Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[:)]Ihania ootte! Ja toki siis mieshän on mitä ihanan... ei vaan yhtää osaa tätä tukemista, koska harvemmin valittelen mitään tai edes pyydän kuuntelemaan. Nyt kun oikein pyysin, että keskustellaan ja kuuntelee, ei sitten osannutkaan suoralta kädeltä ymmärtää, ettei voisi vähempää kiinnostaa ulkomaailman ongelmat mua, kun on tällanen projekti menossa.

Ihmettelen kyllä miten yhtäkkiä pp9 alkaa tiputteluvuoto (nyt jo punaisempaa tietenkin), kun yleensä mulla luteaalivaihe on sen 16pv ja tiputteluvuoto alkaa aikaisinkaan kp25.. ja siis nythän menossa kp21. Huah, pitäs varmaan rauhottua.

Saana_85, mä oon samaa mieltä nyt simpsan kanssa, että kannattaisi varmaan varmuuden vuoksi jutskaamassa tohtorin kanssa, tai soittaa ainakin! Ihan vaan sun terveyden vuoksi.

hh83, tosiaan tsemppiä endotähystykseen ja tikut vaan valmiina taistoon sitten heti seuraavasta päivästä [:D]. Tehdäänkö se niin, että samassa kierrossa ehtii vielä touhuamaan?? Peukut peukut!!

--edit--

Soitin sinne klinikalle ja ihana kätilö vastasi, oli sitä mieltä että jos vuoto yltyy, niin kannattaa lopettaa Luget ja aloittaa saman tien hoito alusta ilman taukoja. Kuulemma pää pysyy paremmin mukana, kun siinä on sellanen luonnollinen jatkumo. Noh, maamantaina sitten viimeinen testaus ja jos vuoto vaan yltyy niin tarkoittaa sitä, että ei ole kiinnittynyt.

Hei vaan.. Nyt olen jo kotona toipumassa tähystyksestä..
Leikkaus meni hyvin ja koko sairaala-aika oli vaan noin 4,5h.
Tulokset ei sitten olleetkaan ihan toivottuja..

Eli mulla todettiin endometrioosi joka on rektovaginaalinen eli koko endokudos on sijoittunut emättimen seinän ja peräsuolen väliin. Sitä ei voi tähystyksessä poistaa, vaan jos se leikataan niin kyseessä on iso leikkaus jossa joudutaan poistamaan osa emättimestä ja osa peräsuolesta. Hurmaavaa, eikö?[:@]
Lisäksi kun mulle samalla tehtiin se aukiolotutkimus, niin selvisi että oikea puoli on tukossa. Sieltä ei siis tullut varjoainetta läpi ollenkaan. Jee..

Kirurgin mukaan tuo endopesäke ei pitäisi vaikuttaa hedelmällisyyteen ja kuulemma munanjohtimista vasen toimii kuitenkin normaalisti, joten senkään takia hedelmällisyys ei ole ainakaan paljon laskenut. Kuulemma. Ilmeisesti jos toinen johdin toimii, niin on mahdollista että vasemmalla puolella kypsyvät munasolut voi tu lla oikealta puolelta ulos. Mutta ne voi myös mennä siihen vasempaan putkeen jolloin munasolu jää jumiin. 
Olin tosi pettynyt, kun kuulin noi uutiset. Olin ajatellut, että nyt otetaan endo pois ja aletaan homma puhtaalta pöydältä. Mut nyt sit jatketaankin vaan vielä huonommista asemista, kuin alunperin olin edes kuvitellut olevani. Siis mulla ei ollut aavistustakaan, että se tuubi olis tukossa. Ja lisäksi joudun edelleen kestämään niitä endon aiheuttamia kipuja ja viiltoja.
Ei siis ollenkaan hyvä fiilis..

Jatko menee nyt niin että keskiviikolle saatiin jo aika polille, jossa pohditaan sitten jatkoa. Katotaan, mitä ne keksii siellä sit. Itellä on vähän turhautunut olo koko asiasta.

Anteeksi tämä negatiivinen vuodatus. Varsinkin kun niin monella on viime aikoina ollut mieli vähän matalalla.. Mut yritän nyt viikonlopun aikana piristyä ja parannella haavoja (sekä noita kahta tossq mahassa sekä niitä kuvaannollisia tuolla sydämmessä)..

hh83, kylläpä tuli teille takkiin! Suuri harmi, että et pääse endon ongelmista eroon, mutta hyvä sinänsä, että raskautumismahkut on edelleen ja jos tosiaan luonnollinen ovulaatiokin vielä onnaa, niin ehkä se teidän lääkäri selvittää miten sulla kierto onnistuu ultraamalla seuraavan kierron!!!?? Keskiviikkoon teille peukut täällä pystyssä ja mun mielestä hienoa, että tuli noin nopsasti aika tohtorille.

