Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nymeria:koeputkihedelmöityshoidothan meillä on alkamassa.nenäsumutteen tarkoitus on vissiin laittaa mun oma hormonaalinen tuotanto tauolle sen jälkeen alkaa vasta piikitys kuten mk81.lläkin ja vieläpä saman merkkisellä piikillä(gonal.f). Joo pitkä saattaa tullakki loppu syksystä kunnes on hoidot läpi käyty. Olispa jo ohi [&:] Hauskaa viikonloppua ystävien luona.

Angervo: ihania uutisia[:)][:)][:)]

Mieli tekis laittaa pinkki paita päälle,muttako työasuna on tällähetkellä kampanjan takia kirkkaan keltainen t-paita niin tulis aika riemun kirjava yhdistelmä jos on keltainen t-paita ja sen alta näkyy pinkit hiat.Ei niin hyvä yhdistelmä. Täytyy keksiä jotain muuta ehkä tyydyn vain pinkkiin huiviin.

Tänään muuten käyn ostamassa nenäsumutteet...[;)]

uutiset on totuttuun tapaan yhtä huonoja ku ennenki [:o] en testaamaan ehtiny, yöllä alko vattakipu ja aamulla täti kylään.

onnea angervolle niin paljon ku toivottaa voi! ihanaa, kun joku onnistuu kuitenkin! [:)]

mulla on tuommonen ihana 8kk ikänen poitsu täällä muutaman tunnin hoidossa, halailen sitä, ei voi olla pahalla mielellä!!

Onnea Onnea Angervolle, ihania uutisia!! Siellä se pieni porskuttaa - vaikka viikkoja olikin vähemmän niin helpostihan se menee noin pienillä mittavirheen piikkiinkin. Tarrasukkia ja enkeleitä jatkolle!

w.astis, sulle kans onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja pikkuisesta pojasta! Mukava kun jaksat meillekin päivittää kuulumiset - iahana kuulla kun joku onnistuu vihdoin, antaa toivoa omallekin kohdalle...

Tiisalle paljon tsemppiä hoitoihin. Toivottavasti palkinto odottaa jo heti ekan hoitojakson päässä, ettei tartte montaa kertaa yrittää... Peukut pystyyn!

Pahoittelut Saana_85 tädin pahalaisesta [:@] Onneksi sait "lohduttajan" hoitoon - vaikka itellä ainakin se toimii tasan niin kauan kuin se lohduttaja on paikalla ja sit alkaa kahta kauheampi vauvakuume kun lapsi lähtee takaisin äidilleen [:D]

Upeata Nymeria et saitte vihdoin ajan ja hommat lähtee käyntiin jo parin viikon päästä testauksilla. Onhan tuo itellekin vaikeaa välillä sisäistää se et tarvii niin mahdottomasti apuja näin luonnolliseen asiaan - eiköhän se mieheskin tutkimuksiin mennessä kerkeä asiaa pohtia ja voitte olla täysillä toistenne tukena siinä mitä ikinä sitten tarvitaankin että saatte sen pienen ihmeen...

MK81, mä jännäilen niin paljon tuota sun raskaanaoloa, että en muista omaani vatvoa juuri ollenkaan [8D] Hirmusti peukkuja että kiinnittyminen onnistuu ja pysyt raskaana seuraavat 9kk!

Mulla ei oo yhden yhtä pinkkiä kampetta olemassa, oon Nymerian lailla aika tummanpuhuvien värien ystävä. Tänään tosin kirkkaanpunainen paita päällä, paras yritys mihin tämän päivän kunniaksi pystyin... [8D]

Jos täti vaan tajuaa pysyä poissa niin minä taidan olla sitten yksi niistä seuraavista testaajista... Maanantaina varmaan tohtis jo kokeilla jos siihen asti saa jännäillä. Tai ehkä jo sunnuntaina, kjäh! Tuo mun tikkeri taitaa heittää yhdellä päivällä (en oo jaksanu korjailla sitä), mut nyt olis kai kp28/30. Tissioireita ei edelleenkään ole, mut viimeisen viikon on vihlonut silloin tällöin alavatsaa ja noita lämpöjä (37.2) pitää joka päivä. Juuri sen verran oireita siis että toivo pysyy yllä [&:] kunnes täti tulee ja asettaa taas asiat uuteen valoon... Noh, uuden kierron kp10 meen ultraan ja jos ovis näyttäis olevan tulossa, samassa kierrossa sitten kokeillaan keinosiemennystä, todennäköisyysprosentit kasvaa sentäs vähän, hehe.

