Heippa kaikille!
Aaaaargh.....tänään ollut huono päivä, olen ollut ärtynyt ja kaikki pikkuasiat ärsyttänyt ja töissäkin joku aina valitellut jostakin pienestä asiasta kärpäsestä härkänen-tyyliin. En minäkään mitenkään sen parempi ole ollut, itsekin valittanut jostain pienistä. Koko päivän ollu sillai et melkeen pelännyt että räjähdän jos joku tulee sanoo mulle jotai, hyvä että huominen päivä vapaa nii saa pikkusen rauhoittua ja rentoutua. En väitä olevani stressaantunut, pikemminkin ehkä väsynyt, pikku päikkärit tekis varmaan ihan hyvää tai pitkä kävelylenkki raikkaassa ilmassa :) Saa nähdä kumman valitsen....... Muuten omaan ei mitään ihmeempiä, huomenna soitto klinikalle uutta aikaa varten :) En uskoisi että siinä mitään sen kummempaa kuin uudet reseptit kätöseen ja piikittelyä taas parin viikon päästä. Ehkä joku kontrolliultra tai jotai voi tulla ennen sitä, huomenna olen viisampi :)
*Fenix*: Mites pistokset sujuu? :)
pirjel: Mikä tilanne??? Jännityksellä ootan sun päivitystä miten punktio sun kohdalla sujui ja muutenkin miten kaikki muu meni :)
Poikanen?: Kiva että teillä asiat etenee. Toivottavasti ei satu mitään kömmähdyksiä matkan varrella niinkuin siinä lähete hommassa silloin aikaisemmin.... Voi että miten ihanasti sanottu sun esikoiselta! <3
Hietsu: Voimahaleja sulle ja teille molemmille, tosi ikävä kuulla :( Siis kyllä elämä on tosi epäreilua välillä, olen pahoillani sun puolesta. Ja kyllä, olen samaa mieltä, varsinkin meille naisille tämä on koko elämä, ei siitä noin vaan pysty luopumaan. Paljon tsemppiä sulle ja tukekaa toisianne <3
Kuusityttö: Ja teilläkin asiat etenee hyvin :) Ja tsemppiä työnhakuun. Itse olen myös miettinyt uutta työpaikkaa mutta toisaalta en haluaisi nyt kesken meidän projektia mennä johonkin uuteen paikkaan, jos nyt muutaman kuukauden odottaa ja katsoo miten meillä hoidoissa käy, ehkä sitte vois miettiä tarkemmin.
Nyt paljon plussatuulia kaikille ja voimahaleja niitä tarvitseville!!!
Aaaaargh.....tänään ollut huono päivä, olen ollut ärtynyt ja kaikki pikkuasiat ärsyttänyt ja töissäkin joku aina valitellut jostakin pienestä asiasta kärpäsestä härkänen-tyyliin. En minäkään mitenkään sen parempi ole ollut, itsekin valittanut jostain pienistä. Koko päivän ollu sillai et melkeen pelännyt että räjähdän jos joku tulee sanoo mulle jotai, hyvä että huominen päivä vapaa nii saa pikkusen rauhoittua ja rentoutua. En väitä olevani stressaantunut, pikemminkin ehkä väsynyt, pikku päikkärit tekis varmaan ihan hyvää tai pitkä kävelylenkki raikkaassa ilmassa :) Saa nähdä kumman valitsen....... Muuten omaan ei mitään ihmeempiä, huomenna soitto klinikalle uutta aikaa varten :) En uskoisi että siinä mitään sen kummempaa kuin uudet reseptit kätöseen ja piikittelyä taas parin viikon päästä. Ehkä joku kontrolliultra tai jotai voi tulla ennen sitä, huomenna olen viisampi :)
*Fenix*: Mites pistokset sujuu? :)
pirjel: Mikä tilanne??? Jännityksellä ootan sun päivitystä miten punktio sun kohdalla sujui ja muutenkin miten kaikki muu meni :)
Poikanen?: Kiva että teillä asiat etenee. Toivottavasti ei satu mitään kömmähdyksiä matkan varrella niinkuin siinä lähete hommassa silloin aikaisemmin.... Voi että miten ihanasti sanottu sun esikoiselta! <3
Hietsu: Voimahaleja sulle ja teille molemmille, tosi ikävä kuulla :( Siis kyllä elämä on tosi epäreilua välillä, olen pahoillani sun puolesta. Ja kyllä, olen samaa mieltä, varsinkin meille naisille tämä on koko elämä, ei siitä noin vaan pysty luopumaan. Paljon tsemppiä sulle ja tukekaa toisianne <3
Kuusityttö: Ja teilläkin asiat etenee hyvin :) Ja tsemppiä työnhakuun. Itse olen myös miettinyt uutta työpaikkaa mutta toisaalta en haluaisi nyt kesken meidän projektia mennä johonkin uuteen paikkaan, jos nyt muutaman kuukauden odottaa ja katsoo miten meillä hoidoissa käy, ehkä sitte vois miettiä tarkemmin.
