Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PALJON ONNEA Miss Piggy!=) Plussa on aina plussa vaikka varhainen onkin, joten hyvällä alulla on asiat! Nyt paljon liimaa ja tarrasukkia että pysyis pikkuinen kyydissä!ü

Miss Piggy: ONNEA ONNEA!!!! Ihana uutinen. Minkälaisia sun tuntemukset alavatsalla on olleet? Kun mä oon jo ihan vakuuttunut että mun nää karseet nipistelyt on taas sitä premenkkakipua, mut sit vaan toivonkin että ois kohdunkasvukipua. Mulla tuntuu vuorotellen kummallakin puolella sellasta neulallapistelynipistelyä lähinnä näin pystyssä ollessa. Makuulla niitä ei tule. Väsyttää ihan sairaasti (nukahdin autossa matkalla töihin, isäntä onneks ajaa), sit istuin persiinlämmitin täysillä talvitakissani koko matkan kun viluttaa, lämmöt on 37,4. Mut tällasta mulla oli viime kierrossakin. Kele... eiku tätiä ootellessa.

Huomenta! Heti aamusta täällä! :)

hh86: kyselit, että mitä aromaterapiassa oikein tapahtuu. Siellä hierotaan sut päästä varpaisiin eteerisillä öljyllä, joka sopii sun kierron vaiheeseen tai mihin tahansa vaivaan nyt oletkin aromaterapiaa ottamassa. Sitten saat öljyjä mukaan kotiisi, joita joka ilta käytät. Kierron eri vaiheisiin on omat vaikuttavat öljyt. Äärettömän rentouttavaa tuo on, joten ihan senkin takia siellä käyn. Mut aromaterapia aloitettiin mulle nimenomaan raskautumiseen. Vyöhyketerapia on kans äärettömän ihanaa, siitä täällä olenkin jo aikaisemmin sepustellut ja hehkutellut. Suosittelen kaikille!

Miss Piggy: Onneaonneaonnea!! [:)] Joudut kohta vaihtamaan foorumia, tai ainakin viestiketjua hihihihi [:D]

Kiitoksia onnitteluista, toivotaan tosiaan että pikkuinen pysyisi loppuun asti mukana. Tämä on aivan ensimmäinen kerta kun plussasin. Ei siis ole mitään tietoa tulevaisuudesta.

Tatjuska, mulla ei ole ollut oikeastaan mitään oireita. Ainoastaan viime viikolla tuntu sellasia pieniä vihlaisuja alavatsassa, mutta välillä tunsin ne navan kohdalla joten jossain vaiheessa luulin että mulla on umpilisäke tulehtunut [:D]. Nyt on vaan sellainen tunne että kuukautiset alkais, sellasta on nyt ollut pari päivää. Muita tuntemuksia ei ole. Ei väsytä, ei ole pahaolo, ei ole rinnat kipeät, ei ole nälkä. Ei mitään oireita ja hyvä niin, en valita. Vaaleanpunaista vuotoakaan ei ole tullut enää.

Tästä tulee vieläkin pidempi viikko, vaikka kivempi on nyt jännittää ku on yksi plussa alla [:D]. Vielä pidemmäksi tosiaan tekee se että mies ei ole koko viikkoon kotona. Onneksi mulla on teidät!!!

kaikille paljon +++++++++++ tuulia!!!!

Tatjustka,  noi sun oireet on kyllä aika selviä ja aika samanlaiset nipistelyt on mullakin. Mennään yhdessä odottajiin, niin kuin tuolla aikaisemmin jo vähän sovittiin [:D]

Ihana uutinen Miss Piggy nyt vain tosiaan toivotaan et täti pysyttelee kaukana susta ja viiva vain vahvistuis. Alussahan on vähemmän mammahormooneja elimistössä niin voi senkin takia olla haaleai viiva, mutta plussa se on kuiteskin. [:D][:D][:D]

Lämpimät onnittelut Miss Piggylle positiivisesta testistä![:)] Lähettelen täältä sulle tarrasukkia hyrymykky! Ihanaa saada plussa-uutisia tällekin palstalle [:)]

