Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko purkaa sydäntä.....

En kyllä tiedä miten paljon ihminen kestää pettymyksiä. Sanoin mun miehelle että miten kauan tätä jaksaa kun tuntuu siltä ettei meille koskaan tapahdu mitään hyvää. Tänään on tuntunut siltä että tekis mieli luovuttaa, vaikka vasta ensimmäinen hoitokerta takana, mutta kuitenkin. Mun mies sanoi kans että miks meille pitää tapahtua näin, kun ollaan niin kauan yritetty mutta mitään ei tahdo tapahtua ja sit kun kerran onnistuu niin saa keskenmenon ja ensimmäinen hoitokerta ei tuota toivottua lopputulosta. Ollaan lohduteltu toisiamme ja alkaa kyllä maistua puulle kun sanotaan että seuraavan kerran sitte onnistuu ja että kyllä tämä tästä. Nyt ei vaan tunnu siltä!!! Tekis mieli raivoa kun mikäkin mutta ei sekään auta. En oo muuta tehnyt kuin itkenyt ja tuntenut itseni epäonnistuneeksi koko päivän. Milloin on meidän vuoro saada lapsia???!! Mä en ymmärrä, ollanko me tehty jotai pahaa? Miks meille ei voida suoda sitä onnea mitä lapsi tuo? Meillä on oma koti, molemmat ollaan töissä, molemmat perusterveitä, meiltä vaan puuttuu se oma pienokainen joka meille kuuluisi. Edes yksi. Se ei voi olla liikaa pyydetty.

Mä olen todella kiitollinen mun miehestä ja siitä että hän aina jaksaa lohduttaa ja olla lähellä kun tarvitsen häntä. Ja mä uskon että hän on myös kiitollinen minusta. Ja kiitos teillekin että jaksatte "kuunnella". Onneksi tämä foorumi on olemassa :)

Kuulemisiin! Yritän nousta täältä synkkyydestä minne en haluaisi vajota.

Voi Mixuliini.... täältä suuren suuri lohtuhali sinne. Vaikkei varmaan mitkään halit ja sanat just nyt lohdutakaan. Pura vaan sydäntäsi ja oloasi tänne niin paljon kun haluat. Vitsit, että tää kaikki tuntuu joskus niin epäreilulta, sydäntä särkee puolestasi.. Ihanaa kuitenkin että sulla on tuollainen mies rinnallasi tukemassa, ja tsemppaatte toisianne sitten taas uuden yrityksen kanssa. Kovasti jaksamista ja voimia sinne teille kummallekin. <3

Pahoittelut Hietsulle myös ettei plussaa tullut.. tsemppiä tutkimuksiin, sieltä varmaan apuja löytyy.

Bandida, mukavaa kuulla susta ja oikein hyvää vointia ja onnellista odotusta sulle! <3

Täällä pistellään Puregonia ja muniksia toivottavasti tässä kasvatellaan, nipistely on ainakin sen mukaista... maanantaina ultraan tsekkaamaan mikä tilanne.

Hello ladies!

Täällä lähti sit kp1/29-31 käyntiin...... Haikea olo on vielä mutta kait se pikkuhiljaa helpottaa..... Onneks kohta voi taas soitella klinikalle ja saada uuden ajan hoitoja varten, pieni toivon kipinä yrittää lähteä käyntiin ja innolla odottaa uutta koitosta..... :) Odotan että nää menkat menee menojaan ja otan uudestaan yhteyttää klinikkaan. Heh, sanoin miehelle että seuraavan kerran pyydän enemmän rauhoittavaa ja särkylääkettä kun on munasolujen keräys ettei tuntuis niin pahalta kuin viimeks, nyt ainakin tietää mitä se on ja miltä se tuntuu..... Mies oli aivan ihana toissa iltana kun hän sanoi että tämä vain vahvistaa meitä ja meidän suhdetta ja että tämä ei lannista meitä vaan tekee meistä vahvempia yrittää uudestaan :) Ja hän on aivan oikeassa!!! Kyllä tästä vielä noustaan vahvempina kuin koskaan aikaisemmin! :) 

