Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimmu82, tsemppiä teille lähipäiviin (ja öihin..;)

Bandida, oon piajolin kanssa samaa mieltä, et voihan olla et se plussa tulee myöhemmin.. Jos ei ole mitään menkkaoireitakaan vielä. Olitko jo lopettanu Lugejen käytön?

Piajol, täällä on nyt tosi moni samassa veneessä.. Eli piinapäivät menossa! Toivottavasti saatais plussia nyt! Tsemppiä sinullekin!

omaa; Äsken kun kävin vessassa niin pönttöön valahti sellanen paksu ruskea kasa limaa.. (anteeksi jos on ällöttävää tekstiä) Paniikki tuli tietysti saman tien, et nyt se täti on tulossa.. Joka kuukausi jaksaa toivoa ja sit kuitenkin revitään unelmat riekaleiksi. Ovis oli viime viikon ma-ti joten en odota tätiä ennen alkuviikkoa, mut mulla on välillä tullut just sellasta ruskeaa vuotoa pari kolme päivää ennen. Mutta ei aiemmin tollasta möykkyä.. Nyt en tiiä yhtään, et uskallanko mitään toivoa. Äh, tää on niin typerää jossitella, mut kun oon joutunu käymään pissalla aika usein viime päivinä ja sit ne vihlasut myös. Eilen kirpasi oikein kunnolla navan alapuolella kun tulin saunasta. Se voi olla, et käyn ostamassa varhaisen testin ja teen huomenna aamulla. Saa ainakin varmuuden eikä tartte jokaista oiretta metsästää.. En jaksais nyt yhtään enää tätä miettimistä.emoticon

Tervehdys, MK81 tässä vaan, oli pakko kirjautua sisään ja taistella salasanojen kanssa, jotta pääsen kertomaan teille: MÄ SAIN HAAMUUUUUUUUN!! Ei se nyt ihan himmeekään ollut, joten onneni kukkuloilla olen täällä. Vielä voidaan pudota korkealta, mutta nyt on aika juhlia jo tätäkin saavutusta! 
 emoticon

Tähän mennessä nämä hoidot ovatkin maksaneet jo lähemmäs 6500euroa, joten tuntuu jo rahallisestikin helpottavalta.

MK81 / Miikka ihan järisyttävä kasa onnea!!! emoticon  Aivan ihanaa, nyt enkeleitä ja tarraaliimaalaastaria että pikkuinen pysyy kyytissä! Ihanaa myös kun taistelit vielä tänne sisään kertomaan meillekin emoticon Kallista on tuo lapsenteko, meillä on mennyt tähän mennessä paljon vähemmän (onneksi) kuin teillä, n 1200 eur, mut eipä me olla saatukaan sille rahalle vielä vastinetta...

hh83 tsemppiä, sä oot seuraava plussaaja sitten. Se klöntti johtui vaan kiinnittymisestä...

Ite en tuu kiilaamaan edelle plussaamisessa, tuskin kerkesin eilen kirjoittaa tänne niin tätikivut alkoikin, ja kohta tuli perässä ite tätikin. Hirmu myöhään tuli ennakkovaroitukset tällä kertaa. emoticon  Soittelin saman tien klinikalle ja keretään vielä viimeinen inssi tekeen ennen joulua, tällä kertaa pistän clomien lisäksi menopur(?)-nimistä lääkettä kp7 ja 9. Jospa se sitten olis se meidän tärppi siellä, muuten joudutaan julkisen jonoihin - jotka täällä on kuulema piiiitkät.

Tämä palsta toimii nyt mullakin ehken vähän paremmin kuin ennen, mutta tuo oikean ketjun löytäminen on vielä aika epäloogista (tai siis se järjestys missä ketjut on), ja se ärsyttää mua ainakin kun ei pääse suoraan hyppäämään ketjun loppuun vaan pitää käydä ekalla sivulla vierailemassa josta tänne viimeisiin viesteihin vasta pääsee...

Voi ihanaa MK81 <3 mä oon täällä ihan kananlihalla kun oon niin onnelinen teidän puolesta emoticon  nyt vaan ihmisliimaa ja tarrasukkia matkaan! SUSTA TULEE NIIIN ÄITI 9 KUUKAUDEN PÄÄSTÄ!!! emoticon

Bandidalle pahoittelut tädistä emoticon voimia sinne!

