Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tatjuska- Marraskuu onkin se paras kuukausi [;)] krhöm.
Itse vietän marraskuussa synttäreitä[:D]
Ja vielä kerran onnittelut!

Mua nyt kuitenkin huolettaa toi hcg.. kun sen pitäisi tuplaantua joka toinen päivä ja mulla on jo kolmas päivä ja se on noussut vain 600 vaikka ois pitäny nousta tuhannella... tiedän että on yksilöllistä, mutta...

Elä huoli! Eihän sulla ole vasta kun 4 viikkoa täynnä... eli periaatteessa vois hyvin olla ettei ees näkyis vielä koko normaalissa testissä [:D]

Heitä nyt jalat sohvapöydälle ja nautiskele!!!

Tatjuska ja angervo Ihana kuulla plussa uutisia. Nyt vaan toivotaan et kaikki menee loppuun asti hyvin [:)]

IHANAA TATJUSKA!!! ONNEA ONNEA, nyt nautit! Vaikka varmasti huolettaa ihan vietävästi.. Paljon tsemppiä, halauksia ja kaikkee :):):):):):):):):):):):):):):):)

hh83: kyl suakin nyt koetellaan. Ei päästetä helpolla ei. Joko tohtori on vastannu millon pääset "piinapenkkiin"?? Millos sulla olikaa viimeks täti kylässä?? Ei hitto et alkaa naurattaa, melkeinpä muistaa muiden kierrot paremmin kuin omansa [:D]

Mulla etusivulla muistutetaan, että ovis olisi neljän päivän päästä. Täytyy varmaan poistaa nuo tiedot niin ei ala RESSAAMAAN liikaa.

Hei kaikille ja kiitos onnitteluista (otan ne varovaisena vastaan).

Ja ONNEA TATJUSKA! Voi miten ihanaa kuulla hyviä uutisia!!
Me taidetaan sitten lähteä yhtäaikaa tonne marraskuisiin, laskurin mukaan la 19.11.
Tai no, katsotaan nyt. Tänään meen sinne naistentaudeille ja asia ehkä varmistunee että onko tyyppi matkassa vai ei. Jotenkin KM:n kokeneena en uskalla vielä kauheesti riemuita, ennen kun on oikeesti jotain faktaa. Ehkä mä vasta sitten uskon, kun se nytti on oikeesti kainalossa..[:D]

hh83; ei muuta kuin lekuriin selvittämään asiaa, tiedän miten piinallista tuommoinen odottaminen on. Tsemppihalirutistus sulle!

Heippa kaikki!
Onpas ihanaa että tännekin ketjuun on tullut iloisia uutisia! Onnea Tatjuska ja Angervo! Vaikka eipä tuo alku näytä helppoa olevan, toivottavasti lopussa kiitos seisoo!

Omalla kohdalla on hyvin ristiriitaiset tunteet. Tänään menossa kp 32, ovulaation olin bongaavinani (ilman testejä) siinä kp 17-18 paikkeilla. Mutta: Mulle on tarjottu unelmatyötä, joka alkaisi kesällä. Nyt en oikein tiedä mitä toivon, että olisin, vai että en olisi raskaana! Näin työttömänä tuo työ tuntuu tosi tärkeältä, ja "voihan sitä sitten tulla raskaaksi kun on nimi työsopimuksessa". Mutta mutta... Jos ei vuoto tänään ala, on edessä apteekkireissu! (vähäistä veristä vuotoa tuli jo kaksi päivää, ja silloin oli kuukautiskipujakin, mutta eilen ei taas mitään. Tämä tosin aiemmin on tarkoittanut tädin tuloa...) Ja, mikä omituista: 2v olen kärsinyt niistä ärsyttävistä välivuodoista - no, tässä kierrossa niitä ei ole näkynyt!

Ai niin, itse oon tykännyt saveontests.com:n ovulaatiotesteistä, ne on tosi halpoja, ja helppo katsoa onko viiva tummempi kuin kontrolliviiva vai ei.

Tsemppiä kaikille!