Olin eilen parhaan ystäväni kanssa Hurtsin keikalla, oli aivan mahtava keikka ja kun esittivät kappaleen Wonderful life niin tuli pienoinen tippa silmään..... Kertosäe siinä biisissä on tosi koskettava ja uppoo syvälle muhun. 

pirjel: Kiitos tuesta <3 Olen huomannut jo kauan että ei se elämä aina reilua ole, mutta se mikä ei tapa vahvistaa, vaikka välillä ei tunnu siltä. Ei muuta voi kun mennä päivä kerrallaan ja ajatella hyviä asioita :) Tsemppiä sulle, toivottavsti sulla menee hyvin ultrassa ja että pistokset tuottavat hyvää tulosta :)

Kuulemisiin ja tsemppiä kaikille!!! <3

Heips,

Täällä olis yksi uusi, joka yrittää hiipiä mukaan. Oon jo pidempään seuraillu taustalla mutta jotenkin ei ole ollut rohkeutta jakaa omia ajatuksia. Joskus tämän kaiken ajatteleminen sattuu ihan liikaa… Nyt vaan tuli sellainen olo, etten enää jaksa pitää tätä kaikkea sisälläni. Onneksi muutaman ihmisen (oma mies mukaan lukien) kanssa hieman pystyn odotuksen odottamisesta puhumaan, mutta kyllähän sitä jonkin verran tulee kaunisteltua ajatuksia eikä kaikkea halua koko ajan kaataa niiden niskaan, jotka ei oikein edes ymmärrä… Miehen sisaruksilla on pieniä lapsia: toisella noin 1 v. 2 kk ja toinen sai juuri keskiviikkona pienen pojan. Ei varmaan tarvitse edes yrittää kuvailla sitä kamalan ristiriitaista oloa, kun toisaalta on niin hurjan onnellinen heidän puolestaan, mutta kuinka oma sydän tuntuu murenevan palasiksi. Ja jostain käsittämättömästä syystä mulla alko menkat sillon kuin mieheni sisko ilmoitti raskaudestaan ja samoin tänään, kun vihdoin pääsimme katsomaan sitä pientä ihanaa tuhisijaa. Kummallakin kerralla oon jo ollu aika toiveikas omasta raskautumisesta… Tuntuu kuin kävelisi seinää päin… Tai jotain… Tämä taisi meillä olla jo yk 13. Eipä tässä kai auta kuin alkaa hakeutua tutkimuksiin. Kaikki (No joo, taitaa olla hieman liioiteltua sanoa kaikki.) hokee, että koska on teidän vuoro ja kai sitten mun ilmeeni nähtyään, toteavat että onhan teillä toki aikaa. Tietäisivätpä vain totuuden… Lisäksi kyllä mä oon jo 27 v. ja mies 33 v. eli ei tässä nyt enää kannata kovin kauaa odotella. Joskus tekis mieli kertoa kaikille että ollaan me jo yritetty ja pitkään, mutta parempi on varmaan olla kuuluttamatta sitä koko maailmalle… Nytkin tekee tiukkaa pidätellä itkua. Kyllähän mä tänään jo kyynelehdinkin kun tultiin kotio sitä pientä miestä katsomasta. Koska on meidän vuoro?!? No ei kai tässä auta kuin hankkiutua sinne tutkimuksiin. Mun kiertonikin heittelehtii tosi paljon, joten ehkä siihenkin löytyisi jotain apua. Nyt vaan on jotenkin niin väsynyt olo. Toisaalta tekis mieli vaan luovuttaa, mutta on tämä kyllä liian iso asia, että olisin valmis luovuttamaan taistelematta. Ovistestejä oon kolmen kierron ajan käyttänyt ja muutaman oviksenkin bongannut, mutta tosiaan nuo epäsäännölliset kierrot ei tee testailusta kovin helppoa… Varmaan mun pitkät ja stressaavat työpäivätkin hankaloittaa tätä meidän yritystä. Varmaan on monta pientä asiaa mitä vois itse muuttaa ja parantaa mahdollisuuksia, mutta juuri nyt mä taidan tarvita vain potkun takalistoon ja käskyn lopettaa itsesäälissä kieriskelyn.   

