Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoitteluni Angervo!![:(] en voi osata edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Voimia sinulle!!!

Mymmeli84, sun oireet kuulostaa todella lupaavilta! Siellä saattaa tosiaan jotain mukavaa tapahtua... [:)]
on: Mun verikokeiden tulokset tuli tossa viime viikolla, ja sen puoleen kaikki oli ok. Eli papa, kilpparit ja prolaktiini. Nyt sitten ensi viikolla saadaan tietää noi miehen simppatestin tulokset... Jännittää kyllä, sillä voi olla että ensi viikolla ratkeaa paljon. Ehkä jopa se asia, että ei voida koskaan saada lapsia ellei miehellä ole yhtää siittiöitä. Saapa sitten nähä. Mutta kyllä siitäkin sitten vaan pitänee selvitä eteenpäin.

Näin äitienpäivänä olen vähän allapäin , sillä oma äitini on kuollut ja itse en ole vielä äiti, vaikki kovasti sitä toivoisinkin. Niin kuin tietysti me kaikki täällä.

Toivon kaikkille aurinkoista viikkkoa ja tsemmppiä itse kunkin tilanteeseen!! [:)] [:)]

Mymmelille hirmusesti peukkuja ja toivotaan todella et oireet on hyviä oireita ja siitä seuraisi plussa testiin.

Ite en ole testiä tehnyt ko ei oikein innosta edes tehä ko menkat näyttää alkavan vaikkei oikein kunnon normaalia vuotoa tulekkaan vielä vaan jotain ihmeellistä tummaa "kuraa".Onko muilla kokemusta paksusta tummasta vuodosta?mistä se voi johtua tai kertoa? Eipä Oikein irtoa tekstiä vähän on jotenkin tyhjä olo vaikkei maata kaatavaa ole sattunutkaan. En oikeastaan edes odottanut tältä kierrolta yhtään mitään.
multa meinaa jo usko loppua "luomu" vauvaan voipi olla et meijän vauva joudutaan laittaa koeputken kautta alulle maailmaan. 19.5 on aika lääkärille keskusteleen seuraavasta vaiheesta joka on koeputkihedelmöitys.

Muille positiivisempia ajatuksia ja niitä plussia sais vihdoinkin tällekkin palstalle jo näyttäytyä.

Toivo:Taas pitää tulla tsemppaamaan!Eli tsemppiä ens viikon tulosten odotteluun!Nyt täytyy vain sanoa,että aina on toivoa![:)] Yksikin oma siittiö riittää,meille just sanottiin,että riittää niin monta kun munasoluja saadaan![:)][:)][:)] Ja jos ei siemennestees oo siittiöitä,niin sitte voidaan kokeilla,josko löytyis suoraan kiveksistä kivesbiopsialla.Kerron vain siksi,että kun mun mies sai huonot tuloksensa,romahti ensin täysin kun vain luki että niitä on niin tosi vähän eikä liiku...Ehti jo aatella että peli on menetetty.Nyt kuitenkin ollaan miehen omilla siittiöillä onnellisesti hoitojen avulla raskaana![:)] Joten rohkaisun sananen vain,jos tästä kiikastaa!Ja voihan olla että kaikki on hyvinkin!

Tsemppiä paljon!

Toivo: Paljon tsemppiä tulosten odottamiseen ja saantiin! Mekin saatiin viimisimmät vastaukset ja tiedot jatkosuunnitelmista vasta 1½ kuukautta sitten, joten tuoreessa muistissa on millaista oli kun niitä ootti kuin kuuta nousevaa! Ja kyllä se vaan aina on helpottavaa kun niitä saa, koska sitten on taas niin paljon viisaampi! ja todellakin niin kuin Paipapukin jo sanoi; vaihtoehtoja on paljon! Täällä ollaan hengessä mukana [:)]

Tiisa: Mulla on kokemusta tollasesta tummasta "kurasta". Viime kuukautiset nimittäin alkoi hitaanlaisesti.. ekat 2 päivää tuli vaan "kuraa" ja sit vasta alkoivat iha kunnolla. Olen kyllä kuullut monilta, että tollaista tummaa on tullut kun on ollut raskaana, kunnolla ei oo sit tietenkään heillä vuoto alkanut, vaan parin päivän päästä loppunut. Tiedä hänestä sitten.. Tiedäthän, että me ollaan täällä hengessä mukana ja tuetaan sua, mitä ikinä vastaan tuleekaan!!! ? Voimia!!!

