Nymeria, miehet on tosiaan vähän hitaampia puhumaan noista hoidoista ym. Meillä se olen lähinnä ollut minä joka on puhunut ja pohtinut ja tunteillut. Mies on lähinnä käytännön asioista kysellyt, jos on jotain sanonut.. Meillä vasta sen ekan lapsettomuusklinikan käynnin jälkeen mies alkoi enemmän pohtia asioita. Luulen, et se johtui suureks osaksi siitä, että se käynti oli eka jolla mies oli mukana, joten hän joutui siinä oikeastaan vasta julkisesti keskustelemaan asiasta ja se teki koko lapsettomuuden jotenkin todellisemmaksi. Mullehan se oli ollut todellista jo yli puoli vuotra, kun olin käynyt omalla gynellä puhumasta asiasta.
Nymeria, milloin te saitte lähetteen? Ja saanko kysyä missä päin asutte, eli mihin sairaalaan odotatte kutsua? Odottavan aika on kyllä piiitkä!!
MK81, teillä kyllä todelliset piinaviikot menossa!! Varmaan ihan eri fiilis, kuin luomukierron lopussa, koska nyt siellä olis satavarmasti yksi alku tarjolla!:)
Minnuska 89, onpas jännää! Teitkö sen aamutestin jo?;)
Tiisa, tsemppiä hoitojen alkuun! Milloinkas teillä lähtee homma pyörimään?
Omaa, täti sitten kuitenkin löysi paikalle,vaikka MK81, yrittikin estellä. Kiitos kuitenkin!;) mut tosiaan, tässä nyt alkoi yk1, koska endoleikkaus on tulossa kp12. Siinä on sit vielä aikaa yrittää käyttää ovis hyväksi.;) aion ostaa ovistestejäkin nyt jotta seuraavat kierrot tulis varmasti käytettyä hyväksi. En oo niitä nimittäin muuten käyttänyt, kun oon aika hyvin osannut tunnistaa oviksen. Mutta nyt ei jätetä mitään sattuman varaan!;)
Nymeria, milloin te saitte lähetteen? Ja saanko kysyä missä päin asutte, eli mihin sairaalaan odotatte kutsua? Odottavan aika on kyllä piiitkä!!
MK81, teillä kyllä todelliset piinaviikot menossa!! Varmaan ihan eri fiilis, kuin luomukierron lopussa, koska nyt siellä olis satavarmasti yksi alku tarjolla!:)
Minnuska 89, onpas jännää! Teitkö sen aamutestin jo?;)
Tiisa, tsemppiä hoitojen alkuun! Milloinkas teillä lähtee homma pyörimään?
Omaa, täti sitten kuitenkin löysi paikalle,vaikka MK81, yrittikin estellä. Kiitos kuitenkin!;) mut tosiaan, tässä nyt alkoi yk1, koska endoleikkaus on tulossa kp12. Siinä on sit vielä aikaa yrittää käyttää ovis hyväksi.;) aion ostaa ovistestejäkin nyt jotta seuraavat kierrot tulis varmasti käytettyä hyväksi. En oo niitä nimittäin muuten käyttänyt, kun oon aika hyvin osannut tunnistaa oviksen. Mutta nyt ei jätetä mitään sattuman varaan!;)