Täällä omassa navassa ei mitään kummempaa, muuta ku niitä sänkypuuhia ja niitähän ei kyllä tässä vaiheessa voi enää kummemmaks sanoa ;) Sanoisinko että hieman suorittamiseksi alkaa mennä ja luultavasti ovis ei oo vielä vähään aikaan, mutta kun en ole niitä ovis testejä ostanut, niin pakko ottaa varman päällä.

MK81/Miikka, ONNEA,ONNEA!! emoticon Kerrassaan hienoa, kyllä on ansaittu plussa! Nyt enkeleitä ja tarrahommaa kovasti sinne teidän suuntaan.

Bandidalle suurensuuret pahoittelut tädistä. Hyvä, että ehditte vielä ennen joulua inssiin,jospa saat aloittaa uuden vuoden sitten raskautuneena! Hirmuisesti voimia toivotan sulle.

hh83, ethän vielä ihan masennu...samalla ajatuksella kuin Bandida -- ehkä kyseinen klöntti oli sitä kiinnittymistä?? Toivon kovasti, että olet se seuraava plussaaja! emoticon

Täällä vielä reilu viikko piinaa jäljellä. Välillä oon ihan rentoreiskoina, mutta sitten välillä........no, tiedätte varmaan. Sitten kun ei ole tosiaan koskaan plussannut, niin tulee mieleen kaikkea hassua, kuten se, että raskautumisen kuulemma jotenkin taianomaisesti t u n t e e ja tietää. Jos näin on, niin ei pienintäkään toivoa, että täällä plussailtais. Järkevinä hetkinä kyllä muistan, että kyseinen väite pätee hyvin harvoihin naisiin, mutta kun tää mielikuvitus tekee tepposia tasaisin väliajoin. Kyllä aika tuntuu kuluvan todella hitaasti nyt.....hhuuuhhhh.

Miikka/MK81, mahtavaa!! ONNEA!emoticon  Nyt sit vaan paljon tarrasukkia matkaan että vahvistuu oikein tummaksi se viiva ja saat sen kaverin syliin 9kk päästä! Mikä sulla on olo ja fiilis? Onko raskausoireita jo paljon?

Bandida, mahtavaa että saitte vielä tähän kiertoon uuden "chänssin"! Toivottavasti nyt nappais sitten ja pääsisit pois täältä kumeilijoista sopivasti vuoden loppuun mennessä!emoticon

Mimmu82, joo tiedän ton suorittamisen tunteen.. Joka paikassa kehotetaan nauttimaan seksistä ym, mut ei sille mitään voi et välillä sitä tekee vaan sen lapsen alkuun saamisen vuoksi.. Mut toisaalta mitä sitä ei tekis sen lopputuloksen eteen..;) Tsemppiä vaan!

piajol, sulle myös tsemppiä piinapäiviin! Itellä huomaan aina et kun yrittää keksiä mahdollisimman paljon tekemistä ja varsinkin sellasten ihmisten kanssa joilla ei ole lapsia ja jotka ei niistä puhu, niin sit omatkin ajatukset pysyy melkein kasassa.. Tosin piinaa se on joka tapauksessa!emoticon 

Omaa napaa sen verran, että lauantaina tein ClearBluen digillä negan. Siihen romahti se päivä ja melkein se viikonloppukin. Jotenki se nega tuntui tosi pahalta just tässä kierrossa. Aiemmin en ole ihan noin pahasti romahtanut. Ehkä siksi kun nyt oli kuitenki kolminkertainen mahdollisuus raskautua ja tilastollisesti siis tuntuu et jos ei kolmella munalla raskaudu niin ei sit varmaan ollenkaan. Eilen kuulin, kun yks tuttu selosti kuinka olivat aikoinaan tehneet päätöksen että eivät tee lapsia ollenkaan ja meinasin purskahtaa itkuun siinä vieressä kun tuntui jotenkin niin pahalta kuunnella.. Että mitä jos meille ei koskaan tuu lasta? No, täti ei ole vielä saapunut ja se ruskea vuoto on vähän vähentynyt. Mut sillä on vielä kaksi vuorokautta aikaa porhaltaa paikalle eli eiköhän se sieltä tule kuitenkin..

Joo.. eipä tarvinnut kauan odotella. Nyt tulee jo verta eli kp1 lähti käyntiin.. Yk22 luultavasti tai jotain sinne päin.

