Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bandida mulla kanssa tökkii tää ihan hirveesti. Ärsyttävää kun on niin hidas ja ei meinaa sivut latautua :(

Meidän perheellä on tänään surunpäivä. Meidän ihana rakas koiramme siirtyi tänään parempien ruokakuppien äärellä. Suru ja ikävä on suunnaton :(

Heippa ihanaiset,

ja tässä nopea hyvän viikonlopun toivotus kaikille! 

Voimia sulle MK81 kovasti. Rutistus, tsemppiä ja onnea.

Minnuska89, hyvä että menit lääkäriin ja toivottavasti kaikki on kunnossa.

Hartaasti pitelen täällä peukkuja pystyssä teille piinapäivien viettäjät... mitkäs on olotilat arvon Naiset?

Tänään hyviä uutisia ultrassa; inssi tehdään sitten kuitenkin heti tiistai-aamupäivästä, clomit olivat toimineet toivotusti -- rakkuloita useampi, mutta todennäköisesti vain 1 tai 2 ehtivät kypsyä. Joten pian liityn piinailu-seurueeseen! 

Ja uudistettu foorumi takkuilee mullakin ihan hitsin paljon.. Mä en edes meinannut löytää tätä meidän osiota. Tosi hidasta on päästä tähän vaiheeseen, että saa kommentoitua. Hmph!

Mimmu82, kovasti pahoitteluja koirasi johdosta.. :-(  Tiedän kuinka pahalta se tuntuu, suru on varmasti suuri. Voimia sinne.

Moikka nyt vasta pääsin sisään uudistuneeseen sivustoon.
Aikas hankala...

Mimmu82: osanottoni koiran menetyksen johdosta. Tiedän tunteen kun menettää rakkaan perheen jäsenen.  :,)

Piajol: hienoa et pääset sittenkin inssiin. =)

Omaa: meidän piina viikot on nyt takana ja tulosta ei oikein voi uskoa todeksi. Eli munhan piti tehdä testi lauantai aamuna mut olin hukannut testin niin tein huvikseen ovulaatiotestillä ko olin kuullu et jotku on saanut sille positiivisen tuloksen raskausaikana ja siihen tuli heti kunnon PLUSSA.
Enhän sitä sit voinut uskoa ja hain töitten jälkeen apteekista testejä kaksin kappalein ja testin tein illalla monen tunnin pidätyksen jälkeen ja tulos tuli myös siihen melkeinpä heti ja sekin PLUSSA. uskomatonta mä ihan tärisin sekavissa tunteitteni kanssa ja riensin näyttämään kullalle tulosta ja sanoin et -mä oon raskaana =)
Toisen testin tein nyt tänä aamuna tai oikeastaan yöllä 3 maissa ko kävin pakollisella yö pissalla. ja siihenkin tuli plussa et kaippa sitä pikkuhiljaa täytyy uskoa et joku siellä nostaa mammahormooneja ylös. nyt vain oottelen keskiviikon ultraa et näkee ihan oikeasti et siellä varmasti joku on ja toivon hartaasti ettei siellä ole tuulimunaa se olis pahinta mitä vois olla.
Tulipa tekstiä,mut sitä on vain niin täpinöissä tämän asian kanssa.

tiisa mahtavaa upeeta onnea ihan sikana !!!!!
 JES !! nyt otat semmosen tsunamiaallon mukaas plussaavia ;)

Ihanaa Tiisa!!! Mähän sanoin! Onnea ihan valtavan paljon, siitä se meidän plussatsunami lähtee!!!

Edit: Ja tuo mun tikkeri höpäjää omiaan. Edelleen siis tätiä odotellaan, ei oireita mihinkään suuntaan...

Ihanaa Tiisa!!! Mielettömän paljon onnea <3

Täällä napsitaan clomeja ja toivotaan, että tulosta tulee ;)
Meillä vietettiin perjantain surupäivän jälkeen lauantaina ilon päivää, kun mun ihana pieni suuri poikani täytti jo 4 vuotta <3 Uskomatonta miten tää aika kuluu.

Tää uus alusta on kyllä niin surkea. Ei millään meinaa päästä keskusteluihin sisälle, kun vaan kelaa ja kelaa ARGH! MK81 jo luovuttu ja voi kyllä olla, että itelläkin harvenee käynnit jos joutuu odottamaan viisi minuuttia, ennen kun pääsee lukemaan uudet jutu.

