Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein uuden testin tänään, raskaana viikolla 5. Ja lääkäri on sataprosenttisen varma että kohdunulkoinen on kun kohdussa ei ollut raskausjälkiä. Nyt vituttaa ja surettaa...

tatjuska voi ei... kyllä muakin nyt nyppii sun puolesta :< hirveän paljon voimia sinne tän kestämiseen. Olisit kyllä ansainnu sen raskautumisen positiivisen lopun jo,kaikkea pitääkin kestää :< paljon voimia !

Kiitos Wastis. Tämä tuntuu nyt pahemmalta kuin keskenmeno kun kivuista päätelleen tuolla munasarjassa tai johtimissa kasvaa meidän vauva... en vaan jaksa ymmärtää. Oikeasti ottaisin negan tai pettymykset raskautumisesta mieluummin vastaan kuin tämän että raskautuu ja joutuu kropallaan maksamaan tätä hintaa siitä että ei onnistu....tää on meillä tietysti vasta toinen kerta, mutta toinen kerta 5kk sisään. Nyt on pakko pitää pieni paussi, siis ihan yrittämisessä. Annettava kropalle ja mielelle aikaa. Tän illan kyynelten määrä on kyllä sitä luokkaa että miten mä huomenna meen ihanan ystävän häihin iloisena joka ei tästä tiedä....

Tatjuska;
Voimia ja halauksia - itselläni takana myös kohdunulkoinen ja tiedän tunteesi.

Tää on ehkä nyt tosi mautonta Tatjuskan ilmoituksen jälkeen, mut

mä plussasin. Kolme testiä oon nyt tehnyt eilisen ja tän päivän aikana yhteensä ja ehkä nyt pitää alkaa uskoa- ei se viiva katoa. Nyt vaan pelottaa et onko se pieni ihmisenalku oikeassa paikassa ja että pysyykö hän kyydissä mukana.......

Voi Tatjuska, en osaa muuta sanoa kun voimia. [:(] *halaa* Ei nyt mee ihan tasan nää hommat... huoh, olen todella pahoillani.

Ja Angervo, onnea plussasta. Oman turhautumisen keskellä on ihanaa saada näitä plussauutisia! [:)] Paljon tarrasukkia ja enkeleitä turvaamaan kasvua!

Omaa
: Olo alkaa hieman helpottaa. Ehkö tuo mahtavan aurinkoinen keli, ja ihana aurinkoinen 3-vee tyttö saavat pahimmat surut unohtumaan. Yön pimeinä tunteina tulee valvottua ja surtua, mutta päivä päivältä elämä tuntuu paremmalta... Kai se päivä joskus tänne risukasaankin paistaa ja saadaan ehkä vielä toinen elävä lapsi meille kotiin... [:)]

Ja tsemppiä kaikille meille ja plussatuulia! +++

Tatjuska, todella ikävä tilanne nyt!![:@] Tsemppiä häihin, tiedän ettei ole helppoa näyttää hymyilevää naamaa kun tuntuu siltä että oma maailma on romahtamaisillaan. Ei varmaan yhtään lohduta nyt, mutta onneksi olet kuitenkin noin hyvin raskautunut. Pitää vaan uskoa siihen, että jonain kauniina päivänä elämä taas hymyilee pienen nyytin kera.[;)]

Angervo, mahtavaa mahtavaa!![:D] Luin tossa just että viimeksi kirjoitit ettei mitään oireita! Mahtava yllätys siis!! Ihanaa, että joku meistä pitkämatkalaisistakin plussaa! Saako kysyä mikä kp on menossa?

elian, paljon tsemppiä toipumiseen! Onneksi mennään kesää kohti ja valosta saa iloa ja energiaa lisää.[;)]

mulla ei mitään uutta kerrottavaa. Tissit on tosi kipeät ja nännit ihan kovat jatkuvasti. Valkovuotoa tulee tosi paljon ja pissattaakin vähän normaalia enemmän. Mut olen jo taipunut siihen varhaisen keskenmenon puolelle. Kun ne testitkin on negoja. Lueskelin vähän ihmisten kertomuksia, niin ilmeisesti voi useampikin viikko mennä ennen kuin vuoto alkaa, joten odottelua sitten vaan. Sellasta kysyisin tyhmänä, että mitäköhän tolle limakalvolle tapahtuu keskenmenon ja vuodon välillä? Eli jatkaako se kasvuaan vai pysähtyykö sen paksuuntuminen kun raskaus menee kesken? Eli pitääkö mun nyt odottaa jotain tosi jätti jätti vuotoa, vai mitä?