Pahoittelut negasta & tädistä ja halaus hh83. Se ei sen negan tuijotus käy yhtään helpommaksi ajan kanssa... Pikemminkin näissä avustetuissa kierroissa joissa pitäis olla paremmat mahkut se on vielä pahempaa kuin muuten :( Mites tästä eteenpäin? Ootko vielä jaksanut miettiäkään?

Piajol, peukkuja kovasti odotteluvaiheeseen... Mä oon kans aina miettinyt et miten sen muka 'tietää' tai tuntee jos on raskaana? Tosin toisin päin se on kyllä toiminut hyvin: Aina oon ollut varma että ei se kuitenkaan ole tärpännyt - ja eihän se koskaan olekkaan :D Toivottavasti sä oot seuraava plussaaja Tiisan ja MK81:n perään.

Jotenkin on ihan fiilikset maassa. Mietin tuossa et pitää muistaa pyytää se lähete sinne julkiselle mukaan ens viikolla - ja sit mietin jo et jättäiskö koko homman sikseen..? Ei jaksais enää näitä pettymyksiä ja yrityksiä ja odotusta ja lisää pettymyksiä... Ja meneehän tähän rahaakin. Tosin julkisella ei lähellekään niin paljon kuin tähän mennessä... Kai tämä on taas tätä tätimasista, mutta kyllä mulla on alkanut tuntumaan et ei sitä iloa mulle ikinä suoda et sen plussan tikussa näkisin... Toivottavasti en omaa ennustajan lahjoja: Mä olin jo 10 vuotta sitten "varma", että mulla tulee kestämään lasten saanti, ts. en tuu raskaaksi helpolla. En tiä miksi, ei ollu siinä vaiheessa mitään syytä sellaista epäillä, mut tällainen ajatus mulla on aina ollut - ja kuinka turhan hyvin se onkaan pitänyt paikkaansa... En yhtään jaksa nyt uskoa siihen et seuraavakaan inssi mitään tois tullessaan. Olipa positiivinen pläjäys :) Jospa tämä tästä taas kohti ovulaatiota...

hh83 pahoittelut tädistä :( ei oo reilua! Koita jaksaa, mä oon ihan varma, että se lapsi teillekin vielä sieltä tulee <3

Bandida mulla oli myös jo 10 vuotta sitten sellanen olo, että en tuu helposti lapsia saamaan ja ei todellakaan ole tie helppo ollut. Mutta tsemppiä ja jaksamista sinne <3

Piajol voin lohduttaa, että mä en ainakaan ekassa raskaudessa tuntenut alussa mitenkään, että oon raskaana, vasta sitten kun testin tein, niin tiesin että olen raskaana, mutta sillonkaan en mitenkään sitä tuntenut. Vasta sitten kun alkoi etominen ja kaikki hajut tekemään pahaa, niin tuli raskaus todelliseksi, mutta ei se ihan heti tullut.

hh83lle pahoittelut tädin saapumisesta. On se niin turhauttavaa ja epäreilua. Halit. Toivottavasti pahin pettymys ja suru lievenee pian ja voimat palaa. Teettekö IUIn nyt tähän kiertoon, vai onko liian aikaista (tai raskasta) edes miettiä vielä jatkoa? Jaksuja sulle.

Bandida, samoja juttuja on pyörinyt itselläkin mielessä; entä jos nämä IUIt ei vaan toimi, mikä on jatko..? Varmasti välillä tuntuu just siltä, että haluis lyödä hanskat tiskiin ja unohtaa koko juttu. Toivon hartaasti, että kuitenkin kolmas kerta toden sanoo ja tammikuussa olet jo vahvasti raskaana! Parempaa tuulta ja mieltä puhaltelen suuntaasi.

Mimmu82, kiitokset rohkaisustasi. Ehkä tosiaan kaikille ei laskeudu universumin suuri tietoisuus, vaikka raskaana olisivatkin.. :-D

Täällä kp21/26 (tikkeri on mennyt näemmä asioiden edelle) lopuillaan. Oon ollut suhteellisen kiireinen töissä sun muissa pari päivää,ja just niin kuin hh83 jo totesikin, helpompaa olla kun on muita menoja ja ajateltavaa. Tänään oon varovaisesti kuulostellut oloani,ja ei kyllä mitään oiretta, ei sitten mitään. Siinä mielessä erikoista, että samoin kun Bandida, oon yleensä hyvin varma ettei ole tärpännyt TAI sitten mulla on olotiloja, jotka herättää turhia toiveita. Nyt ei mitään, ei suuntaan eikä toiseen. Tähän saattaa tulla selvyys jo parin päivän kuluttua, koska mulla aina tiputtelee 2-3 pv ennen varsinaista tätiä.

