Halloota kaikille!
Onpas täällä ollut hiljaista.....toivottavasti se on hyvä merkki
Itse olen ollut yövuorossa koko viikonlopun, tänään aamulla lopetin ja en ole nukkunut vielä, iltapäivällä olen zombiena sitten..... Mutta ei se mitään, saapahan nukuttua paremmin sitte ens yönä ja pääsee takaisin normaaliin rytmiin paremmin. Eikä mua edes sillee varsinaisesti väsytä.
Hmmm.....sain myös kuulla eräältä ystävältäni että hän on raskaana..... Olen tietysti vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan, mutta kuitenkin..... Hänellä oli keskenmeno keväällä ja ovat sen jälkeen kovasti yrittäneet uudestaan ja olivat varmuuden vuoksi varanneet ajan tutkimuksiinkin mutta eivät taida sinne tarvita mennä. Hän sanoi että pitävät sen ajan kuitenkin vielä. Sanoi myös että halusi olla rehellinen minulle ja kertoa minulle nyt heti raskaudestaan eikä sitten joskus myöhemmin, meillä kun on ollut paljon yhteisiä keskusteluja keskenmenosta ja vaikeuksista tulla raskaaksi. Sanoin hänelle että kyllä se uutinen kolahti aikas lailla mutta ei ehkä yhtä pahasti kuin jos joku muu lähipiirissäni olisi kertonut olevansa raskaana, joku joka ei tiedä meidän hommasta mitään. Sitten hän vielä tsemppasi minua että seuraavaksi on meidän vuoro.......toivotaan ainakin näin
Ja minulla on taas aika lääkärille perjantaina, haluaa vielä tarkistaa kohdun limakalvon jos vaikka menkat sattuis alkaa viikonloppuna niin tietää sitte paremmin milloin piikitykset alkaa ja saa varattua ajan "muniskasvuseurantaultraan". Heh, täällä keksitäänkin jo uusia sanoja :D Eipä mulla muuta tällä kertaa.... Jännityksenä tietenkin odotan mikä pirjelin ja *Fenixen* tilanne on
Tsemppiä kovasti kaikille meille ihanaisille!!! <3
Onpas täällä ollut hiljaista.....toivottavasti se on hyvä merkki
Itse olen ollut yövuorossa koko viikonlopun, tänään aamulla lopetin ja en ole nukkunut vielä, iltapäivällä olen zombiena sitten..... Mutta ei se mitään, saapahan nukuttua paremmin sitte ens yönä ja pääsee takaisin normaaliin rytmiin paremmin. Eikä mua edes sillee varsinaisesti väsytä.
Hmmm.....sain myös kuulla eräältä ystävältäni että hän on raskaana..... Olen tietysti vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan, mutta kuitenkin..... Hänellä oli keskenmeno keväällä ja ovat sen jälkeen kovasti yrittäneet uudestaan ja olivat varmuuden vuoksi varanneet ajan tutkimuksiinkin mutta eivät taida sinne tarvita mennä. Hän sanoi että pitävät sen ajan kuitenkin vielä. Sanoi myös että halusi olla rehellinen minulle ja kertoa minulle nyt heti raskaudestaan eikä sitten joskus myöhemmin, meillä kun on ollut paljon yhteisiä keskusteluja keskenmenosta ja vaikeuksista tulla raskaaksi. Sanoin hänelle että kyllä se uutinen kolahti aikas lailla mutta ei ehkä yhtä pahasti kuin jos joku muu lähipiirissäni olisi kertonut olevansa raskaana, joku joka ei tiedä meidän hommasta mitään. Sitten hän vielä tsemppasi minua että seuraavaksi on meidän vuoro.......toivotaan ainakin näin

Ja minulla on taas aika lääkärille perjantaina, haluaa vielä tarkistaa kohdun limakalvon jos vaikka menkat sattuis alkaa viikonloppuna niin tietää sitte paremmin milloin piikitykset alkaa ja saa varattua ajan "muniskasvuseurantaultraan". Heh, täällä keksitäänkin jo uusia sanoja :D Eipä mulla muuta tällä kertaa.... Jännityksenä tietenkin odotan mikä pirjelin ja *Fenixen* tilanne on
Tsemppiä kovasti kaikille meille ihanaisille!!! <3
Suuri lohtuhali sulle!!! Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu........ Nyt vaan uusia voimia ja uutta hoitoa kohti! Teillehän jäi pakkaseen, eikö? Tiedän, ei se paljon lohduta et ne siellä pakkasessa on, mutta seuraavaa hoitoa varten on hyvä olla valmiina jemmassa siellä. Periksi ei anneta!!!! Voimia teille!!!
Pelästyin vaan että mitä nyt oikee tapahtuu kun muuten kierto on aika säännöllinen (29-31). Ja sulle nyt valtavasti tsemppiä vielä piinailuun!!! Toivotaan että se plussa pärähtää ja oikein kunnolla
Ei kyllä vielä pitäis menkkojen olla tulossa. Tai mistä sen tietää.. Emmä osaa enää tulkita tätä kroppaa. Ihme oireita, mutta uskonpuute on kyllä sen verran voimakas että en edes halua ajatella muuta vaihtoehtoa kuin sitä että kohta taas on pelkkä pettymys edessä. Tyhjä olo. Taidan yrittää vaan keskittyä muuhun elämään ja toivoa että ensi viikon jälkeen olisin hieman viisaampi...

) Sanoin hänelle että "älä edes ajattele tuommoista". Miten joku kehtaa ajatella noin?? Ja arvaa pistikö miettimään että mitä jos hän on oikeassa?? Mitä me sitten tehdään?? Mutta on se todistettu että kyllä meidän kemiat sopii yhteen, tulinhan raskaaksi vaikka päätyi keskenmenoon ja ensimmäisessä IVF-hoidossa munasolu hedelmöittyi, ei siinä mitään ongelmaa pitäisi olla!
Ja niin kauan kun jaksaa uskoa että kyllä se ihana ihme sattuu omalle kohdalle, niin kauan aion tsempata itteäni ja miestäni meidän koitoksessa!!! Me ei luovuteta noin vaan!
Jaksamista sulle loppuodotukseen <3
Nyt menee Puregon 300 (hui mikä annos) pari päivää ja Orgalutrania myös. Nopeesti menny tämä aika, täytyy pysähtyä hetkeksi että pysyy mukana :D