Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no pitäs menkkojen mukaan laskettuna olla jo 7+1 viikot mut clearblue näytti viikon 5 kohdalla 1-2 eli viikkoja 3-4 eli en nyt sit tiiä onko tuulimuna vai ihan raskaus. no se selvinnee sit tutkimuksissa

Olikos Simpsa sulla tasaset kierrot? Toivotaan että on väärä hälytys ja millimetrit tosiaan heittää, mullakin tässä raskaudessa näytti ensin neljä päivää jäljessä kun oli niin pieni alku vasta että on tosi vaikea mitata.

on tasaset kierrot aina ollu yleensä se 28 pv yhteensä mut toivotaan et ois jostai syystä sitte tullu sitte myöhäsempi raskautuminen. mut vähä alkaa kyl tuntuu et tuulimuna on taas tullu.

Sulla on simpsa ilmeisesti kokemusta noista tuulimunista, eikö kolmannen jälkeen saa jo vähän tutkimuksia [&o]. Jotenkin tuntuu hassulta et tuulimunassa hCG nousis hitaammin (viitaten tuohon kertomaasi raskaustestiin), kun siinähän istukka kuitenkin kehittyy ihan normaalia vauhtia hetken aikaa. Pidetään toiveet yllä, ettei ole sellainen, vaan vain myöhemmin kiinnittynyt yksilö.

Mitens se Minnuska89:n raskaustesti?

Omaa: Ei mitään tuntemuksia, paitsi turvotusta (joka johtuu noista lääkkeistä kyllä). Vähän harmittaa kun nyt olis luonnollisella kierrolla jo dpo9 [8|]. Mä haluun oireita . Tosin pp6-7 vasta (en ihan osaa laskee noita) ja tietenkin googlettamalla huomasin et normisti jengi on saanu raskausfiiliksiä vasta ihan pp10-12 akselilla... noh, noihin googletettuihin nyt on yhtä paljon luottamista, kuin mitä omaan fiilikseen.

nii no jos tää taas on tuulimuna ni kyl mie siin vaihees niille kyl sanon et haluun tutkimukset NYT HETI TÄSSÄ et mikä mättää [:D] no ei pitäs lannistuu ehkä se siitä. nyt pitää lähtee työkkärille käymään.

Heippa!
Pakko tänne kirjottaa,kun oon välillä aina käyny tänne kurkkimassa... Niin lähellä kun ootte omia kokemuksia...

MK81:Valtavasti valtavasti tsemppiä! Taidatte käydä samaa läpi kuin me..? Toivon niin kovasti nyt teille jo omaa pientä!

Tiisa:Jaksamista myös sinne!

Ja onnea Angervo ja muut! Ja kaikki täällä,teidänkin aika koittaa! Täällä yksi tsemppaava esimerkki! Jaksamista kaikille!

MK81, en uskalla vieläkään testailla, viimeinen terolutkuuri loppui viimeviikon perjantaina ja ei ole vieläkään tyhjennysvuotoa tullut ja huomenna ei ole tosiaan viikkoon tullut ja odottelen sitä että tuleeko sitä vai ei ja jos ei sunnuntaihin mennessä kuulu niin sitten testailen.

YK9

KP 31/23

Mä oon sanalla sanoen ihan järkyttynyt! Äsken tuli pyyhkiessä sellanen pienen pieni veriviiru... sellanen mitä yleensä tulee pari tuntia ennen ku menkat alkaa [&o][:(]. Nyt haluis täältä töistä vaan kotiin masentumaan.

Voih, MK81!!!![:-] mutta älä vielä luovuta! Jos se olis kiinnaria? Tai muuten vaan vuotaa? Mä uskon ja toivon teidän puolesta kyllä plussaa.[;)] tsemppiä!!!

Omaa: huomenna menen endo-tähystykseen. Ostin ovistestejäkin just 20kpl, että voi nyt seuraavat pari kolme kiertoa testailla ja tsemppaila. Jos se paikkojen puhdistus vaikka auttais jotain..[;)]

Sorry, nyt ei ehdi enempää, mutta mukana siis olen vielä ja luen teidän juttuja aktiivisesti.
Plussatuulia!

Miul on tänää ollu sika kipee maha mut mitään vuotoa ei oo ollu eikä missään asennossa oo hyvä eikä särkylääke oikein auta mut hoitaja sairaalassa sano et jos vuotaa mitään ni sit pitää hakeutuu ennen maanantaita sairaalaan.[:o]

MK81 älä masennu vielä. Se voi olla ihan harmitonta vuotoa, raskaana saattaa välillä tulla vuotoja. Ei ne kuukautiset sieltä tule! Tsemppejä!!!

Bandida pahoittelut tädistä, jaksuja!!!

MK81 Älä vielä lannistu. Mullakin tuli viirut kaks sillon kun menkkojen piti abaut alkaa[;)][;)]

MK81: Onko mikä tilanne siellä? Voihan niitä viiruja tosiaan tulla ihan muista syistä, ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon! Vaikka toki ymmärrettävää on, että huolettaa. Nyt kuitenkin peukut pystyssä, että olis jotain kiinnittymisjuttuja vielä tai jotain muuta vastaavaa. [:)]

hh83:lle tsempit endotähystykseen! Käythän sitten kertomassa miten se meni?

simpsalle nyt kovasti jaksamista ja toivotaan, että siellä olisi kuitenkin kaikki hyvin!

