Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Halloota kaikille!

Onpas täällä ollut hiljaista.....toivottavasti se on hyvä merkki emoticon 

Itse olen ollut yövuorossa koko viikonlopun, tänään aamulla lopetin ja en ole nukkunut vielä, iltapäivällä olen zombiena sitten..... Mutta ei se mitään, saapahan nukuttua paremmin sitte ens yönä ja pääsee takaisin normaaliin rytmiin paremmin. Eikä mua edes sillee varsinaisesti väsytä.

Hmmm.....sain myös kuulla eräältä ystävältäni että hän on raskaana..... Olen tietysti vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan, mutta kuitenkin..... Hänellä oli keskenmeno keväällä ja ovat sen jälkeen kovasti yrittäneet uudestaan ja olivat varmuuden vuoksi varanneet ajan tutkimuksiinkin mutta eivät taida sinne tarvita mennä. Hän sanoi että pitävät sen ajan kuitenkin vielä. Sanoi myös että halusi olla rehellinen minulle ja kertoa minulle nyt heti raskaudestaan eikä sitten joskus myöhemmin, meillä kun on ollut paljon yhteisiä keskusteluja keskenmenosta ja vaikeuksista tulla raskaaksi. Sanoin hänelle että kyllä se uutinen kolahti aikas lailla mutta ei ehkä yhtä pahasti kuin jos joku muu lähipiirissäni olisi kertonut olevansa raskaana, joku joka ei tiedä meidän hommasta mitään. Sitten hän vielä tsemppasi minua että seuraavaksi on meidän vuoro.......toivotaan ainakin näin emoticon

Ja minulla on taas aika lääkärille perjantaina, haluaa vielä tarkistaa kohdun limakalvon jos vaikka menkat sattuis alkaa viikonloppuna niin tietää sitte paremmin milloin piikitykset alkaa ja saa varattua ajan "muniskasvuseurantaultraan". Heh, täällä keksitäänkin jo uusia sanoja :D Eipä mulla muuta tällä kertaa.... Jännityksenä tietenkin odotan mikä pirjelin ja *Fenixen* tilanne on emoticon

Tsemppiä kovasti kaikille meille ihanaisille!!! <3

Hei Ihanaiset.

Nyt on hieman takki tyhjänä. Inte gravid, ei raskaana, jälleen kerran. 

On tää jumaliste vaikeeta...mutta ei auta muu kun vaan etiäpäin, uutta hoitoa perään. En perhana anna periksi. Nyt pikkuisen itkupotkuraivaria ja ämpärillinen kyyneleitä. Palailen asiaan kun tokenen hieman.

Teille kaikille kuitenkin tsempit ja lämpimiä ajatuksia! <3

Heippa leidit!

Voi ei, pirjel, olen todella pahollani!!!emoticonSuuri lohtuhali sulle!!! Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu........ Nyt vaan uusia voimia ja uutta hoitoa kohti! Teillehän jäi pakkaseen, eikö? Tiedän, ei se paljon lohduta et ne siellä pakkasessa on, mutta seuraavaa hoitoa varten on hyvä olla valmiina jemmassa siellä. Periksi ei anneta!!!! Voimia teille!!! <3

Mulla iski pienoinen paniikki maanantaina kun huomasin että kappas vaan, mitäs ne menkat nyt jo alkoi???! Viikon päästähän ne vasta piti alkaa! Ihan turhaan panikoin, mutta hätäheikki kun olen niin soitin kuitenkin klinikalle ja sain ajan tiistaille, menin sinne ja kaikki oli hyvin, ei mitään erikoista, kierto vaan sattui olemaan lyhyt, ei siinä mitään. Pistokset alkoi viikkoa aikaisemmin kuin suunniteltu, mutta milloin ne asiat muka menee suunnitelman mukaan??! Ja sillä suuremmalla annoksella (225) mennään ja kattellaan miten monta saadaan aikaiseksi tällä kertaa. Seuraava kontrolli on perjantaina. 

Mukavaa päivänjatkoa kaikille ihanaisille!!! <3

Helou!

Voi Pirjel, olen äärettömän pahoillani negasta! emoticon Se on taas se itsensä keräily edessä, ennenkuin saa voimia uuteen yritykseen. Kovasti tsemppihaleja!