Itselleni ei tässä vaiheessa kuulu mitään uutta.. olen nyt vähän rauhoittunut, toisaiseksi ainakin. Odotellaan ja katsellaan vaan..

Mukavaa viikkoa kaikille [:)]

no niinku mymmeli jo sanoikin ja tietääkin, mulla meni kesken ihan alussa, eli haamuttelin ja sittn valuin tota kuvaamaasi kuraa viikon, välillä tuli oikeen paakkuja ja iilimadon näköisiä hyytymiä. ei kipuja kuitenkaan erikoisemmin.

Kiitos myy77 ja mymmeli vastauksista. No ite oon joskus miettinyt ko mulla on näitten clomien kanssa tullut nyt melkein aina kuraa ensin ja sit on alkanut kunnolla ja sekin on aika limaista ja tummaa. et jospa ootkin aina hedelmöittynyt mutta rakkula ei pääse kiinnittymään kohdun seinämiin jostain syystä. [&:][:(][;)] (sekavat tunteet)

hei taas pitkästä aikaa.
 Ei ole tullut niin täällä hilluttua kun olen kovasti koittanut saada ajatukset
pois koko touhusta,siinä jopa ihan kohtalaisesti onnistuen.
Eilen tuli tissikipuilu,eli nyt sitten väkisinkin tulee mietittyä.
Tosin toi tissikipu liittyy mulla tätiin ja alkaa aina samoilla päivillä.l
Eli meni usko tärppiin kyllä[:'(]

Mä olen vaan jo niin valmis luovuttamaan,
tosin ennen on pakko mennä sinne lekurille kattomaan
ettei oo vikaa,että sen verran tietää.
Jos onkin,niin hoitoja sitten.

Olin taas eilen katsomassa tädin prinsessaa,
on hän kyllä niin veikeä tapaus, täytti lauantaina hurjat 2 viikkoa ![:)][:)]

plussatuulia !!![:)][:)][:)]

Paipapu ja Mymmeli84, sydämellinen kiitos teille tsemppauksesta!! Ihan tuli tippa linssiin kun tässä ollaan muutenkin melko tunteikkaalla tuulella noita tuloksia jännäillessä! Kerron heti terveiset miehelleni kun hän tulee töistä, sillä tiedän että häntä jännittää kovin näiden omien tulosten selviäminen.
Täytyy vain jaksaa uskoa,että keinoja löytyy meille kaikille, kyllä se pieni ihme joskus vielä saadaan!!! [:)]

Voimia kaikille tasapuolisesti!! Ja uskoa ennen kaikkea!!

Hei kaikki!
Tosi jänniä päiviä taas monella meneillään! Toivottavasti saadaan lähipäivinä plussauutisia![:)]

Yritin tossa äsken googlailla aiheesta, mutta kysyn nyt teiltäkin.. Elikkä onkos kenelläkään ollut sellaisia teräviä viiltäviä kipuja emättimessä? Mulla on vuosien varrella aina välillä ollut sellaisia, joskus jopa niin pahoja että täytyy kaksinkerroin taittua. No nyt niitä on taas tullut, ja kun on mullakin meneillään viimeinen viikko ennen menkkoja, niin olen tavallista tarkempi kehon tuntemusten kanssa. Googlettamalla löysin vain raskaana olevien kertomuksia vastaavista viilloista, mutta haluaisin kuulla onko kenelläkään muuten ollut vastaavia kipuja? Ne viillot tulevat yllättäen, ihan kuin puukolla iskisi ja sitten häipyvät vähitellen kuitenkin kestäen vaan muutaman sekunnin. Ja kipu ei siis tunnu mahassa vaan nimenomaan emättimessä. Mulla näitä kipuja on ollut jo ennen kuin lopetin ehkäisyn, joten en niitä ihan hevillä raskausoireiksi luokittele, vaikka se olisikin tietysti varsin suotava oire.[;)]

ja wastis, älähän nyt kuitenkaan luovuta! Ensin tutkimukset ja sitten vasta saa luovuttaa. Piste.[;)]

