Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jouluntoivotukset kaikille minunkin puolestani!

Vielä ei mene päivääkään, ettei miettisi pienen enkelin poismenoa... emoticon   Normi elämä on jo voittanut, mutta väkisin vielä tulee välillä kyynel silmiin :-/
Tällä hetkellä on pari hyvää ystävää, jotka odottelevat kevätvauvoja, joten laulun sanoin "Syvälle sydämeen sattuu..." pitää kyllä paikkansa...
Mut siis kierron osalta ei hajuakaan, miten se menee, joten tässä ei auta paljoa ovista testailla, vaan odotella, millon täti tulee. Mies kyllä jo houkutteli petipuuhiin, mut täytyy ihan tunnustaa, ettei hirveesti vielä inspaa.
 emoticon  Mut kait se tästä taas into löytyy, ku pääsee kierrosta kartalle jossain välissä.

Mutta siis mä vetäydyn näillä näkymin Joulun viettoon, joten ihanaa Joulua kaikille emoticon  ja erityisesti nyt toivotaan, että kunnon plussatuulet puhaltelee uuden vuoden aluksi!
emoticon 

Hei kaikille piiiitkästä aikaa! emoticon

Olipa järkytys, kun en meinanut löytää tätä ketjua millään! Miksihän tämä on vasta sivulla nro oliko se nyt 3 vai 4? Höh. Ihan on muuttunut sitten viime käynnin. Minulla on ollut niin kiireinen loppusyksy, etten ole ehtinyt paljon netissä muuten pyörimään kuin opiskelujutuissa, kun on mennyt päällekkäin kaksi kurssia ja työt siihen vielä. Mutta nyt on loma ja vihdoin aikaa kirjoittaa tänne.

Hieman lueskelin tuossa teidän kuulumisia, en kovin paljon kyllä vielä ehtinyt. Mutta Tiisa on siis näemmä plussannut, suurensuuret onnittelut! Ja Bandida, hh83 hoidoissa ainakin..? Fenixille syvät pahoitteluni... emoticon
Olis pitänyt tarkemmin lukea, mutta kun ei nyt ehdi syventymään enemmän... Mites MK81? Pitääpä lueskella vielä hieman tarkemmin.

Mulla siis niin paljon ollut tässä muuta, että en ole paljon raskautumistakaan ehtinyt miettimään muulloin kuin kriittisinä päivinä. Nyt kun on enempi aikaa, niin taas alkavat nämä jutut pyörimään mielessä. Ja sain elämäni ensimmäisen hymynaaman Clearbluen digiovistestiin tässä kierrossa! Se oli niin hienoa, nähdä se hymynaama siinä! Tosin se tapahtui vasta kp 16, eli siis miun kierroilla aikas myöhään. Tänään pitäis menkat alkaa mikäli menee samoille kiertopäiville kuin edellinen, eli nyt on menossa kp 28/25-27. Ja menkkamaiset tunteet on olleet jo muutaman päivän. Eilen tosin tuli jo semmoinen pieni nuppineulanpään kokoinen tippa kirkasta verta, muttei sen enempää. Eli ei sitä voi vielä tädiksi laskea.

Me siis edelleen odotellaan sitä ensimmäistä pariskuntakäyntiä lapsettomuusklinikalle. Kyllä meni hermot viime viikolla, kun sieltä tuli kirje, että aikaa on siirretty! Ei tosin kuin 2 viikolla eteenpäin alkuperäisestä, mutta kyllä kismitti! Olin jo töistä lomapäivänkin varannut sille käyntipäivälle, mutta onneksi sain sen vielä vaihdettua.

Tämmöistä tänne. Olishan se mukava, jos se täti ei tuliskaan ja saataisiin maailman paras joululahja positiivisen raskaustestin muodossa, mutta rohkenen epäillä kovasti. Se ovis oli niin myöhään, että ehkä se kiertokin on nyt sitten pidempi.

