Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäki olen viel hengissä. Ja sellaista uutta, että aika kunnallisiin tutkimuksiin on tässä kuussa. Tuli aika nopeaan se kutsu naistentautien poliklinikalle. 7. pvä olis ollut, muttei sopinut miehelleni, joten siirsin sen ja meillä on aika nyt sitte 21. pvä. - Jänskättää.

Seuraava uusi juttu on se, ett tiputtelua ei vielä näy - mutt eiköhän se kohta tule sekin ja sen perään menkat.

Tsemppii kaikille!

Moikka, täällä ollaan taas. Lohtumokkapalat on syöty :) ja täytyy sanoa, että törkeen hyviä olivatkin, joten suosittelen tekemään, kun lohtua kaipaa...
Meillä on nyt kolmatta inssiä tiedossa tälle viikolle, jos vaan ajoitus onnistuu. Tokaa kertaa piikitysten kera. Ovistuntemuksia alkaa olla jo, joten villi veikkaus on, että aamulla saattaapi näyttää testeri plussaa, joten sitte Pregnyl-piikki ja torstaille inssiaika.
Mikäli tästä ei tärppää, niin on miehen kanssa ollu puhetta, että saatettais seuraavaks siirtyä koeputkihedelmöitykseen. Siksi kovin mielenkiinnolla lueskelinkin mixuliini sun kirjoituksia! Jännät paikat teillä tiedossa, toivottavasti alkio on löytänyt hyvän kiinnittymisalusta! Peukut on pystyssä!

Maria79, vaikka ei varmaan paljon lohduta, niin meidän diagnoosi on selittämätön lapsettomuus. Eli yritystä nyt takana noin 2,5 v, yksi varhainen keskenmeno sinä aikana. Itselleni olisi paljon helpompi takoa tätä lapsettomuutta päähäni, jos olisi todettu joku vika jommassa kummassa meistä, mutta kun ei... Välillä on siis tosi vaikea ymmärtää, miksi ei onnistu, kun puitteet pitäisi olla kohdillaan. Se, että löytyy joku konkreettinen syy, niin se tuo kuitenkin tavallaan selityksen asiaan ja asian, jota voidaan yrittää hoitaa kuntoon. Tsemppiä!

Jaksamisia myös kaikille muille, toiv. saadaan valonpilkahduksia ilouutisten muodossa tähän pimenevään syksyyn!

Heippa taas,
kyllä oli kammottava ovulaatiokipu viimeksi. Mä menin hetkittäin ihan toimintakyvyttöäksi. En tiedä oisko ne kaks munasolua kasvanu jotenki liian isoksi vai mistä johtu, mut tuskaista oli. Enpä ole ennen moista kokenut.

Nyt sit oottelen tässä että saa testata/ menkat alkaa. Nyt ois niinku 21 kiertopäivä menossa ja säännöllisen epäsäännöllinen kierto on ollut 25 plus miinus 3 päivää. Laskin tuossa jos menkat tosiaan alkais 14 päivää oletetusta ovulaatiosta, niidenpitäsi alkaa 10-11. päivä eli jokunen päivä vielä..... mutta jos sitä vaikka mielenrauhan vuoksi viikonloppuna tikuttais.

Sairastin tässä vuosisadan flunssankin ja olo ei ole vieläkään mikään erityisen hyvä. Oon ollu aikamoisen v-tuksen kourissa sillä ihanainen lentsu toi tullessansa hyvin ärhäkän herpeksen mun nenään ja nenän alle ja olipa niitä rakkuloita tuolla silmäluomissakin (vasten silmää) ja mun oli sitte pakko syödä viruslääkekuuri vauvatoiveista huolimatta. Kiva kun nenä oli ihan tukossa ja ei voinut niistää....ja sen vähän mitä yritin niin sitte herpes otti ja levis pitkin nenää...voitte vaan kuvitella kuinka kipeetä teki.

ja nyt sitte ottaa päähän ihan muuten vaan :)
hoh hoijakkaa..... voi ku tää oiski raskausoire :) vaan en mä jaksa uskoa. 

Välillä mä oon jotenki koko vauva ajatuksen suhteen ihan epätoivoinen ja tottahan se on että oon jo 41v eikä raskautuminen tällä iällä ole siis millään muotoa helppoa.