Palikka
kp 32, yk 29

Onnea Tatjuska ja Angervo![:)][:)]

Palikka, kuulostaa hyvältä tuo välivuotojen puuttuminen. Ja tietysti otat sen työn vastaan jos kerran tarjotaan. Katselet sitten myöhemmin, että jos oletkin raskaana. Työnantajallahan ei ole mitään oikeutta alkaa kysellä suunnitelmista tms ja raskaudesta ei tarvitse puhua ennen kuin pari kuukautta mammalomaa ennen. Rohkeasti vaan! Kyllä meillä naisillakin on oikeus saada töitä ja elää ilman että tarttis potea huonoa omaa tuntoa siitä jos tuleekin raskaaksi. [;)]

Omaa: huomenna pääsen gynen "pöydälle" ja sit toivottavasti jo selviäisi homma. Äsken tein sen predictorin varhaisen jolla pari viikkoa sitten tuli se plussa. Nyt oli enää haamun haamu, joten kyllä on taas varmaan varhainen keskenmeno tullut. Tämä oli nyt siis kolmas kerta reilun vuoden aikana kun tulee plussa joka katoaa.
A86, mulla oli menkat 23.-26.2. mutta ne oli kait valemenkat koska ultrassa sen jälkeen gyne sanoi että limakalvot oli paksut kuin olis alkuraskaus tai loppukierto menossa.
Ehkä tästä nyt sitten saataisiin jotkut hoidot käyntiin..

Palikka: Ehdottomasti otat työn vastaan!! Kuten hh83 jo sanoikin, että työnantajalla ei ole oikeutta kysellä raskautumisesta.. Itsekin juuri vaihdoin pari viikkoa sitten työpaikkaa ja yritys kumminkin koko ajan päällänsä.

hh83: toivottavasti nyt pääsette kunnolla tutkimuksiin. Toisaalta mielenkiintosta jos sulla edelleen oireita. Luulisi, että kroppa alkaisi oireilemaan enemmän jos varhainen keskenmeno olisi kysymyksessä?!? Mulla sillon syksyllä oireet loppui kun seinään kahden plussauksen jälkeen, jolloin testasin negan viimeseks. Otetaanko sulta uusi verikoe kun menet gynelle??

hh83 sulla on varmaan mennyt kesken menkkojen aikaan (?).
Näinhän mulla meni,sitten plussasin vasta viikko tädin jälkeen ite (siis en ollu aikasempaa testaillu,tiputtelun takia testasin edes) mullakin oli paksuuntunu limakalvo vielä pari vk tädin/KM jälkeenkin. Ja mullahan hcg laski nolliin vasta parin kk kuluttua. Noi on joka tapauksessa tosi ikäviä[:'(] Mullakin jo 2 varhaista takana. Kellekään en yhtään haluaisi koettavan,[:'(]vaikka toki on varmasti pahempaa pidemmillä viikoilla. Voimia sinne !

ei uutta omaan,ala mahaan nippailee välissä,joka on merkki tädistä. Eli kyllä se sieltä tulee.
Kierto ollut viimiset 6kk nyt 27-29. Eli kyllä se täti kylään tulee vkl sitten.
kp25/27(-32)

Pikaisesti väliaikatietoja;
eli kävin siellä naistentaudeilla ultrassa ja kohdussa näkyi musta piste, eli raskaana ollaan ja oikeassa paikassa tyyppi vielä on!
Vielä ei toki voida sanoa, onko sen mustan pisteen sisässä mitään, nyt vaan mennään päivä kerrallaan... Seuraavaksi yhteys neuvolaan, josta normikuviot eteenpäin.

Tsemppiä rakkaat kanssasiskot - siirryn nyt marraskuisiin, mutta käyn varmasti joka päivä urkkimassa teidän kuulumisia. Ootte tulleet läheisiksi - niin paljon tässä on parin vuoden aikana tapahtunut.
Halirutistus kaikille!

angervo niin hirmuisesti onnea sinulle <333 muistahan meitä käydä moikkailemassa vielä[:D]
Kuinka kauan teillä oli muuten yritystä ?

Kiitos Wastis !
Ja en varmasti unohda käydä moikkailemassa teitä, nytkin heti ekaks klikkasin itseni tänne kuumelijoiden puolelle. :)
Meillä takana yritystä kuukaus vajaa kaks vuotta, eli pitkään tässä on mennyt ja kaikki mahdolliset ajatukset oon ehtinyt käydä läpi. Mut joskus niiden hyvien asioiden on vaan tapahduttava - myös teille kaikille muillekin!

