Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Tatjuska ja Miss Piggy, voihan räkä jos nyt kumpikaan teistä ei plussaa! Voi kun niin toivoisi jo iloisia uutisia tänne!
Mulla oli eilen just sellanen kohtaus mistä täällä on ollut puhetta. Siis itkin ja raivosin kun otti niin päähän ja harmitti kun alkaa fiilikset olla jo siellä "me ei koskaan voida saada lapsia"-puolella. Ensimmäistä kertaa mulle todella iski se ajatus tajuntaan, että mitä jos mä en oikeesti voi tulla raskaaksi. Siis että mitä ideaa tässä elämisessä ja työnteossa on jos ei koskaan tuu olemaan lasta jonka vuoksi sitä töitä paiskoo? Mies oli aika ymmällään tästä yhtäkkisestä purkauksesta eikä ensin tajunnut yhtään miksi itken. Mutta kyllä se sitten lopulta niin ihanasti yritti lohduttaa ja tukea.ü Illalla oli sitten jo parempi fiilis ja nyt ollaan taas toiveikkaina.;) Mulla pitäisi menkat alkaa ensi viikon alussa, joten ehkä tämä purkaus nyt sitten osui johonkin hormooni-piikkiin..?;) Mitään oireita ei ole muuta kuin että on tissit alkanut vähän kipeytyä, mutta mulla se kuuluu kiertoon joka kerta joten en sitä kyllä itselläni pidä oireena muusta kuin ehkä menkkojen tulosta..
Tsemppiä maanantaihin!

Ihanaa huomenta ihanaiset :)

Tämänhän tästä saa kun on pitkään käymättä, uusia ihmisiä tullut ja nyt ei meinaa pysyä perässä näissä viesteissä. Joten pyydän jo valmiiksi anteeksi jos menee sekasin nimet & tarinat!! Yritän vähän hillitä tätä kuumeilua, alussa tämä palsta koukutti ja pahasti..

Mymmeli84: (valitettavasti) tervetuloa palstalle! Upeaa, että noin monen vuoden jälkeen vielä jaksatte porskuttaa etiäpäin :)

Wastis: Mulla on pariin otteeseen tullut parina päivänä myös yhtä tummaa viivaa, itsekin sitä ihmetellyt.. Eipä siinä kai mitään ihmeellistä oleko/kö?????? Jos on niin mie en ala enää..

Ninnu83: Welcome vaan tänne seurueeseen.. Itsellä kohta vasta vuosi yritystä ja täällä jonkin aikaa jo roikuttu!

Tiisa: Kerrohan sitten noista pillereistä, mitä mieltä olet. Niistä lueskellut aika paljon, hyviä sekä huonoja kokemuksia.. Kiinnostaa, jos vaikka itse joskus ne saisin kun kierto heittelehtii!

Tatjuska: Mikä tilanne?? [:)]

Kaikille pos ajatuksia!! Itse odottelen ovista, alkaa tuntumaan että on lähipäivinä! Niin ja hei, jospa stressi vähän helpottais, sain uuden duunipaikan [:D] JEEEEE!!

hh83: Ennen kaikkea muuta mua kiinnostaa että.. miten juustokakku onnistui? [;)]

Oltiin viikonloppuna juhlimassa kaverin tupareita ja paikalla oli muitakin pariskuntia, sellasia joilla on lapsia. Kun siinä sitten tuli lapsista juttua niin sit kuuli niitä perinteisiä "kyllä nyt teidänkin täytyy lapsi hankkia" "ette te voi tietää kun teillä ei ole lapsia" "tiedätte sitten miltä tuntuu kun teillä on lapsia".. Lupasin itelleni että sitten JOS mulla joskus on niitä lapsia niin potkasen itteäni joka kerta jos sanon jollekkin lapsettomalle noin. Kun koskaan ei voi tietää mikä toisen tilanne on. Varsinkin kun mekään ei olla asiasta kellekkään mitään puhuttu.