Tiisa, onnittelut tännekin palstalle!! Kävin jo kirjoittamassa Miikkan (MK81) aloittamalle sivulle, kun tämä ei suostunut aukeamaan..
Mahtavaa, että saatiin palstan eka (?) avustettu plussa! Tämä valaa uskoa hoitojen toimivuuteen. Ja paljon paljon tarrasukkia matkaan vaan, että pieni pitäis kovaa kiinni!:)

piajol, hienoa et pääsit inssiin asti! Kerrohan miten meni?

Bandida, onpas siellä tylsä tilanne päällä.. 

omaa: kirjoitin siis jo tuonne toiselle pitkäkaava-palstalle, että noin viikko oviksesta kulunut ja eilen vihloi aika paljon alhaalta vasemmalta. Kiinnaria ei ole tullut, joten en nyt osaa sanoa olisko ollut jotain niin toivottavaa tapahtumassa.. Toisaalta mulla on ollut aika paljon oireita koko kierron ajan varmaan niistä Puregon-pistoksista johtuen. Lisäks vielä se endo on jotenkin vihoitellut enemmän tässä kierrossa. Toivon toki, että kyse olis jostain ihan muusta, mutta viikko tässä pitää vielä istua peukut pystyssä..;)

Ai niin ja unohtui vielä kysellä MInnuska89:n vointia? Tuliko lääkäriltä mitään vastausta sun kipuihin?

Heippa Naiset!

Vihdoin pääsin lukemaan tätä ketjua,tää ei auennut ollenkaan mulle viimeisenä parina päivänä. Toivottavasti uudistus alkaa toimimaan paremmin -- ja pian!

...ja mitä uutisia oli tänne tullutkaan... ONNEA,ONNEA TIISA!!!!! Voi, kun mahtavaa!! Onnittelurutistus!

Toivottavasti Tiisan plussaus on tarttuvaa. :-)

Bandida, mikäs on sun olosi nyt...? Mua niin jännittää sun puolesta. Peukut ja varpaat ovat pystyssä ja plussatuulta puhallan keuhkojen täydeltä! Vieläkö olet kyennyt rentoilemaan..?

Ja hh83, toivottavasti se vihlonta oli juuri SE toivottu vihlaisu. Eli sun tikkeri ajallaan, eli 6 päivän kuluttua voit testailla..? Sulle myös hurjasti tsemppiä ja onnea ja plussapuhuria!

Eilen aamupäivällä mulle siis tehtiin inssi, ja saatiin vielä kotiläksyksi varmistelu-sessyilyä, että "lastia" olisi mahdollisimman paljon. Ovulaatiota ei ollut ihan vielä tapahtunut Pregnylistä huolimatta, mutta lääkärin mukaan illalla tai tänään viimeistään on H-hetki. Eilen illalla nipisteli alavatsaa sen verran, että luulisin oviksen tapahtuneen. Ja nyt sitten vaan odotetaan. Ja toivotaan.
Mulle ei määrätty niitä kapseleita, Lugestron(?)... mihin tarkoitukseen rakkaat naiset niitä käytetään? Sitä aina unohtuu jotain siellä lääkärillä kysyä.

Mukavaa viikkoa kaikille.

piajol, ihanaa että pääsit kirjoittamaan! Tää forum toimii muuten aika hyvin nyt myöhäisillalla..emoticon
Ihanaa, et teillä onnistui IUI ja nyt sit vain jännäillään pari viikkoa et josko pääsisitte jo pois tältä palstalta..;)
Lugesteroneja määrätään kait sen keltarauhashormonin vahvistamiseksi. Kyseinen hormoni auttaa alkiota kiinnittymään ja just tänään luin yhdestä keskenmenoselostuksesta, että se ehkäisee alkuraskauden supistelua rentouttamalla kohtulihasta. Mutta ks. artikkelin mukaan joka paikassa ei olla samaa mieltä Lugesteronin hyödyistä.

Tiiä sit siitä, mut itse haluaisin sitä kokeilla, kun mulla on ollut kahden vuoden aikana ainoastaan niitä alkuraskauden keskenmenoja joissa luultavimmin just sen kiinnittymisen kanssa on ollut ongelmia..