Ihan älyttömästi onnea Tatjuskalle ja Angervolle! Voi kuinka ihanaa!!! [:D]
Ehkä sitä täältä vielä ponnistetaan perässä! [;)]

Mä oon ollu pari päivää kokonaan poissa täältä, ei vaan oo jotenkin pystynyt tulee, kun on ollu pari mustempaa päivää... Mutta nyt on olo taas parempi ja mieli valoisampi. Alkaa ilmeisesti myös enimmät raskaushormoonit karisemaan, kun hieman tasaisemmaksi oloni tunnen...[8|] Tyhjä olo kuitenkin... no eiköhän tämä tästä...

Tsemppiä kaikille!

wastis, kiitos kommentista! Tosi hyödyllinen oli tuo tieto mulle. Eli ehkä se sit on niin, että jotain tuli ulos jo silloin kun menkat oli. Ne vaan oli tosi lyhyet ja niukat eikä hyytymiäkään pahemmin, joten siksi aluksi ajattelin että valemenkat. Gynekään ei siihen muuta osannut sanoa. Tosin silloin ei vielä ollut sitä verikokeen negaa tiedossa.
Huomenna aamulla siis olen menossa uudelleen ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi. Haluan olla varma, että ei mitään alkiota enää näy. Varsinkaan kohdunulkoista. Mulla on nimittäin tosi tärkeät viikot edessä kun pitäisi maisterin tutkintoa saada tehtyä enkä haluaisi kesken kaiken saada mitään pahoja yllärirepeämiä/kohtuun vuotamisia tms..
En tiedä, teettääkö se gyne enää uutta testiä. Epäilen vähän. Tänäaamuna tein predictorin varhaisen johon tuli enää haamu. Joten kyllä varmaan se hcg alkaa olla ihan nollassa. Jos mentäisiin tavallisen kierron mukaan, niin mulla alkaisi ensi viikolla menkat. Eli ehkä se loppuvuoto tulee sitten silloin.

Angervo, mahtavaa että ultrassa näkyi jo jotain ja pääset neuvolaan ym! Tuo pari vuotta on kyllä pitkä aika! Antaa toivoa tännekin suuntaan, että vaikka voi aikaa kulua niin silti se vuosi ei todellakaan ole mikään haamuraja, että sen jälkeen ei voi raskautua enää ollenkaan. Paljon onnea ja tarrasukkia mukaan![:D][:D]

elian, tervetuloa takaisin kirjoittelemaan tänne heti kun vaan alkaa taas tuntua siltä! Täältä kyllä saa vertaistukea kun sitä kaipaa. Paljon tsemppiä ja hyvää mieltä lähetän sinne päin!

Heippa ihanat naiset!

Angervo:ONNEAONNEAONNEA!Ihana juttu,pieni paikannettu,siellä on ja pysyy!Enkeleitä ja ihanaa raskausaikaa!

Elian:Toiset päivät on hempompia kun toiset...Onneksi sulla on oma ihana tyttö siellä sua piristämässä!Aurinkoiset ajatukset auttaa varmasti eteenpäin!Kyllä se oma pikkukakkonen teillekin vielä suodaan...

hh83:On ollut sulla kyllä koettelemusta kerrakseen...Toivottavasti huomenna saat lopullisen selvyyden asioihihin.Jaksamista sinne,koitahan saada tsempattua itsesi maisterikuntoon![:)] Sitten voitkin keskittyä taas tähän toiseen projektiin!

Greippi:Täällä osataan kyllä itkeä ja iloita toisen puolesta!Rankkaa on ollut teilläkin...Mutta koitetaan pitää uskoamme yllä,kyllä meidänkin aika vielä tulee!Nuo on vaan niin rankkoja nuo toisten ajattelemattomat kommentit...Joskus sitä miettii,ajatteleeko/tunteeko toiset ollenkaan,kun laukovat kommenttejaan.Hetken ne kommentit vetää maahan,mutta aina sieltä jollain kumman keinolla noustaan.Voimia!

Hempsukka:Ihanaa,teillä siellä jotain hoivattavaa![:)] Toivotaan,että hoivaterapia on auttanut,ja myös masussa kasvaa jotain!Lupailikos ne sulle jotain apuja tuohon lyhyeeseen kiertoon?