HUOH! Pakollinen jurnutus purettu :)

Niin tuttua niin tuttua..

Niin ja ovistestistä bongasin melkeinpä yhtä vahvat viivat, toinen hitusen vaaleampi [;)]

Ninnu83, juustokakku onnistui kaikesta huolimatta hyvin. Tosin sitä on vielä kaapissa jäljellä enkä tiedä kenen suuhun sitä lappaisin.. Itse en voi kaikkea syödä kun pitäisi päin vastoin yrittää laihtua..;) Joo, ja kyllä sitä välillä lapsiperheiden suusta kuulee vaikka mitä! Välillä tuntuu että olis helpointa vaan täräyttää takaisin, mutta kun ei kuitenkaan ole valmis sitten vastaamaan niihin jatkokysymyksiin.. Plääh! Ja kiva kuulla taas sinusta A86! Ja onnea pos. O-testistä!

Hyvää maanantaita jos sellaista edes on...

hh83, sun purkaus oli ihan samanlainen ku mulla eilen. Itkeä tuhrutin vaan yksin kotona. Menin tyhmänä lukemaan noita odottajien kirjoituksia, mukamas sen takia että sieltä saisi hyvin tietää mitä tuntemuksia on alussa jos on raskaana. ja P*skat sanon minä. Sieltä sai vain puukkoa kylkeen ku tuoreet odottajat hehkuttavat, että tuli vain yhdet menkat ja nyt sitä ollaankin jo raskaana... [:(] tottakai toivon heille onnellista odotusta, mutta vääjäämättä tollasesta tulee oma tilanne mieleen ja miettii miksi meillä ei voisi olla edes puolet helpompaa.

A86, onnea ovulaatiosta!!!!

ninnu83, ai tekään ette ole kertonu kellekään? Ei mekään. vaikka sitä joutuu kyllä kuulemaan joka paikasta että koskas teillä olisi lapsiuutisia. Olen yrittänyt vihjata että ei meidän suvussa niin vaan tulla raskaaksi ja vielä ei ehkä ole oikea aika...

mä olen tässä muutama päivä vahdannut mun vuotoa ihan mielipuolisesti. Ku viikonloppuna tuli verta yhdynnän jälkeen, niin oon käyny vahtaamassa onko sitä tullut lisää. Näyttäisi siltä että se on vaalentunut, mutta ei se vieläkään mun mielestä ole ihan normaalin valkovuodon väristä. Torstaina tai perjantaina pitäisi ovulaation mukaan menkat. MÄ EN HALUA ETTÄ NE ALKAA!!! Tästä tulee pitkä viikko.

kaikille tasapuolisesti ++++++++++

Miss Piggy: Juu, ei olla kerrottu kelleen ku emmää jaksa sitten kuunnella niitä kyselyjä ja selittelyjä. Varsinkin kun tossa lähipiirissä ollaan lisäännytty sillain reippahasti ja melko nopeesti. Että jossei nyt ekasta kierrosta niin viimestään kolmannesta. Mä mielummin kannan sitten tuskani yksin kun jaan kaikkien kanssa [:)] Taikka, no senhän takia voi näin anonyymisti kertoa, täähän on sitä parasta terapiaa [:)]

Mulle ei oo tullu kertaakaan mitään sellasia oireita tai oloja tänä aikana että oisin raskaana. Siis ei oo ollu mitään tuntemuksia, kipuja, rintojen aristeluja tms. Toisaalta kiva että kroppa ei oo kertaakaan ees koittanu valehdella että ois raskaana. Mut aika jännä, ku tuntuu että tosi monilla on sellasia. Onko teillä ollu niiku ihan alusta asti ku ootte alkanu yrittään lasta vai onko ne tullu jossain tietyssä kohtaa?