Miss Piggy, nyt täytyy kysyä sinulta että millaista se vaaleanpunainen vuoto oli? Mulla nimittäin tänään ollut yllättävän runsaan valkovuodon seassa sellaista ihan haaleaa vaaleanpunaista, jonka huomaan aina vessassa käydessä. Tosi vähän siis, joten en uskalla ajatella vielä kiinnitysvuotoa vaikka nyt sitä ehkä vois tulla jos olis tullakseen. Mulla on aikaisemmin tullut kiinnitysvuotoa 2 kertaa ja silloin se oli sellaista ruskeaa vuotoa. Nyt tulee vaan aika paljon valkkaria jonka seassa siis vähän vaaleanpunaista ja sit mahaan on alkanut sattua vähän kuin olis menkat. Tissit on myös oudot, mutta ne on joka kuussa.. En aio tästä innostua vielä, koska mahakipu voi mulla johtua esim stressistä ja viime kierrossa tuli sitä ruskeaa vuotoa melkein viikko ennen kuin menkat alkoi ja se luultavasti oli joku munasarjakysta.. Mut silti vähän ihmeissäni olen..

Onnittelut Miss Piggy!
Ihan paras uutinen johonkin aikaan tällä palstalla. Toivottavasti saamme näitä niin kovin toivottuja plussia lisää jo piakkoin..

Laitetaan pakettiin vielä tarrapuku ja superliimaa!

hh83, yleensä mulla on aika runsas valkovuoto, mutta nyt sitä on tavallista vähemmän. Eilen sitä oli ihan vähän enemmän ja se on ihan hailakan vaaleanpunaista. Tänään vuotoa on ollu tosi vähän. Kiinnittymisvuotohan mulla ei tullut, paitsi viikonloppuna yhdynnän jälkeen jotain vuotoa (oliko se sitten kiinnittymis vuotoa vai mitä, sitä en tiedä) ja se oli ihan kunnon punaista. Se vuoto sitten vaaleni ihan parissa päivässä. Nyt sitä valkovuotoa on niin vähän etten edes vessa käydessäni huomaa sitä. Nämä väri vaihtelut oon kaikki huomannu pyyhkiessä (paitsi sen yhdynnän jälkeisen) hehe... tulipa selostus omista eritteistä, toivottavasti siitä on jotain apua. Musta ainakin kuulostaa että sulla olisi saman tyylistä vuotoa (paitsi mulla ei itsestään tullut kiinnittymisvuotoa), joten peukut ristiin että sulla olisi matkalainen mukana [:)] Lohdutuksena tosta sun ruskeesta vuodosta. Mullakin oli sitä aikaisemmin, varmaan noin vuoden tai 6kk, ruskea tiputteluvuoto alko n. viikkoa ennen kunnon menkkoja. Mulla kohtu ultrattiin ja kaikki näytti ihan ok:lta, ongelma korjaantu kahdella satsilla terolutia.

Kiitos kaikille vielä onnitteluista! Niin toivon että meidän yrittäminen olisi ainakin nyt vuodeksi ohi [:D]. Jos kaikki menee hyvin loppuun asti, tämä osoittaa sen että 20 yrityksenkin jälkeen voi hyvin onnistua. Mutta ei saa nuolasta ennen kuin tipahtaa. Mutta täytyy kyllä sanoa että ihana tietää että edes voi raskautua, sillä tämä on tosiaan ensimmäinen plussa kaikkien näiden yritysten aikana.

Kiitos selostuksesta, Miss Piggy! Jos sulla nyt se plussa vielä vahvistuu, niin olet kyllä mahtava todiste siitä ettei pitkänkään yrittämisen jälkeen kannata heittää pyyhettä kehään.ü Todella toivon sulle onnea että raskaus jatkuis onnellisesti! Omaa: katson nyt viikon verran vielä että tuleeko täti.. Mulla on kerran tullut aikainen plussa joka sitten katosi, enkä uskalla testata enää ennen kuin oon varma että menkat on myöhässä.. Tosin sekin on aika kiduttavaa odottelua, mutta pitää yrittää kasvattaa omaa kestokykyä samalla.ü Tsemppiä kaikille!