Nyt paljon plussatuulia kaikille ja voimahaleja niitä tarvitseville!!!
Ihanaa ja pelottavaa samaan aikaan. Oikeassa muuten olit Mixuliini, että ei se punktio tosiaan kivutonta ole, mutta kyllä siitä selviää! Yllättävän särkyinen olo on ollut vieläkin... mutta tuloksena loppujen lopuksi 9 kypsää munista, joista 7 hedelmöittyi, yksi top-alkio kyytiin tänään ja kaksi pakkaseen. Kaikki siis niin jees kun tässä vaiheessa voi olla, mutta nyt on sitten kaikki omista käsistä pois. Toivotaan rohkeasti parasta, mutta pidetään myös jalat tiukasti maassa. Oli se jotenkin liikkistä nähdä se pikkuriikkinen valkoinen piste siinä ultran näytöllä... 
Olen niin jännäillyt miten sulla meni ja kiva että teille jäi pakkaseenkin pari. Täällä on kaikki jäsenet ristissä teille että menee hyvin. Vitsit että mua jänskättää teidän puolesta!
Mulla oli pari kolme päivää punktion jälkeen pientä kipua mikä meni ohi särkylääkkeillä ja muutenkin semmonen kummallinen turvonnut olo, mikä ihan ymmärrettävää kun he siellä munasarjoissa tökkineet kaiken maailman vehkeillään :) Nyt vaan oikein iso syli täydeltä tsemppiä että menee hyvin!

älkää luovuttako!!! Vaikka joku lääkäri sanoo ettei hoitoja kannata tehdä - kysykää vielä toisenkin lääkärin mielipidettä. Ja uskokaa ihmeisiin - niitä tapahtuu! Pidetään peukkuja että meidän "mini tai minit" kasvaa ja voi hyvin - ensimmäinen ultra 15.11. 
Nyt yritän vain rentoutua vkonlopun ja keksiä jotain kivaa tekemistä, että ajatukset olis vähän muualla. Piikitykset itsessään on sujuneet hyvin, tosin tuo jarruaine, Orgalut., saa mulle vähän höhlän olon aikaan, pientä huimausta ja päänsärkyä.
hilpeää punktiota vois oikeastaan sulle toivotella..! Ja niin kuin lääkärisi sanoi, laatu kyllä korvaa määrän, eihän siihen onnistumiseen kuitenkaan tarvita kuin se yksi hedelmöittyvä ja kiinnittyvä munasolu. Rutistus sinne!

Hän ottaa tämän lapsettomuutemme rankemmin kuin minä kun vika on hänessä mutta olen hänelle sanonut että molemmat olemme samassa veneessä, me vaan tarvitaan pikkusen apua, ei se siinä mielessä kummankaan vika ole. Ja olen myös sanonut että on turhaa stressata tämän asian kanssa, siitä ei tule mitään jos kummatkin hermoilee ja kun kerta apua on saatavilla niin ei ole mitään hätää, teemme sen minkä pystymme ja loppu ei ole enää meistä kiinni. Ja parempi vaan jos on muuta ajateltavaa ettei ajattele lapsettomuutta koko ajan, harrastuksetkin vie vähän aikaa niin hyvä vaan keskittyä niihinkin. Sanoin hänelle että kohta mennään taas ja lujaa ja hän on enemmän kuin valmis hyppäämään uudestaan siihen kyytiin, niinkuin myös minä
Mulla on keskiviikkona aika klinikalle, suunnitellaan sitte uutta hoitoa :)
Mutta siitäkin selvittiin kunnialla. Ma päivän olin aika kipeä, mutta iltaa kohden helpotti. Nyt ei ole enää kuin hieman arkuutta vatsanseudulla. Niin tulos oli sellainen, että kymmenisen munarakkulaan otettiin, mutta kuten lääkäri oli jo viime viikolla todennut, vain muutama näytti potentiaaliselta. Ja tulos oli neljä munasolua. Juuri äsken sain väliaikatietoja puhelimessa, että ainoastaan yksi alkio on muodostunut. Myös toinen munasolu oli hedelmöittynyt, mutta ei ollut jatkanut siitä eteenpäin.
Toivon mukaan sais enemmän muniksia tällä kertaa.......