Mut hei tytöt, eihän vaivuta synkkyyteen?! Viimäseen hetkeen saakka on uskottava ja toivottava että se oma käärö meille kaikille syliin vielä tulee.

Huomenta ihanaiset!

Tänään vielä vapaapäivä ja huomenna töihin.....ei millään nappais mutta pakko siellä näyttäytyä kun olen ollut viikon poissa.....  Täytyis löytää rauhallisempi ja stressaamattomampi tyyli tehdä töitä ettei käy hassusti..... Joo, tiedän, täytyy elää ihan normaalisti, mutta koko ajan mä mietin mitä mä tekisin etten tee mitään väärin.... Kait se on normaalia miettiä tollasia asioita, mutta jotta saisi mielenrauhaa nii pitäis olla miettimättä turhia :) Ja hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty, eikö??! Enkä mä ole työkyvytön, haluan vaan ottaa vähän iisimmin varmuuden vuoksi :D Päivä kerrallaan.....:)

örkki: Kiva kuulla sinustakin ja onnea tutkimuksiin :) 

*Fenix*: Tsemppiä uuteen inssiin, toivottavasti sujuu aikataulun mukaan!! :) Peukut pystyssä teille!!! Me mentiin suoraan siihen IVF/ICSI hoitoon,en usko että meillä olis onnistunu toi inssi, vaik ei sitä koskaan tiedä mutta kun on miehestä johtuva lapsettomuus ni parempi vaihtoehto on tuo koeputkihedelmöitys. Onnistumismahdollisuus on hieman korkeampi IVF/ICSI hoidoissa mutta ei nekään mitään 100% ole. Kyllä me puhuttiin miehen kanssa siitä inssistä myös mutta valitsimme toisen vaihtoehdon :) Ja hoidon alussa sanoivat että hedelmöittymispäivänä päättävät miten munasolu hedelmöitetään ja se tapahtui sitten mikroinjektiolla (taisin siitä mainita aikaisemmin :D) Ja jotkut meistä saa sen lapsen todellakin pidemmän kaavan mukaan, ei sitä aina noin vaan tulla raskaaksi :) Ja siitä inssistä vielä että onhan se tietty vähän "kivuttomampi" toimenpide kuin munasolujen keräys :D Jos sopii kysyä, onko ollut puhetta montako inssiä tekevät ennenkuin vaihtavat hoitomuotoa? 

Hietsu: Tovottavasti on edes pikkusen parempi olla nyt sen flunssan jälkeen, voimahaleja sulle että pääset sen kourista pois!!! :) Ja me ei todellakaan vaivuta mihinkään synkkyyteen ja epätoivoon vaan päinvastoin!!! :D Kyllä me kaikki se oma pieni käärö saadaan :)

Ihanaista päivänjatkoa ja tsemppihalit kaikille!!! Kyllä me täältä tullaan vielä!!! Kaikki positiivisen ajattelun pariin!!! Ja plussatuulia koko porukalle, tänä syksynä iskee kova plussamyrsky!!!! :D

Heippa taas.
Täällä tää vanhakuumeilija vouhottaa oireidensa kanssa.... toivoo ja toivoo ja toivoo.

Testata uskallan vasta ylihuomenna. Lupaavalta tosin vaikuttaa :)
Pari päivää on ollut jo tissien kutinaa ja mahassa sellanen outo olo, en tiiä onko paha olo vai mikä mut sellanen outo. Valkovuoto on lisääntynyt ja sitä tässä vähän kyllä ihmettelen.

Voi kun tää nyt ois totta...olihan nyt tässä kierrossa kuitenki tuplasti parempi mahdollisuus onnistua, kun oli ne kaks munasolua siellä kypsymässä... kun siis olis edes se yks tulossa, kaks olis jo suurempaakin suurempi lottovoitto.

Puhallellaan plussatuulia jokaiselle.