Heippa taas!

Tervetuloa Sleepwalker, tiedän hyvin nuo tunteet, itse menee ihan hajalle kun saa kuulla jonkun raskaudesta vaikka on ihan vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan. Ei kannata luovuttaa vaikka välillä tuntuu siltä, kyllä niitä voimia jostain tulee jaksaa yrittää uudestaan. Tsemppiä ja jaksamista teille, toivottavasti pääsette piakkoin tutkimuksiin :)

pirjel: Ultra-uutisia?! :) Entäs *Fenix*, joko piinapäivät lähenee loppuaan??! :)

Voiskos aikaa nopeuttaa jotenkin...olen erittäin kärsimätön ihminen, jos mä haluan jotain niin mä haluan sen heti! :D Meinasin soittaa jo tänään klinikalle mutta on se varmaan vielä liian aikaista, jos odottais ensi viikkoon ja sitte soittais ja varais uuden ajan. Ei kannata stressata, tiedän sen..... Pitäis kerätä voimia uuteen koitokseen ja sit samalla olla ajattelematta koko hommaa. Miten sekin onnistuu kun on tämmönen hätäheikki??!

Olen suunitellut että yritän bongata oviksen kun sen aika lähestyy ja heilutella peittoja, kun eihän sitä tiedä jos vaikka tärppäis ;) Jos yhden kerran tärppäsi luomusti niin miksei vois toisenkin kerran tärpätä? Voi olla että luulen liikoja, itseään kiusaamista se vaan on, mutta kukaan ei ole kieltänyt yrittämästä. Luultavasti ei tärppää mutta ei sitä tiedä ennenkuin on yrittänyt :) On mullakin ajatukset. Kait mä istun jollain vaaleanpunasiella pilvellä ja uneksin turhia mutta joku pieni oljenkorsi on hyvä olla. Se auttaa selviytymään ja antaa voimia jaksaa eteenpäin :)

Päivänjatkoja leidit :)

Iso haluas Mixuliinille ja Sleepwalkerille... tää on niin tätä. Meidän kohdalla ollaan jo siinä vaiheessa että asiasta tietävät ei enää edes kysele...kai nekin tietää että turhaa on. Nyt alkoi kierto 34. Niin monta kertaa olen pettyny. Tässä kierrossa sain pidettyä liiallisen pilvissa leijailun kurissa, mutta annoin samalla itselleni luvan toivoa. Vaikka pettymykseen varautuikin itku siitä silti tuli. Niin, eipä siinä auta kuin jaksaa tai luovuttaa...

En usko että mitkään lohdutussanat jaksaa auttaa, minua ei ainakaan enää. Sitä on niin turta. Eli täytyy vain jaksaa.

Kuusityttö: Iso voimahali sulle kans <3 Meilläkin ne jotka tietää ja eivät kysele mutta sit on heitäkin jotka kyselevät välillä että joko nyt.... Mä oon sanonu että kyllä mä sitten ilmoitan milloin on nyt! Ei oo pitkään aikaan sukulaisiltakaan tullut mitään kysymyksiä, vanhemmilleni oon kertonut meidän tilanteesta ja he ovat todella suurena tukena meidän projektissa. Älä missään nimessä luovuta vaan kerää voimia jaksaa taas seuraavaan kertaan!!! <3

Maanantaita Naiset! emoticon

Tervetuloa Sleepwalker joukkoomme jutustelemaan. Jaksamisia sulle, nuo tunteet ovat tosiaan hyvin tuttuja kaikille meille.. ja lämpimästi suosittelen tutkimuksia, koska tiedon lisäksi, useimmiten saa myös toivoa.