A86:Nautiskelkaahan vaan miehenne kanssa toisistanne,kyllä se ovis sinne jonnekin päivälle sitten osuu![;)]

Tatjuska:Voi että oon sun puolesta onnellinen!JUHUUUJIPPIIII!!!Nyt niin laitan ripakopallisen tarraenkeleitä matkaan mukaan ja pidän kädet ristissä,että masussa loppuun asti kaikki hyvin!Nautihan ystäväni,oot sen ansainnut ja pidä meidät ihanan jännistä tapahtumista ajan tasalla!

Palikka:Otat työn ja annat vauvan tulla jos on tullakseen.Elämä kyllä järjestää ja kaikenlaista voi tapahtua!Ja aikas ihanaa jos olisitkin raskaana...Töitä ehtii kyllä tehdä pitkän elämän aikana![;)]Tsemppiä sinne!

Wastis:[:@]Jos se täti sinne löytää...Kyllä niin jo onnen ansaitsisit.Ymmärrän hyvin,että haluat asennoitua tädin tuloon,niin teen aina itekin,mutta eihän sitä silti koskaan tiedä...Mä täällä pidän sulle silti peukkuja!

Omaa:Täällä näyttää kyllä täti pahasti kaartavan paikalle...Ihan hirveitä kuukautisoireita jo monta päivää.Välillä katoavat ja toivo herää,mutta sitten taas tullaan ryminällä alas,kun mahakivut pasahtaa päälle.En vaan jotenki jaksaisi vaipua epätoivoon,kun hoidot kuitenkin meni niin hyvin ja pakkaseen jäi useita pikkuisia elämän alkuja.Rasittaa vaan ravata vessassa ja kurkkia,koska vuoto suvaitsee saapua.Tänään hieman heikompi päivä,kun tuli vauvauutisia (jälleen) pariskunnalta,jolta en todellakaan niitä odottanut kuulevani.Tuntuu,että kaikille muille,vaan ei meille.No,huomenna on onneksi tiedossa mukava ulkoilupäivä,joten taas täältä noustaan!

Kaikille hirveästi tsemppiä ja plussia!

Paipapu, voi kun toivoin että heti hoidot tärppäisi! Mutta vielä muutama päivä toivoa jäljellä? *thumbs up*[;)]
Jos nyt kuitenkaan ei sitten tärppäisi, niin kuinka pian saa kokeilla uudelleen?
Mä teen tällä hetkellä samaa.. eli ravaan vessassa kurkkimassa onko vuoto jo alkanut. Välillä tuntuu, että nyt tulee hyyymää mutta se onkin vaan valkovuotoa. Pienemmästäkin tässä stressaantuu![;)]

Minäkin kuulin viikko sitten raskausuutisia yhdeltä pariskunnalta ja puun takaa tuli sekin. Oli tosi vaikeaa siinä tilanteessa pitää naama peruslukemilla, kun olis tehnyt mieli huutaa ääneen. Mut ehkä jossain mielessä parempikin että pitää suurimmat mölyt mahassa, niin ei saa tämä epätoivo ja tuskailu kokonaan valtaa.. [;)]

Meitsi lähtee nyt gynelle. Palailen sen jälkeen sitten.

Tervehdys,

täällä iloinen ihminen... raskaudesta ei vielä muuta varmuutta kuin nämä oireet, öklöttää, pissattaa, väsyttää ihan tolkuttomasti, tissit on ku dollylla ja kipeet ja rantapallomaha... mut sain yhden ison päätöksen elämässä tehtyä ja se huojentaa ja vähentää tätä vauvastressiäkin...

Mä oon eräässä firmassa ollu kauan töissä, mutta nyt meillä vähennetään taas porukkaa ja mä päätin, että mä lähden nyt vapaaehtoisesti, pidän pitkän kesäloman ja jollen jää syksyllä äikkärille niin sit etsin uusia töitä. Eli siis ihanan pitkä kesäloma lasten kanssa tiedossa. En varmaan ennen syyskuuta liikahdakaan.

Helpotti ihan mielettömästi, kun sai tän vaikean päätöksen finaaliin...

Angervo: Onnea mustasta täplästä, voi kun mullakin ois ollu se varmemmin tiistaina mut viikko vielä piinaa ....

Plussatuulia kaikille!!!!

Tatjuska oiskohan mulla nyt vasta oikeesti se 4+4, en tiiä....

Takaisin