Kaiken lisäksi amossa navassa on nytkin niin sellanen olo et ei se pieni tarttunut kiinni maanantaina vaikka vihloikin aika kovasti. Valkovuoto on vähentynyt ja rinnat ei enää ole kipeät. Jotenkin olen ollut aika maissa eilen ja tänään, kun tuntuu ettei se koskaan nappaa.. Ja nyt pitää vielä odottaa sinne maaliskuulle asti et päästään koittaa uutta hoitokierrosta.. Tiedän, ettei pitäis olla vielä masentunut, kun ei ole vielä tätikään tullut (eikä tule ennen ens viikon alkua), mut silti en voi sille mitään et oon jo luopumassa toivosta. Huomenna pitäis tavata se hyvä kaveri joka on siis nyt raskaana ja ainoa joka tietää meidän ongelmista. Itkettää pelkkä ajatuskin, kun on niin vaikeaa olla täysillä mukana hänen raskaudessaan just nyt. Mut kai se siitä. Näihin ylä- ja alamäkiin alkaa jo olla tottunut..

En haluais jättää tätä viestiä näin masentaviin tunnelmiin, joten pliis plussatkaa ihmiset ja antakaa toivoa, että pitkänkaavalaisillakin on toivoa!!emoticon

Kiitos onnitteluista. onnea tässä kyllä tarviikin et kaikki menis loppuun asti hyvin

Mimmu82: Onnea 4 vuotiaalle pojallesi emoticon
Äsken pääsin sisään tosi nopeesti toivottavasti toimii jatkossakin yhtä hyvin.

Piajol: peukut ja varpaat pystyssä et lasti pääsee perille ja löytäisi oikein herkullisen munasolun joka sitten tykkäisi muuttaa asustamaan seuraavaksi 9kk ajaksi kohtuun lämpöiseen.
emoticon

hh83: Toivottavasti masennus muuttuisi iloksi kuiteskin niinku mulle kävi kyllä meinas maailma romahtaa kun tuli ne muutama tippa ruskehtavaa vuotoa ennen plussaa. Mulla ei luget kyllä rentouttanut menkkamaisia kipuja oli melkein joka ilta ja yöllä saa nähä mitä nyt tulee kun loppu tukihoito.

Bandida: huhuuuuu mitä sinne kuuluu?

Harmiko tää uusi alusta ei lähtenyt hyvin toimiin niin on meijän ryhmä pienentynyt =( tai sit porukka ei vaan pääse sisään kertomaan kuulumisiaan.

Omaa: keskiviikkona kävin jälkitarkastuksessa jossa ultrattiin ja siellä oli jokin musta pallero kohdussa joka vastasi juurikin viikkojen mukaisia mittojaan. sikiötä ei vielä näkynyt paitsi hyvällä mielikuvituksella ihanko jokin liikkui sen pussin sisässä sen näki myös lääkärikin mut ei sit vahvistanut näkyä todeksi. ensi viikon perjantaina pääsen uudelleen sitten pitäisi näkyä sikiö ja sydämmen lyönnitkin. jännää odotan innolla.
emoticon 

Koitan aiheuttaa plussa tuulia tänne vierailullani
sain tehtyä uuden tickerinkin hurjaa

Ihanaa Tiisa!!emoticon Mahtaa olla mahti fiilis nyt kun ihan varmuudella on vielä todettu se raskaus! Kyllä se kiinni pysyy, olen varma siitä!
Jostain just luin, että kun sydeämen syke on havaittu, niin raskauden jatkumisen todennäköisyys on jo tosi korkea. Eli hyvillä mielin vain!

Minäkin pääsin muuten nyt tosi nopeasti tänne palstalle, ihanaa että se alkaa nyt vihdoin toimia paremmin! Toivottavasti kaikki vanhat palstailijat löytää taas takaisin!

Tiisa, kiitos paljon tsemppaamisesta. Just tota vertaistukea tarvitsee niin kipeästi, kun mies ei kuitenkaan täysin ymmärrä näitä asioita ja sille kaverilleni en viitsis nyt valittaa liikaa kun haluan että hän voi iloita raskaudestaan nyt täysillä ilman huonoa omaa tuntoa..
Tänään on taas parempi mieli, raskauteen en kyllä nytkään oikein usko mut jotenkin yöunien jälkeen kaikki tuntuu taas valoisammalta.emoticon

Hahhaa, miten huvittavia noi uudet smile-naamat on..;)

Ei kun plussatuulia vaan kaikille ja mukavaa loppuviikkoa!