Jaksuja myös Kuusitytölle.

Mixuliini, eikun vaan peitot heilumaan..! emoticon  Näiden vuosien pettymysten jälkeen oon tullut siihen tulokseen, että vaikka kuinka yrittää varautua pettymykseen ja kieltää itseltään uneksimisen ja toiveikkuuden, niin siltikin tullaan aina korkealta ja kovaa, joten samaan "konkurssiin" vois kai sitten kyllä toivoa ja uneksiakin. Niin kuin sanoit, se oljenkorsi on oltava, että jaksaa. Tsemppiä ihan kauhiasti sinne. Komppailen kyllä tuota kärsimättömyyttä, samanlainen oon minäkin.. emoticon

Kukkuu Fenix, mitä sulle kuuluu..?

Terveisiä siis ultrareissulta. Tällä hetkellä kaikki ok, folleja on tuloillaan 12kpl -- perjantaina uusi ultra ja tod.näk. ens maanantaina sitten keräys. Nippailuja tuntuu aikalailla, vaikka ovat vielä pieniä, loppuviikosta voi alkaa ollakin jo aika tukala olo. Mutta so far, so good... Puregon on siis toiminut toivotusti ja nyt menee jarrua samaan aikaan etteivät kasva liian nopeasti. Huh, on tää jännää.

Mukavaa päivää kaikille!

pirjel: kuulostaa lupaavalta :) Kiva kun sulla noin monta tuloillaan, toivottavasti ovat kypsiä poimittavaksi sitten ensi viikolla :D Ihan kuin menis marjametsään :D Mä olen miettinyt että oiskohan mulla ollut liian pieni annos Puregonia kun saatiin vain 4 munasolua kerättyä... Toivottavasti menee paremmin seuraavalla kerralla, lääkäri kyllä tietää mitä tekee....toivottavasti.... Kumma kun ei nostanut sitä annosta mulle silloin kun olin ensimmäisessä kontrolliultrassa, kun silloin näkyi vaan ne muutamat follit. Enpä tiedä, kyllä ne tietää mitä tekevät... :) Ja siinähän on tietty se hyperstimulaatio vaara niin parempi vaan ettei oo liian suurta annosta. Tsemppiä sulle! :)

Mixuliini, pahoittelut ja kovasti jaksamista. Kyllähän tämä elämä joskus käsittämättömältä tuntuu. Miksi-kysymyksiä, joihin ei ole vastauksia. Teidän suhde kuulostaa kullanarvoiselta. Ei tätä ilman toisen tukea kestäisikään. Haleja ja voimia!

Sleepwalker, tervetuloa porukkaan!
Välillä todella tekis mieli kertoa asiasta vaikka kaikille kyselijöille ihan omaa kuormaa keventääkseen, koska vaikeneminen tai asian kiertäminen jollain yleisellä heitolla: "tulee sitten kun tulee", on raskasta, mutta se on totta, että tietty harkitsevuus on varmaan valttia.

Meilläkin on lähipiirissä vauvoja yhdellä jos toisella. Vielä kesällä tuli tilanne, jossa menin ystävän raskausuutisesta yllättäen itselleni epätyypillisellä tavalla aivan lukkoon. Täysi työ oli pitää naama suurin piirtein peruslukemilla. En osannut onnitella, jälkikäteen sitten kyllä. 

Mutta siis tervetuloa jakamaan fiiliksiä!