Pitäkäähän itsenne lämpiminä pakkassäässä, ihanaiset!!emoticon

Mäkin pääsin pitkästä aikaa kirjoittelemaan, meinasin jo turhautua noiden salasanojen kanssa...

Isot halit tädin kohdanneille... ja tsemppiä tulevaan.

Mikä mua suuresti lämmittää, on MK81 plussauutinen... ONNEA AIVAN VALTAVASTI, IHANAA!!! Käy nyt kertomassa miten asiat etenee, kyllä tää foorumi nyt taas näyttää pelittävän.

Mulla lähenee puolipallovaihe jo eli kaikki on kuulkaa mahdollista pettymystenkin jälkeen... JAKSAMISIA!!!

Hei vaan..

Kiitos kaikille pahoitteluista.. Menkat on melkein jo ohi, mutta vuoto oli kyllä poikkeuksellisen runsasta tällä kerralla. Onko se normaalia jos on ollut hoitokierto? Eli paksuuntuuko limakalvokin enemmän jos munasoluja irtoaa enemmän kuin yksi?
Julkisella ei suostuta tekemään peräkkisiä hoitoja, vaan sanottiin että tämä kierto pitää ottaa väliä. Ja kun me ollaan lähdössä noin kuukauden reissuun reilun viikon päästä, niin pakosti tulee se toinenkin kierto hoitotaukoa.. Olisin jo halunnut soittaa yksityiselle ja teettää IUIn siellä tähän kiertoon, mutta mies on ollut niin stressaantunut viime aikoina ettei hän jaksanut tähän hässäkkään enää uutta hoitokierrosta. Ymmärrän tavallaan ja toisaalta nyt olen päättänyt, että otan itsekin vähän lomaa tästä yrittämisestä. Kaksi vuotta tulee tammikuussa täyteen joten ehkä ihan hyvä aika koittaa nauttia muistakin asioista. Katsotaan sitten helmi-maaliskuussa, jos saadaan hoitoja mahtumaan aikatauluun. Mietin jopa sitä, että jos pyytäisin jonkin hormonaalisen hoidon tohon endometrioosiin. Mun äiti on aikoinaan syönyt puolen vuoden kuurin joka lopetti kuukautiset kokonaan ja sen jälkeen endo oli lähes kadonnut. Tavallaan se houkuttelis, mut kun en ole suoraa vastausta saanut siihen että kuinka paljon se endo vaikuttaa mun tilanteessa. Äidilläni oli myös putket tukossa ja ne on jouduttu poistamaan. Huah.. No, katsotaan nyt mitä tämä tulevaisuus tuo tullessaan.

Eilen sain muuten hoidettavakseni maailman söpöimmän pikkutytön. Pitelin puolisen tuntia sitä sylissäni kun hänen äidillään oli muuta tehtävää ja se lapsi lopulta nukahti mun syliin. Oli aika ihana tuhiseva paketti.emoticon

Bandida, tsemppiä kovasti sinne päin! Kyllä se lapsi joskus tulee, sen on vaan pakko. Ja itse olen kyllä myös huomannut sen että hormoonit vaikuttaa tosi paljon mielialoihin. Mulla on aina iloinen ja reipas mieli kun on ovis tulossa ja yhtäkkiä muutamia päiviä ennen menkkoja alkaa itkettää ja masentaa. Siitä yleensä itse tiedän, että en ole raskaana. Että hormoonien piikkiin ainakin osan näistä mielialojen heilahteluista voi laittaa..;)

piajol, tsemppiä hirmuisesti viimeisiin piinapäiviin!! Toivottavasti saadaan plussauutisia vielä tämän vuoden puolella!emoticon

Mä pääsen nykyään vain näillä salasanoilla sisään, MUTTA MULLA ON OLLUT IKÄVÄ TEITÄ!!emoticon

Lueskelin kaikki kirjoitukset läpi ja ihan hurjasti tsemppiä kaikille teille rakkaille tukiryhmäläisille! Mistä se täti vielä tunkee, vaikka hoitoja on aloiteltu ja kokeiltu jo isommalle ryhmälle. Iso hali kaikille ja uskokaa pois: Se pieni suuri ihme tulee kyllä jokaisen meidän kohdalle, se vain ottaa aikansa ja prosentuaalisesti laskien jos mitään vakavaa ei ole löydetty, niin jokainen kierto voi olla SE kierto!!!!  emoticon

Katselin muuten noita hymiöitä läpi ja mun mielestä tämä on jotenkin vähän liian pervo: emoticon

Noniin, mulla on niin onnellinen fiilis, ettei mies edes ole nähnyt mua viimeisen 12 vuoden aikana näin onnellisena.