Itsellä kärvistelyt jatkuu... Oireita ei ole niin minkäänlaisia, että voisi edes arvailla mitään, joten ei auta kun odotella ensi viikkoon. Välillä on fiilikset, että 'mä olen nyt niin raskaana' ja sit seuraavana hetkenä, 'no en jumalauta oo kuitenkaan'. Jos nyt ei natsaa, niin me mahdollisesti joudutaan odotteleen uutta IVF:ää ens vuoden puolelle. Tai tietty riippuu, voiko sen tehdä heti seuraavasta kierrosta uudelleen??? mixuliini, onko sulla tästä tietoa, pitääkö olla välikierto? No mut mä en mieti sitä nyt, koska oon päättäny, et mä oon nyt raskaana, eikä muuta vaihtoehtoa ole emoticon Palataan siihen siis ensi viikolla.
Taloudellisestikin oli aika kova satsi tuo ivf yksityisellä, joten sekin on yks huomioita asia jatkoa ajatellen...

Mut onpas täällä tosiaankin hiljaista ollut viime päivinä! Nyt mä lähden ruoanlaiton pariin...Kuulemisiin pikaisesti!

Niin ja tietty mixuliinille piti vielä sanoa, että toisaaltahan se on hyvä, että kierto alkoi etuajassa, niin pääset taas tositoimiin! :) Tsemppiä piikityksiin ja "munisseurontoihin" ;)

*Fenix*: Mulla oli kyllä välikierto, voi olla että kuuluu olla. Mun lääkäri sanoi silloin syyskuussa että jos eka kerta ei onnistu niin sitten uusi yritys marraskuussa, eli lokakuussa oli välikierto. Ehkä ihan hyvä että kroppa saa levätä yhden kierron kovien hormonihoitojen jälkeen. Ja mua ei mitenkään haittaa vaikka menkat alkoi nyt aikaisemmin, mitä nopeemmin pääsee uuteen koitokseen sen parempi emoticon Pelästyin vaan että mitä nyt oikee tapahtuu kun muuten kierto on aika säännöllinen (29-31). Ja sulle nyt valtavasti tsemppiä vielä piinailuun!!! Toivotaan että se plussa pärähtää ja oikein kunnolla emoticon  Mites sulla, passitetaanko hcg-kokeeseen? Tsemppihaleja!!! <3

Heips taas.

Pirjelille voimia ja hirmuisesti stemppiä uuteen yritykseen. Samoin Mixuliinille. Luovuttaa ei tosiaan saa! Ja *Fenixille* täälläkin pidetään peukkuja.

Täällä on yritetty sulatella viime viikonloppuna kuultuja uutisia. Niin vaan se mieheni veljen vaimo odottaa sitten toista (Nyt jo!!!) ja kesäkuussa on laskettu aika. Alkuun olin ihan vain onnellinen heidän puolestaan. Itsekin yllätyin ettei tullut mitään ikäviä fiiliksiä. Varmaankin siksi, että itsekin voin olla vielä toiveikas. Nyt kuitenkin on sellaisia tuntemuksia, että alkaa epäilykset iskeä voimakkaasti. Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä gyneä moikkaamaan, mutta mitä siitäkin tulee jos just sillon kramppaa ja kaikkea sitä muuta mukavaa... emoticon Ei kyllä vielä pitäis menkkojen olla tulossa. Tai mistä sen tietää.. Emmä osaa enää tulkita tätä kroppaa. Ihme oireita, mutta uskonpuute on kyllä sen verran voimakas että en edes halua ajatella muuta vaihtoehtoa kuin sitä että kohta taas on pelkkä pettymys edessä. Tyhjä olo. Taidan yrittää vaan keskittyä muuhun elämään ja toivoa että ensi viikon jälkeen olisin hieman viisaampi...

Hieman muuten ihmetyttää ettei täällä joitain nimiä ole näkynyt aikoihin. Toisaalta ihan ymmärrettävää ettei näitäkään asioita jaksa aina miettiä. Tai siis... Ainahan näitä vähän miettii muttei jaksa laittaa ajatuksiaan järjestykseen ja naputella lauseiksi... Mutta nyt vaan paljon lämpimiä ajatuksia ja stemppauksia kaikille.
 emoticon  

Pahoittelut negasta pirjel emoticon

Jaksamisia *Fenix* testailun odotteluun!

mixuliinille myös tsemppiä uuteen hoitokierrokseen!