aluksi mä en sanonut mitään kyselijöille.
Nykyään kun kysellään ja vihjaillaan niin yleensä oon siihe jo tokassu että
"yritys on kova,mut ei taho vauvat meille tulla ja pari km takana jo" -tyylisesti,
on tajunnu olla hiljaa.
Ja ei oo meiltä ainakaan udeltu jälkeenkään päin.
Luojan kiitos.
nykyään kaikki se hössötys menee helposti siskooni joka raskaana,
oon ihan onnellinen siitä et saan olla rauhassa samalla[:D]
Siskolla pärähti rv 31 käyntiin jo,justhan se vasta alko oottaa.
Mihin tää aika menee [:-]
Mun pikkuveli on syntynyt rv 31.

Taas tuli jotain omaa sekoilua toikin teksti täynnä.
Ei oikeen aivot toimi,palaan siis astialle paremmalla ajalla[:D][:D]

MissPiggy, ihanaa etten ole ainoa! Ihan tuntuu, että olen hulluksi tulossa taas.. Siis oikeesti.. Fiilikset on tosi herkässä. Äsken sain äidiltä viestin jossa mm. pyysi mua palauttamaan pari asiaa joita olen isoäidiltäni lainannut. Siitäkin jo hetkeksi masennuin, että eikö se isoäiti voi itse soittaa vai onko se nyt mulle jostain suuttunut, kun en ole vielä saanut palautettua niitä kamoja..? Mistään sellaisesta ei kyllä ole kyse, joten ihan vaan hormonnit täällä jyllää! Lisäksi olen aika väsynyt ja jotenkin sellainen olo, että ei mitään kiinnostaisi tehdä.. Täytyy varmaan alkaa taistella näitä ajatuksia vastaan ja yrittää saada ajatukset muualle. Mitenköhän se tapahtuu?
Ninnu83, mulla heti hormooniehkäisyn loputtua ensimmäinen ovis sai aikaan valtavat turvotukset ja lähes joka kuukausi on ollut jotain oireita. Varsinkin se juiliminen oviksen aikaan, nännit kipeytyy ja sit viimeset 3kk on noussut kuumetta just ennen kuukautisten alkua. Mutta tämä on varmasti yksilöllistä, joten älä huolestu jos et saa oireita. Suoraan sanottuna voit melkein pitää itseäsi onnellisena jos kerta et kummempia tuntemuksia saa koska silloin vältyt myös siltä tuhalta kehon tulkitsemiselta ennen menkkojen alkua..;) Ehkä sinulla mielenterveys pysyy parempana kuin allekirjoittaneella..=P

Eiku se olikin täällä kun oli kyselty eli sama tarina sit tänne kun tuonne toiselle puolelle... :

Kyllä tänne foorumille toivois taas niitä plussiakin välillä.

Joku kyseli mun fiilareita... no ei oikeestaan mitään ihmeempää. Tänään ei oo sen enempää tätiolo kuin raskausolokaan. Nännit on edelleen niin kipeet että ei kandee koskee. Alavatsalla saattaa sillon tällöin vihlasta jonnekin suuntaan. Poika on sen verran flunssassa ja pientä lämpöä että jäätiin tänään kotiin niin nukuin siinä aamu ysin aikaan tunnin aamu-unet ja sit kun katottiin yhdessä vähän myöhemmin leffaa niin enhän mä pysyny lainkaan hereillä kun olin pitkänäni. Eli väsyttää. Mutta koska mulla on joka kuukausi ollu samantyyppisiä oireita niin nostan kädet pystyyn, ei hajuakaan missä mennään, vain täti tai tädittömyys sen sitten kertoo. Mies on sen verran varma, että pian tärppää että tuli tänään kahden Clearbluen digitaalisen testin kans kotiin. Mua sekin lähinnä huvitti ja tungin ne tonne vessan alalaatikkoon. Ei mitään hinkua testailla... Kauheen herkäks vetää ihan joka ainoo vauvauutinen tällä hetkellä ja se ajatus sen oman nyytin nostamisesta syliin saa miltein kyyneleet silmiin. Ei vaan malttais odottaa.