Kirjoitellaan myöhemmin lisää, mutta ihanaa että foorumi toimii näinkin hyvin jo!

Onnea plussasta Miikka = MK81 ja todella paljon tarrasukkia matkaan :)

Omaa, olen taas ollut vähän taka-alalla etten ajattelisi tuota vauva-asiaa niin kovasti vaikka ei tässä ole joutanu edes ajattelemaankaan. Eilen tunsin ovulaation ihan kipuineen päivineen ja kiertopäivä oli eilen 20/34, sessyiltiin miehen kanssa sit eilen illalla ja toissa päivänäkin ollaan, vois sanoa jopa että joka päivä alkukuusta ollaan kerran päivässä sessyilty ja toissa iltana en edes tiennyt että ovis tulisi näinkin pian. Nyt vaan sit ootellaan ja katellaan tuottaako tulosta vieläkään vaikka olishan se ihan kiva saada kiva joululahja itsellekin. Tosiaan Tammikuun 13.päivä tulee jo vuosi keskenmenosta ja kohta ollaan vuosi yritetty. Mutta en jaksa innostua nytten tulevasta ettei taas pety sitten, mutta katellaan tuottaako tulosta vai ei. Ajattelin testata vasta sitten kun täti on sitten päivän tai pari myöhässä. Eli testata pitäis jo ensviikon keskiviikkona tai torstaina, eli tuo tickeri ei sitten pidä paikkaansa, eilen mulla oli nimittäin ovulaatio kun tänään ei tunnu mitään kipuja mahassa. Ja ette usko kuinka onnellinen oon kun tää kierto sitten on vissiin nyt niin hemmetin kohillaan että voisin pomppia onnesta, kun viimekuussakin tunsin ovulaation juuri oikeana aikana ja nytten tuon tickerin mukaan päivää ennen tunsin oviksen kuin olisi pitänyt. emoticon  Voisin vaikka hyppiä pitkin seiniä onnesta :) mutta jos en nyt kuitenkaan, edetään hitaasti yms. :)

Paljon plussatuulia kaikille muille jotka ei ole vielä plussannu ++++++

YK11

KP 21/34

hh83 pieni tauko on välillä ihan paikallaan, ottakaa reissustanne kaikki ilo irti ja nauttikaa toisistanne, niin sitten on helmikuussa taas uutta voimaa jatkaa eteenpäin!

MK81 oon täällä ihan vedet silmissä, kun oon niin onnellinen teidän puolestanne <3 Nauttikaa joka hetkestä täysillä ja koita olla murehtimatta mistään! emoticon ja tää tosiaankin on pervo hymis :)

No nyt unohdin kaiken muun mitä piti kirjoittaa. No omasta navasta sen verran, että täällä jatkuu petipuuhat. Voi vitsi kun en oo hommannu niitä ovistestejä, niin ei tarttis ihan näin konemaisesti puuhailla ;) nyt on kyllä kaukana se rento meininki millä meijän piti mennä eteenpäin, mutta ei maha mitään. En aatellu montaa kuukautta syödä noita hormoneja, joten nyt on pakko painaa emoticon

Tsemppiä meille kaikille <3

Olemme kihlattuni kanssa yrittäneet lasta nyt 6,5kk, tuloksetta. Yksi väärä hälytys tuli loppukesästä, ja vaikka 6,5kk ei ole loppupeleissä pitkä aika, niin olen jo melkein luopunut toivosta.. Oma pikkuinen olisi todella toivottu ja harmittaa, kun ei tunnu millään tärppäävän.. =/ noh, josko se tästä !

Miikka/Mk81 voi että multa on ihan kokonaan jäänyt huomaamatta sun plussa uutiset ihanaaaaaa emoticon  miten kerkesitko sä elokuisiin odottajiin vai meneekö syyskuulle?

Pahoittelut tädistä kyllä se on ilkeä täti ko se aina jaksaa kyläillä ja itkettävässä meitä kuumeilijoita.

