Heippa taas kaikille ja tsemppiä alkavaan viikkoon!
Palikka:Mikäs tilanne?Pahoittelut negasta...Josko se kuitenkin oli liian aikaisin..?
Tiisa:Se on kyllä niin erikoista,että varmasti takkuaa juuri sillon,kun ei yhtään tarvis!Sulla vuodon kans ku pitäis alottaa hormonit,mulla ovulaation ja nyt sitte jännään koska vuoto alkaa,että saan alottaa piikittämisen...No,onneksi vuotos alkoi,vaikka kurja sanoa näin.Kuinkas on lähtenyt hormonien kanssa?Ne on kyllä uskomattoman kalliita!Mun ekalle satsille jäi kelakorvausten jälkeen hintaa lähemmäs 300e ja vielä pitäis hakea toinen satsi ja toista hormonia!Kääk!No,eihän tällaselle asialle voi laittaa hintaa...Kirpaisee se kuitenkin!
Ninnu83:Tervetuloa tänne palstalle purkamaan omia tuntoja!Mä oon ainakin niin vainoharhanen ja psyyke tekee tepposiaan,että oon kokenut -ja heti alkuyrityksistä lähtien,jos mitä raskausoireita,lähes koko skaalan.Ja siis kertaakaahan en oo ollut raskaana...Toki myös omien hormonien tasaantuminen saattaa aiheuttaa tuntemuksia,mulla esimerkiksi pillerien jälkeen maha nippaili useimpia kuukausia ja rinnat oli tosi erikoiset...Kaikki oli kuitenkin ok.Mutta kuten hh83 sanoi,saat olla onnellinen jos säästyt näiltä valetuntemuksilta!Ite kun en siihen pysty...Vieläkään vaikka raskautuminen luomuna on hyvin epätodennäköistä![:)]
Mymmeli84:Toivottavasti sun hyvä tuuli on jatkunut![:)]
Hempsukka:Hieno juttu,että bongasit oviksen ja saitte vieläpä hyödynnettyä sen![;)] Mukavaa myös,että tutkimukset on pärähtäny kunnolla käyntiin eikä mitään hälyttävää oo toistaiseksi löytynyt!Kummasti se rauhottaa mieltä,kun saan asiantuntijoilta apua.Tsemppiä odotteluun,toivotaan,että eka käynti on vasta kuukauden päästä![:)]
A86:Nautinnollisia ovishetkiä![;)] Ja hurjan paljon onnea työpaikasta!Nyt vaan toinen tärppi het perään!
Miss Piggy:Jaksamistä piiiitkiiin päiviin!Jospa se olis ollu kiinnittymisvuotoa sillon ja se pieni olisikin matkassa!Pidän kädet ja jalat ristissä ja solmussa,että se plussa sieltä kuitenkin tulisi!
hh83:Ihana kuulla,että joku muukin kärsii tuollaisista ärsytyshetkistä...Mua ärsyttää tällä hetkellä ihan liian herkästi toisten ihmisten käytös,puren hammasta,etten töksäytä mitään...Esimerkiksi eilen tuli viestiä veljeltä ja kaverilta molemmilta omista asioista ja mua niin rasitti,että meilläkin on vaikeeta ja yritetään taas nauttia ystävänpäiväaamusta ja te tiedätte sen ja silti en saa aamupalaa tehtyä kun puhelin vaan piippaa...Joo,oikein oikeutettua ajattelua...Mutta onneksi pysyin ystävällisenä -sain molemmilta lopuksi ihanan viestin ja vieläpä aamiaisen syötyä!
Tatjuska:Paljon voimia sinne,toivotaan,että sieltä nyt se plussa tulisi!Ymmärrän tuon testaamisen kurjuuden...Mutta toivotaan,että se täti jättäisi todella nyt tulematta ja saisit testata plussan!Ihanaa,kun sun mies on noin mukana!Pidän kädet ristissä ja peukut pystyssä,että positiiviseksi vielä tilanne sun kohdalla kääntyisi!
Täällä on siis muutkin saaneet niitä romahduskohtauksia...Mä eilen räjähdin ja itkeskelin kans,jotenki kun se epätoivo iskee,se tulee jo niin kovana...Mä yritän olla positiivinen ja uskoa että vielä meille koittaa onni,en edes uskalla ajatella pahinta.Mutta salakavalasti se on vaan tässä yrityskuukausien myötä päässyt aina välillä yllättämään,pelko siitä,että ollaan loppuelämä kaksin.Onneksi nuo ihanat miehet on tuossa tukena,vaikka välillä mietin,että kuinkahan ymmällään raukat ovat kaikesta ja kuinka paljon pyörittelevät omassa päässään.No,nyt yritetään naiset tehdä tästä viikosta oikein positiivinen ja tsempataan toisiamme!
Meillä molempien perheet ja lähimmät ystävät tietää tilanteesta,oon halunnu valita sellaset ihmiset luottohenkilöiksi,joilta saan itsekkäästi juuri sellaista tukea kun tarvitsen.Aika hyvin oon tässä onnistunutkin,mitä nyt pari pettymystä ja töksäytystä,mutta ainakin ite reagoin niihin melko herkästi juuri nyt.Hoidoista oon kuitenkin sanonu sen verran,että kerrotaan sitten kun kerrottavaa on,en voi vielä tietää kuinka rankasti otan pettymykset vatsaan ja haluan käsitellä ne itse/mieheni kanssa omalla tavallamme.
Yks kaveri mulle kertoi täs hetki sitten,kuinka ne vaan aatteli että kokeilevat josko sitä raskautuisi,ei mitään laskemisia ja todellista yritystä,ei tiennyt edes omaa kiertoaan ja kas!Tässä kohtaa aina tulee sellainen olo,että miten huono ihminen sitä on,kun ei tuollaiseen ajatusmaailmaan pysty...Onko tuossa nyt joku piiloviesti,että näin teidänkin kannattaisi..?No,en pysty tuohon,ei voi mitään...
No niin,viikko päräytetty käyntiin täälläkin!
Nyt paljon positiivisuutta ja hyviä tuulia,erityisesti plussasellaisia tähän viikkoon!Halaus kaikille!