Kaikkien muidenkin mukana täällä myötäeletään niin iloja kuin surujakinemoticon

Olen lueskellut täällä, kuinka pahaa tekee kuulla lähipiirin vauvauutisia jne. Yhdyn myös moiseen ajatteluun. Tunnen oloni aina jotenkin huonommaksi, kun ei saada lasta aikaiseksi. Yksi kaverikin kehtasi tyynen rauhallisesti sanoa, että "voihan olla, että teidän kemiat ei vaan sovi yhteen" !!! Onhan varmaan jotenkin mahdollistakin, mut sanoa nyt noin ihmiselle, joka kärsii asiasta! Hänellä itsellään kun on kaksi lasta. Ja sellaset puheet kans ärsyttää, kun tokaistaan että "ettehän ole vielä kovin kauaa edes yrittäneet", "kyllä se sieltä vielä tulee" jne. Paskat sanon minä, ei tule! Ja kyllä minusta tämä oma odotusaika jo tuntuu pitkältä sanokoon kuka mitä haluaa! Se on varmaan jotenkin helppo sanoa, kun omat lapsen on saaneet alkunsa miltei pelkästä ajatuksesta tai on sattunut vaan pikku vahinko... En tiiä...

Anteeksi pieni vuodatus... Helpotti vaan avautua hieman :D Tiedän, että ymmärrätte täällä ainakin minua ja tuntemuksiani.

Täällä juuri ovulaatio aika käsillä. Limoja on tullut ja tunsin juuri sellasen vihlaisun alavatsalla, että sieltä se munis varmaan irtosi. Ainakin toivottavasti! Pupuilua miltei joka päivä. Onneksi mies on ainakin innokas sen suhteen eikä pistä hanttiin yhtään;) Nyt vaan taas pari viikkoa haaveillaan ja tunnustellaan olemattomia oireita:) Thyroxin annosta hieman nostettiin, jotta arvot saatais vielä hieman paremmiksi. Olivat jo toki asettuneet viitearvojen sisään, mut pientä viilausta vielä tarvitaan. Odotamme innolla sitä ensimmäistä tutkimusaikaa, johon on vielä 5 viikkoa aikaa. Ei millään jaksais odottaa niin kauaa...

*Yövuorosta terveisiä lähettelee Maria*

Huomenta Leidit!

Olet kyllä oikeassa Sleepwalker, ei näitä asioita aina jaksakaan miettiä mutta on hyvä tietää että tänne niitä voi tulla vuodattamaan ja kukaan ei tuomitse sinua mitä ikinä ajatteletkaan. Täällä kuitenkin ymmärretään toinen toisiamme paremmin kuin esim. kaveripiireissä (ainakin minun mielestäni). Mä olen pystynyt hillitsemään itteni, muuten kirjoittaisin tänne koko ajan heti kun mieleen pulpahtaa joku ajatus  Eihän kukaan jaksaisi lukea mun ajatuksia kun niitä olisi sivutolkulla!!! emoticon

Oi kun kuulostaa tutulta Maria79, minunkin kaveri sanoi kerran (ennen meidän tutkimuksia) että "mitä jos käy ilmi että ette sovikaan yhteen, jos kemiat ei natsaa.....olis se aika harmi kun ootte olleet niin kauan yhdessä". (meillä 12 v yhteiseloa takana emoticon ) Sanoin hänelle että "älä edes ajattele tuommoista". Miten joku kehtaa ajatella noin?? Ja arvaa pistikö miettimään että mitä jos hän on oikeassa?? Mitä me sitten tehdään?? Mutta on se todistettu että kyllä meidän kemiat sopii yhteen, tulinhan raskaaksi vaikka päätyi keskenmenoon ja ensimmäisessä IVF-hoidossa munasolu hedelmöittyi, ei siinä mitään ongelmaa pitäisi olla! emoticon

Mutta on se helppoa heidän sanoa jotka on saaneet lapsensa ilman vaikeuksia. Ja luulisi että ihmiset yleensäkin olisi vähän varuillaan kysymyksissään ja puheissaan, kun onhan lapsettomuus kuitenkin aika yleinen "ongelma" vaikka siitä ei kovin avoimesti puhuta. Meidän kaveripiirissä on vielä muutama lapseton pari ja heiltä en kysele milloin aikovat tehdä lapsia, kun itse tiedän miten se kysymys satuttaa. Enkä minäkään kaikille ole kertonut meidän tilanteestamme, pari hyvää ystävää tietää ja se riittää minulle. Kyllä he kaikki saavat tietää sitten kun olen raskaana!Kyllä jumalauta aion tulla raskaaksi!!!