Ensinäkin tulin lähettelemään ihan mielettömän paljon onnea Tiisalle mahtavasta plussasta, nyt vain oikei paljon tarrasukkia ja ihmeliimaa matkalleemoticon

Ja hh83lle sen verran että tänne kuuluu ihan hyvää ja lääkärissä selvisi että mulla on taas virtsatientulehdus mutta onneks oli tällä kertaa akuuttinen. 5.päivän antibiootit syöty ja tässä odotellaan jo ovulaatiota saapuvaksi 16.12 emoticon  joka päivä ollaan sessyilty kerran tai toisen ja jatkuu ovulaatioon asti. En tiedä vaikuttaako noi antibiootit jotenkin kun tiistaina otin viimeisen lääkkeen ja siitä asti ollu sit ihan sairaita väsymyskohtauksia tuosta vaan, eli aamulla kuudelta kun noussu miehen kanssa ylös niin miehen lähdettyä töihin nukahtanu uudelleen ja tuntunu ettei millään jaksaisi nousta ollenkaan ylös ja tekis vaan mieli maata ja nukkua koko päivän, tämmöstä ollut joka päivä tiistai aamusta lähtien, paino on puonnu alle 2 viikossa 5300kg ja en tiedä mikä sen olisi voinut aiheuttaa kun yhteen väliin ei puonnu paino millään vaikka mitä teki ja nyt ei tarvi edes harrastaa liikuntaa kun paino on tippunut. Rinnoista sen verran että niitä kutisee ihan hemmetisti välillä vieläkin ja nännien ympärillä tumma kohta on suurentunut, mutta tiedä sitten, niin ja muuten sain silloin testipäivänä roskishaamun raskaustestiin ja sen jälkeen alkoi seuraavana päivänä se täti ja kesti vaivaset 3pv yleensä 4-5pv ja en ole sen jälkeen testiä tehnyt. Tässä tämmöinen pienimuotoinen romaani kerrankin minulta itseltäni emoticon  Tänään tasan 7kk häihin, ihanaa <3 :)

Muille oikein paljon plussatuulia ja tsemppiä kaikille, lähdetään me kaikki nyt sitten Tiisan matkaan tuonne odottajiin.

YK11

KP 14/34

Ihania ultrauutisia Tiisa! emoticon

hh83, hirveesti tsemppiä sinne. Tuttuja nuo ailahtelut täälläkin, mut jospa se tämä kerta oliskin tarttunut - ihan vaikka siksi kun sitä nyt et edes odota?! Hih. Mulla oli kans viikonloppuna mieli maassa kun oli yhdet pikkujoulut ja siellä yksi osallistujista oli raskaana - monikaan ei siitä etukäteen tiennyt ja mullekin tuli yllätyksenä. Oli siinä sit nieleskeleminen, etten alkanut illan pimeinä tunteina tilittää kellekään et kyllä minäkin voisin jo... emoticon

piajol, kiitos vaan peukuista mutta ei kovin hyvältä näytä täällä... Rentoilutkin on kuule menneen talven lumia, oikeen komeesti. Heti kp28 piti mennä tekemään testi mutta negahan se siellä taas luurasi. Nyt sitten vaan odottelen et lugejen vaikutus lakkais ja täti tulis kylään. Niitähän tosiaan määräillään kuten hh83 jo sanoikin keltarauhashormonia tukemaan, kiinnittymisen avuksi ja alkiolle ravinnoksi alkuun jos se kiinnittyy.  Jos siis epäillään et ongelmat vois olla sen hormonin vähyydessä (esim. munarakkulasta voi puhjetessaan tulla niin pieni/heikko keltarauhanen ettei sen tuottama määrä riitä).

Minnuska, hyvä että syy vaivoihin selvisi - eikä ollut tulehdusta vakavampi.

ON: Mulla tosiaan menossa kp30/28 (tikkeriä ei kannata uskoa). Luget loppui maanantaina ja nyt vaan odotellaan tätiä kylään kun testikin oli nega :( Ne luget kai teki mulle näitä ihme oireita, nännit / tissit oli tosi arat ja mahaa juili melkeen kuin menkoissa aina välillä. Nyt tosin kun niitä menkkoja jo odottais niin ei tunnu olevan tulossa... Sais tulla melko pian jos meinaa ennen joulua keretä seuraavan inssin tekemään. Mahtanee jäädä tammikuulle...