Meillä nyt ensi kierrossa VIHDOIN alkaa tutkimukset. Lekuri lupas tehdä mulle kierron kartoitukset (hormoonit ja ovulaation seuranta) ja mies saa sen lähetteen siemennesteanalyysiin. Jospa alkaisi pikkuhiljaa selvitä nämä asiat, kun tässä on jo kohta 1,5 vuotta lasta hankittu..[:)]

hh83 Se olis mun suunnitelma, ekana tutkimuksiin, katotaan jos kaikki ok,niin voi koittaa unohtaa koko homman. Jos löytyy jotain että hoitoja tarttis niin lähen niihin kyllä heti.
Ja noista kivuista,mulla on ihan samoja kanssa. Ollut ainakin vuoden verran jo. Tulee harvase kierrossa ja osaksi tosi kipeitäkin.

wastis, onko sulla koskaan selvitetty mistä nuo vihlaisut johtuvat? ja oletko huomannut tulevatko aina samaan aikaan kuusta? Itse en ole niitä kirjannut ylös, joten en tiedä varmasti ovatko aina samaan aikaan kuusta. Tosin mun mielestä niitä ei ole tullut joka kuukausi.. Ihmeellisiä juttuja ja aika kivuliaita välillä!
Mulla on nyt todella oviksen jälkeiset oireet iskeneet taas. Paleltaa ja väsyttää ja tissit särkee.. Mahtavaa tämä naisen elämä![>:]

Bandida, joskus aikaisemmin kävin lukemassa tuolta linkistä sarjiksia. Ne on välillä aika osuvia. Ja tervetuloa tälle palstalle, mukaan mahtuu aina.

Minä taas täällä!

hh83:Mulla on ollut noita kipuja aikas lailla...Oli ennen aina ennen menkkoja,alkoi noin viikkoa ennen ja jatkui usein menkkojen yli.Myös sellaista jännää puutumista oli.Samoin mulla oli noita oireita peräsuolen puolella.Kukaan ei oikeen oo osannu sanoa mistä johtuu,mutta moni on epäilly endoa (ainakin 4 eri gyneä on tämän tarinani kuullut),vaan kukaan ei oo sitä koskaan todentanut.Nyt kivut on jatkuneet jokseenkin säällösinä koko raskauden ajan,mutta nuo peräsuolikivut on jääny pois.Toivotaan,että sielläkin oltaisiin raskaana![:)][:)][:)]

Wastis:Suunnitelmas kuulostaa hyvältä!Toivotaan kuitenkin,ettei sitä koskaan tarvi toteuttaa![:)]

Toivo:Vaihtoehtoja todella on!Uskoa ja jaksamista vain![:)][:)][:)]

Ja muille kanssa!

Tiisa: Mäkin oon miettinyt tota kiinnittymisjuttua.. varsinkin nyt kun tässä kierrossa tuli tuon inssin takia ravattua tuolla gynellä oikein huolella ja vielä kp15 kaan ei ollut ovulaatiota tapahtumassa, vaan sain sit sen pregnylin. Kun mun kierto on ollu tässä jo useemman kuukauden ajan 27 päivää, niin jos ovis on vasta joskus kp17 (?), jos vielä silloinkaan, niin siitähän ei jää kiinnittymisaikaa kuin 10 päivää. Ja 10 päiväähän on ihan liian vähän! Sehän sit vaan tarkoittaa sitä, että keltarauhashormonin taso laskee elimistössä liian aikaisin liian alhaiseks ja näin ollen hedelmöittynyt munarakkula ei kerkee kiinnittyy kunnolla ja tulee sit vuodon mukana aina pois. Kannattaa tehdä noita ovistestejä ja bongailla ovista tai käydä 2 viikkoo ennen menkkojen oletettua alkua gynellä tsekauttamassa rakkuloiden tilanne, josko sieltä tosissaan löytyis sit syyks toi liian lyhyt luteaalivaihe. Sehän on onneks, kai (!?), aika helposti hoidettavissa oleva ongelma [:)] Keltarauhasta popsimallahan kierron kaiketiki pitäis pidentyä. Mä oon tässä nyt puoltoist viikkoo keltarauhasta popsinu, ettei vaan kävis niin, että inssi epäonnistui keltarauhashormonin vähyyden vuoksi..

wastis: Missään nimessä ette saa luovuttaa! [:)] niin kuin itsekin sanoit, niin ensin ainakin tutkimukset! Vaikka kyllähän sitä itse kullakin aika ajoin sellainen olo on, että luovuttaminen helpottais, mutta sitten taas toisaalta; kyllä sitä on valmis vaikka mihin oman nyytin saadakseen [:)]