Hyvää päivänjatkoa ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!!! <3

Isot onnittelut Netalle tuolta odottajien puolelta myös!

Pirjel, oon tosi pahoillani taas uudesta pettymyksestä. Hirmutsempit uuteen yritykseen, ihan varmasti se teidänkin vuoro tulee kun näistä kyynelistä selvitään...
Fenixille peukkuja piinapäiviin ja Mixuliini, sulla on emäntä niiiin oikea asenne! "Kyllä jumalauta aion tulla raskaaksi". Ennemmin tai myöhemmin - tällä palstalla se ennemmin on jo nähty mutta ainakin myöhemmin...

Tsempitykset myös muille mainitsematta jääneille. Nuo ihmisten ajattelemattomuudet ei lakkaa satuttamasta sittenkään kun se oma onnistuminen on vihdoin sattunut kohdalle - sitä loukkaantuu omasta ja muiden noiden asioiden kanssa vielä kamppailevien puolesta. Mä ajattelen itseäni edelleen ensisijaisesti "pitkänkaavalaisena" ja kuulun mielestäni "tahattomasti lapsettomien" ryhmään vaikka meille vihdoin on se oma rakkauspakkaus tulollaan...

Pitkästä aikaa... Koulu ja kaikki vieneet kaiken ajan... Tiedostin itse viimisimmän ovun limanerityksen kautta...tai näin ainakin luulen... Sinä päivänä on sitten viimeksi peittoja heiluteltu...Ei vaan yksinkertasesti jaksa... Ilma yms kaikki vie mehut. Perjantaina ei vieläkään ollut tullu ukolle lähetettä urolle joten maanantaina sitten soitto sinne... 3kk mennyt... Ens viikon pe mulla lääkärikäynti, en nyt sit tiedä mitä aikoo tehdä... laskujen mukaan viikon alussa alkaa menkat joten...

Pirjel: <3

On joo ollut palstalla hiljaista vissiinkin... mitä noita päivämääriä kattelee...Toivottavasti paljon plussia tuovat takasin tullessaan :)

Maria79: niiiiin ymmärrän ton tunteen, just noita iteki kuullu että ettehän te oo viel kauaa yrittän yms... no tota jos yli vuosi ei ole kauan... varsinkin kun aikasemmat on tullu sormia napsauttamalla... ja juuri noi "älä ressaa, kyl se sieltä tulee" varsinkin lapsettomien suusta ni ei auta kyllä yhtään...

Tuli vihlasuista mieleen... joo sillon pari viikkoa ma oli limanerityskova ja tuli touhuttua viimeksi, pari pv sen jälkeen vihlas mahasta ja välillä vihlassu taas... ei hajuakaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään... Olen ottan asenteen että sieltä vieläkään mitään tule ja että ens viikolla menen lääkärille ja saan mahollisesti lähetteen jonnei seuraavaan paikkaan...

Mixuliini: niin jumalauta aion tulla minäkin ja ihan tosta omasta miekkosesta :D

Bandida: sulla ei oo enään pitkä matka :) jaksamista loppuodotukseen <3

Nyt taidan painua herkkujen kera jonnekin lötsimään tämän oudon lunssaolotuksen... Muuten ei ole lunssanen olo mutta toissayönä heräsin ku laitoin käden tyynyn alle ja molemmat tyynyt oli litomärkiä... Seuraavana päivänä oli välillä kuumeinen olo ja otinkin päivän aikana kolme ibumaxia...Nyt vaan nuutunu olo, ei aivastelua tai mitään...

Jaksamisia kaikille pimeään syksyyn, palaamisiin.

Lauantaita Leidit!

Voi että nyt on toiveet hipuneet pikkusen korkeammalle kun ekassa IVF-hoidossa. Kävin "munisseurantaultrassa" perjantaina ja siellä näkyi aika monta pienempää munarakkulaa kummallakin puolella, jotai 7mm.....aika pieniä vielä..... Puregon 225 jatkuu vielä, maanantaina taas kattelemaan tilannetta. Sillon viimeks siel oli ne neljä kipaletta jotka saatiin mutta nyt näytti siltä että oli pikkusen enemmän tulossa jos nyt vaan kasvaisivat siitä enemmän kokoa. 