Sovitaan, että tämä ryhmä nautiskelee viikonlopun kukin omalla tyylillään. Itse varasin tuohon kasan suklaata ja ostin vielä pullon uutta limukkaakin, sekä pari leffaa. Ota sinäkin hh83 rennosti ja koeta parantua fyysisestikin tuosta koettelemuksesta [:)]

Mk81: Voi surku olispa kurjaa jos menis kesken turhaa olisit piikitelly [:(] Eikö lääkerisi ehdottanut sellaista hoitoa jossa tulisi muniksia heti kerralla enemmän jotta olisi mahd. laittaa alkioita pakkaseen niin ei aina tarvisi aloittaa koko hoitoa alusta. Vai oonkohan ymmärtänyt oikein et jos tää ei nyt tärppää niin koko piikitys runpa alusta?
Pidetään kuiteskin peukkuja vielä pystyssä et vuoto loppuisi ja kaikki olisi niinku toivotaan

hh83: Voimahalit sulle [:(] Onneksi pääsitte nopeesti polille jutteleen jatko suunnitelmista. Ja koita tosiaan rentoutua ja parannella niin fyysisiä kuin henkisiä haavoja. Ja muista me ollaan täällä sitä varten et saa purkaa niin surut kuin ilotkin[:)]

Saana_85: Lääkerin juttusille mars mars... Jospa sieltä löytyisi kadotettu tsemppi yritykseen.

Omaa: Nyt on sumuteltu 5pvä ja suht hyvin on menny.Pientä huimausta ollut, mut sitä en tiiä johtuuko sumutteesta vai jostain muusta. Iho meinaa olla kuiva aamuisin joudun käyttää rasvaisempaa tuotetta päivisin ettei kiristä ja hilseile iho. Tänään on ollut pieniä nipistelyjä munasarjoissa tiä sitte enteileekö se tätiä kylään (joka olisi enemmän kuin tervetullut kylään tällä kertaa.) vai mistä johtuu? Tunteet kyllä vaihtelee päivittään asiassa kuin asiassa.[8|]

Tiisa, tarkoitus oli saada kerralla enemmän muniksia ja lopulta laskettiin et kolme saatas jopa pakkaseen, mut sit kävi niin ettei niistä 5:stä ollut kypsiä kuin kaksi ja vaikka molemmat hedelmöittyi, niin vain toinen oli kelpo ja pakkaseen ei siis jäänyt mitään. Tällä kertaa laitetaan hiukka enemmän Gonal-Ffää, niin saadaan pari ehkä pari enemmän ja jäisi siis edes muutama pakkaseen. Kyllä harmittaa, mutta en ole ihan hirmusen rikki, koska ei tarvitse odottaa hirmusen pitkään uutta mahdollisuutta. Sitä luomumahista meillä ei kuulemma edes ole [>:].

Voi sinua MK81, voimia sinne kovasti! Mikähän siinä on, että noi miehet ei osaa ollenkaan keskustella ja kuunnella. Voi kun tuntisin sinut henk.kohtasesti, niin tulisin ja rutistaisin ja kuuntelisin [:D]

hh83 sinne tuli kyllä huonoja uutisia [&:]. No odotellaan sitä lääkärikäynti ja tietoa mitä sitten tapahtuu, ehkä sieltä tulee jotain hyvääkin. Ja kuten totesitkin jossain vaiheessa, niin endoon paras lääke on raskaus [;)] Voimia!

Ihanaa viikonloppu ja vapaat [:D] Kävin äsken just "avannossa" nollaamassa työviikon, tästä on hyvä jatkaa [:)]

Voimia MK81! Höh, kun noiden miesten aivoituksia ei yksinkertaisesti voi aina ymmärtää. Me ollaan joskus todellakin kuin niiltä kuuluisilta eri planeetoilta. [&o] Suklaat ja limukat viikonlopuksi kuulostavat hyvältä ensiavulta ja maanantaina sitten selkiää tilanne. Voi kun tietäis mitä sanoa, että auttais, mutta eihän tässä kai sanomiset auta. Tiiät kuitenkin, että me täällä ollaan ajatuksissa siun tukena! Ja tänne vuodata vaan kaikki, minkä haluat mielen päältä saada, kyllä se ainakin vähän helpottaa. Halirutistus!

hh83:lle pahoittelut endotähystyksen tuloksesta! Jos jotain positiivista etsii, niin kai se on kuitenkin hyvä tietää, mikä on tilanne. Nyt sitten voidaan lähteä miettimään, mikä olis paras ratkaisu tuohon tilanteeseen. Voimia ja halirutistus sinnekin!