Helouta vaan taas!

mixuliini, lueskelin juuri vähän jo kauempaa sun kirjoituksia, kun en ollu ihan ajan tasalla teidän kokemuksista. Osittain oli ihan kuin olis omaa historiaa lukenu :D eli prikulleen sama aikataulu pillereiden poisjätön, yrittämisen aloittamisen ja ekoihin tutkimuksiin hakeutumisen kanssa. Aika jännää! :) Ja meillähän tosiaan tärppäs kans luomusti, kun oltiin tutkimukset aloteltu, mut meni kesken viikolla 7+4. Mä surin keskenmenoa aika pitkään, tuntui, että kannoin mielessäni sikiötä pitkään, vaikken enää ollukaan raskaana. Kovin paikka tähän astisessa elämässä! Mutta sitä ei ollut sillä hetkellä tarkoitettu meille, ja nyt vaan yritetään positiivisin mielin jatkaa eteenpäin. 
Kyselit niistä inssikerroista, niin meidän klinikalla ja meidän tyyppisissä tapauksissa yleensä inssejä tehdään kuulemma 3-4. Mutta tosiaan juttelin lääkärin kanssa viimeksi, että mikäli halutaan, voidaan hyvin siirtyä "rajumpiin" keinoihin. Ja niin todennäköisesti tullaan tekemäänkin, mikäli tästä inssikierrosta ei natsaa. Mulla on kuitenkin aina ollu vähän säätämistä ton kierron pituuden ja oviksen ajankohdan suhteen, joten ajoitusasiatkin ratkeaisivat paremmin IVF/ICSI hoidoilla. Mut siis huomenna nyt sit inssikokeilu, eli vielä eilen ei näyttänyt aamulla plussaa oviksesta, joten illalla pistin Pregnylin ja nyt odotellaa huomista toiveikkain mielin :) On se muuten jännä, miten sitä ihminen kerää itsensä tädin kurvailun jälkeen ihmeellisesti uuteen nousuun... Mä kyselen sulta mixuliini sit lisää noista punktioista sun muista, jos siihen tilanteeseen mennään...Kovasti jaksuja sulle loppuihin piinapäiviin!

Hietsulle myös kovasti voimia ja uskoa, että kaikki järjestyy, kun on sen aika. Siihen on meidän jokaisen uskottava!! :)

Heippa kaikille!

*Fenix*: Hui, aika jännää tosiaan! :D Mä muistan silloin vuosi sitten kun kirjoitin tänne ensimmäisen kerran, niin silloin vasta odottelin aikaa naistentautien poliklinikalle tutkimuksia varten ja nyt me ollaan jo näin pitkällä, paljon on ehtiny tapahtua siinä välissä :) Viikko viel odottaa ennenkuin voi tehdä testin.....:) Mä toivon että en näe enneunia, koska parina yönä oon nähny unta siitä että mulla alkaa menkatJa unessa olen lohduttanut itseäni sillä että marraskuussa voidaan yrittää uudelleen, toivon tietenkin että tärppäis nyt hoidon ensimmäisellä kerralla ja menkat tulee sit joskus paljon myöhemmin :D Nooooh, viikon päästä ollaan taas vähän viisaampia :)

Piipahdan täällä taas kun on enemmän aikaa :)

Lauantaita leidit!

Tsempit Fenixille insseilyyn, jospa tämä on nyt SE kerta, joka tuottaa parhaimman mahdollisen tuloksen! Ajoitus pelasi hyvin inssissä? Peukut täältä. db!

Mikäs Hietsun tilanne, ootko jo testaillut? Oireilu kuulosti lupaavalta.

Pahoittelut Annulille tädin saapumisesta. Toivottavasti nauruterapia leffan muodossa toimi, ja nyt taas valmis uuteen nousuun?

Onnea örkki tutkimuksiin!

Poikanen, jaksuja tutkimusten odotteluun sulle. Mulla oli tuossa pieni aika sitten ihan samanlainen tilanne, kun ystävä plussasi (ja vähän vielä semmosella hups-meiningillä) -- ja olen ihan vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan, mutta hitto vieköön kun kirpaisi ensin.. Onnea tähän kiertoon ja tsemppiä kouluhommiisi!