Saanalle pahoittelut, Bandidalle hirveesti tsemppiä et pääset testaileen plussaa, Tiisalle jaksuja hoitoihin ja hei..

Angervo: IHANAA, IHANAA, kyynel täällä vierähti poskelle kun sun uutiset luin, mahtavaa. Mullekin on alkuraskauden ultrassa tarjoiltu koko ajan viikkoja pienempiä lukemia vaikka tiiän oviksen ajankohdan ihan tarkkaan, mutta ero voi vielä tasaantua, noilla viikoilla pikkumillimetriheitot tekee päiviä... Isot onnitteluhalaukset sinne.

Iltaa vielä naiset. Aattelin tulla kysymään, olisiko teillä tietoa noista Lugesteroneista... Että mahdollisesti aiheuttavatko lämmön nousua? Iltalämpö oli 37,22 :(

heh oli ihan pakko tehä viel yks raskaustesti et varmana saan itteni vakuuttuneeks et raskaana ollaan. vähä on tyhmä olo :D aloin sit neuloo miehelle sukkia... nooh ilmottelen sit et kuin käi ultras kuha sinne pääsee :P.... toivottavast hyvin mut varauksella meen et jos käyki huobost ;/

Simpsa, negatiivisuus pois ja paljon rauhallista mieltä sinne ultraan. Muuten sulle käy kun mun broidin vaimolle, että ultran jälkeen kaikki on aina pari päivää hyvin, mutta sitten alkaa taas kalvamaan epäluulo ja loppujen lopuksi taisi käydä 14 kertaa raskauden aikana ultrassa [:D]. Eihän sitä voi ymmärtää, kun en raskaana ole ollut, mutta sanoisin että kaikki kymmenen jälkeen on jo varmaan luokiteltavissa neuroottisiksi [;)].

Tatjuska, niin toi oli ilta-lämpö. Teki samaa mulle eilen... aamusella on sellanen 36,7 aika tasaseen. Toivottavasti ei nyt mitään kuumetta vielä nosta, kun just ollu poissa töistä 3 päivää noiden raskautumisjuttujen vuoksi. Onko sulla millaset normilämmöt nyt?

Bandida, any news??????? Keinosiemennyskin ens kierrossa nostaa tosiaan prosentteja, kun siinähän ne veijarit pestään myös ensin (eli eivätpähän ainakaan klikkiydy toisiinsa ja kaikki veijarit ainakin menee kohtuun satavarmasti). Tosin nyt on peukut pystyssä, ettei sinne tarvi mennä!!!

Tiisa, toi pitkä hoito taidetaan joo alottaa nenäsumutteilla ja sitten pääset pistelee piikkejä myös. En sinusta tiedä, mutta mä ainakin pystyn nykyään nousemaan helposti sängystä ylös (ollu aikasemmin todella ongelmallista), kun noi piikit pitää pistää samaan aikaan joka päivä ja valkkasin aamun. Siis joko illalla tai aamulla. Mulle sopi paremmin aamu ennen töihin lähtöä, kun illasta en koskaan ollu varma missä päin oon, mutta aamulla herään aina omasta sängystä. Onko sumuttelut jo alkaneet? Mitkä fiilikset?

Nymeria, ootko laskenu et montako kiertoo menee vielä tohon teijän avustettuun yk1:seen? Toivotaan, että se mieskin pääsee sieltä kaukaa omista ajatuksistaan sun tueksi nyt tähän hetkeen ja tulevaan koitokseen [:(].