Jahhas. Nyt pitäis mennä tekemään taikinaa manteli-suklaapikkuleiville ja sitten jynssäämään saunaa joulukuntoon!

emoticon

Vielä pitää kommentoida, kun luin tarkemmin, että MK81 olikin vaihtanut nikkiä, eli onkin nyt Miikka. Ja mikä parasta, on plussannut! Onnea siis ihan älyttömän paljon sinullekin!!!! emoticon

Toivottelenkin teille kaikille jo valmiiksi oikein ihanaa ja rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta 2011! :)

Ja toivottavasti plussaatte pian te jotka ette ole vielä plussannut, toivotaan että uusi vuosi kun vaihtuu niin tuo paremman vuoden kuin mitä tämä vuosi oli :)

Ja sitten omaa napaa vähäisen:

Mulla jo 4:ttä päivää jatkuu ihan hirveen huono olo, aamulla ja illalla se on kaikista pahimmillaan ja päivällä ei niin kauhea pahoinvointi. Voiko näin aikaisin tulla jo oireita? Laskin itse kalenterista että jos olis tärpännyt niin mulla olis viikkoja tänään 3+6.

Onko liian aikaista testailla nytten? Rinnat on kipeät, niitä nipistelee välistä ja tuntuu muutenkin vähän raskailta ja eilen illalla autossa istuessa tuli hieman paineen tunne tuonne keskelle alavatsaan. Mahaki on niin turvoksissa että näyttäisin ihan kuin olisin viimisillään raskaana, ainakin eilen illalla oli tosi turvonnu.

Plussatuulia lähtee täältä joulun kunniaksi+++++

YK11

KP 28/34

Hei ihanaiset naiset!

Voi mönkä Bandida ettei sitä ehtinyt ennen joulua kolmatta kertaa koklata! Noh, kolmas kerta toden sanoo! Niinhän ne klinikallakin sanoo, että yleensä kolmas kerta on se, mistä tärppää.

*Fenix* Eiiiii, mä olen hurjan pahoillani teidän puolesta ja vaikkei se mitään auta, niin saat täältä erittäin lämpimän virtuaalihalauksen!!!!!
 emoticon

Nymeria, joo jouduin vaihtamaan nimimerkkiä, kun ei jostain syystä saatu sitä toimimaan. Peffasta tämä uudistus, koska esim. nyt ei vanhemmilla selaimilla kykene lukemaan ollenkaan. Onko ne lähettäneet teille mitään aikaa tapaamiseen, vai onko sekin vielä auki?

Piajol, alkoiko ne menkat sieltä kunnolla? Pikku vuotohan nyt voi merkitä mitä vaan.

Mimmu82lle, hh83lle, Tiisalle, Minnuska89:lle ja IHAN kaikille muillekin Oikein Hyvää Joulua!!!!

Omaa:
Pelonsekaisin tuntein olen tätä alkuraskautta käsitellyt ja niin se taitaa vaan mennä, että kun ei ilman apua raskautta saa aloitettua, niin sitä pelkää koko ajan, että ilman apua sitä raskautta ei myöskään saa jatkumaan. Mitään aihetta ei tietenkään ole, sillä (yllätys yllätys) aamulla menin jo omalle gynelle tarkistuttamaan, että on varmasti kohdun sisäinen. Olihan se. Sydänäänet tarkistetaan sitten viikolla 1.

Testasin tuossa joku aika sitten apteekin omalla raskaustestillä kun on tätä huonoa oloa jatkunu 4:ttä päivää jo ja illalla ja aamulla se on kaikista pahimmillaan. Onko testi silloin positiivinen kun testiajan aika oli hieman ylittynyt ja kun testi oli kuivannut paremmin niin sain testiin toisen viivan ja siinä näkyi väriäkin jonkin verran ja testiajan sisällä näin just ja just silmällä erottuvan viivahkon jossa ei ollut väriä.