Toivo: Hyvä jos helpottaa! Sitä varten me täällä ollaan, tukeaksemme toisiamme sekä vastavuoroisesti saadaksemme tukea [:)]

hh83: Ihanaa, että pääsette tutkimuksiin!!! Mahtavaa! Missäs vaiheessa sulla kierto menossa? Tsemppiä kovasti! [:)]

Omaa: Täällä meneillään kp 27, eli jos olis luomukierto menossa, niin huomenna alkais menkat.. Saattaahan ne alkaa nytkin, mutta en oikein usko, koska vedän noita lugeja niin paljon päivässä.. Pian se perjantai on jo täällä! Enää ei edes jännitä tuo perjantai vaan pelottaa ainoastaan.. Tiedän, että on hyvin epätodennäköistä jäädä ekasta inssistä raskaaksi (varsinkin kun miehen simpat oli niin huonoja [&:]), mutta ei se auta, vaikka todennäköisyydet tietää! Sitä niin toivoo, että tää yrittäminen jäis menneisyyteen ja sais alkaa kasvattelemaan massua ja toukkaa [:)] Mutta.. pelottaa siis se, että ne menkat alkaa tai, että perjantainen testi on negatiivinen.. No, mutta.. ei pidä murehtia ennen kuin on sen aika!

[:)] Aurinkoisia ja lämpeneviä kevätpäiviä kaikille teille ihanaiset [:)]

bandida teretulemast jos siltä tuntuu, pitääkin kattoa tota linkkiä kun ehtii[:)]

hh83 en oo koskaan kyllä kiinnittäny huomiota. En oo siis huomannu että olis missään tietyssä kohtia kiertoa tullu noita. Ja ei tuu joka kierrossa. Ja ei oo tutkittu mitä olis. Että en kyllä tiiä yhtään. Aika kipeitä välissä kyllä on[:'(]

paipapu toivotaan[;)] Ihanaa kun säkin jo noilla viikoilla porskuttelet[:)][:)]

mymmeli siis mä oon tarkottanu tällä mun "luovuttamisella", sitä että lakkaan ajattelemasta koko touhua. Siis en mieti oviksia tai mitään. Eli vaihdetaan kunnolla tulee jos on tullakseen ajatteluun[;)] Ehkäsyä en ole aloittamassa, en vois. Kyllä tässä niin kauan koitettu jo, että siihen en ala. Tulkoot sitten kun lystää. Katsellaan nyt mitä käy ja pystynkö "unohtamaan" tätä, jos/kun koitan[:D][:D] Niin ja mäkin miettiny tota samaa, kun mulla yhessä ultrassa KM jälkeisissä tarkistuksissa bongattiin ovis tulevaksi kp 20-21/28... En vaan tiiä oliko se kerta juttu kun kroppa sekaisin vielä KM vai onkohan siinä meillä vika miksi 2 tosi varhasta KM ja ei onnistuneita raskauksia... Tiedä sitä sitten. Lekurilla selviää kun sinne menen tässä kesän aikana.

Itelle ei uusia. Tätiä edeltäviä oireita on vähän, että kyllä se piru sieltä tulee...
Semi tissikipu ilmestyi samoilla kiertopäivillä kuin edellisissä 3-4 kierrossakin... kuin myös nippailut.
Noh, katsellaan josko sitten myöhemmin tärppäis.
kp 23/28

Mymmeli84, joo todella toivon että päästään nyt aloittamaan ne tutkimukset. Pari kiertoa sitten oli jo varattu ajat ym, mutta silloin mulla oli se varhainen keskenmeno ja se kierto meni sitten niitä teroja syödessä, kun gyne ei ollut varma onko KM ohi kokonaan. Olen kyllä jo ihan valmis tutkimuksiin. Haluan tiedon siitä, miksi ei raskaudet ole jatkuneet ja sitten mitä sille voidaan tehdä. Epätietoisuus on varmaan mulle se vaikein juttu. Kun ei tiedä, mitä omassa kehossa tapahtu. Kun mulla kierto on aika säännöllinen (28-31pvä) ja oviksen tunnen suunnilleen joka kuukausi ja siitä tasan 14 päivää alkaa vuoto. Eli siinä mielessä varmaan olen onnekas. Toisaalta Paipapu mainitsi sen endon mahdollisesti liittyvän niihin emättimen kipuihin. Ja mulla on ultrassa sitä epäilty olevan kohdun takaseinässä. Ja eikös se takaseinä ole juuri se paikka mihin munasolun pitäis kiinnittyä? Eli ehkä se vois sit olla se meidän ongelma. Mutta kunhan nyt päästäis näistä alkututkimuksista eteenpäin..