Heippa, täällä onkin minua jo huhuiltu pariin otteeseen! :)

Mutta ensi alkuun, mixuliini, olen tavattoman pahoillani tilanteesta! *iso rutistus* Pettymys on kova, tiedän sen, kuten me kaikki varmasti tällä palstalla. Ei auta kun keräillä taas itseä uuteen positiiviseen ajatteluun, mutta aina vaikeammaksi se ainakin omalla kohdalla tulee joka kuukausi. Ja itse asiassa tähän väliin omaa napaa, eli piinaviikot oli taas niin julmetun pitkät ja turhaan tälläkin kertaa odoteltiin...nega siis täälläkin! :( Kyllähän tähän on jo tavallaan osannut asennoitua, mutta ainahan sitä toivoo niin kovaa. Kaikki tunneskaalat katkeruudesta vihaan ja lopulta suruun käy mielessä näinä päivinä...
Huomiseksi on aika klinikalle IVF:n aloitusta varten. Mennään yhdessä miehen kanssa, jotta hänellekin selviää tulevien viikkojen kuviot. Jännittää ja pelottaa yhtä aikaa...
Tänään menen purkamaan pahaa oloa zumban keinuviin rytmeihin, se ehkä helpottaa ainakin hetkellisesti. Tämä sateinen keli ei ainakaan helpota, yhtä synkkää on kuin mun mielessä tällä hetkellä. emoticon

Pirjel, hyvältä vaikuttaa teilllä tilanne, tsemppiä kovasti!

Sleepwalker, tervetuloa mukaan pidempään kuumeilleiden joukkoon! :)

Nyt kovasti tsemppiä ja jaksamisia kaikille!

Hellouta kaikille!

Kiitoksia vielä tuesta ja lohtusanoista, täällä niitä jaksaa kuunnella paremmin kuin joltain joka ei ymmärrä miltä tuntuu tämä ainainen pettymyksien tunne.emoticon

*Fenix*: Pahoittelut ja iso voimarutistushali sullekin! On se kyllä kumma miten sitä uskaltaa antaa itsensä leijua pienen hetken yläilmoissa vaikka tietää että ei välttämättä onnistu. Ja itse en aina halua ajatella pahinta vaan olen antanut itselleni luvan joskus ajatella parastakin ja se sattuu vielä enemmän sit kun ei mennykään niin kuin oli toivonut. Mutta kiva että pääsette aloittamaan IVF:ää :) Ja jossain vaiheessahan sen hoidon täytyy onnistua, näin minä ainakin olen nyt oppinut ajattelemaan. Tietenkin toivon kovasti että seuraavalla kerralla onnistuu! Ja kyllä me IVF:läiset onnistutaan ja niin kaikki muutkin täällä!!! Tsemppiä kovasti teille tuleviin koitoksiin!emoticon

Tsemppiä kaikille kuillekin!

Perjantaita leidit!

Fenix, sulle rutistus. Kurjaa ettei inssi natsannut, toivottavasti zumba piristi mieltäsi pikkuisen. On nää ainaiset pettymykset niin rankkoja, mutta hienoa että jaksatte katsoa eteenpäin ja siirtyä IVF puuhiin samantein. Tsemppiä sinne! Milläs aikataululla lähdette liikkeelle?

Mixuliini, kiitoksia sulle hirmuisesti kompista ja tuesta..! <3 Samat sinne, always. Mikäs sulla oli se Puregonin annostus, jos sopii kysyä? Lueskelin netistä, että monilla on semmosta 150 luokkaa ja mä kauhistelin kun mun annos 225, mutta kai sekin on kuitenkin aika yleistä.

Mitäs muille leideille kuuluu? Örkki, Dark, Hietsu, Netta, Annuli, Kuusityttö, Maria, Poikanen ja kaikki muut ihanaiset?!

Kävin tänä aamuna ultrassa ja kaikki edelleen hyvin. Muniksia on tulossa 9 hyvänkokoista ja pari pienempää (yksi alku ei jaksanutkaan kasvaa) ja limakalvo kuulemma erinomainen...mutta voi huh, että kyllä mietityttää ja sitä yrittää varautua kumpaankin lopputulokseen realistisesti. Maanantaina on punktio (kääk!) ja sitten toivottavasti ke tai to laitetaan tyyppi kyytiin... <3 Olis niin hienoa, jos sais pakkaseenkin pari talteen. Kattellaan......