No niin, täällä taas... Eli meidän enkeli lensi pilven päälle rv 7+4.
Tätä surun määrää ei tajua. Vasta viime viikolla näimme varhaisultrassa pienen alun, jonka sydän sykki. Ja nyt se yhtäkkiä on kokonaan poissa.
Kaksi päivää olen itkenyt melkein taukoamatta emoticon  ja mielessä vain kysymys, MIKSI???
Pitkän ajan jälkeen meille annettiin alku, mutta sitten se heti otettiin pois.
Uutta yritystä ei edes uskalla ajatella tässä vaiheessa... Se tulee aikanaan...kai.

Paljon plussatuulia teille muille ja toivottavasti ne puhaltavat jälleen minulle, kunhan on se aika... Tällä kertaa antaen jotain pysyvää.

Voi Fenix suuret pahoittelut, tää elämä on niin epäreilua! Voimia teille kovasti <3

Täällä ollaan kärsitty lievistä kuumista aalloista clomien ansiosta. Toivottavasti ei tarttis vedellä montaa kuukautta näitä lääkkeitä. Täällä siis menossa kp10, eli siis kohta alkaa hillitön sessyily kausi emoticon

Hienoa että Tiisalla näky ultrassa masukki ja seuraavalla kerralla sit pongaatte ne sydänäänet emoticon

hh83 ja Bandida ei masennusta ennen kuin peli vihelletään poikki, eikös se huomattu jo Tiisan kohdallakin emoticon

Mut hei tää palstahan on ruvennut toimimaan jo pikkasen paremmin. En tossa muutamaan päivään päässy ollenkaan lukemaan tätä pitkänkaavalaisten osiota, mutta nyt pääsi jo melko sujuvasti.

Kyllä tää tästä ja tsempit meille kaikille!

Fenix, suuret pahoittelut ja voimia sinne *halaus* Niin kertakaikkisen epäreilua... Toivotaan että teidän kohdalla pitää paikkansa että keskenmenon jälkeen tärppää nopeaan uudestaan - eihän se surua poistais kokonaan mutta lievittää.

Kiitos mimmu82 rohkaisusta, en kyllä osaa tuon negan jälkeen mitään toivoa enää. Mutta teillä alkaa nyt oikeen omat pikkujoulut, joka päivä ja ilta ja yö emoticon

Täällä ei edelleenkään tätiä. Kp 31/28, luget tosin pidentää kiertoa muutamalla päivällä anyway.

Fenixille syvät pahoittelut ja kovasti voimia.. niin surullista ja vaikeaa. Jaksamista toivottelen sulle. Halit sinne.

Kiitokset naiset taas tsempeistä, ja ihanaa, että tämä palsta on alkanut toimimaan paremmin. Tää vertaistuki on korvaamattoman arvokasta.

hh83, kiitos Lugestron infosta. Kiinnostunut olen minäkin kokeilemaan sitä, jos tää inssi ei onnistu. Oon aina miettinyt, että onko se luteaalivaihe mulla liian lyhyt, kun kierto on niin tiheä (26pv) -- lääkärin mukaan ei, mutta silti.. niistä olisi ehkä apua. Voimia sulle ailahteluihin (niin tuttua...) ja peukut pystyssä täällä, ettei täti sua enää löydä seuraavaan 9 kuukauteen! Mitkäs on olot nyt?

Tiisa, kivoja ultrauutisia! Mahtaa se olla uskomaton tunne nähdä pikkuinen elämänalku.. seuraavalla kerralla sitten sydämen jumputuksetkin.emoticon

Bandida, toivotaan nyt kuitenkin vielä ettei se täti tulisikaan... jospa sen 28 päivän kohdalla ei vaan vielä ollut raskaushormonia kertynyt tarpeeksi näkyäkseen testissä. Se on kuulemma tosi yksilöllistä, tuttavallani näkyi plussa vasta kolmannesta testistä. Ihan hirmuisesti tsemppiä sulle, ja minä kyllä pidän edelleen varpaatkin pystyssä täällä, kunnes toisin todistetaan!

Mimmu82lle hauskaa patjajumppaa ja viileitä pyyhkeitä kuumiin aaltoihin.. emoticon

Mukavaa viikonloppua kaikille, ihanaiset!

Takaisin