Tervetuloa lmj!
Mietin, että onko sulla tutkittu endoa, siihen nuo kovat kuukautiskivut, mitä kuvailit niin voisivat liittyä. Mulla on todettu endo"pesäkkeitä", mutta asiaa ei ole vielä sen tarkemmin tutkittu, että tiedettäisiin se todellinen tilanne. Ja niin kuin varmaan tiedät, niin endo on yksi raskautumista vaikeuttava tekijä. Mitä te olette ajatelleet tämän vauvapuuhan suhteen, että menettekö vielä luomusti vai aiotteko jo tutkimuksiin?
hh83, kuulostaa oudolta tuo sinun vuotosi. Itselläni on ollut ainakin viisitoista vuotta melko säännöllinen kierto ja samantapaiset kuukautiset, mutta sen jälkeen kun alettiin yrittämään lasta, niin tuntuu että lähes joka kuukausi niissä on jotain häikkää. Ne ovat joko liian pitkät, lyhyet, runsaat tai niukat. Ja uskon sen olevan ihan psykosomaattista. Sitä vaan saa omalla stressillään ja kaikella sen oman kehon toiminnan epävakaaksi. Mutta toivon, että noihin vaivoihisi löytyy pian selitys!
Ja vielä kerran IHANAA, että tälle palstalle on saatu noita plussauutisia!! Kyllä ne vielä meidän jokaisen kohdalle tulee!![:)] Itse olen saanut kovasti voimia siitä, että sain varattua sinne lapsettomuusklinikalle ajan. Tietää, että asialle alkaa tapahtua jotain!! Vaikkakin tietysti hitaasti, sillä lapsettomia on paljon [:o] ja monet tarvitsevat apua, joten aikoja ei noihin lafkoihin niin helposti saa. Mutta hitaasti hyvä tulee [:)] [:)]!!