Heippa taas kaikille ja tsemppiä alkavaan viikkoon!

Palikka:Mikäs tilanne?Pahoittelut negasta...Josko se kuitenkin oli liian aikaisin..?

Tiisa:Se on kyllä niin erikoista,että varmasti takkuaa juuri sillon,kun ei yhtään tarvis!Sulla vuodon kans ku pitäis alottaa hormonit,mulla ovulaation ja nyt sitte jännään koska vuoto alkaa,että saan alottaa piikittämisen...No,onneksi vuotos alkoi,vaikka kurja sanoa näin.Kuinkas on lähtenyt hormonien kanssa?Ne on kyllä uskomattoman kalliita!Mun ekalle satsille jäi kelakorvausten jälkeen hintaa lähemmäs 300e ja vielä pitäis hakea toinen satsi ja toista hormonia!Kääk!No,eihän tällaselle asialle voi laittaa hintaa...Kirpaisee se kuitenkin!

Ninnu83:Tervetuloa tänne palstalle purkamaan omia tuntoja!Mä oon ainakin niin vainoharhanen ja psyyke tekee tepposiaan,että oon kokenut -ja heti alkuyrityksistä lähtien,jos mitä raskausoireita,lähes koko skaalan.Ja siis kertaakaahan en oo ollut raskaana...Toki myös omien hormonien tasaantuminen saattaa aiheuttaa tuntemuksia,mulla esimerkiksi pillerien jälkeen maha nippaili useimpia kuukausia ja rinnat oli tosi erikoiset...Kaikki oli kuitenkin ok.Mutta kuten hh83 sanoi,saat olla onnellinen jos säästyt näiltä valetuntemuksilta!Ite kun en siihen pysty...Vieläkään vaikka raskautuminen luomuna on hyvin epätodennäköistä![:)]

Mymmeli84:Toivottavasti sun hyvä tuuli on jatkunut![:)]

Hempsukka:Hieno juttu,että bongasit oviksen ja saitte vieläpä hyödynnettyä sen![;)] Mukavaa myös,että tutkimukset on pärähtäny kunnolla käyntiin eikä mitään hälyttävää oo toistaiseksi löytynyt!Kummasti se rauhottaa mieltä,kun saan asiantuntijoilta apua.Tsemppiä odotteluun,toivotaan,että eka käynti on vasta kuukauden päästä![:)]

A86:Nautinnollisia ovishetkiä![;)] Ja hurjan paljon onnea työpaikasta!Nyt vaan toinen tärppi het perään!

Miss Piggy:Jaksamistä piiiitkiiin päiviin!Jospa se olis ollu kiinnittymisvuotoa sillon ja se pieni olisikin matkassa!Pidän kädet ja jalat ristissä ja solmussa,että se plussa sieltä kuitenkin tulisi!

hh83:Ihana kuulla,että joku muukin kärsii tuollaisista ärsytyshetkistä...Mua ärsyttää tällä hetkellä ihan liian herkästi toisten ihmisten käytös,puren hammasta,etten töksäytä mitään...Esimerkiksi eilen tuli viestiä veljeltä ja kaverilta molemmilta omista asioista ja mua niin rasitti,että meilläkin on vaikeeta ja yritetään taas nauttia ystävänpäiväaamusta ja te tiedätte sen ja silti en saa aamupalaa tehtyä kun puhelin vaan piippaa...Joo,oikein oikeutettua ajattelua...Mutta onneksi pysyin ystävällisenä -sain molemmilta lopuksi ihanan viestin ja vieläpä aamiaisen syötyä!

Tatjuska:Paljon voimia sinne,toivotaan,että sieltä nyt se plussa tulisi!Ymmärrän tuon testaamisen kurjuuden...Mutta toivotaan,että se täti jättäisi todella nyt tulematta ja saisit testata plussan!Ihanaa,kun sun mies on noin mukana!Pidän kädet ristissä ja peukut pystyssä,että positiiviseksi vielä tilanne sun kohdalla kääntyisi!