Aurinkoista viikonloppua kaikille! Koitetaanhan jaksaa!

hh83 mulla oli ainakin limakalvot normaalia paksumpina vielä km jälkeenkin. KM mullahan tossa tapahtui "menkkojen"mukana jo,mutta kun myöhemmin ultrailtiin niin se oli paksumpi edelleen. En tiiä siitä sen enempää,mutta mulla ei ollu hirveesti vuotoa. Johtuen toki siitä että meni niin alussa kesken. Mulla tosin hormonit nousi silti niin että viikko tästä KM oli vielä sen verran ylhäällä että plussaa tuli testiin heti. Mullahan tiputteli KM jälkeen kaks kuukautta,saattaa olla sitäkin sitten. Ja mun arvot pysy pos.testin rajoissa vielä helmikuulle (km joulukuun lopussa),ihmisen kroppa on niin erilainen jokasen kohilla ettei oikeen osaa sanoa.
Joillakin vuotaa enemmän joillakin vähemmän. Itsellä ollu kk aina välissä tosi kivuliaat,aina todella runsaat,niin itehän en olis koko km tiennyt jollei olis tiputellut jälkeen,kun mulla oli vuos sitten keväällä sama tilanne,että tiputteli KM jälkeen. Paljon voimia sulle! Jollei ala kuulua niin sitten uusiks lekurille, ihme ettei sitten antanut mitään tyhjennyslääkkeitä jos kerran varma KM on kyseessä. Mutta en tiedä miten noi lekurit noissa reagoi kun itellä ei oo lääkkeitä ikinä tarvinnut.

tatjuska vielä kerran ihan hirveästi voimia sinulle. Toivottavasti tulis itellään pois,ettei joutuis mitään ihmeempiä siihen tekemään. Mullahan ei tiedetä oliko toi mun viiminen KM ulkonen vai sisänen,kun tiputteluakin oli niin kauan,mutta mulla seurattiin sitä myös niillä verikokeilla.

omaa hei onko ketään teistä käyttänyt noita testit.fi puikko ovistestejä? mä oon niillä sillon tällön tikutellu. Ja mä tunnun saavan niihin aina melkein yhtä tummat viivat. Siis ihan mihin aikaan kierrosta tahansa. Koita tässä nyt tulkita niitä. Liuskamallisiin sitten taas saan aina vaan yhden. Nytkään tiedä että onko ovis ollut "ajallaan" kp 14 tienoilla,vai myöhässä niinkun viime kierrossa (ultralla katottu) kp 20/21. Nyt mulla on kp21 menossa ja viime vkl oli hiukkasen limotteluja ja muita jotka viittais että ollut sillon. Nyt ei mitään ihmeellistä ja tikku näyttää kahta viivaa,melkein saman tummusia. Hemmetin kroppa[:@]

wastis, kiitos vastauksesta! Mulla on nuorempana ollut tosi runsaita kuukautisia. Siis niin että oon pyörtyilly ym.. Enkä todella haluais kokea enää samaa. Lisäks mulla ei hcg ole positiivisen rajoissa ollu viikkoon joten siks ihmetyttää että miksi menkat ei ole alkanut. Mutta kait se sit on aika tavallista että vuoto ei heti alakaan. Harkitsen kyllä yksityiselle menoa, jos ensi viikollakin on vielä sama tilanne.

Hei Greippi,

Mulla on siis hieman vastaava tilanne kun sulla. Eli useita keskenmenoja, yksi keskosvauva joka ei selvinnyt, sitten luomuylläriIHANA, jonka jälkeen taas toistuvia keskenmenoja... Samaa mäkin oon mielessäni kelannu, että miksi mä oon "masentunut" ja niin kipeesti kuumeilen uutta vauvaa kun on tuo yksi rakkaus jo elävänä kotiin saatu. Mutta silti... tiedät tunteen, kuten myös useampi tällä palstalla. Ainakin näin uskon... [:)]

Meillä on lapsi jo kesällä 4-vee... eikä onnistumista ole sen jälkeen kuulunut. Vino pino keskenmenoja kyllä... Mutta sovitaan että me noustaan tästä suosta, ja vielä ylpeydellä ja rakkaudella vatsoja kasvatellaan, jookos? [:)]