OMANAPA: Omia napoja tossa jo vähän kertasinkin, eli hieman on lämmöt koholla. Ja sitten testit kuumottelee jo mulla kaapissa... ihan sormet syyhyää että alottaisin jo. Itselleni lupasin että ainakin keskiviikkoon odottelen rauhassa, mutta saa nyt nähdä miten käy. Sain mä verikoelähetteenkin siltä varalta, että en niitä kotitestejä usko [:D].

Mk81 kylhä sitä pitää koittaa rauhottuu. Itelläni pyörii lämmöt 36.8-37.4 täl hetkel mut osittain noin korkeet flunssan takia.
Omaa: rinnat ei o viel kipeet mut välil o herkät ja nipistelee ja kutittaa sillotällön. Viime yön kävin sit 3 kertaa vessas ku rakko oli olevina nii täynnä et iha mahaa nipisti hetiku tuli veskist nipistely hävis.

Ihanaa Angervo [:D] nyt vaan nauttimaan raskaudesta [:)]

Simpsa raskaustestejä vaan kehiin, kun rupee mietityttämään [;)]. Hyvin siellä kaikki menee, näin sukomme [:D]

Nymeria kiva kun aika taulu on selvillä ja kerkeää tuossa ajassa mieskin tottumaan. Miehet aina tarvitsee hieman enemmän aikaa [;)].

MK81 mä niin jännäilen täällä sun puolesta <3

Bandida toivottavasti nyt olisit raskaana, testiä kehiin [:D]

Saanalle pahoittelut tädistä. Voimia!

Täällä täti viipyikin viikonverran [:'(] eli koko loman. No mutta nyt on kotiuduttu ja matkalaukut odottais purkamista, mutta ei kiinnostais olleskaan. Käytiin eilen Ikeassa matkalla kotiin ja ostettiin uus matto, mutta muuta en sitten löytänytkään, vaikka kaikkea piti ostaa[:@]. Ärsyttää kun kerrankin täältä tuntureitten keskeltä pääsi ihmisten ilmoille, niin sitten ei mikään kelpaa vaikka kaikkea olin suunnitellu. Miks pitää ihmisen olla niin nirso, no säästypä rahat [;)].

angervolle onnittelut, mitä mää sanoin !!! Ja mullakin heittï varhaisultrassa päivät, sit np-ultrassa ei[:D]

Huomenta kaikille. Täällä ei kohonneet lämmöt sitten olleet raskausoireita, enkä päässyt testaamaankaan edes. Täti porhalsi kylään sunnuntai-aamuna varhain - kiva herätä siihen... not. [:@] Nyt sitten sitä ultraa odottelemaan ja toivottavasti ehtivät sitten jo tähän kiertoon sen IUI:n suunnittelemaan myös. Kyllä alkaa korpeemaan tämä yrittäminen kohta. Tosin sain siitä jo illalla "vitsiäkin" väännettyä miehelle, kun meillä on joki lähellä pihaa ja on ollut tarkoitus aita rakentaa tontin ympäri hidastamaan pikkuihmisten karkaamista joelle, niin suunniteltiin noita rakennusprojekteja ja totesin että eipä taida olla vielä ens kesänä välttämätöntä sitä aitaa rakentaa, et ei taida vielä puolentoistakaan vuoden päästä meidän taloudessa olla omin jaloin kulkevaa pikkuihmistä... Et jos ens kesänä keskittyis välttämättömämpiin kohennuskohteisiin.

Mimmu82, se on tuon tädin huumori kyllä aika kieroutunutta, miten se osaakin aina tulla juuri kun on suunnitellut jotain, ja viipyä normaalia pidempään juuri jos olis lomaa ja vois tehdä muutakin kuin vaihtaa rättiä..? [:@]

MK81, Jospa se tuo pesu ja 'tavarantoimitus' perille asti varmasti oikeeseen aikaan olis meidän kohdalla nyt se mitä tässä tarvitaan... Kyllä mullakin testit kuumottais kun ekaa kertaa olis kunnon tsäänssit - ja tietäis olevansakin raskaana, edes hetken! Kyllä niiiin paljon jänskättää sun puolesta! Hirmusti peukkuja ja tsemppiä odotteluun [;)] Saattaahan se olla et pitkän plussattoman yrittämisen ja todettujen ongelmien, eikun haasteiden jälkeen ei ihan yhdellä testillä suostu uskomaan sitä plussaa... heh.