Onko kenelläkään kokemusta? Ja onko testi luotettava vaikka meni hieman yli sen testiajan mutta silti punertavahko viiva? Viikkoja olis vasta 3+6 jos tuohon on luottamista.

siinä on kuva:

http://www.aijaa.com/v.php?i=7209372.jpg

Kuules Minnuska89, kyllä mä sinuna jättäisin glögit joulupöydästä juomatta, tollanen plussa se mullakin oli about viikko hedelmöityksestä. Ei taida toi apteekin oma olla herkimmästä päästä muutenkaan
 emoticon

Minnuskalle kommentoinkin toisaalla että plussaltahan se näyttää. 

Miikka/MK81: Ihanaa että on kohdunsisäinen ja usko nyt vaan siihen, että kaikki menee hyvin. Mitä vähemmän stressaat sitä paremmin kaikki onnistuu. Mun on hyvä sanoo tässä vaiheessa, itekin olin koko ajan ihan epäluulossa tässä kolmannella kerralla, että ei onnistu kuitenkaan. 

Nyt tunnen kuitenkin jo liikkeet ja rakenneultraa odottelen 12.1 emoticon

MK81/Miikka: kahdella viikolla onneksi vain eteenpäin meni aika, eli 26.1. se nyt olis. Vielä kuukausi siis... Odottavan aika on pitkä, kuten kaikki täällä varmasti tietävät. Sinulla nyt varmistunut kohdunsisäinen, eli hyvin on asiat. Varmasti huolettaa, mutta kyllä kaikki menee hyvin! emoticon

Minnuska: Kyllä nyt kuulostaa enemmän kuin lupaavalta!!!! Eiköhän se plussa siitä varmennu, ainakin nyt toivotaan niin ja kovasti!

Tatjuska: Kiva kuulla, että sulla raskaus etenee hyvin. Onnea pikkuisen kanssa!!

Omaa: KP 29/25-27. Ei täti siis ole tullut. Menkkaoireita välillä, silleen aaltomaisesti ja lyhytkestoisesti mahassa siis. Mutta sain ovisplussan tässä kierrossa vasta kp 16, eli siis huomenna siitä on se 14 vrk. Menkat voi olla myöhässä, koska oviskin oli myöhässä. Kyllähän minä olen miettinyt, että huomenna testaisin. Olisi se maailman mahtavin joululahja saada plussa raskaustestiin. Mutta en ole varma vielä, että uskallanko vielä huomenna testata. Pelkään niin sitä negaa ja sitä, että menis jouluaatto pilalle sen takia. Huoh. No, katsotaan huomenna, mikä on tilanne.

Hyvää Joulua kaikille täällä! emoticon

Eli voin olla varma sitten että olen raskaana vihdoinkin? En vielä kuitenkaan innostu jos onki kemiallinen tjn ettei pety sitten :)

Ku vähän häiritsee että onko se sitten plussa ja että olenko raskaana nyt ihan oikeasti kun laitoin tosiaan eilen testattuani ja katottuani tuloksen niin takaisin kaappiin ja tänään aamulla katsoin testiä uudestaan niin siihen on jäänyt se viiva paikalleen? Kyllä munkin mielestä jos ei ole raskaana niin testiin ei tule yhtään viivaa tulos ikkunaan.

Tuo apteekin oma raskaustesti on sitten todella herkkä kun jos näytti näin aikaisessa vaiheessa jos oon raskaana, viikkoja olis tänään 4+0. Testipäivä oikeasti on vasta 5.päivän päästä :)

YK11

KP 29/34

Hyvää joulun jälkeistä aikaa kaikille, toivottavasti joulu meni kaikilla hyvin - ja toivottavasti joku sai mukavan joululahjankin..!