Täällä on siis muutkin saaneet niitä romahduskohtauksia...Mä eilen räjähdin ja itkeskelin kans,jotenki kun se epätoivo iskee,se tulee jo niin kovana...Mä yritän olla positiivinen ja uskoa että vielä meille koittaa onni,en edes uskalla ajatella pahinta.Mutta salakavalasti se on vaan tässä yrityskuukausien myötä päässyt aina välillä yllättämään,pelko siitä,että ollaan loppuelämä kaksin.Onneksi nuo ihanat miehet on tuossa tukena,vaikka välillä mietin,että kuinkahan ymmällään raukat ovat kaikesta ja kuinka paljon pyörittelevät omassa päässään.No,nyt yritetään naiset tehdä tästä viikosta oikein positiivinen ja tsempataan toisiamme!

Meillä molempien perheet ja lähimmät ystävät tietää tilanteesta,oon halunnu valita sellaset ihmiset luottohenkilöiksi,joilta saan itsekkäästi juuri sellaista tukea kun tarvitsen.Aika hyvin oon tässä onnistunutkin,mitä nyt pari pettymystä ja töksäytystä,mutta ainakin ite reagoin niihin melko herkästi juuri nyt.Hoidoista oon kuitenkin sanonu sen verran,että kerrotaan sitten kun kerrottavaa on,en voi vielä tietää kuinka rankasti otan pettymykset vatsaan ja haluan käsitellä ne itse/mieheni kanssa omalla tavallamme.

Yks kaveri mulle kertoi täs hetki sitten,kuinka ne vaan aatteli että kokeilevat josko sitä raskautuisi,ei mitään laskemisia ja todellista yritystä,ei tiennyt edes omaa kiertoaan ja kas!Tässä kohtaa aina tulee sellainen olo,että miten huono ihminen sitä on,kun ei tuollaiseen ajatusmaailmaan pysty...Onko tuossa nyt joku piiloviesti,että näin teidänkin kannattaisi..?No,en pysty tuohon,ei voi mitään...

No niin,viikko päräytetty käyntiin täälläkin!

Nyt paljon positiivisuutta ja hyviä tuulia,erityisesti plussasellaisia tähän viikkoon!Halaus kaikille!

Moi kaikille pitkästä aikaa!

Mulla on elämässä (lähinnä työssä) pitänyt niin kiirettä, etten ole tännekään ehtinyt kirjoittelemaan enkä ees lukemaan viestejä piiiitkään aikaan. Nyt tässä yritän töiden lomassa :) lueskella viimeisimpiä kuulumisianne.

Mä olen ollut viime keskiviikosta asti hyvin onnellinen, sillä mulla alkoi menkat. Kyllä, luitte oikein, olin onnellinen menkoista. siis toki olisin plussasta ollut aivan onnesta sekaisin, mutta pidemmän aikaa palstalla olleet varmaan muistaakin mun tarinan; ylipitkään kk-kierron. Nytpä kierto oli ihan ilman hormooneita hypännyt tasaan 30 päivään! Mä haluan vilpittömästi uskoa, että apuna tähän kierron muuttumiseen oli aromaterapia, vaikka koko hoitokuuria en päässytkään ottamaan loppuun asti kun sairastuin kesken hoitojen kuumeeseen ja flunssaan. Huomenna aloitan uuden hoitokuurin ja katotaan josko tärppäis. Oishan tuo aikakin, tajusin just, et me ollaan huhtikuun jälkeen yritetty lasta jo kaksi vuotta. Kylläpä aika rientää...

Sain ajan naistentaudeillekin maaliskuulle, toivon todella ettei minun tarvitsisi mennä sinne ollenkaan - oli viimeksi niin nöyryyttävä kokemus. Ja muutenkin ajatus kirpaisee; ajankohta on sama, jolloin mulla ois ollut laskettu aika jos kaikki olis viime kesänä mennyt hyvin.