Tiisa: poikkeuksellisesti tätionnea siihen suuntaan! Jospa se olis tulossa, jos kerran nipistelee siihen malliin.

Niin ja hei, älkää kanssasisaret rakkaat pahoitelko sitä, vaikka negatiivisia vuodatuksia tuleekin, tämä on niille oikea paikka (vaikka kyllähän sitä itsekin tulee aina pyydeltyä anteeksi... [;)]). Kun mieltä painaa, on ihan terveellistä purkaa niitä huonoja ajatuksia pois!

tänää ollu ihan ihmeellistä nipistelyä mahassa mutta ei oo minkään näköstä veristä vuotoa[8|] voiko se johtuu siit JOS on raskaus alkanu myöhemmin?
mie jossittelen koska maanantaina tulee vasta varmuus et onko vai ei. ku ei nää kestä ees kauaa nää nipistelyt. aina välillä alkaa ja sitte loppuu taas ku seinään.[&:]

simpsa, raskaus voi hyvin olla alkanut myöhemmin, tai sitten jos sun hCG vaan nousee keskiarvoa hitaammin. Vielä yksi piiiiitkältä tuntuva päivä edessä, saatko tiedon heti maanantaina aamusta?

Kiitokset kaikille virtuaalihaleista ja tuesta! Se tuntuu todella tärkeältä.

Edelleen vuotelee/tiputtelee. Olisko tämä nyt sitten neljäs päivä putkeen. Saako Mimmu82 udella, että koska sulla alko sillon vuoto ja minkälaista se oli? En nyt todellakaan enää herättele mitään toiveita ja viimosen R-testin aattelin tehdä huomenna aamusta, ennen kuin soittelen klinikalle että sais taas ne lääkkeet kasvattelua varten. Olisin tehnyt jo tänään, mutta huomasin ettei mulla ollut enää kuin noita digitaalisia ja sitten yks apteekin oma.

Tatjuska, teen varmaan illalla sen digitaalisen kyllä. Siinä on vaan se, ettei nää mitään haamuja, et onko ollut edes yritystä kiinnittyä.

mk81: meen jo 9 aikaan aamulla sinne huomenna. sitten selvii hyvät tai huonot uutiset. mut tänääkää ei hirveen paljon kerkee murehtii mitää enkä haluukkaa murehtii mitää ku meen kummitytön 6v päiville ja siellä menee kumminkin ihan kivasti aikaa. ja siellä saa muuta ajateltavaakin :P

Dodiin, digitulos odotetusti negatiivinen: inte gravid. Aamulla soittelemaan jatkoista sitten klinikalle. Saankohan mä tällä kertaa jotain vahvempaa droppia, ettei ihan pp8 alkais tiputtelee?

MK81 voi ei [:(], no mutta hyvällä asenteella meet eteenpäin vaan! Toivottavasti seuraavasta kerrasta tulis pakkaseen asti, passilla on meinaan saatu hyviä tuloksia aikaan [:D]. Mutta rankkaahan se on joka ikinen nega ja vielä kun ivf jälkeen toiveet on aina niin korkealla. Mutta uskotaan että NYT seuraava olisi SE kierto!
En nyt muista, kuinka rupesin itse silloin vuotamaan, kun ei onnistunut, mutta muistelisin, että testaamaan kuitenkin kerkesin.

Iso halitus sinne <3

hh83: Täältä lähettelen sulle ihan HIRRRRMUISESTI voimahaleja ja tsemppailua! Mä tiedän että voi olla vaikeeta nyt aatella position kautta, mutta; sun toinen "tuubi" toimii ja sen endopesäkkeen ei pitäis vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. Eikö ne saanut sitä varjoainetta menee yhtään oikealta läpi? Tuttavapiirissäni on nainen, joka jo pelkän varjoainetutkimuksen jälkeen (kun aine oli ns. pessyt putket tukoksista puhtaaks) onnistunut raskautumaan. ja eikös nuo "tukkeumat" saa jollain aineella avattuakin?