HURJAN SUURET (&VAROVAISET) ONNITTELUT MISSPIGGYLLE!!!!!!! Nyt leidit sit plussa-aalto vihdoinki olis aika saada käyntiin!!

Aamusta tein negan o-testin joten nyt ei auta kuin vain toivoa. Ilkeä olo kyllä vatsassa on, ja taas (jo niin kirotulla) vasemmalla puolella..

hh83 sanoit että sulla on ollu kiinnittymisvuotoa aikaisemmin, mimmosta ollut? antaa tulla ihan tarkka oksettava selostus[:D][:D] Kuinka paljon tuli,millaista,kuinka tummaa, kuinka kauan kesti?? Mua vaan kiinnostaa tietää tämmösiä[:D] oon outo[:D]

itelle ei uusia,tiputtelu palas parin päivän tauon jälkeen. oviksen oli ja meni. Nyt tätiä ootellaan tulevaks joskus ens viikon lopulla varmaan

Heippa kaikile!

Miss Piggy: NIIN VALTAVAN PALJON ONNEA ETTEI RIITÄKÄÄN!Ihanaa ja niin uskomatonta!Varmaan niin ihana tunne kun se plussa siihen näyttöön pärähtää!Nyt vaan enkeleitä ja tarrasukkia matkaan niin että raskaudestasi tulee oikein ihana!Toivotaan,että rykäsit täällä aallon käyntiin,jee!Ja hei,mähän sanoin,että se vuoto oli kiinnittymistä!

Angervo:Hienoa,että kierto vihdoin asettuu ja lyhenee!Mä ite kävin vyöhyketerapias ja uskon kans että niistä on apua!Nyt sitte vaan tästä tärppikierto!

Mymmeli84:Pääasia,että tutkimukset on nyt teillä käynnissä...Ite oon sellanen ihminen,että odottaminen ei oo yhtään mun juttu,joten ymmärrän hyvin sun apeuden.Mieti kuitenkin,että nuo tutkmukset mitä nyt tehdään selvittää jo niin monta juttua,että ne kannattaa tsekata ensin,ennen ku tehdään mitään isompia juttuja.Jaksamista tutkimusprosessiin!Mennään muuten sun kans aika samoilla päivillä,samoin kun hh83:n,mulla alkaa menkat la-ma,oikeesti ma,mutta kun viimeks tuo vyöhyketerapia aikasti niin nyt en sitte tiedä kuinka käy.Aikas kipee oon jo.

hh83:Sulla on kyllä nyt sellasia oireita,että se plussa vois vaikka tullakin!Pidän oikein paljon peukkuja!

Tiisa:Hyvä ettei hormonit oo kummemmin aiheuttanu tuntemuksia.Mitä noihin hintoihin tulee,niin täytyy ajatella,että rahaa se vaan on,toivottavasti sais vastineeksi jotain niin paljon arvokkaampaa...

A86:Hieno juttu,että myös sun kiertos asettuu!Ja onnea siis oviksen bongauksesta,toivotaan,että nyt oli teidän tärppikierto!

Wastis:Oon kuullu kiinnittymiskivuista,joten hyvin mahdollistahan tuo ja sulle rakas ihminen niin toivottavaa.Voisko tämänkertainen vuoto olla kiinnittymisvuotoa..?Ajatuksin elän sun kokemuksia mukana...

Tatjuska:Koskas siellä testiä kehiin?[:)] Oireet kuulostaa niin hyviltä!Pidän kädet ristissä,että se plussa sullekin tulisi!

