Tiistai-iltaa kaikille!
Täällä on tänään vietetty päivä pulkkamäessä ja ilta vaahtokylvyssä kera kynntilöiden ja teen,ai että!
Tatjuska:Kiva että se ovis on tullu bongattua!Hieno homma!Ja oon kyllä huomannu,että yksityisellä toisaalta panostetaan ja jotenki tuntuu,että tulee paremmin kuulluksi ja niillä on siellä aikaa ja resursseja...Mutta asioiden ei pitäisi olla näin vaikeita hoitaa...Toivon niin kovasti,että ens kesäkuussa saat katsella jo omaa kasvavaa mahaas ja nautiskella raskaudesta![:)]
Miss Piggy:Kurjaa,että sait nyt sitten tulehduksen,heti kun se ovis löytyi...Ei oo elämä reilua...Mä oon just kironnu kroppani,kun mulla on tässä kierrossa ekan kerran ovis kateissa!Saakeli!Toivotaan kuitenkin,että teillä olisi nyt tärpännyt,vaikea uskoa,että kuuri voisi vielä asiaan vaikuttaa...Tsemppiä!
hh83:Toivottavasti reissu oli oikein mahtavan ihana!Josko teidän pieni olisikin saanut alkunsa korkean paikan leirillä..?[:D] Tsemppiä tutkimuksiin,toivottavasti saatte vastauksia!Ei se epätietoisuuskaan oo mistään kotosin...Tuuhan sitten kertoilemaan,mitä teille sanottiin!Halaus!
A86:Mukavia ovishetkiä!Nauttikaahan toisistanne!Minä oon kattellu ystäväni kasvavaa mahaa tässä parin päivän ajan ja aika koville ottaa...Vaikeuksia oli kyllä ystävälläkin kertoa raskaudesta,kun tietää meidän tilanteen,eikä sekään tuntunu kivalta kun toinen kyyneleet silmissä kertoo,että me nyt sitte ollaan raskaana...Sanoinkin,ettei se meiltä oo pois ja ollaan ilman muuta onnellisia niiden puolesta.Nyt jo onneksi tilanne vapautunut.
Mymmeli84:Tervetuloa tänne purkamaan tuntoja!Raskasta on ollut teilläkin...Voin kuitenkin rohkaisuksi sanoa,että tässä tapauksessa tieto myös antaa vastauksia ja avaa mahdollisuuksia!Meillä on myös tehty tutkimuksia mulle ja mun miehelle,mulla PCO:ta,tosin ei estä raskautumasta,ei siis niin paha ja miehellä heikentyneet ja vähäiset siittiöt.Alkukäsittelyn jälkeen ollaan jo menossa hoitoihin yksityiselle.Meillä ainut vaihtoehto mikroinjektio.Kuitenkin tekin ootte vielä hoitoja pohdittaessa nuoria,joten voitte olla toiveikkaita!Meille ainakin sanottiin,että mahdollisuus,että saadaan oma biologinen lapsi on aikas lupaava iän ja hoitojen aloituksen vuoksi.Ja jos kyse on endometrioosista,sekin on nykyään onneksi hoidettavissa!Se siis tutkitaan jotenki tähystyksellä ja poistetaan myös.Eilen tuli mulle totaalinen romahdus,itku kun nyt katos mun ovulaatio,mutta onneksi mies piti vuorostaan pystys ja sano,että mut on tutkittu just ja kaikki on ok.Kävin sitte kuitenki adoptiosivuilla,ihan vaan siksi,että tarvin jonku vuositoimintasuunnitelman,että jaksan pysyä positiivisena.Toki siis useampi vuosi yritetään jatkaa hoitojen kanssa,jos niin vaatii,mutta haluan vain pitää kiinni siitä ajatuksesta,että vielä saan syliini oman lapsen,tavalla tai toisella.Tarkoitus on siis tässä sua kannustaa ja tsempata!Rutistus täältä!Tulethan kertomaan,mitä tutkimuksissa sanottiin..?
Palikka:Pidetään peukkuja,josko vain olisit testannut liian ajoissa..?Ei tätiä,on toivoa!
Tiisa:Tervetuloa myös sulle!On tästä lasten saamisesta tehty kyllä melkoista tiedettä...Hyvä kuitenkin,jos tutkimuksista ei selvinnyt mitään hälyttävää.Toivotaan,että nuo hormonit nyt auttais teitä,eikä tarvisi ryhtyä koeputkihedelmöitykseen.Ajattele kuitenkin,teillä on siis mahdollisuus raskautua!Voimia yritykseen!
Wastis:Eihän se sun tiputtelu voi kertoa uudesta keskenmenosta..?(En edes haluaisi tätä sulle tähän kirjottaa ja toivon sydämestäni ettei niin ole...)Koska eikös joskus nuo ovulaatiotestit näytä ovulaatiota jos on raskaana ja jos sulla on vielä hormonit koholla...Siis aatellen,että oot täti on jo käynyt välissä kuitenkin...Kannattaisko sinne lääkärille mennä,pääsisit tuosta epätietoisuudesta?Yritän täältä kovasti sua halata ja antaa voimia!On ollut kyllä kestämistä yhdelle ihmiselle riittävästi...
Omaa:Tuonne jo kirjotin,en sitte tikuilla bongannu ovista ollenkaan,useamman päivän vaan ollu menkkamaista oloa...Aina ennen oon bongannu.Enkä siis oo raskaanakaan.Nyt vaan huolettaa,koska se täti vierailee,että sais noita miehen ulkomaan töitä soviteltua hoitoihin ja ettei tää nyt heikennä meidän mahdollisuuksia hoidoissa...Eilen tuli siis totaalinen itkuromahdus,mutta tänään jo mieli parempi ja ollaan koitettu nauttia mukavasta päivästä.Ennen tätiä kun ei voi paljon mitään tehdä.
Kaikille tänne hurjasti positiivista mieltä,tsemppiä ja plussatuulia!