Ja oi Mixuliini, että elät jänniä aikoja!!! Kuinkas kauan sulla on vielä piinailtavaa jäljellä..? Isot tsemppihalit sinne sulle ja täällä edelleen sormet ja varpaat ristissä ja solmussa sulle. Onko ollut olotiloja..? Voisin kuvitella, että sitä aika tarkkaan kuulostelee kroppaansa. Ja nyt päätetään, että pyh enneunille, sä vaan näit siitä unta, koska sun menkat ei tuukkaan enää 9 kuukauteen. Jäähyväiset Japanin lipulle! emoticon

Pitkästä aikaa täällä odotellaan, että alkais nyt menkat... ehkä pari, kolme päivää niin sitten alkaa piikitys. Hui! Odotan kaikkea tähän IVFään liittyvää suurella innolla ja pienellä kauhulla. Voi, kunpa tää nyt onnistuisi, eikä tulis mitään kauhiaa tuomiota, että mun muniksilla ei jälkikasvua saada aikaan. No, mutta ensin tutkitaan ja sit vasta hutkitaan, joten päällimmäiset fiilikset on silti erittäin positiiviset!!

Mukavaa lauantaita, ihanaiset! emoticon Plussaisia puhureita ihan jokaiselle.

Nonni, täällä vaan oireillaan vaan siittä huolimatta tän aamunen testi ( cb digitaalinen) näytti ei raskaana.
eli olen ilmeisesti jälleen kerran valeraskaana! No mut nyt ois niinku kp 25/23-28.
Jos tää oireilu jatkuu niin täytyy testata keskellä viikkoa uudelleen.....
Tää on siis niin r-a-i-v-o-s-t-u-t-t-a-v-a-a!
Eilen illallaki tuntu ihmeellisiä tuntemuksia suoraan häpyluun yläpuolella ja tissit on edelleen kipeät, mahallaan makaaminen ei ota onnistuakseen.

Kaveri sai just maanantaina keskenmenon viikolla 7, olivat jo vuoden yrittäneet pikkukakkosta ja ovat iältään vasta just yli 20v. Jos musta nyt jotain lohduttajaa oli, niin pystyinpähän oikeesti sanomaan ett mä tiedän miltä susta tuntuu. Meillähän on se enkelivauva 8/2010 viikolta 12.
vaan ei se auta, eteenpäin sanoi mummo lumihangessa.

Viikonloppuja kaikille ja toivon parasta ihan teille jokaiselle erikseen ja yksitellen.

Heissanssaa!!!

Tää typy on ollut vähän täällä taustalla kun ei vaan yksinkertaisesti ole ehtinyt käydä lueskelemassa teidän juttuja. Mutta nyt on tilanne taas toinen ja aikaa riittää!!!

Miä täällä kouristelen kolmannen flunssan kourissa parin kuukauden sisällä! =( Mutta pitäähän sitä tähän aikaan vuodesta olla taas kipeä koska tasan vuosi sitten oli keuhkoputkentulehdus!

Nyt on pakko hehkuttaa! Vietin lauantaina 24vuotis syntymäpäivääni ja mentiin kihloihin!! emoticon emoticon

Tosissaan aika naistentautien polille on 28 päivä ja silloin pärähtää meidän projekti käyntiin. Luottavaisin mielin tällähetkellä kyllä ja muutenkin on hyvä olla kun on syy taas hymyillä!

Mixuliini: Nyt on jännät ajat, lähetän täältä niin paljon tsemppiä kuin suinkin vain pystyn että pikku matkustaja porautuu kovasti kiinni ja päästää irti vasta kun siihen annetaan lupa! emoticon

Hietsu: Tsemppiä sinne ja toivotaan kovin että testi muuttuisi parin päivän sisällä positiiviseksi!

Örkki: Aika samoissa mennään jos teilläkin tutkimukset vasta alkamassa. Pysytään linjoilla niin jos vaikka joku päivä päästään vertailemaan että miten asiat hoituu eri paikoissa! =)

Ja kaikille muillekkin mielettömästi voimia ja plussa tuulia. Sekä ihanaa syksyä!

Netta emoticon

Huomenta kaikille ihanaisille!