Hei tytöt,

ei tarvinnut mennä sitten eilen häihin kun lähdin aamusta kipuineni sairaalaan ja ottivat minut osastolle tarkkailuun. Pääsin äsken kotiin. HCG oli eilen (viikot 4+2), 1100 ja tänään aamulla 1290. Vuoto kohdunulkoisesta oli tänään alkanut hiipumaan ja tilanne ultrassa parempi. Mutta jälleen pommi ystäväiset...

kun se eilinen lääkäri näki ontelon myös kohdussa! Eli... voi olla miten vaan väärä hälytys tai ei, mutta on PIENI mahdollisuus että tämä onkin kaksosraskaus, joista toinen on väärässä paikkaa. Viikkoja on niin vähän että ultran perusteella oli vielä silkka mahdottomuus sanoa varmaksi. Eli mua tutkitaan taas huomenna verestä ja sitten tiistaina verestä ja taas ultrataan. Pitäkää nyt rakkaat peukkuja, että siellä sissikaksonen sinnittelisi kohdussa. En itse jaksa elätellä turhia toiveita, mutta en minä sitä mahdollisuutta itse ole keksinytkään ja HCG tosiaan eilisestä taas noussut eli mahdollista se on... voi kun tää nyt menee vaikeeks...

Tatjuska, rv 4+3, kunnes toisin todistetaan

Tatjuska: täällä on peukut ja varpaat pystyssä ja toivon niin paljon että se sitkeä sissi siellä kohdussa kestää mukana!!!!
Mepä ollaankin menossa ihan samoissa päivämäärissä, eli 4+3. Tai sitten mulla on 4+5, ihan varma kun en kierrostani ole.
Ke sitten selviää, onko pikkuinen oikeassa paikassa vai missä... Meen sinne naistentaudeille kumminkin, saavat ultrata mut. Pitäkää peukkuja, että on siellä mis pitääkin...

Hei vaan kaikille tasapuolisesti pitkästä aikaa!!

Olen yrittänyt käydä täällä lueskelemassa mitä teille kuuluu, en vain ole saanut aikaiseksi kirjoitella sillä tuo meidän 9 viikkoinen musta nelijalkainen vauva on pitänyt päivät kiireisinä [:D]
Eikä mulla itse asiassa ole mitään ihmeellistä tässä edes tapahtunut.. Mulla nyt menossa kp 23/24-29 ja mullahan siinä munajohtimien aukiolotutkimuksessa kp 9 näkyi ultrassa puhkeamaisillaan oleva munarakkula ja samana päivänä oli tosiaan se ovistesti + eli kierto olis jäämässä tosiaan aika lyhyeksi. Nyt vain odotellaan miten käy tässä kierrossa.. mitään oireita ei kyllä taaskaa ole eli varmaan se perinteinen ja tuttu lopputulos tulossa..

Tatjuska: Mä niin pidän sulle peukkuja että siellä myös olisi pikkuinen oikeassa paikassa kasvamassa!!

Angervo: Onnea ja tarrasukkia!! Hyvä kuulla iloisia uutisi pitkästä aikaa!!

hh83: Jaksamisia tuohon epätietoiseen tilanteeseen!! Kyllä me tästä vielä noustaan!!

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille!

Ei hyvää päivää, jännitys senkun tiivistyy. HCG hormoni tänään 4+4 oli noussut edellisestä vuorokaudesta identtiseen tahtiin ollen nyt 1502. Joko kohdunulkoinen kasvaa jossain tai sit tää on se oikee... huomenna sit ultrakuulumisia

Tatjuska: Olet niin mun ajatuksissa, sormet ristissä täällä toivon että teille olisi käpynen tulossa ja tarraisi niin tiukasti kiinni kuin vain osaa pitää!!

Hh83: Mikä siellä on nyt tilanne?? Kovasti olet mielessä ollut!!

Angervolle suuren suuret onnittelut ja paljon enkeleitä matkaan. Todella ihanaa kuulla iloisia uutisia :):)

Wastis: Kyselit noista ovistesteistä. Itse olen käyttänyt vaan niitä mammaksi.fi testejä ja olen niihin luottanut. Kerran kokeilin niitä liuskoja mut ne nakkasin nopiasti roskiin, ihme sähellystä niiden kanssa eikä ne mun omasta mielestä toiminut. KOSKA käyttäjässähän ei voi olla vikaa. Mitkä fiilikset siellä päin on?

Hempsukalle peukutukset täältä! *toivoo toivoo*

Greipille kiitokset tarinastasi. "Ihanan lohduttavaa" kuulla, että näitäkin ihmeitä tapahtuu. Toivottavasti se kakkonen teille siunaantuu!!