MK81: No voi höhheli. :(

simpsa; sulle kans ihan hirmuisesti tsemppistä tämän päivän lekurikäynnille. Pidän peukut ja varpaat ojossa, et kaikki on hyvin!

Omaa; mä vaan voin pahoin, aamusta iltaan. Ja nukun, nukun, nukun. Ei mitään muuta uutta auringon alla. Päivät matelee, kun oottelee uutta ultra-aikaa, johon on vielä piiitkä matka kuljettavana.

elikkäs nyt tulin kirjotteleen. se oli taas tuulimuna raskaus. no mie sitte kyselin sitä tutkimus juttuu et pääseekö tutkimuksiin jo nyt mutta se kehotti minuu oottamaan viel yhden raskauden ku oon näin nuori ja tuun näköjään helposti raskaaks ku tässä oli nyt tää 2 kk vaa välii et jos se ois ollu silleen et ois menny pitkä aika enneku ois uusiks tullu raskaaks ja ois ollu tuulimuna ni sitten ne ois alkanu sitten tutkiin heti mutku tulin jo toisesta kierrosta ni se oli hänenki mielestä huonoa tuuria ni ja ku sitä kohdun ulkosta ei kuulemma lasketa mukaan siihen tuulimuna laskuihin. eli sitten sovittiin et ootetaan seuraavaan raskauteen sitte. et jos seki on tuulimuna ni sitte tutkitaan. ja keskiviikkona meen sitte hengailee siihe sairaalalle päiväks et hyö tarkkailee siin miun oloja ku laitetaan ne cytotecit...

eli nyt otetaa sitte parin kk päästä uusinta kokeilu ;P sit tehää kaikki plussa aalto ni päässää sitten kaikki odottajiin eiks jeah... [;)] no mutta tämmöstä tänää... onneks ei oo oikeestaa ees suru puseros ku osasin valmistautuu siihen jo et on tuulimuna ja sen kyllä tietää ku on oottanut näin pitkään et onnistuis raskaus ni sitä osaa arvostaa sitten sitä vauvaa sitten ku saa sen oman nyytin syliin vihdoin ja sitä todella varmast rakastaa enemmin ku mitään muuta täs maailmas.
 joo jos mie ny lopettasin tän romaanin alun tähän ni ei puudu kaikkien silmät :D

Hei ja kiitos paljon kaikille tsemppaamisesta! Olen tosi kiitollinen teidän tuesta.
Eilen puhuin puhelimessa äitini kanssa, jolle en ole kertonut tästä rumbasta mitään. Tosta endo-tähystyksestä kerroin lauantaina, mutta en sanonut että lapsettomuustutkimusten takia siihen jouduin. Puhelimessa sitten kävi ilmi, että äidilläni on leikattu endo pari kertaa ja juuri ennen kuin minä ilmoitin tulostani oli todettu, että molemmat putket tukossa ja isällä ei ollut paljoa eläviä uimareita. Ilmeisesti äidiltä poistettiin molemmat tuubat ja sit sanottiin, että ei ole kovin hyvät mahikset tulla raskaaksi. No, kuulemma kuitenkin parin kuukauden päästä onnistui ja minä synnyin. 
Siinäpä oli taas vähän liikaa informaatiota meikäläiselle. Lisäksi eilen paras kaverini kertoi olevansa raskaana 7. viikolla nyt. Olen tosi onnellinen hänen puolestaan. Siis vilpittömästi iloinen ja odotan tosi innoissani ultrakuvia ja sitä, että vauva syntyy. Tämä ystävä on lisäksi ainoa joka tietää meidän ongelmista ja on ollut mahtava tuki. Ongelma vaan on se, että samalla kun olen onnellinen ystäväni puolesta, oma epätoivo ja tuska jotenkin korostuu ja saa mut masentumaan tällä hetkellä vielä enemmän. 
Viime yönä valvoin puoli viiteen asti, kun en saanut unta vaan mietin vaan, että kuinka pitkälle olen valmis menemään tässä jutussa. Kuinka pitkään jaksan toivoa omaa lasta ja kuinka monta hoitokertaa mun pää kestää. Yöllä tuntui jo siltä, että olis henkisesti helpompaa vaan luopua koko hommasta ja hyväksyä, että me ollaan vaan kahdestaan, mutta nyt olen taas valmis mihin vaan. Vaikka ensi kierrosta jo yrittämään jotain hoitoa. 
Me on mun kaverin kanssa niin monta kertaa unelmoitu, että voitais olla äippä-lomalla yhtä aikaa ym.. Voi kun toivoisin, että se olis mahdollista! Mä en millään haluais joutua erilleen pathaasta kaveristani vaan sen vuoksi, että hän saa lapsen ja mä en, mutta toisaalta voi olla todella vaikeaa nähdä hänen pyöristyvä mahansa ja samalla itse kamppailla lapsettomuuden kanssa. Koska mun ystävä kuitenkin tuntee mut niin hyvin ja tietää miten stressaantunut olen nyt, niin voi olla vaikeaa estää häntä näkemästä sitä. Enkä halua, että hän taas ei uskaltais näyttää onneaan mulle tai että en saisi ensimmäisenä kuulla neuvolauutisia tms. Tämä asia jotenkin repii mua nyt kahtia. Ja kaikkein ikävintä on se, että nämä kolme isoa uutista/tapahtumaa tuli sman viikonlopun aikana. Vähän liikaa mun pääkopalle just nyt.. Onneksi olen nyt sellasessa vaiheessa, että voin olle kotona rauhassa, eikä ole pakko tänään tai huomenna mennä minnekkään. Mun täytyy kasata itseni nyt, koska viikonloppuna ollaan menossa mökille juuri tämän parhaan kaverini ja hänen miehensä kanssa, enkä halua siellä olla masentuneella fiiliksellä.

