Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille teille ihanille!Kiitos tärkeästä tuesta,ihanaa ku ootte olemassa!
hh83:Voi kurjuuksien kurjuus...Olisin sulle niin plussaa toivonut...Joko on alkanut vuoto..?Kyllä sua nyt koetellaan!Voimahalaus!
A86:Koitahan viettää stressitön kuukausi ja saada aika tutkimuksiin!Iso rutistus sinne!
Tiisa:Oot ymmärtänyt oikein,siirrosta 2 viikkoa,niin saa testata.Ja jestas että on pitkiä päiviä!Pahoittelut tädistä...Toivottavasti sulle nyt pian suotais se plussa myös...Ja ei,et todellakaan oo kauhea ihminen,inhimillinen vaan...Mun veli saa lapsen kesällä ja kyllä mullakin tunteet on niin kovin ristiriitaiset...Se on se vääryys ja epäoikeudenmukaisuus,mikä tässä asiassa on.En toivo että se olis toisilta pois,mutta miksei voisi mulle sitten yhtä lailla..?Kohta kuitenkin huomaat,että se pieni nyytti on täysin syytön tilanteeseen ja tarvii myös tätiä!Yhtäkkiä huomaat,kuinka tärkeä siitä pienestä on tullut!Mä ainakin halua uskoa niin!Iso halaus sinne!
Mymmeli84:Tsemppiä tutkimuksien etenemiseen!Mulle ainakin tuli sellanen olo,että nyt konkreettisesti tehdään jotain ja meillä on ihan oikeasti mahdollisuus saada se oma vauva!Toivotaan,että saatte positiivisia uutisia!
Angervo:Mikäs siellä tilanne?Eihän tätiä vaan oo näkynyt..?Jos tarvii mennä lääkärille,niin tsemppiä ensi viikkoon!Toivotaan,että saat apua!Loppuun asti kuitenkin pidetään plussasta kiinni!
Tatjuska:Onneksi pääsit noin nopeasti gynelle ja sait tilanteeseen selvyyden,huh...Nyt annat itelles,sekä henkisesti että fyysisesti, hieman aikaa ja nautitte toisistanne.Josko positiivisuus ja stressin väheneminen auttais sun kroppaa palautumaan ja raskaus sitä myöten lähtisi käyntiin!Halauslähetys!
Elian:Paljon voimia rankan kokemuksen jälkeen...Nyt täytyykin kesittyä ittensä hoitamiseen.Toivotaan,että sun kroppa palautuu nopeasti.Muistahan hoitaa myös mieltäsi...Tänne on hyvä purkaa pahaa oloaan.Iso iso rutistus sinne!
Omaa:Kauheaa odottelua ja kroppansa kuuntelua!Millon on epätoivo,että menkkaoireet lyö päälle,millon suuri toivo,kun rinnat turpoo ja väsyttää,millon epävarmuus,että mikä kaikki johtuu vaan tukilääkityksestä.Todellista piinaa!Olin jo heittäny taas pyyhettä kehään,kun tuntu niin mekkaselta,kun soittivat klinikalta ja olivat niin toiveikkaita että!No,onneksi tulee vieraita,saa muuta ajateltavaa...Kaikille aurinkoista ja plussatuulia sisältävää viikonloppua!