Joten ymmärrän myös erittäin hyvin naiset teidän itku/raivo/epätoivokohtaukset - ne on NIIN tuttuja itsellekin. Mutta tuo menee sykleittäin, joten tsemppiä kaikille, sieltä notkosta pääsee ylös!
Terveisin yksi, joka menettänyt toivonsa parin vuoden aikana monesti ja vielä vaan jaksaa nousta kuopasta ja ajatella positiivisesti!

HH83: Hauskat leipomissessiot sulla ollu [:D] välillä huomaa kyllä itekin, ettei saa sitten niin mitään tehtyä kunnolla.. tulee vaan sähellettyä ja kohellettua.. Ajatukset ei pysy kasassa ollenkaan kun kelailee vaan vauva-juttuja, välillä lennellen haavemaailmoissa ja välillä murskautuen maan alle..
Noi "entä jos en saa lasta koskaan"-fiilikset on ihan kamalia! Ja valitettavasti siihenkin on varauduttava. Ainakin itse olen siihen yrittänyt varautua. Onpahan sitten ainakin positiivinen yllätys jos niin ei tapahdukkaan!

HEMPSUKKA: Tosi hyvä, että kysynyt munarakkaula ja sen irtoaminenkin bongattu! Ainakin tietää, että hommat toimii. Ja toivottavastu peittojen heiluttelut tuottivat tulosta. Täällä NIIN peukut pystyssä!!! [:)]

MISS PIGGY: Oikein paljon voimia teille tutkimuksiin, jos nyt niihin lähdette! Muista, ettet ole yksin!!! [:)]

TIISA: toiv. nuo hormoni-pilsut nyt auttaisivat! Ja yritä ajatella tuo "rahastus" positiivisesti.. kyllä se on sen arvoista jos auttavat!!! [:)]

A86: Onnea sekä työpaikan että pos.ovistestin johdosta! Tsemppiä peittojen heilutteluihin [:)]

ANGERVO: Hyvä uutinen tuo kierron normalisoituminen [:)] Noi kaikenmaaillman terapiat taitaa ihan oikeesti auttaa näihinkin kaikkiin vaivoihin. Ite meinasin ens kierrossa mennä ekaa kertaa vyöhyketerapiaan. Oon kuullu niin monia iloisia tarinoita, kuinka se on auttanut vauva-puuhissa! Tuskin noissa ainakaan mitään menettää, ja tekeehän noi hyvää ihan koko kropalle [:)] ja mielellekin.

PAIPAPU: Mäkään en ymmärrä tota "kokeillaan jäädääkö raskaaks, mut ei lasketa tmv.". Ei todellakaan toimis mulla. Joskus oon oikein yrittänyt olla ajattelematta, mutta kyllähän sitä nyt suunnilleen tietää missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa. Ja voihan se olla, että alussa toi toimiikin, mutta sit kun on pidemmän aikaa lasta yritetty, niin väitän ettei kukaan kyllä pysty suhtautumaan asiaan noin "coolisti"..

OMAA: Mä kävin eilen siellä ekoissa verikokeissa ja viikon päästä menen sit tod.näk. toisiin. Mies lupas hoitaa sperma-näytteensä labraan ens viikolla. Juttelin eilen sen labra-naisen kanssa ja me nyt sit katotaan ensin näiden molempien verikokeiden tulokset ennen kuin menen siihen munanjohdin tutkimukseen. Eli se siirty nyt sit ainakin reilun kuukauden päähän.. Olisin halunnu sinne jo heti kun mahdollista, muta kaipa nuo tietää miten nää asiat on hyvä hoitaa.. Vähän tuli apea mieli, mutta pääasia juu, että tutkitaan..
Menkkojen pitäis alkaa lauantaina ja taas pikku hiljaa alkaa toi typerä toivo jostain takaraivosta hiipimään jossei ne alkaiskaan. Tääkin on niin tympivää. Joka kuukaus sitä toivoo, ja joka kuukaus pettyy [:@] Ärsyttäääää!!!