wastis, taidan tietää mitä tarkoitat.. Mulla on nyt reilu kuukausi ollut just samantyyppinen luovutus-fiilis. Eli siis että en ole kamalasti miettinyt raskautumista. On ollut niin paljon muita asioita - ja vieläkin olisi - ettei ole energiaa jäänyt asian miettimiseen. Toisaalta se on tehnyt hyvää mun psyykeelle. Suosittelen kyllä sellasta paussia - jää turha murehtiminen ja kieriskely negatiivisissa asioissa vähemmälle, kun on muuta tekemistä. Tietysti se asia on mielessä, mutta mulla katos sellanen pakkomielle tästä raskautumisesta.
Koita jaksaa siis, onneksi elämästä löytyy muitakin ihania asioita kuin se oma nyytti (vaikka se olisikin se ihanin niistä asioista..[;)])

[b]Mymmeli84, mikäs on muuten siellä päin tilanne? Tsemppiä loppuviikkoon!!!

Bongasin tuon Bandidan linkin täältä ja vaikka ei varmaan tarvitse, niin tulin mainostamaan sitä lisää. Aivan mieletön blogi kaikin tavoin ja veti kyllä sanattomaksi. Niin koskettavan todellinen ja aito. Lukekaa ja käskekää muidenkin lukea! Tuo lahjakas nainen on antanut niin paljon ja niin monelle vain kertomalla omasta surustaan tavalla, johon kaikki eivät pysty.

Minä täällä kurkin taas...

hh83:Toivon todella,että nyt saatte tutkimukset kunnolla rullaamaan ja saatte apua!Pidän peukkuja![:)]

Muutenkin teille kaikille toivon niin kovin paljon sitä plussaa...Ja mä oon elävä esimerkki siitä,että tutkimukset voi auttaa ja apua on saatavilla,jos sitä tarvii!

Haluan nyt teillekin jakaa:Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki oli pienellä vallan mainiosti! Siellä se piti omaa menoaan yllä![:)] Ja nyt jo viikot kääntyy 13,että tässä uskaltaa jo raskaudesta nauttia...

Toivon,että tekin pääsette kaikki pian nauttimaan raskaudesta!Elän mukana![:)]

Aurinkoista päivää kaikille.

Katselin tossa tota linkkiä. Se yks pätkä, se "rukoilu" pätkä, sopi minulle täydellisesti. Viimeksi kun olin raskaana, myös pikkusiskoni oli raskaana. Meidän lapsilla ois ollu kaks viikkoa ikäeroa. Kun kävin synnärillä kattomassa siskon pientä, ajattelin vain, että kaks viikkoa sitten mulla ois itellä ollu tällanen. [:(] Jos kaikki raskaudet ois onnistunu loppuun asti, minun lapset ois 8, 6 ja 2 vuotiaita.

No joo, tänne ei kummempaa. Tissit ollu arkana oviksesta lähtien, eikä se varmaan tuosta helpota ennenku täti tulee. Eilen käytiin siskon kans kirpparilla, enkä voinut vastustaa kiusausta. Silmiin sattui vallan hurmaava ja ihanan pieni body. Sellanen ruskee missä on pinkit kanttaukset ja siinä on tosi söpöjä hirviä ja pöllöjä. [:D] Pakkohan se oli ostaa, vaikkei tiedäkään kumpi tulee, milloin tulee tai tuleeko koskaan. [8|] Lauantaina on siskon pojan 2v synttärit, aateltiin, että vois käydä siskon lasten kans tivolissa, jos se vielä perjantaina on täällä. [:)]

paipapu onnea kivoista ultrakuulumisista[:)]

adara tuo on kyllä kurjaa, siis itelle, kun on eläviä muistutuksia. Mulla tuli sisko raskaaksi suht pian mun ekan KM jälkeen,oli suht rankkaa 2kk omasta KM kun kuulee toisen raskausuutisia. Mutta on se nyytti niin ihana, ikää hurjat 2vk 4pvä<3

Takaisin