Heippa hei!

Isot pahoittelut mixuliinille ja kaikille muillekin, joita elämä "potkii"! Kyllä me näytetään vielä:)<3
Tervetuloa uudet mukaan jakamaan niin iloja kuin suruja tähän ihanaan yhteisöön!

Täällä aika kivat fiilikset kaiken kaikkiaan. Thyroxinia ollaan syöty jo reilu pari viikkoa ja ehkä pientä piritymistä on jo havaittavissa. Oviskin varmaan oli ajallaan, pieniä limoja ja nippailuja oli. Peitot heiluneet myös ahkerasti;) Nyt kp23 menossa ja ei oikeestaan jänskätä yhtään alkaako ne menkat ens viikolla vai ei. Pientä jomotusta tuttuun tapaan vasemmalla ovarion seudussa, mut rintojen arkuus on tiessään. Sitähän minulla on aina ollut oviksesta menkkojen alkuun saakka...

Ja ihan huippujuttu: meille tuli aika naistentaudeilta lapsettomuustutkimusten aloitukseen 15.12!!! Luulin, et sitä aikaa täytyy odottaa pidempään, mut ei onneks:) Mitähän tuo ensimmäinen käynti pitää sisällään? Kauheesti jännittää sinne meneminen. Oon kauhean kipuherkkä ja pelottaa, jos jotain kivuliasta tutkimusta on suunnitteilla... :S

Voimahaleja kaikille niitä tarvitseville!!!

Hei vaan ihanaiset!

Elämä alkaa hymyillä taas. Menkat ohi ja peittojen heilutus alkanut taas, jos ei muuten niin ihan vaan nautinnon vuoksi, miehelle sanoin että kyllä me yritetään sit oviksen aikoihin oikein tosi toimin kun ei sitä tiedä mitä vois tapahtua ;) En aio stressata minkään asian suhteen, kroppa ei voi hyvin silloin ja tää lapsettomuus aiheuttanut stressiä molemmille ja se ei tee hyvää jatkoa ajatellen. Positiivisellä mielellä eteenpäin ja alan kyllä taas innolla odottaa uutta aikaa hoidon aloittamiseen :)

pirjel: Mulla oli just se 150 yksikköä. Lääkäri sanoi että sillä mennään kun mulla aika säännölliset menkat ja ovuloin normaalisti mut kait siinä sit kuitenkin oli jotain mikä ei sit kuitenkaan toiminut. Noh, seuraavalla kerralla menee paremmin, toivotaan ainakin näin :) Mua ihan jänskättää sun puolesta, ja älä pelkää sitä punktiota, rentona vaan niin kyllä se menee hyvin :) Pidän sulle/teille peukkuja!! <3

Maria79: Kiva että ootte saaneet ajan tutkimuksiin :) Ei ne siellä mitään kivuliaita tutkimuksia tee, labrakokeita ja varjoaineella tutkii kohdun ja munasarjat/torvet jos siellä joku tukos ja miehen siemennestenäyte :) Mutta peukkuja että oisitte tässä kierrossa onnistuneet luomusti :)!! <3

Komppaan pirjeliä, mitäs muille ihanaisille leideille kuuluu??!!

Haleja kaikille!!! 

Heippa, ja kiitokset rutistuksista, niitä tarvittiin!

