Hei, rohkenen ilmottautua tänne teidän pariin kirjoittelemaan. Aiemmin olen kirjoitellut tuolla Raskaaksi 2012 ketjussa, mutta ikäväkseni en pidä kovin realistisena raskautua enään tänä vuonna. Haaveillut olen lapsesta jo useamman vuoden, mutta maaliskuussa 2011 jätin pillerit pois, ajatuksella tulee kun on tullakseen. Mies oli aluksi ehkä hieman hitaammin lämpeävä, mutta nykyään molemmat olemme suorastaan epätoivon partailla lisääntymisemme suhteen.
Takana on kaksi keskenmenoa, nyt viimeisin vajaa 3 viikkoa sitten. :( Nyt sitten odotellaan kuukautiset alkaviksi ja aloitetaan yritys. Kovin nopeasti raskautuvaa tyyppiä en koe olevani vaan useammat kierrot on pikkuinen meitä aina odotuttanut, jonka vielä kestäisi, mutta että loppu tulos tämä niin vetää naaman vähän mutrulle!
Pelko lapsettomaksi jäämisestä raastaa sisimpääni ja olenkin ajatellut hakeutua tutkimuksiin selvittääkseni ettei mitään selvää syytä keskenmenoihin ole. Julkisella puolella kahden keskenmenon jälkeen ei tietysti mitään tutkimuksia saa, mutta olen ajatellut joko Väestöliittoa tai sitten Tampereen Ovumiaa? Onko kellään kokemusta paikoista? Julkisella puolella myös varoittelivat että tuskin mitään syytä tullaan löytämään, mutta en halua jättää mitään sattuman varaan.
Lapsettomuus, on kamalin asia mitä elämässäni olen koskaan kokenut, koen että keskustelu samantyyppisessä tilanteessa olevien kanssa auttaa, vaikka eihän tähän taida olla muuta lääkettä kuin pieni tuhiseva nyytti, jonka toivon kaikkien meidän saavan. Tsemppiä ihan hirmuisesti kaikille tasapuolisesti. Ja upeaa huuomata, että täällä on plussiakin tullut mukavasti pitkän matkan taivaltajille! Onnea niistä!
Mame: Pahoittelut tilanteestasi. :`( Olisit kyllä ansainnut plussan, miten jatketaanko teillä vielä Femareilla kokeilua, vai yritetäänkö saada kilppari arvot ensin kuntoon? Jaksamista sinne!