MK81: äläpä vielä hermostu vaikka viiruja näetkin siellä. itselläni oli kolmet "kuukautiset" tuon ensimmäisen raskauden aikana. siis ihan reilulla kädellä tuli vuotoa kolmena ensimmäisenä kuukautena aina sen viitisen päivää kerrallaan.. tulihan tuota juostua neuvolat ja lääkärit läpi silloin. mitään vikaa ei ultrassa ikinä löydetty kuitenkaan, joten en sinuna ihan vielä huolestuisi. [:)]

sitten vielä niille jotka siitä pahasta olosta siellä kärsi: itse juttelin norjaa tuolle vessanpöntölle ensimmäiset 4 kuukautta ja sen jälkeen oli helv*tin moiset selkäkivut pari kuukautta ja loppuaika menikin sitten osastolla pötkötellessä kun supisteli.. [:D] eli ei se aina mene ohi siinä ensimmäisellä kolmanneksellakaan..

omaa: mielessä ei pyöri mitään mikä innostaisi enää kokeilemaan vauvantekoa. olen siis ihan täysin lopen kyllästynyt edes yrittämään. kierto on ihan sekaisin, joten en tiedä edes milloin odottaa seuraavaa tätiä.. kierto lyhykäisyydessään: syyskuu: 2. täti (kylässä sen normaalin 7 päivää), 17.9. täti (kylässä viitisen päivää), ja nyt 14. tai 15. 10. täti, kylässä edelleen..

Huomenta Tukijoukot,
hieman päivitystä: aamulla ruskeaa tuhrua pyyhkiessä ja ainoo tuki tulee täältä ja meidän koiralta. Miehelle yritin puhua eilen, mutta jotenkin se onnistui kaikki keskustelun aloitukset kääntämään heti itseensä ja millasta haastetta sillä on nyt töissä. Sanoin sitten suoraan aamulla, että olis kiva ollut keskustella eilen näistä tunnoista, mutta herra katso koko illan vanhoja Emmerdeilejä nauhalta ja vaati mua kuuntelemaan sen strategioita... Vastaus oli: älä syyllistä.

Siis näkyy kuka meillä tukee ja ketä! Lähtee vielä viikonlopuksi poikien kanssa litoon, ja koska kenellekkään ei ole saanut tästä kertoa: oon asian kanssa yksin. Jos se täti nyt sieltä täydellä voimalla romahtaa vielä päälle, niin sitten luulen et avautuu punkkupullo. Joo ja aamulla ei sit haamun haamua testissä.

Mä oon kuulkaa pahoillani, että joudutte lukemaan tän mun kyyneleet silmissä kirjoitetun tekstini, haluisin tsempata teitä jokaikistä, mutta nyt ei vaan tule mieleen yhtään positiivista asiaa. Taino, ulkona on pakkasta, joten ehkä täällä etelässäkin päästään kohta talvitunnelmiin.

MK81: Koita jaksaa, ja voimia. Kurjaa, että kumppanisi käytös oli noin tökerää. Onhan se totta että sitä toista ei saa syyllistää, mutta on sekin myös totta, että ei sitä toisen tukipyyntöä tule torjua itsekkäästi vihjailemalla syyllistämisellä. Todella kurjaa. Jaksamista työpäivään ja joskus toisinaan se punaviini voi viedä edes vähän sitä surua sisältä, tai sitten tuoda sen kyynelinä ulos, jonka jälkeen saattaa helpottaa.

MK81 täältä lähtee maailman isoin voimahalirutistus matkaan sinne, koita jaksella !

MK81, olipas aika kurja reaktio mieheltäsi.[:(] Juuri se ihminen pettää, jolta tukea haluaisi kaikista eniten. Miehet on niin outoja välillä.. Pääsispä niiden pään sisään joskus kattelemaan..[;)] toivotaan edelleen, et noi pikkuvuodot oli väärä hälytys ja kaikki olis kunnossa. Voimia paljon!!-[:)]-
Eiköhän se sun mieskin siitä tokene, varmaan käy itsekin aika voimakkaita tunteita läpi, mutta ei vaan nyt osaa niitä oikein ilmaista.

Ja saanalle vielä tsemppiä! Oletko lääkärille soitellut? Kannattaisi ehkä tutkia, mistä nuo jutut johtuu..?

MK81: Voi kun tuo tuhruilu olisi nyt vaan väärä hälytys ja positiiviset uutiset odottaa ihan nurkan takana. Miehen käytös oli kyllä ikävää ja voin vaan kuvitella sun tämänhetkiset tunnot siellä. Tänne voit purkaa ihan kaiken mitä mielessä liikkuu äläkä nyt menetä toivoasi vielä. Iso halaus sinne!

saana kandee käydä ihan varmuuseks lääkäris itelläni ku sillo epäiltiin kohdun ulkosta ni sillo vuoti 2 päivää loppu sit alko uusiks ja vuodin pääle kk putkeen.

Takaisin