Kiitos Bandida, kyllä asennetta täytyy olla näissä hommissa, ei siitä muuten mitään tule! emoticon Ja niin kauan kun jaksaa uskoa että kyllä se ihana ihme sattuu omalle kohdalle, niin kauan aion tsempata itteäni ja miestäni meidän koitoksessa!!! Me ei luovuteta noin vaan! emoticon Jaksamista sulle loppuodotukseen <3  

Poikanen?: Mikä ihme sotku nyt taas sen lähetteen kanssa???!! Ja kyllä me omista miehistämme tullaan raskaaksi, minä en kelpuuta ketään muuta!! :D

Ja kaikille Ihanaisille tsemppihaleja ja jaksamisia, ei anneta syksyn synkkyyden synkkäyttää meitä! (onko tuo edes joku sana??) Palailemisiin......

Pikainen vastaus, eli elokuussa meiät oli molemmat testattu verikokein yms mutt että simppatesteihin mies pääsisi niin ensin terveysasemalle josta lääkäri laittoi lähetteen urolle viestillä "kiireysaste 30pv", jossa toinen lääkäri (uro) arvioi kiireellisyyden asteeksi 2 joka on kolme kuukautta... No tämä selvis mulle 1,5kk sitten, ny on menny 3kk ja testikutsua ei vieläkään ole tullut joten soitto maanantaina että mitäs nyt sit...

Hyvää päivää ja alkanutta viikkoa kaikille ihanaisille!

Kävin tänään taas munisseurantaultrassa. Saldo näyttää paremmalta kuin ekalla kerralla, silloin saatiin vaan ne neljä mutta jos nyt kuulin ja ymmärsin oikein (olin vähän tohkeissani) niin tällä kertaa näyttää siltä että on enemmän, jotai 10 kipaletta molemmin puolin. Saa nähdä montako kypsää saa sitten kaikenkaikkiaan, oli siellä muutama hyvänkokoinen nyt jo, ei ihan liian suuria vielä. Voi että nyt on taas mahtavat fiilikset jälleen kerran! Ke uudestaan vielä kontrolliin ja pe taitaa olla punktio edessä jos siltä näyttä emoticon Nyt menee Puregon 300 (hui mikä annos) pari päivää ja Orgalutrania myös. Nopeesti menny tämä aika, täytyy pysähtyä hetkeksi että pysyy mukana :D

Pahoittelut tädistä Poikanen? Voimahalirutistus sulle!<3 Olen lukenut historiaasi vähän enemmän ja nyt ymmärrän sen lähete hässäkän vahän paremmin ja muutenkin mikä teidän tilanne on. Tsemppiä teille! <3

Mitäs muille leideille kuuluu??? 

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille!

Mixuliini: onnittelut hyvästä saldosta!
Poikanen: pahoittelut tädistä.

Teillä tapahtuu niin paljon kaikenlaista mielenkiintoista tutkimusten / hoitojen saralla. Toivottavasti tulokset ovat hedelmälliset. Pidän ihan älyttömästi peukkuja kaikille!

Meillä todella on tilanne, että vielä ei olla tutkimuksiin lähdetty, mutta mulla yksityispuolella jo useamman vuoden ajan normaali tarkastus, viime kerrasta ei ole pitkä aika. Kaikki näytti ja on aina näyttänyt olevan kunnossa, mutta verikokeita tms. ei ole otettu. Peruskäyntiin ultraamiset ja papat ym. toki kuuluu. Aina on ultran perusteella jotakin käynnissä - milloin näkyy, että siellä se johtofollikkeli köllöttelee ja milloin on keltarauhanen todisteena siitä, että ovulaatio on tapahtunut, mutta hitsi, kun raskautta ei ole vielä näkynyt. Gyne kyseli, tahdotaanko lähete. Vastasin, että ei vielä haluta. Meillä on tästä miehen kanssa vielä erimielisyyttä. Ei itse lapsen toiveesta, vaan siitä, missä vaiheessa tutkimuksiin. Samalla tavalla on erimielisyyttä siitä, miten yksityisenä asia pidetään. Muuten me kyllä tullaan toimeen =)