Pahoittelut kaikille tädin tulosta! [:@]

Omaa napaa, täällä testattiin viimeviikon keskiviikkona nega mutta sitten vähän ajan päästä kävin katsomassa uudelleen sitä testiä niin siinä oli roskishaamu joten ajattelin että jos testailisi huomenna aamulla uudelleen ihan varmuuden vuoksi kun mulla ei täti tänne ole vielä tullut ja nännit on ihan sairaan arat ja välillä niitä on kutianu niin himpurasti muttei oo viittiny raapia ettei aukea, vilun tunnetta on ja vessassa ravaamista.

Plussapuhureita kaikille ++++++

YK9

KP 28/23

Mk81: En ole hirmu hyvä aamusta heräämään etenkään viikonloppuisin,mut nyt on ehkä pakko opetella.Tän suihkeen kans saa pientä esimakua ko pitää suihkutella neljä kertaa päivässä n.6h välein eli eka kerran aikaisin aamusta.

Pahoittelut kaikille joilla oli täti käynyt kyläilemässä. [:@][:@] ilkeä täti [:@]

Itellä on hoidot alkanu kuten jo tossa aikaisemmin kerroin.Ja viikonlopulle todellakin odottelen tälläkertaa tätiä kylään et hoidot pysyy aikataulussaaan.

MK81: Voi vitsit miten jännittääkin teidän puolesta!! Huh, voin vain kuvitella, kuinka näppejä polttelis testauksen aloittaminen varmasti enemmän kuin koskaan aiemmin! Mjoo, laskeskelin, että kolme kiertoa ehtii vissiin mulla olla ennen sitä 12.1., jolloin on eka käynti klinikalla. Tai siis se kolmas kierto vetelis siinä vaiheessa viimeisiään, jos nyt menis tällä 26 kiertopäivillä nuo. Mutta eihän sitä tiedä, miten heittää. Ja mies on jo nyt parantanut otettaan asiaan! [:)] Oisko se sit siinä, kun alkaa konkreettisia asioita tapahtumaan eikä kaikki ole vain puheen asteella. Yritän kuitenkin olla kiusaamatta jatkuvalla hölpötyksellä tutkimuksista ja hoidoista.

Bandida: tätipahoittelut [:@] Mutta nyt sitten nopeeta toimintaa vaan ja toivottavasti se IUI toteutuisi jo tässä kierrossa! [:)]

Mimmu:
Ei oo totta tuota tätiä, miten se osaakin ilmestyä aina mahdollisimman epäsopivaan aikaan [:@]. Hohhoijakkaa, mutta onneks on ohi tältä erää.[:)]

saanallekin isot tätipahoittelut! Voi PÖH! Onpas se nyt käynyt mellastamassa palstalaisten kiusana turhankin ahkerasti...

Tiisalle edelleen jaksuja hoitoon. Onko tuosta sumuttelusta tullut mitään oireita vai onko mennyt ihan jees? Ja siulle sitten poikkeuksellisesti toivotaan sitä tätiä viikonlopuksi!

Omaa: Viikonloppureissu teki hyvää. Ystäväpariskunnan 2 kk:n ikäinen tyttö oli IHANA! Valloitti miut täysin. Paljon sitä pitelinkin sylissä ja nukuttelin. Olihan miulla vähän surkua siitä, ettei ole omaa, mutta tuo vauva oli niin ihana ja tunnen hänet itselleni tärkeäksi nyt ja tulevaisuudessa, että todellakin ilman mitään katkeruuden tunteita siellä oltiin. [:)] Sitä vaan hoin ystävälleni (lapsen äidille, joka siis tietää tasan tarkkaan, missä me mennään), että "tuntuu niin luonnolliseltat tämä pienen vauvan pitely ja sen kanssa oleminen". Ja se todellakin tuntui. En ole kauheasti ollut pikkuvauvojen kanssa tekemisissä ja silti se tosiaan tuntui niin luonnolliselta. Ja oli palkitsevaa, kun pikkuinen kelpuutti sylini nukkumapaikakseen [:D]. Shoppailtiin tyttöjen kesken Helsingissä lauantaina (mie, tuore äiti ja vauva, joka nukkua tuhisi vaunuissaan koko ajan). Ystäväni olikin iloinen, että nyt pystyi lähtemään vaateshoppailuille, kun ei tarvinnut yksin lähteä vauvan kanssa liikenteeseen. Käytiin Morticiassa shoppaamassa, rahaahan siellä paloi. Se on miulle aina Helsingissä käydessä semmoinen "vaarallinen" paikka, johon rahaa sais kulumaan vaikka kuinka! [;)]

