Lauantaita leidit!
Tsempit
Fenixille insseilyyn, jospa tämä on nyt SE kerta, joka tuottaa parhaimman mahdollisen tuloksen! Ajoitus pelasi hyvin inssissä? Peukut täältä.
db!
Mikäs
Hietsun tilanne, ootko jo testaillut? Oireilu kuulosti lupaavalta.
Pahoittelut
Annulille tädin saapumisesta. Toivottavasti nauruterapia leffan muodossa toimi, ja nyt taas valmis uuteen nousuun?
Onnea
örkki tutkimuksiin!
Poikanen, jaksuja tutkimusten odotteluun sulle. Mulla oli tuossa pieni aika sitten ihan samanlainen tilanne, kun ystävä plussasi (ja vähän vielä semmosella hups-meiningillä) -- ja olen ihan vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan, mutta hitto vieköön kun kirpaisi ensin.. Onnea tähän kiertoon ja tsemppiä kouluhommiisi!
Ja oi
Mixuliini, että elät jänniä aikoja!!! Kuinkas kauan sulla on vielä piinailtavaa jäljellä..? Isot tsemppihalit sinne sulle ja täällä edelleen sormet ja varpaat ristissä ja solmussa sulle. Onko ollut olotiloja..? Voisin kuvitella, että sitä aika tarkkaan kuulostelee kroppaansa. Ja nyt päätetään, että pyh enneunille, sä vaan näit siitä unta, koska sun menkat ei tuukkaan enää 9 kuukauteen. Jäähyväiset Japanin lipulle!
Pitkästä aikaa täällä odotellaan, että alkais nyt menkat... ehkä pari, kolme päivää niin sitten alkaa piikitys. Hui! Odotan kaikkea tähän IVFään liittyvää suurella innolla ja pienellä kauhulla. Voi, kunpa tää nyt onnistuisi, eikä tulis mitään kauhiaa tuomiota, että mun muniksilla ei jälkikasvua saada aikaan. No, mutta ensin tutkitaan ja sit vasta hutkitaan, joten päällimmäiset fiilikset on silti erittäin positiiviset!!
Mukavaa lauantaita, ihanaiset!

Plussaisia puhureita ihan jokaiselle.