Angervo, kiitos sulle tsempistä! Tiedän, että on positiivista että vasen puoli toimii normaalisti ja että endopesäke on sellasessa kohdass pa jossa se ei kovasti haittaa raskautumista. Ja mun äidin juttujen perusteella ilmeisesti selvästi heikommillakin mahdollisuuksilla voi tulla raskaaksi, joten tavallaan saan siitä kyllä lisää uskoa. Ilmeisesti siitä oikeasta tuubasta ei tullut mitään läpi, mutta voihan olla että kun sitä nyt vähän huuhdottiin, että sieltä jotain uudelleen aukeaisikin. Reilu viikko pitäisi nyt jaksaa odottaa sitä seuraavaa käyntiä. Toivottavasti ne tekis heti ens kierrossa jotain radikaalia..

MK81, voihan rähmä!!! Miten olet jaksanut nyt? Ja tiedätkö jo tulevaisuudesta? Paljon voimahalauksia ja tsemppiä!

Tiisa, onkos täti tullut jo?
Ja simpsa, hienoa että noin positiivisella mielellä jaksat olla! Toivottavasti seuraavan kahden kuukauden kuluttua olisi sitten se onni matkassa!;)

hh83, tässä tulee sulle sellanen tsemppihali, että ota oikein iso koppi! *ruuuuuuuuuutistus*
Ajattelin aikaisemmin samoin kuin sinä, että olisi ihanaa olla yhdessä parhaan/parhaiden ystävien kanssa ensimmäistä kertaa raskaana... no se rasti tuli ja meni ja oikeastaan, nyt olisi mielestäni ihanaa olla yksin raskaana! Tähän tulokseen olen tullut siksi, että sitten se raskaus olisi yksin minun (no okei, vähän miehenkin), mutta ei tarvitse jakaa sitä onnea kenenkään kanssa. Itsekästä, tiedän, mutta eiköhän se meille kaikille ole vähän sallitua [;)].

Lisäksi haluaisin kysyä, että onko hh83 nämä IVF ja muut koeputkikeinot teidän mielestä jo poissuljettuja? Ihan vain siksi kyselen, että niillä tuubeillahan ei ole silloin mitään merkitystä!

Meillä tulevaisuus näyttää siltä, että seuraavaan ICSIin ollaan kovaa vauhtia menossa ja kuulemma ihan yhtä hyvät onnistumistsänssit on kuin tähänkin mennessä ICSIllä [:)].

Onpas täällä taas ollut tapahtumia viikonlopun aikana - valitettavasti ei niin hirveän positiivisia asioita vain...