Elikäs tänään alkaa IVF:ään valmistautuminen Menopur-pistoksilla, annos 225. Aikas korkeelta tuntuu tiuon Puregonin 50:sen jälkeen, mut näin se kait menee... Puregon vaihettiin Menopuriin, kun siinä on kait sitä LH:ta enempi ja mulla ne alkukierron arvot ollu vähän matalampana. Tästä sitten taas uutta koitosta kohti ja yritän nyt fiiliksiä sen mukaisesti kohottaa...
Pirjelillä on jännät paikat alkuviikosta, hirveesti tsemppiä! Täältä tulen perässä sitten seuraavalla vkolla ;)
mixuliini, kiva kuulla, että mieli on jo taas positiivisempaan päin ja uutta yritystä kohti. Ollaan me vaan kummia naisia, kun aina jaksetaan satsata uutta uskoa itseemme. Hyvä tytöt!!!
Maria79, älä suotta jännää älyttömästi ekaa käyntiä, ihan kuten mixuliini kertoi, niin perustutkimuksia tiedossa alkuun. Mut toivotaan, että teidän ei tarttis edes niihin mennä ;)

Kaikille tasapuolisesti voimia ja positiivista mieltä pimenevään syksyyn!

Huomenia, minäkin jopa tänne ajattelin taasen ilmoittautua, koulu vienyt aikaa ja no menkat mitkä sitten taas alkoi kierrolla 26, nyt mennään kp7 ja sain jopa itsellenikin soitettua lääkärin. Kunnan terveysasemalta kylläkin mutta sama nainen joka laittoi lähetteen ukolle... Marraskuun lopulla pitäisi tulla miehelle aika niihin simppakokeisiin ja samoihin aikoihin sitten lääkäri keksii mulle jotain menoa...Turhauttaa kyllä monasti, ihan jo tämän ilman takia ja tuntuu että "kaikki" muut olisi raskaana, mutta kyllä olen onnellinen ystävän puolesta vaikka he eivät ns joutuneetkaan tekemällä tekemään lastaan, hänen toinen ystävänsä on ilmoittanut suoraan että hän ei osaa olla onnellinen tämän puolesta ja on sitten mykkäkoulua viettämässä jossain... Joo ymmärrän vitutuksen ja ahdistuksen mutta onko se syy kääntää selkä ns parhaimmalle ystävälle???

En ole pitkään aikaan täällä käynykkään, viimeksi lokakuun alussa jotenka nytkunhan saan nuo teidän viestinne kahlattua...

Mixuliini: tuonne yksityiselle menon hinnan suhteen niin oltaisiin mekin valmiita maksamaan vaikka mitä jos olisi siis rahaa... ollaan molemmat opiskelijoita niin ei oikein ole yhtään sitä ylimäärästä :/ Terveyskeskus taas loistanut näemmä... tuntuu että vaikka tiedot voi lähettää netin välityksellä niin jostain kumman syystä sitä nappia "lähetä" tai lue uudet postit on niin pirun vaikeaa löytää :/ Ja jaksuja sinullekin tähän kiertoon <3 Ja voi kun niiin tiedän ton olon kun kaikki maistuu puulta... vaikka on jos ns puhdas päivä niin mun ei ees tee mieli... oon jotenki niin puutunut tähän säätämiseen... se voi myös johtua syksystä mutta silti... sitten tulee sellanen olo että no nii eihän niitä ipanoita tule jos ei ees yritä, mutta jos ei ole siinä täysillä mukana ni ...

Netta87: onnea kihlautumisesta :)

Hietsu: :( osanotot jälleen kerran :( Mulla tulee vieläkin noin joka toinen kk olen aivan varma että hei ny tärppäs ja sit tullaanki alas ja lujaa, seuraavan kierron olenki yleensä tosi negatiivisin mielin...