Positiivista uutta viikkoa kaikille! Toivottavasti se positiivinen mieli palailis tännekin piakkoin..

Angervo, kiva lukea sinun kuulumisia pitkästä aikaa! Ja mahtavaa, että kierto on tasoittunut! Pitää kyllä varmaan jossain vaiheessa itsekin alkaa harkita jotain vyöhyketerapiaa tai vaikka tota aromaterapiaa. Valotapas vähän, että mitä siellä oikein tapahtuu?

Mymmeli84, hyvä kuitenkin että koko ajan tutkitaan sullakin asioita. Te olette varmaan ihan vähän meitä edellä tutkimuksissa. Multa on otettu nyt verenkuva ja kilpirauhastesti sekä klamydia-testi. Kahdesta ekasta olen saanut tulokset jotka oli molemmissa ok. Klamydiasta en vielä ole saanut tulosta, mutta itse kyllä uskon että se on ihan kunnossa. Munanjohdin-tutkimus tulee meillä vasta parin kuukauden päästä, jos tulee. Oletteko muuten yksityisellä vai julkisella puuolella?

Omaa: menkkojen pitäis alkaa ensi viikon alkupuolella ma-ke. En ihan varma ole mikä päivä ovis oli, mutta noiden kolmen päivän ajan viime viikolla oli oireita.. Tällä hetkellä ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Vähän tissit kipeät ja kutisee, mutta muuten aika ihanan oireeton olo.[;)] Katsotaan nyt viikon loppuun mennessä, että mitä oireita sitten olen löytävinäni! [:D] Eilen olin kotona koko illan tekemättä juurikaan mitään, ja se -sekä aikaisin nukkumaan- näytti vähän auttavan tähän viime päivinä vaivanneeseen skitsoiluun.. Ainakin just nyt on olo ihan hyvä. Yritän ottaa rennosit, kun tiedän että tämä viikko on taas se rankin kun pähkäilee sitä tädin vierailua..

Moikka
Kylläpä tänne on tullu tekstiä hurjasti.

Täällä on viikko lähtenyt ihan kivasti. Hormoonitkaan ei pahemmin ole muistuttanut olemassa olostaan. Jos nyt oikein tarkasti ajattelee niin lievää pahoinvointia on,mutta se ei menoa haittaa. Pää on välillä oudosti kipeenä ja vähän on sellanen oli et jotain ylimääräistä tuolla kropassa on tekeillään tai sit se on mielikuvituksen tuotosta.[8|]
Miss piggy:Tiedän ton tunteen et pitää käydä koko ajan vessassa vahtaamassa vuotoa.Ihan mielipuolista toimintaa niinku jotain analyysia pitäis tehä omista vuodoista [;)]. Niinku se jotain hyödyttäis, ei se siitä miksikään vahtaamalla muutu. Itelle tulee vain paha mieli ja turhia toiveita raskautumisesta.

Ninnu:Mä oon kans sitä mieltä että ole onnellinen jos mitään oireita ei ole, niin eipä sit tuu niitä turhia luulojakaan raskauden suhteen.Pysyy järki tallella.

Paipapu:Kiitos kysymästä niinku aikaisemmin kerroinkin niin hormoonit ei ole pahempia oireita saanut aikaan. Nytkö kerroit minkä hintaset on sun hoidot niin ei noi mun maksa mitään noihin verrattuna.Joo kyllähän se kirpaisi,mut sittekö ajattelee minkä vuoksi niitä nappailee niin ei haittaa ollenkaan jos vain nyt positiivinen vaikutus saadaan aikaan.[:)]

Mymmeli84:Joo onhan niillä pillereillä tosi hyvä tarkoitus miksi niitä joutuu syömään,niin se kyllä auttaa unohtamman hinnan.