Viimesiä jänniä päiviä elellään..... Perjantaina on testipäivä, en tiä jaksanko odottaa niin kauan :D Torstaina menen labraan ottaa sen hcg-kokeen, varmuuden vuoksi jo silloin niin tietää sit ainakin et viimeistään perjantaina pitäis saada se vastaus. Huiiiiiiiii mua jännittää!!!!!!! Tilasin netistä muutaman raskaustestin jos vaik sattuis et "vahingossa" testaan liian aikaisin :D Voi elämän kevät, kunpa kaikki menis nyt hyvin....:)

Viikonloppuna nippaili ja vihloi muutaman kerran, lauantaina olin shoppaliemassa parin ystävän kanssa ja kun niitä kauppoja kierreltiin ni yhtäkkiä nippas aika kunnolla alavatsassa. Sanoin heille et nyt se on löytänyt oman paikkansa ja porautuu syvemmälle et sillä on hyvä olla :D Muuten en ole huomannut mitään ihmeempiä muutoksia, rinnatkin on vielä ok, en sit tiä onko hyvä vai huono merkki..... (Silloin kun olin raskaana ni mulla oli rinnat tosi arat keskenmenoon asti.) Vatsassa vaan nippailee välillä, muuten hyvä olo. Menispä tää viikko nopeesti et sais tietää miten meille käy! :)

pirjel: Kyllä sitä aika tarkkaan kuulostelee omaa kroppaa, oon ihmetelly miks mun rinnat ei oo yhtään arat, kun yleensä ne alkaa olee jo oviksen aikaan ja menkkojen alkuun asti, ehkä se sit johtuu hormooneista :) Jatkan kroppani kuulostelemista :D Ja onnea sulle piikitykseen sit kun alkavat :) Tiedän tunteen, mullakin samankaltaisia ajatuksia hoidon alussa :)

Hietsu: Odota viel pari päivää ja testaa uudestaan ja toivotaan et plussa pärähtää testiin :) Tsemppihalit ja peukut pystyssä sulle! :)

Netta87: Paljon onnea synttärisi ja kihlautumisen johdosta!emoticon Ja onnea tutkimuksiin :) 

Noniin, täytyis varmaan yrittää saada jotai tehtyä ennenkuin työt kutsuvat. Kuulemisiin! :) 

Moikka kaikille!

Viikko aluillaan, vaikka olinkin itse jo vkonlopun töissä. Pe oli inssi ja tilanne oli tällä kertaa se, että munarakkula oli jo puhjennut. Nyt vaan täytyy toivoa, ettei ollut liikaa aikaa kulunut, kun kuulemma 12 h on aikaa munasolun hedelmöittyä puhkeamisen jälkeen... Fiilikset vaihtelee aika paljon, ja ei kyllä oikein uskalla uskoa, että onni potkaisi tällä(kään) kertaa. Oon itse asiassa miettyny muutaman kerran, etten tiedä ketään, joka inssillä olis raskaaksi tullu! Ja tämä tietohan ei yhtään helpota mun oloa, enemmänkin saa aikaan sen ajatuksen, että onko tää insseily ollu pelkkää kullanarvoisen ajan sekä rahan tuhlausta!?? No ei auta kun odotella nää piinavat puoltoista viikkoa.

voi mixuliini, kuulostaa kyllä todella siltä, että pikkuinen on löytänyt hyvän paikan kiinnittymiseen! Kovasti peukkuja täältäkin plussan puolesta! emoticon

Pirjel, tsemppiä kovasti piikityksiin!

Netta87, teretulemast vaan mukaan tänne kuumeilemaan ja oikein suuret onnittelut synttäreiden ja kihlautumisen johdosta! emoticon

Hietsu, tsempitykset sinne!

Nyt ei kai auta, kun ottaa suunta iltavuoroon. Palaamisiin!

Täällä sitä vaan ihmetellään... tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia.

Menkkoja ei ole kuulunut, eilen tuli tippa ja tänään toinen....
testit näyttää edelleen negaa :(
Soittelin tuonne polillekin ja kyselin ett mitä tässä nyt sitten pitäisi ajatella.
Sanoivat että jos kierto olis 28 niin testata vois perjantaina....
joten kaipa tässä sitte jatketaan tätä ihmettelyä ja odottelua.

Armoton väsymys ja rinnat on edelleen kipeät, mutta eipä tuo ole ensimmäinen kerta kun keho tekee tepposia.

Jaksuja teille kaikille. Palailen taas asiaan kun selviää jotain suuntaan tai toiseen.

Heippa.

Ei kovin jaksa kirjoitella...Peukut pystyyn kaikille joilla on piinapäivät kohilla, toivotaan parasta:)

Parin viikon päästä on lääkäriaika, jos pääsis tutkimuksiin. Menkat on alkamaisillaan. Kierto tuntu olevan lyhyt, eli pupuilukin sattui kohilleen. Ei siis kunnolla vielä alkanu, mutta tuhrua tullu. Toivottavasti löytys joku semmonen vika minkä voi korjata...