Sleepwalker: mä kans ensin mietin että viitinkö kellekkään kertoa yrityksestä mutta kun aloin puhumaan ni se olikin helpompaa kun luulin. jopa siis näille ystäville ketkä on saaneet vauvan ja ovat tukena. Kaikki tuntuvat olevan peukut pystyssä meidän puolesta ja toivovat kaikkea hyvää ja tuntuu jotenkin aidolta se tuki. Kun alkoi juu pikkuhiljaa kurkkua aina kuristamaan kun joku kysyy että ootteko meinannu lisääntyä ja koska... argh... ja tervetuloa tänne <3

Nyt taas leuka ylös kohti uusia haasteita ja näemmä sateisia päiviä... emoticon  (jaa, tänne on tullut uusia hymiöitä...) Oli meillä tuossa lapsilla synttäritkin, sai vähän aikaa ajatukset muualle ja kelasin niitä päiviä sairaalassa sillon joskus... Niistäkin niin kauan että kaik tuntuu häipyvän jonnekin... Esikoinen tietää nyt että yritystä on ja niin ihanasti tokaisi:"no jos ei tärppää ni sit vaa adoptoitte." Selitin sitte että kun se ei ole niin helppoa... että aluksi pitäisi olla naimisissa tietty määrä vuosia johon hänellä taas ratkaisu:" no sit meette naimisiin, vaikka heti!" <3

Ainiin, pakko vielä purnata, oliko vauvalehti vai kaks plus mikä mitä selasin ku kannessa oli teksti joka vaikutti juuri lapsen toivomiselta nin taas kerran kaik jutut päätty onnellisesti. 9kk lehdessä oleva haastattelu taasen ei ole päättynyt ns onnellisesti vaan yritys jatkuu...

Heippa kaikille,
niin paljon kuin olenkin jaksanut tsempata ainakin itseäni niin synkkyyteen olen vaipunut ja syvälle.
Syystäkin.

Olin eilen taas tutkimuksissa, ultrassa, ja tälläkin kertaa sieltä löytyi kaksi irtoamaisillaan olevaa munasolua, MUTTA hormonikokeiden perusteella lääkäri totesi että voinen unohtaa lapsihaaveet. Ainut keino edes yrittämiseen on koeputkihedelmöitys ja siinäkin onnistumistodennäköisyys on hyvin hyvin huono.
Kysyi kuitenkin että  haluanko munatorvien aukiolotutkimukseen ja ens alkuun sanoinkin että joo. Mutta mitä järkeä siinä on, jos tilanne on tämä? Ei siis yhtään mitään.

Olenhan mä tän tavallaan tiennyt, mutta se että joku sanoo sen ja ihan faktoilla höystettynä, tuntuu se niin karmealta ja ahdistavalta.
Ihana mieheni sanoi, että vaikka tämä on iso asia, ei tämä ole koko elämä.... mutta kun minusta tuntuu että tämä on mulle koko elämä...En tiedä miten mä pystyn elämään sen ajatuksen kanssa, että en voinut suoda rakkaista rakkaimmalle aviomiehelleni lasta, jota niin kovasti toivottiin......

Toivon kuitenkin teille kaikille onnea ja toivon koko sydämestäni että plussaatte, mitä pikemmin sen parempi.

Voi Hietsu :( onpa ikävä kuulla. Paljon voimia sinulle ja olkaa toistenne tukena.

ON: Kierto puolessa välissä, kuhertelua oli vähän, mutta oikeaan aikaan. Eilen kävin lääkärissä, lähete tulee lapsettomuuspolille noin kuukauden päästä. Eli parisen kuukautta menee ennen kuin pääsee tutkimuksiin. Miehelle erikseen simppa kokeet. Olen tässä etsiskellyt uutta työpaikka tavoitteena hieman säännöllisempi työ. Ensi viikolla selvinnee pääsenkö yhteen paikkaan. Tuntuu hurjalta olla etsimässä uutta työtä samalla kun yrittää lasta. Mutta tuntuu turhalta jättää vaihdos siihenkään kunnes lapsi on saatu, jos sitä lasta jää odottamaan tuleeko sitä ikinä mitään muutosta haettua muuhun elämään jos lasta ei tulekkaan? Mene tiedä...

Plussatuulia ja voimia teille kaikille!

Takaisin