Huomenta,
Minnuska89, oho!!! Toivotaan ja pidetään nyt peukkuja, että pysyy kyydissä b[:D]d (<- tuo on olevinaan peukkuhymiö) ja vahvistuu vahvistumistaan tämä onnenviiva!
Tatjuskalla on jo 8 viikko menossa [:)]. Näin se aika menee! Juttelin sen mun lääkärin kanssa [:)] ja se sanoi, että jos alkuraskauden ultrassa on kaikki hyvin, niin keskenmenon riski laskee 5%:n, eli 95%:n todennäköisyydellä kaikki menee hienosti. Tämä viikon 12 pelko kuulemma juontaa juurensa niistä ajoista, kun kunnollisia ultrakoneita ei vielä ollut ja viikkoon 12 mennessä tuulimunat poistuvat.
hh83, totta! YK1 alkaa teillä, eli ihan uusi aikakausi! Ja tuon putsauksen jälkeen tosiaan tsänssit on ihan erilaiset [:D][:D]. Ja tämän aikakauden viimeinen kierto ei ole vielä luovutettu, ennen kuin tädin ferrari kaahaa paikalle... mä yritän laittaa sille esteitä tielle, jotta ei tarttis sun edes mennä endoleikkaukseen vaan saat sellasen luonnollisen 9kk:n endonpoistajakuurin pikku palkinnolla [;)].
Mimmu82, tosiaan epämiellyttävähän se oli, mutta pientä verrattuna tähän jännittämiseen... en ole yhtään jännitäjätyyppiä, mutta jotenkin kutkuttaa tuo kello 9:n puhelinsoitto! Voi kun siellä olisi pienet minimeitsit hienosti aluillaan ja päästään siirtoon. Sitten saakin jännätä sitä onnistumista. Ei näitä yhtään turhaan kutsuta piinaviikoiksi [8|]. Sun kiertohan on tasoittumaan päin! Ehkäpä teillä tämä stressin poisto kuumeilusta toimiikin positiivisesti ja saa sun kropan relaamaan [:)]. Sehän kuulemma toimii positiivisin tuloksin [;)][;)].
Bandida, UUUH! Nuohon on niitä OIREITA! Kiinnittymiskipuja selkeesti!!!! Tai niin toivon ja luotan sun puolestasi [:)]. Olkoon 16:sta tai ensimmäinen kierto, sehän aina alkaa alusta, joten peukut on niiiiiiiiiiin pystyssä teidän perheelle!!! Niistä tissioireista en osaa sanoa (aika ihme, vai mitä [8|]) mutta kun tuikkasin sen Pregnylin niin seuraavana päivänä nännit oli silleen hellänä. Eli 5000 yksikköä teki mulle pelkästään herkät nännit.... joten eiköhän tuo tissioireilu ole yksilöllistä ja ihan daisareiden koosta riippuvaa!
Nymeria, kanstii testailla ajoissa tai sitten vaan toimia [;)]. Ihanaa että mieskin osoittaa tukensa kuitenkin parhaalla mahdollisella tavalla ja oikealla hetkellä. Ei sitä turhaan sanota, että miehet kasaa nuo hommat sisällensä ja eivät osaa tunteitaan ihan sanoiksi pukea. Hyvä mies sulla jokatapauksessa <3. Kiva että sulla on noin läheiset välit äitiisi, että voitte yhdessä purkaa tätä asiaa!
Saana_85, siis mitä! Sähän olisit normikierrolla viikolla 6! Testasitsä viikonloppuna? Mitäs tämä tällainen nyt on [>:]. Toivottavasti nuo polvilääkkeet ei sekoittaneet sun kiertoa [8|]. Mä pidän kyllä peukkuja sulle sen tuplaviivan puolesta mielummin [:D]. Kandee kyllä varmaan soitella sinne kirurgille siitä polvesta, mä en ainakaan ymmärtänyt mun epikriisistä mitään muuta kuin nuo dramaattisimmat kohdat ja missasin ymmärryksessä ihan kokonaan sen osan, missä puhuttiin sen vaikutuksista, joten voihan olla ettei sun tilanne ole oikeasti niin kamala, kuin luulit!
OMAA: puolisen tuntia puhelinsoittoon! Tulen sitten päivittämään mitä kuului ja oonko kuinka murtunut/iloissani.