Mimmu toivottavasti vauva tehtailu tuottaa tulosta ettei teijän yritykset ole menny ihan hukkaan ;)

Meillä oli tänään ns varhaisultra julkisella puolella. Siellä jo näkyi pienen pieni alku joka tosin leikki piilosta ko ei lääkäri meinannut huomata ja sydänkin näkyi jossain kuvassa. Tosin mulle ei pahemmin näytetty niitä kuvia. no mies näki ja kyllä näytti onnelliselta vaikkei sitä myöntänytkään. =)
Mutta silti tulee mieleen miten kävi felixille rv7 :(
Ei ihan voi täysille luottaa et kyllä meille vauva on tulossa ehkä joskus myöhemmin.

Plussa tuulia koitan puhallella et vielä tälle vuojelle saataisiin plussia monta....emoticon  halit kaikille.

Täällä ollaan niin onnellisia kun Suvi Teräsniskan kuoro voitti kuorosodan ja hyväntekeväisyys rahat menee Oulun syöpää sairastaville lapsille uuteen kantasolu laitteeseen, meinas ihan itku tulla kun Suvi julistettiin voittajaksi. Mulla on avopuolison isosikon tyttö siellä osastolla joka on 3v ja nimeltään Ebba, on telkkarissakin näytetty silloin kuorosodan alku aikoina. Nyttenki Ebba joutuu olemaan jouluaatonkin eristyksissä sairaalassa ja pääsee kotia toipumaan sitten vasta tammikuun lopulla ehkä, eli 2kk menee eristyksissä.

Mutta tässä jännäillään miten tämä kierto menee ja onko tärppiä käynyt, varmaan ennen jouluaattoa testaan yhden ja sitten ensviikon alussa testaan toisen kerran.

Muille plussatuulia+++++

YK11

KP 25/34

Onnea ihanista ultrakuulumisista Tiisa!

Meillä menee taas ihan päin hanuria. Kävin tänään ultrassa sitä viimeistä inssiä varten ja kuinkas ollakaan siellä mitään johtofollikkelia ollut.... Pitäis olla ovis tuossa ke/to, mutta niiden rakkuloiden koon mukaan mitä siellä oli jos edes ovista on tulossa niin aikaisintaan joulun jälkeen. Eli välikierto tulee väkisinkin. Tai voihan sitä itsekseen puuhastella ja puuhastellaankin, mut kyllä tää nyt masentaa kun edes ne pienet mahkut onnistua tuntuu luisuvan käsistä. Miks ne munasarjat just nyt päätti lakata toimimasta?
No, jotain hyötyäkin, lääkäri kirjoitti jatkotutkimuksiin lähetteen julkiselle jo nyt, ja sanoi et koska alkututkimukset on jo tehtynä, on ihan hyvät mahikset et päästään muutamassa viikossa sisään - valitettavasti vaan itse koeputkihoitoihin joutunee silti jonottamaan...
Pitää nyt vaan testailla ovista ja kattoa tuleeko sitä ollenkaan, edes sitten myöhemmin...

Mitään hyviä uutisia, anyone?

Heippa kaikille!

Bandida, onpa tosi harmi tilanne, ihan varmasti ottaa kunnolla aivoon.. toivotaan nyt sitten välikierrolle sitä luomuplussaa. Jaksamista sulle.

Olispa mulla hyviä uutisia, mutta kun ei.... Täti alkoi tänään ilmoittelemaan tulostaan, eli inssi ei siis onnistunut. Tosissaan mieli maassa, etenkin kun tiputtelua ei tullut aikaisemmin ja kiertokin jo päivän myöhässä, niin alkoi pieni (hah, VALTAISA) toivo heräilemään, että josko tämä onnistuikin. Mutta ei kun ei, ja tästä täytyy nyt vaan nousta ja keräillä itsensä uuteen yritykseen, vaikka korkealta ja kovaa tultiinkin taas alas. Välikierto on meilläkin edessä nyt näiden joulunpyhien vuoksi. "Hieman" ollut itku herkässä tänään ja on niin epätoivoinen olo, että eikö ikinä tää onnistu???? ..ehkä huomenna on päivä parempi...

hh83, nauttikaa reissustanne ja toisistanne! Ehkä pieni tauko tästä lisääntymisen tieteestä tekee hyvää. Ja mistäs sen ikinä tietää, vaikka se tuottaisi pienen salamatkustajan paluumatkalle!

Kaikille tunnelmallista Joulun odotusta. emoticon  

Takaisin