No, mulla ei ole kiire, vielä. Joutuu vain tasapainottelemaan erilaisten ajatusten ja fiilisten kanssa. Mietin kovasti viime lääkärikäynnin jälkeen, että eikö sitä vois perustutkimukset naiselle tehdä ilman, että lähdetään virallista tietä erikoissairaanhoidon polille tutkimuksiin jonottelemaan. Ei ole kyllä hajuakaan, missä määrin yksityiset lääkäriasemat tekee lapsettomuustutkimuksia- tai hoitoja, mutta eihän voi olla vain yksi tapa ja reitti lähteä asiaa hoitamaan. Kaipa se oma tarve pitäis osata selkeästi ilmaista, eikä odottaa, että lääkäri lukee meikäläisen ristiriitaiset ajatukset =) Sit ne tietysti sanoo, että miehen tutkimus on helpoin ja siitä kannattaa aloittaa ja siihenpä se tyssää. No, ymmärrän kyllä miksi on tietyt tavat ja käytännöt. Kunhan malttamattomuuttani tässä kiemurtelen. Ensi vuoden puolella siirrymme sitten sille tielle jos ei sitä ennen ole tärpännyt, mutta teitä ladyja lainaten, jumalauta, sehän tärppää! Tiedä vaikka tässä kuussa, näyttää nimittäin tuo omat tiedot -osio, että ovulaatio on tänään. Mies kiinni heti ovelta! Jos ei tutkimuksiin, niin sänkyyn minä sen ainakin olen lahjakkaasti saanut!

Raskausuutisia kuuluu lähipiiristä, mutta ne taitaa kuulua tähän elämään. Ehkä on tottunut ja oppinut jonkin verran paremmin niitä käsittelemään. Ajattelemattomuutta kyllä kohtaa. Ihmisillä on tuhat tapaa kysyä tai kommentoida lapsettomuudesta, jota eivät ymmärrä tahattomaksi lapsettomuudeksi. Ei voi esim. lakata ihmetyttämästä, miten kaksi henkilöä, joilla molemmilla tiedän olleen todella suuria vaikeuksia tulla raskaaksi, kyselee multa, että millois teille tulee, just silleen puolihuolimattomasti "kevennyksenä". Miten sitä sokeutuu niin, ettei osaa ajatella, että se sama kohtalo voi sattua toisillekin ja miltä ois itsestä tuntunut jos ja kun varmasti on samalla tavalla kyselty. Hitto jos minut saa kiinni samasta niin saa läimäyttää =)

Jaahas, nyt se mies tuli kotiin.

Annuli: Ihanaa kun otat noin vaan lunkisti kaikki asiat :) Mitä sitä turhaan stressailemaan ja on se aina parempi että molemmat ovat samaa mieltä ja valmiita koitoksiin, mitkä ikinä sitten teidän kohdalla ovat :) Ja peukkuja pidellään että tällä kierrolla tärppää teillä, olethan jo napannut miehes kainaloon ja heilutellut peittoja??! :D 

Tää viikko sais nyt mennä nopeesti et pääsis taas punktioon ja jännittämään piinaviikkoja :D En ole vielä kerkenyt kertoa miehelle hyviä uutisia seurantaultrasta, hänellä pikkusen kiireitä mutta kait sitä ehtii illan mittaan vielä jutustelemaan syntyjä syviä :)

Palailemisiin!

Heips, pikaisesti tulin puhdistamaan omaa napaa :D Elikkäs tänään olin viimeistä kertaa munisseurantaultrassa ja mikä onnen päivä todellakin!!! Siellä kuulemma on tulossa runsaasti muniksia :D suurempi Puregon annos teki tehtävänsä tällä kertaa :) ja pe on punktio, iiiik, alkoi jännittää miten siinä tällä kertaa käy!!! :) Toivon tietenkin kovasti että saadaan monta hyvää ja että kaikki hedelmöittyy ja saadaan pakkaseenkin jotai, mutta se nähdään sitte miten käy....:) Tänään menee viel inj. Gonapeptyl 0,1 mg x 2, Pregnylin mun täytyy ottaa mukaan pe jonka saan punktion jälkeen. Leijun taas jossain vaaleanpunaisissa sfääreissä........mutta pikkusen on jalat kuitenkin maassa..... :D 

Hyvää päivänjatkoa kaikille ihanaisille! <3

Takaisin