MK81, tsemppihalit sinnepäin. Pahoittelut kun ei sitten ensimmäinen 'oikeaä yritys tuonut tulosta [:(] Tuo on kyllä ehkä vielä norminegaa ärsyttävämpi (mikäli mahdollista) kun on oikein kaikin mahdollisin keinoin koitettu raskautua ja ei vaan onnistu... Mutta kuten sanoit itsekin, seuraavaa kohti sitten kovaa vauhtia, ja onnistumistsäänssit siinä on kuitenkin aika moninkertaiset luomutärppiin nähden joten peukut kohti taivasta!! Ikävää että miehesi ei oikein osannut suhtautua sinun tuentarpeeseen - aika tuttua ympäriltä tuo että monesti nainen on se joka tukee ja huolehtii molempien edestä. Ja sitten kun itse tarvitsisi tukea niin toinen ei joko huomaa sitä tai ei osaa käsitellä asiaa...

hh83, pahoittelut huonoista uutisista sinullekin ja rutistukset perään... Tässä jo jotkut nostikin asian parempia puolia esille: ainakin tiedät tilanteen, ja koska toinen puoli on auki niin sen kyllä riittää raskauteen. Lisäksi endon sijainti oli melkein paras mahdollinen raskauden kannalta (ei tosin hoidon...), eikä senkään pitäisi estää raskautumista. Laskisin plussapuoliin vielä senkin että tuon seurauksena juttelit äitisi kanssa ja sait tietää hänen taustasta - ja siitä että olet itse elävä todiste siitä että endo ei ole lapsettomuustuomio... Tuo hoitoleikkaus kyllä kuulostaa kaikkea muuta kuin houkuttelevalta - parempi vaihtoehto olisi jos raskautuisit ja se hoitaisi endoa siinä sivussa. [;)] Samaa kyselisin kuin MK81:kin että oletteko hoitoja harkinneet, nehän tosiaan poistaa sen tukkeutuneiden tuubien ongelman? Ja toisaalta, silloin kun on tärpätäkseen luomuna niin ei siinä pikkuhidasteet mitään meinaa, ystäväpariskunnalla oli naisella molemminpuolinen PCO (eli ovulaatio todella harvoin) ja miehellä n 2% siittiöistä eläviä/liikkuvia, ja niin vain heillä on 2 luomulasta... [:)]

Simpsa, pahoittelut, on tuo niin väärin [:(] Toivottavasti kaikki menee hyvin ja raskautuisit taas yhtä nopeaan kuin viimeisimmällä kertaa, ja se olisi se kolmas kerta joka onnistuisi loppuun asti! Onneksi vaikutat olevan ihan positiivisella mielellä kaikesta huolimatta - tai niin positiivisella kuin tuossa tilanteessa voi odottaa... Tsemppiä keskiviikkoon ja eritoten sen jälkeiseen uuteen yritykseen!

Angervo, onnittelut pahoinvoinnista [;)] Ei nyt sentään, mutta sen syy on vaan niin ihana... Koskas sulla on seuraava ultra, vkolla 12?

ON: Huomenaamulla olis ultra, ja miehellä verikokeet (ja hän saa allekirjoittaa suostumuksensa siihen että hänen simpoilla saa tehdä kikkoja mun munasoluille, hehe), siellä nähdään taas miltä paikat näyttää, onko lääkäriä oudoksuttaneet riekaleet häipyneet, ja mikä tärkeintä, onko siellä munasolua kypsymässä... Samalla sitten kuulee senkin joko me sitten sen munasolun kanssa (joka sieltä toivottavasti löytyisi) aloitetaan ne kikkailut vai pitääkö odottaa vielä seuraavaan kiertoon. Saattaa käydä kyllä niin et meidän otolliset hetket osuu sunnuntaille, joten silloin ei ehkä päästä mitään tekemään ja pakko tyytyä odottamaan taas 4 vkoa... Plaah.

Viikonloppuna kuuli muualtakin kuin tältä palstalta huonoja uutisia. Kaksikin ystäväpariskuntaa on 'selvitystilassa', ja ero on jo mainittu vaihtoehtona useampaan otteeseen. Erityisen ikäväksi asian tekee se että toisella pariskunnalla on vajaan vuoden ikäinen lapsi ja häät ovella, ja toinen pari on yrittänyt lasta puolisen vuotta (tällä hetkellä projekti on vähän jäissä, mikä tilanteen huomioon ottaen on vain hyvä)... Voisko joku nyt heittää vähän iloisempiakin uutisia ilmoille, ettei menis ihan vollottamiseksi? [:D] Täytyy toivoa et mulla itsellä edes olis jotain hyvää raportoitavaa huomenna lääkärin jälkeen...

Takaisin