Omaa:Täällä tätiä odotetaan,ja oikein kovasti!Ekan kerran sitte 1,5 vuoteen...Toivoisin niin,että alkais jo la,kun muuten saadaan todella sumplia noita hoitoja...Meinaa miehen pakolliset työkeikat sotkea muuten koko hoitoaikataulua,eikä todellakaan olla valmiita näitä hoitoja siirtämään!Joten nyt siis tänne toivotaan tätiä jo lauantaiksi,mikä on hyvin mahdollista vyöhyketerapian ansiosta.Kipeekin oon jo.Rupee pikku hiljaa konkretisoitumaan koko hoitoajatus,jännittävää...

Mutta ruvetaas valmistautumaan ja kannustetaan Suomi-pojat lätkäs voittoon!Josko edes yks mitali jostain saatais...

Aurinkoa kaikille ja plussaisia tuulia!

wastis, kysyit kiinnittymisvuodosta. Mulla sitä on siis tullut kaksi kertaa. Eka kerta kesäkuussa tasan viikko ennen kuukautisten alkua tuli noin 4 päivän ajan niukkaa tumman punaista/ ruskehtavaa vuotoa. Sen verran, että tarvitsin pikkuhousunsuojan. Silloin tein varhaisen testin josta tuli plussa tiistaina (vuoto oli alkanut sunnuntaina). Menkat sitten alkoi kuitenkin seuraavana sunnuntaina. Toisella kerralla syyskuussa vuoto tuli lauantaina, ruskeaa aika vähäistä mutta kuitenkin taas sen verran että pikkuhousunsuojaan asti tuli. Vuoto kesti taas noin kolme päivää, mutta tällä kerralla menkat alkoi jo torstaina eli pari päivää aikaisemmin. En tiedä, oliko kyseessä sitten keskenmenosta johtuva vuoto vai mikä mutta sen muistan että vuoto alkoi tosi nopeasti ja tosi rajuna. Ja myös isoja hyytymiä oli veren mukana. Silloin otti päähän, oli nimittäin 5v. hääpäivä just sinä päivänä kun täti saapui..[:@] Olikos tarpeeksi yksityiskohtaista..?[:D]
Kiinnittymikivuista olen minäkin kuullut puhuttavan, mutta en itse ole kertaakaan huomannut sellaisia. Itsellä ainakin tuntuu, että kun mahassa milloin mistäkin sattuu, niin vaikea aina erottaa että mikä on kohdun alueella ja mikä muualla. Tässä kierrossa olin oviksen aikaan tuntevinani repivää kipua vasemmalla puolella ja olin onnessani, kun yleensä kipua on vaan oikealla. Ja sitten kuitenkin gyne ultrassa sanoi että munsaolu on näköjään irronnut oikealta! Siinä sitten ajattelin, että enpä enää usko mitä tunnen, kun puoletkin menee niin sekaisin..[;)]

Aamuinen pieni vuoto on mulla nyt loppunut. Jos sitä nyt voi vuodoksi sanoa, kun vaan paperiin tulee vähän vaaleanpunaista. Mahassa juilii aina välillä ja silleen pistelee. Mutta kuten aikaisemmin päivällä totesin, niin mulla kyllä vatsa muutenkin reagoi ihan kaikkeen joten saattaa olla jostain muustakin kyse..[;)] Pissalla olen kyllä illan mittaan ravannut ahkeraan..

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Huomenta!

Täällä on aika kivasti nyt liikkeellä lupaavia merkkejä että nyt olis tärpännyt. Toivotaan että isolla kädellä korjataan satoa tonne odottajien puollelle.

hh83, sulla on kyllä rautaset hermot jos jaksat viikon odottaa yliaikaa ennen ku testaat. Tietysti se varmasti on parempi mielenrauhalle kun tietää aikaisemman historian. Paljon Tsemppiä ja rauhallista mieltä testailun odotteluun. Täytyy kyllä sanoa että aika luupaavilta nuo oireet kyllä kuullostaa.

A86, voihan silti olla että ovis on tulossa vaikkei se vielä tikussa näykään. Kannattaa testata vaikka huomenna uudestaan. Toivotaan että silloin onnistaa. Oireet on kyl aika selvät, että ovis olis tulossa.