Jaksamista ja voimia kaikille:)

Heippa Leidit! emoticon

Onnea kovasti Netalle kihlautumisen ja syntsyjen johdosta!

Kiitokset Fenix tsempeistä ja right back at ya! Olisi hienoa kun sinä olisit se meidän palstan inssiplussa! emoticon Silloin kun kävin noita inssejä itse läpi, niin mietiskelin ihan samaa...että hitsit, kuinkahan paljon hyötyä näistä oikeesti on, mutta kun faktoja katsoo, niin kyllähän inseminaatio kuitenkin nostaa sitä onnistumisprosenttia. Ja vaikka tää netti on välillä vihoviimeinen mesta mitä kannattais lueskella, niin täytyy myöntää,että on se myös pullollaan infoa ja niitä onnistumistarinoita esim. insseistä. Oikein paljon onnea nyt tähän kiertoon, täällä peukut pystyssä ja varpaat ristissä!

Mixuliinilla vielä pari piinapäivää jäljellä?! Iso tsemppirutistus sinne. Luotamme siihen, että pikkuinen otti oikein kunnon otteen ja asennon kun shoppailemassa olit, ja köllii siellä nyt tyytyväisenä. emoticon Täällä koko palsta puhkuu ja puhaltaa sulle plussaa!!

Hietsulle toivotellaan myös plussaa testiin!

Kuusitytölle jaksuja lääkärikäynnin odotteluun.

Täälläpä siis koitti kp2 eli tänään alkaa Puregon pistokset.....hui!! Odottelen juuri puhelua lääkäriltä, että miten toimitaan ultrien sun muiden kanssa, kun tuo viikonloppu tulee tuohon juuri kp6 kohdalle milloin pitäis ultrata. Voi apua, kun jännittää ihan hirveesti koko juttu, ihan jo alkaen noista pistämisistä... tulee elävästi mieleen ajat kun pisteltiin inssejä varten ja ekalla kertaa me jotenkin onnistuttiin pistämään mun miestäkin...se oli kauheen huolissaan, että kasvaakohan sille nyt tissit..emoticon Onneks tää Puregon pistetään kynällä ja onneksi mulla on tuo urhea mies, joka pistää mua, kun itse en siihen pysty. 

Mukavaa päivää ihanaiset!

Hello kaikki ihanaiset!

Huhhu, viimesiä viedään, enää pari päivää ja sit testailemaan!emoticon Kääääk!!! Menen kohta liitoksista!!!emoticon (ihana hymiö) Mä niiiiiiin toivon että olisimme onnistuneet ja tulee plussa ja että kaikki menee hyvin!!!

*Fenix*: Tsemppiä ja jaksamisia piinaviikkoihin! Peukut on pystyssä että tällä kertaa onnistui :) Eikös se kolmas kerta toden sanoo??! :)

Kuusityttö: Jaksamisia sulle :)

pirjel: Onnea pistoksiin!!! :D Ei se loppujen lopuksi ole niin kauheaa sillä kynällä pistää itseään, siihen kyllä tottuu :) Mun mies sanoi että hän ei ois uskaltanu pistää mua koska pelkää neuloja niin paljon, ja enkä ois antanu hänen tulla lähellekään sen kynän kanssa kun oli niin epävarma :D Toivottavasti saat kasvatettua monta hyvää munasolua :)

Joko Hietsu on testaillut uudestaan? 

Nyt tsemppiä ja voimahaleja kaikille tasapuolisesti ja paljon plussatuulia!!!!!!! emoticon

Heippa vaan ihanaiset naiset

Niin se sitten kävi ettei plussaa testiin pärähtänyt vaan menkat aloivat eilen :(
ja uskotte varmaan kuinka paljon surettaa ja harmittaa...

Huomenna sitten alkaa kierronkartoitus ensimmäsellä labrakokeella ja 24. päivä menen ultraan ja sitten vielä loppukierrosta labraan. Seuraavassa kierrossa on sitten munajohtimien aukiolotutkimus.

