Fenixille syvät pahoittelut ja kovasti voimia.. niin surullista ja vaikeaa. Jaksamista toivottelen sulle. Halit sinne.
Kiitokset naiset taas tsempeistä, ja ihanaa, että tämä palsta on alkanut toimimaan paremmin. Tää vertaistuki on korvaamattoman arvokasta.
hh83, kiitos Lugestron infosta. Kiinnostunut olen minäkin kokeilemaan sitä, jos tää inssi ei onnistu. Oon aina miettinyt, että onko se luteaalivaihe mulla liian lyhyt, kun kierto on niin tiheä (26pv) -- lääkärin mukaan ei, mutta silti.. niistä olisi ehkä apua. Voimia sulle ailahteluihin (niin tuttua...) ja peukut pystyssä täällä, ettei täti sua enää löydä seuraavaan 9 kuukauteen! Mitkäs on olot nyt?
Tiisa, kivoja ultrauutisia! Mahtaa se olla uskomaton tunne nähdä pikkuinen elämänalku.. seuraavalla kerralla sitten sydämen jumputuksetkin.
Bandida, toivotaan nyt kuitenkin vielä ettei se täti tulisikaan... jospa sen 28 päivän kohdalla ei vaan vielä ollut raskaushormonia kertynyt tarpeeksi näkyäkseen testissä. Se on kuulemma tosi yksilöllistä, tuttavallani näkyi plussa vasta kolmannesta testistä. Ihan hirmuisesti tsemppiä sulle, ja minä kyllä pidän edelleen varpaatkin pystyssä täällä, kunnes toisin todistetaan!
Mimmu82lle hauskaa patjajumppaa ja viileitä pyyhkeitä kuumiin aaltoihin..
Mukavaa viikonloppua kaikille, ihanaiset!