hh83 mulla oli ainakin limakalvot normaalia paksumpina vielä km jälkeenkin. KM mullahan tossa tapahtui "menkkojen"mukana jo,mutta kun myöhemmin ultrailtiin niin se oli paksumpi edelleen. En tiiä siitä sen enempää,mutta mulla ei ollu hirveesti vuotoa. Johtuen toki siitä että meni niin alussa kesken. Mulla tosin hormonit nousi silti niin että viikko tästä KM oli vielä sen verran ylhäällä että plussaa tuli testiin heti. Mullahan tiputteli KM jälkeen kaks kuukautta,saattaa olla sitäkin sitten. Ja mun arvot pysy pos.testin rajoissa vielä helmikuulle (km joulukuun lopussa),ihmisen kroppa on niin erilainen jokasen kohilla ettei oikeen osaa sanoa.
Joillakin vuotaa enemmän joillakin vähemmän. Itsellä ollu kk aina välissä tosi kivuliaat,aina todella runsaat,niin itehän en olis koko km tiennyt jollei olis tiputellut jälkeen,kun mulla oli vuos sitten keväällä sama tilanne,että tiputteli KM jälkeen. Paljon voimia sulle! Jollei ala kuulua niin sitten uusiks lekurille, ihme ettei sitten antanut mitään tyhjennyslääkkeitä jos kerran varma KM on kyseessä. Mutta en tiedä miten noi lekurit noissa reagoi kun itellä ei oo lääkkeitä ikinä tarvinnut.
tatjuska vielä kerran ihan hirveästi voimia sinulle. Toivottavasti tulis itellään pois,ettei joutuis mitään ihmeempiä siihen tekemään. Mullahan ei tiedetä oliko toi mun viiminen KM ulkonen vai sisänen,kun tiputteluakin oli niin kauan,mutta mulla seurattiin sitä myös niillä verikokeilla.
omaa hei onko ketään teistä käyttänyt noita testit.fi puikko ovistestejä? mä oon niillä sillon tällön tikutellu. Ja mä tunnun saavan niihin aina melkein yhtä tummat viivat. Siis ihan mihin aikaan kierrosta tahansa. Koita tässä nyt tulkita niitä. Liuskamallisiin sitten taas saan aina vaan yhden. Nytkään tiedä että onko ovis ollut "ajallaan" kp 14 tienoilla,vai myöhässä niinkun viime kierrossa (ultralla katottu) kp 20/21. Nyt mulla on kp21 menossa ja viime vkl oli hiukkasen limotteluja ja muita jotka viittais että ollut sillon. Nyt ei mitään ihmeellistä ja tikku näyttää kahta viivaa,melkein saman tummusia. Hemmetin kroppa[:@]