Yhden positiivisen asian olen keksinyt siihen, että 3 kk vielä klinikka-aikaan: mulla on 3 kk aikaa vielä pudottaa painoa. Siihen ne kuitenkin siellä ekaksi tarttuu... En muuten saanut ovisplussaa digitestiin tässä kierrossa [:(]. Tosin pe-aamuna sähelsin sen kanssa niin, että meni väärin ja vaihdoin tikun siihen kojeeseen ja sitten se ei suostunu näyttää mitään. En enää halunnut tuhlata tikkua ja testasin vasta illalla seuraavan kerran ja se oli nega. Ja niin oli la ja su-aamunakin. Oisko se pe-aamuna voinut näyttää plussaa, jos en olisi sählännyt, vaikka illalla näyttikin negaa? Mene ja tiedä.

Kiitos kaikille ihan valtavasti onnitteluista ja tsemppailusta. Päivä kerrallaan -ajatuksella mennään edelleen. Valtaisa huonovointisuus on vallannut mun elämäni. Mikään ei maistu kun ellottaa koko ajan, mut pakko on syödä koska muutoin tulee vielä huonompi olo...
Mutta kärsi, kärsi - kyllä kaikki on tämän arvoista!

Sissinä vaan eteenpäin Angervo, hyvä että muistat syödä! Ja pakkohan sen pahan olonkin on jossain vaiheessa taittua, viimeistään syntymän jälkeen, heehee... no ei vaiskaan, eikös puhetta yleensä ole, että ekan kolmanneksen jälkeen helpottais?!

Mä kanssa päätin pyhästi jo pitkän aikaa sitten, että jos kohdalle sattuu raskaus, niin yhtään en valita oloa. Tai siis valita ja valita ainakaan silleen yleisesti. Hirveesti otti päähän, kun ympärillä olevat raskautuneet valittivat ja ite kateellisena tilanteesta jouduin sitten passaamaan. Vaikka mä siis luulen, että kuka tahansa tästä ryhmästä olis oikeutettu vähintään palvontaan koko raskauden ajan... niin paljon pettymyksiä ja vihaakin ollaan jouduttu kokemaan. Onneksi meillä on w.astis, Angervo, simpsa ja Tatjuska (nyt tässä maailman vaiheessa), jotka näyttävät, että onnistumisia suodaan vielä meistä jokaiselle!

Nymeria, no arvaa testasinko tänään aamulla... no tietty testasin. Negahan se oli, mutta tarkoittaa siis sitä, että myös Pregnyl on elimistöstäni poistunut [:)]. Hienoo, että teillä mies ottaa miehen elkeet ja omaa vastuutaan projektista!!!

No onneks en toivonu suuria joko oli taas tuulimuna tai sit on raskaus alkanu myöhemmi ku pussi vastas viikkoja 5+3 huomen soittelen aikaa äitiyspolille tutkimuksiin. Tää on niin miun tuuria näin kyl tos jo untaki et lääkäri sano ei täälä mitään ole. Alkaa loppuu into tähä lapsen tekoon. Jään siis tod näkösesti tein seuraks tänne. Ainaki muutamaks kk eteenpäin[&o]

Eikä simpsa!!!! [X(] Miten sun laskujen mukaan pitäisi olla menossa? Millin heitto sinne tänne kyllä siirtää päiviä roimasti, mutta pidetään nyt peukkuja ettei ihan tuulimuna kuitenkaan!!!!!

Takaisin