Wastit, mulla oli tässä kierrossa kanssa noin viikko ovulaation jälkeen sellasia vihlasuja alavatsassa, eivät kuitenkaan muistuttaneet menkkakivuilta. Niitä tuli aina silloin tällöin. Ei väliä istuinko vai seisoinko.

Paipapu, kiva että kerrankin ei ole pettymys jos täti tulee käymään. Toivottavasti täti sit osaa tulla oikeana päivänä [:)] Vaikka olishan se kiva jos tästä kierrosta tärppäis eikä tarttis mennä tutkimuksiin ollenkaan.

omaa: kuukautiset ei ole alkanut, uudelleen ajattelin (miehen pyynnöstä, heti ku hänkin on kotona) testata mahdollisesti huomenaamulla. Lisää oireita on vaan tullut. Nyt on tullut se jano, en niinkään ihmettele sitä vessassa ramppaamista ku koko ajan on jano, kai se nyt tulee ulos ku litrakaupalla juo vettä. En tiedä johtuuko se että suuta kuivaa vaan tästä jännittämisestä. Eilen myöskin rinnat ts. nännit kipeytyivät. Ne on nyt niin kosketusarat että paitaakin vaihtaessa pitää varoa. Vatsa on edelleen välillä kipeä.

hyvää torstaita ja kaikille tasapuolisesti +++++++++++++++++++++++++!!!

Tyhmä, tyhmä, tyhmä... Tein testin piruuttani ja tyylipuhdas nega. :( Että pitikin ton miehen tuoda noita testejä kotiin...

Kyllä on ihana jos tällä kertaa saataisiin monta plussaajaa samalla kertaa. Ja samalla kyllä antaa meille muillekki uutta intoa ja toivoa yrityksiin. Eli tatjuska, hh83 ja miss piggy (enhän unohtanut ketään joka vielä oli hyvällä mallilla) paljon +++++++ tuulia.

Paipapu:En mä sitä hintaa enään ajattele,mitäpä ei olis valmis tekemään oman nyytin saamiseksi. Mitä hoitoja sulle on tulossa?oot varmaan kertonutkin aikaisemmin mut en tiiä olinko silloin vielä mukana tai jokin muu muistihäiriö. Toivotään täti kyläilyä lauantaille et ajattele liikaa niin kyllä se sieltä tulee.

Miss piggy:Onnea huomisen testailuun ja paljon ++++ tuloksia toivotaan.

Itellä on tänään viimeinen clomi päivä. Eilen ja tänään on ollut omituista lämpöä (37.5) ite epäilen noista pillereistä juhtuvaksi ko ei mulle mitään flunssaakaan ole eikä muitakaan sellasia oireita. Soitin ihan varmuuden vuoksi lääkäriin ja kyselin voiko johtua clomista.Epäili kyllä ettei voisi johtua,mut mehän ollaan yksilöitä miten lääkkeet kuhunkin vaikuttaa. Pitää vain muistaa jos joudun toisenkin kuurin syyä tuleeko silloinkin sama vaikutus.
Nyt on aina välillä tuntunut "munatorvien" kohdalla  pientä nipistelyä et jotain siellä tapahtuu ainakin toivottavasti vain sellasta mitä pitäiskin tapahtua.
Vähän mietityttää jos clomit kehittää niitä munarakkuloita enemmänkin kuin 1-3kpl (niinku olis tarkoitus) jos sit peittoja heilutellaan ennen tähystystä niin siittiöt jää sinne odotteleen rakkuloitten irtoamista ja pam siellä oliski 4 tai enemmän ja kaikki hedelmöittyisi jne jne jne...
Tää on  toivottavasti vain kauhu unta joka ei toteudu meille,mut oon lukenu et jollekki oli käynny et clomit oli kehittäny 3 oikealle ja 2 vasemmalle niin sillä kierolla lääkäri oli kieltäny peittojen heiluttelun ilman ehkäisyä.

no joo tulipä taas sepustus...jossa ei mitään tolkkua, (lämpö tokkurassa) [;)]
Hyvää torstaita kaikille!!! ja ++++++ tuulia.

Takaisin