Nyt täytyykin lähteä tekemään mies kullalle ruokaa. Hyvää ja positiivisia ajatuksia loppuviikollekin...

Kuulkaas leidit, vide et voi ihminen olla onnellinen!! Vähän joudun komppaamaan Angervoa tuossa kierron lyhentymisestä. Nyt tuli sit niin tumma viiva ovistestiin et oksat pois. Eli mun kierto näyttää nyt sit lyhentyvän vielä viime kierron 37 päivästä. Jo ehdin tosiaan pelätä, että viime kierto olis ollu joku hormoonihäiriö (taitaa kyl koko akka olla) että kierto pidentyis vanhaan viiteenkymppiin mut nounounou.. Voi hyvänen aika et olo on huojentunut. Toisaalta toivois ettei koko ovista tuntisi mut pakkohan nuo testit on tuhlata kun mahaa turvottaa/vihloo.. Mitenköhän sais pidettyä järjen päässä ja osais ottaa ihan relax!! Miehelle en edes aio mainita koko oviksesta, ei tule sit liikaa yrittämisen meininkiä!! Kyllä tää on mahtava palsta ja täällä ihanaiset jaksaa kirjotella [:)] Positiivista mieltä meille kaikille++++++++++

heipä hei arvon leidit.
Tuli mieleeni että, ootteko ikinä kuullu onko olemassa kiinnittymiskipuja?
Meinaan mua pistelee aika komiasti tonne alamahalle ja kohtuunkin (?) päin.
Oikeen kunnon pistoja. Oviksesta sen verran että vois olla kiinnittyminen ajankohtaista.
Tää tulee aaltoina ja osaksi tosi kivuliastakin. Sais kadota nyt pois, en tajua mistä vois johtua.
Kun ei oo selkeesti mahassa tää vaan siis tuolla synnytyselimissä päin enemmänkin.
Mahtoko ketään tajuta mitä tarkotan [:D][:D]
JA uskollinen ystäväni vuoto palasi :< Tänään on taas tiputellut.
Kunhan ei tädiksi ylly niin kaikki on hyvin, meinaan sitten on liian lyhyt aika oviksen välissä.
Ja nyt on vasta kp. 24/(27-)32.
Noh,sen näkee sitten mitä on.

Wastis: olen kyllä kuullu ko asiasta. Yksi kaverini sanoi, että tunsi selvästi kun näin oli tapahtunut. Ja kuulemma kroppa vaan tuntui niin erilaiselle.. Peukut pystyyn :) Saispas tällä palstalla tulla pikkuhiljaa pos uutisia!!

Hyvää huomenta leidit!

eilen luulin että kuukautiset sitten alkavat, kun tuli sellaista vaaleanpunaista tuhrua. Tänään aamulla se oli kuitenkin oli loppunut. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi alkaa kuukautiset. Koska täti jo vähän ilmoitteli tulostaan ajattelin tänä aamuna tehdä testin ja lopettaa jahkailemisen koska en kuitenkaan ole raskaana....

MUTTA, ihanat naiset ja kanssa sisaret, sieltähän tulikin vaalea plussa, mutta kuitenkin ihan selvä viiva!!!! Ei tarvinnut edes tihrustaa onko siinä viivaa vai ei!!! Ja siis paria päivää aikasessa kun pitäisi edes plussata!!! Mies on työmatkalla ja soitin hänelle ilouutisen! hän oli vähän harmissaan että en malttanut odottaa (mutta kyllä hän sen tietää että olen maailman kärsimättömin) Odotan nyt kuitenkin vielä viikonlopun yli ennen kuin todella uskon tämän todeksi.

nimim. maailman onnellisin

miss piggy varovaiset onnittelut sinne,toivottavasti matkailainen pysyis kyydissä ihan tonne loppu vuoteen asti[:)][:)][:)]

Takaisin