On mmeillä jotain mukavaakin tapahtunut, meille muutti uusi karvakääpiö viime viikonloppuna. Kollikissamme sai kaverikseen tyttökissan, joka tosin onneksi on jo aikuinen. Lisää karvaisia meille tulee sitten viikolla 5 jos onni suo. Silloin perheeseemme liittyy sarjassaan jo toinen australianpaimenkoira, tälläkertaa tyttöpentu.
Sitä odotellessa, kun ei omaa vauvaa tunnu tulevan.

Heippa taas!

Pahoittelut Hietsulle :( mutta hyvä asia kuitenkin että lähtee tutkimukset käyntiin :) ja onnea uusille karvaisille tulokkaille :)

Sanon vaan että ei hittovie!!! Kävin aamulla labrassa, siis varmuuden vuoksi jos hcg vastaus tulee vasta huomenna, noh, istuin ainakin tunnin odottamassa vuoroani. Kun pääsin sisään niin oli hoitajalla vaikeuksia saada lähetetiedot koneelle kun ei tahtonut löytää klinikkaa mistä sain lähetteen. No siinä tovin yritti parhaansa kunnes vähän vanhempi hoitaja avusti ja saatiin kaikki tiedot koneelle. Ja sitten sanoin että viimeistään huomenna mun täytyy saada se vastaus että voin soittaa klinikalle siitä. Hoitaja siinä tokaisi että ei se vastaus huomenna tule, vaan vasta ensi viikolla!!! MITÄ???!! Selitin hänelle tilanteeni ja hän vaan sanoi että lähetteesä olisi pitänyt olla pika hcg jos vastaus täytyy saada nopeemmin. Ei jumalauta. No soitin sitten klinikalle ja kerroin mitä oli labrassa käynyt ja he sitten ihmettelivät myös että kuinka tässä näin on käynyt. Hoitaja sieltä klinikalta sanoi että yrittää soittaa sinne labraan ja selittää uudestaan että kyseessä on tavallinen raskauskoe eikä mitään muuta ihmeellistä. Ei muuta kuin odottelemaan että soittavat mulle kun tietävät jotain. On tää välillä aika kummallista kun ei ihmiset ymmärrä selvää puhetta vai olenkohan kuitenkin selittänyt jotenkin epäselvästi, että minua ei ymmärretä??!! Mikä tässä on nyt niin vaikeeta??!! Katsotaan nyt, huomenna teen kotitestin ni jos se selventäis asiaa vähän :) Aion piinailla vielä tämän päivän :D

Iltavuoro kutsuu kohta puoliin, kuulemisiin :)

Mä täällä käyn jännäilemässä teidän tuloksia, hienoa kun niin monella on hoidot tai ainakin tutkimukset jo käynnissä. Voi Mixuliini, ei ikinä uskois et yhdestä pienestä raskaustestistä voi saada noin hankalan härdellin... Hirmusti peukkuja huomiselle, kyllä mä uskon et siellä se plussa odottelee!
Pirjel, hiukan repesin tuolle sun miehen tissipelolle :) Muistan kyllä itekkin kuin jännää oli pistellä itteä ekoja kertoja, ei ihme et sattui vähän vääräänkin henkilöön...
Netalle onnittelut kihlautumisesta! Ja kaikille muillekin hirmusti tsempityksiä, tässä loppuvuodesta oliskin hyvä puhdistaa pöytä ja kaikkien päästä odottajien puolelle....

Heippa naiset!

Valitettavasti kävi nyt niin että emme onnistuneet tällä kertaa.....:( Tein aamulla testin ja näytti negaa, soittivat äsken klinikalta ja olivat saaneet verikokeen vastauksen joka myös oli ollut negatiivinen..... Olivat hirmu ystävällisiä ja juttelin hetken hoitajan kanssa, tietenkin itkin koko keskustelun ajan mutta tuli hyvä fiilis saada jutella hänen kanssaan. Sattuu ihan pirusti tulla kovaa alas ja korkealta, vaikka olihan se tiedossa että ei välttämättä onnistu ekalla kerralla mutta ei se vähennä kipua yhtään sen enempää..... Kuukauden päästä uusi yritys. En kai muuta voi tehdä kuin odottaa että ne helvetin menkat alkaa ja nokka kohti uusia yrityksiä :)

Tsemppiä teille muille ja kyllä mä tästä vielä nousen!

Takaisin