Itselle ei uutta, ovis kaiketi tällä viikolla ehkä tulossa, who knows.. Yrittää rauhoittaa omaa mieltään, vaikeaa se on joka kerta kun täällä vierailee!

Tatjuska, kuulostaapas taas hyvältä![:D]

Greippi, luin sinun tarinaasi tippa silmässä. Tuollaiset kokemukset pistävät kyllä nöyräksi ja tajuaa taas että vois itse ottaa vähän rennommin kun jotkut joutuu noin paljon kestämään raskautuakseen. Uskomatonta, miten paljon ihminen kestää vastoinkäymisiä. Toivon sinulle oikein paljon jaksamista ja toivotaan, että pääsisitte tällä kertaa helpommalla!

Mulla ei vieläkään uutta.. Edelleen samat raskauteen viittaavat oireet, ei vuotoa. Äsken mittasin lämmön, vähän kohollaan - 36,8. Huomenna vois taas huvikseen tehdä r-testin ja tarkistaa sen negan.. Alkaa kyllä pelottaa että jos olis kohdunulkoinen kyseessä. Laskurin mukaan olisi jo 7+0 menossa, joten alkais varmaan munanjohtimet revetä kohta. Pelottaa, ettei se mene siihen. Ehkä huomenna yritän kysyä pääisikö ultraan vielä uudelleen.

Hh83: Voi jestas sentään, itse en varmastikaan pysyisi housuissa jos tuo tilanne olisi. Jaksamisia.. Mutta tosiaan olen kuullut "hurjia" tarinoita raskauksista, jotka näkyvät viikosta toiseen negana. Täytyyhän tuo kuitenkin selvittää missä vuoto viipyy. Voi että kun osaisi antaa vastaukset, jännitän hengessä mukana!

A86, kiitos paljon tsemppaamisesta! Tänään testasin uuden negan predictorin tavallisella. Ajattelin, että käyn huvikseni ostamassa sen predictorin herkän, jolla pari viikkoa sitten sen vaalean viivan sain. Testaan, että näkyykö siinä jotain. saisi vähän kuvaa siitä, että onko hcg:tä ollenkaan elimistössä. Jos sekin on nega, niin sitten uskon että kyseessä on jonkin sortin keskenmeno. Mutta jos siinä vieläkin se viiva näkyy niin sit kyllä vaadin päästä ultraan.
Itse asiassa jo tänään lähetin gynelle meilin, että mun mielenterveyteni ei kestä tänä odottamista.. että voisko päästä uuteen ultraan jo.. En nyt tietty ihan samoilla sanoilla, mutta ajatus oli tämä.[;)] Mutta jotain tuolla kohdussa selvästi tapahtuu tai on koska ovista en ole tuntenut ollenkaan tässä kuussa ja lisäks nämä oireet on voimissaan edelleen..

Mutta A86: Tsemppiä sinulle oviksen kanssa!! Ehkä tämä on se kerta kun teillä nappaa! -peukut pystyssä-

Mä ihan varovaisesti laitan tänne ton tickerin... vuodot on loppu, ultranäkymän mukaan ei sisäistäkään vuotoa enää ja lääkärin kanssa puljasimme kalenteria ja testejä ja tulimme siihen johtopäätökseen että se vuoto ja kipu johtui kystasta, jonka jäljet näkyy edelleen oikeassa munasarjassa. Raskaus taas sen sijaan (viimeiset menkat 18.2) on niin alussa, vain 4vkon paikkeilla että se on ihan silkkaa sattumaa että se kysta puhkes samoihin aikoihin kun olin raskautunut ja ton testin tein sen vuodon takia säkällä hiukka etuajassa ja sain sen plussan... Näillä mennään kunnes toisin todistetaan. Kohdunulkoisesta ei toisin sanoen ole mitään todisteita. HCG on tänään 1740.

Ultrassa kohdussa näkyi sentin nesteontelo ja joku pieni jyvänen (meidän pikkuinenko?). Ensi viikon keskiviikkona kontrolloidaan hcg ja torstaina seuraava ultra...

Mä en tiedä mitä ajatella muuta ku että tissit on pinkeet, hammaspesu etoo ja vähän muutkin, alavatsalla pingottaa ja mieli on tietenkin herkkä.

Eli kai mä oon oikeesti RASKAANA!

ONNITTELUT TATJUSKA!!!!!!
Siellä taitaa olla aikas epätodellinen olo[;)]
*lähetetään tarrasukkia ja tarrapuku*

Mistäs ketjusta sut sitten oikein tavoittaa-l. koska on la?

Takaisin