaan kiinni. Samoin Lugeja on tuuppailtu alakertaan tässä inssien kuluessa, siis aina loppukierrosta.

Nyt se sit alko se jännitys... jotenki se tänään iski... maanantaina pitäis testata vaikka siis tänään vasta kp 22 taitaa olla mutta lääkäri sanoi että tasan kaksi viikkoa inssistä ja aamuvirtsasta...Yritän asennoitua niin etten odota ns mitään... Mutta sit taas... no mutta onneksi pystyy todellakin siirtään nää olo liittymään noihin lugeihin, lievä hedarikin iskennyt, ei niin paha että lääkettä pitäis ottaa mutta sellanen pieni...

mietintämyssy: niin juuri 16 ja 12mm :D

Nine: mulla ei aiempaa kokemusta lugeista ole ja nyt siis samasta päivästä ku oli inssi niin kaks illalla ja kaks aamulla...ja tänään siis oisko nyt sit kp22, juu on, tarkistin kalenteristakin vielä :)

Tolkuton vessassa ravaaminen on toistaiseksi loppunut... Ja tänään joku ihmeen mielijohde että hei kokeillaanpa tehä testi , eikä ees aamuvirtsasta vaan jostain joka hyvällä säkällä oli kahta tuntia edes kerinny tuola pyöriä, no negahan se oli, kuis muuten... kaks testiä on vielä ja ny oikeesti vasta maanantaina... ja mitäs jos se on lussa... senkin jälkeen pitää pitää pää kylmänä, eikä kertoa taas ipanoille heti... kun jos onkin taas tuuli...

Hei Leidit!
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua mutta lueskellut olen lähes päivittäin teidän juttuja.  

Tänään sitten tapahtui Ihme! 
Menkat eivät ole vielä pahastikaan myöhässä (kierto n.28pv mutta heittelee 22-34,nyt kp32)) mutta jotenki oli sellanen olo että pakko tehä testi. Tein tommosen halpis liuskan mikä tuli ovistestien mukana ja... Haamu!    Vahva haamu kuitenkin, selvästi kaksi viivaa. 
Eihän tämä voi olla totta! ens kuussa tulisi täyteen 2 vuotta yrittämistä ja sitten tärppi luomuna...ja ikinä ei ole edes ovistestiin tullut plussaan. Toisaalta nyt kun miettii nii oireet kyl viittas plussaan, lämmöt olleet jo jonkin aikaa koholla (37c, norm n.36,4) mahassa tuntuu..kireälle? tai ehkä vähän painetta..ei tee mieli pitää farkkujen nappia kiinni :D 
Mutta siis aamulla uusi testi, pakko saada clear blue hommattua jostain! 
katsellaan katsellaan... (Ei Voi Olla Totta!! ) 

mist: Varovaiset onnittelut sinulle haamulaisesta! Itelläkin tulee toiveikas olo kun toisilla pitkään yrittäneillä onnistaa :)

mist: Varovaiset onnittelut haamulaisesta <3 Ootko jo testannut uudestaan josko se siitä olis vahvistunut? 

Poikanen?: Täällä edelleen sormet ja varpaat ristissä <3 Kärsivällisyyttä :D Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty ;)

Tsempitykset kaikille leideille <3

Takaisin