Minnuska, kyllähän tuossa testissä selvästi jotain näkyy (eikä pitäisi näkyä jos ei vähintään ole hipaisua tapahtunut), mutta eihän sitä pysty varmaksi sanomaan ennen kuin aika kuluu tuleeko tärppi oikeasti vai onko kemiallinen tms... Ootko vielä testannut uudestaan? Jos tulee jo vahvempi viiva niin uskaltanee jo uskoa ja toivoa... Peukkuja!!!

Piajol, pahoittelut jos ei tullut joululahjaa teille - vai kääntyikö parempaan?

Fenixille voimia ja halaus täältä... Toivottavasti pääsette pian uuteen nousuun ja plussatuulet puhaltelis heti uudestaan.

Nymeria, kiva kun löysit palstalle takaisin :) onnittelut ovisplussasta, ja mä täällä vähän elättelen toiveita et saisko sua onnitella jostain muustakin kohta..? ;)

miikka/MK, tällä palstalla taitaa tämä ylenmääräinen hätäily olla jo enemmän sääntö kuin poikkeus - kukaan ei enää osaa uskoa kerrasta et kaikki voiskin mennä hyvin... Hienoa että sait rauhoittavia uutisia ja papu on missä pitääkin. Varmasti helpottaa kun on yksi huolenaihe vähemmän?

ON: Voi elämä. Mä en yhtään tiä mitä tässä seuraavaksi tekis... Mullahan jäi se ovis tulematta ennen joulua, ja on edelleenkin tulematta, ainakin testien mukaan. Eli periaatteessa vois varata ajan uuteen ultraan ja sitten inssiin jos haluais ja ovis olis tulossa tällä viikolla. Mut kun ei tiedä, niin ei jaksais turhaan juosta siellä ultrassakaan (ja maksaa 100 eur laaki), jos ei sitä ovista tulekaan. Ja vaikka tuliskin niin laittaa taas satoja euroja inssiin, kun ei siitä ehkä ole mitään hyötyä (lääkärikin sanoi että ehkä siitä kolmannesta inssistä ei enää hyötyä ole...) Mä sain jo ajan julkisellekin tutkimuksiin, mulle tehdään kohdun tähystys kun siellähän on näkynyt ultrassa jotain epämääräistä - ja jos siellä jotain epämääräistä on niin se nipsaistaan samalla pois sitten helmikuussa kun sinne menen. Tämä oli hyvä uutinen - huono on taas se että ne haluaa et mä alan syömään pillereitä uudestaan! Mulla on niin epäsäännöllinen kierto et tutkimuksen ajoittaminen on kuulema hankalaa jos en syö niitä. Ja mullahan kiinnostais kuin kilo paskaa sekoittaa kroppaa taas vähän lisää pillereillä - puhumattakaan siitä että se tietäis n 2 kierron taukoa yrittämisessä... Päästään myös koeputkihoitoihin jonoon mut ei mitään arviota edes anneta siitä koska itse hoitoihin vois päästä - veikkaan et kuukausien päästä. Kai mun on pakko ne pillerit sitten aloittaa tän kierron jälkeen, mut kyllä pelkkä ajatuskin tuntuu niin suurelta harppaukselta taaksepäin tässä projektissa et hyvä ettei itku tule...

Mä taidan notkua tässä pitkänkaavalaisten ketjussa vielä ens kesänäkin... toivottavasti te muut jo siihen mennessä poistutte odottajien puolelle emoticon

Hei kaikille,

taidanpa liittyä tänne teidän seuraan. Meillä tuli yritystä vuosi täyteen, kun menkat alkoi viikko sitten. Kohta vuoden olen myös tätä palstaa seuraillut ja jännittänyt ja toivonut plussia kaikille. Salaa olen myös toivonut, ettei tarvitsisi teidän seuraan liittyä. Ei saa loukkaantua, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

Hieman taustoja kertoilen. Olemme mieheni kanssa molemmat 31-vuotiaita ja tosiaan vuosi sitten annettiin lupa esikoiselle tulla. Mulla on kohdussa myoomia ja kärsin kovista alavatsakivuista ovulaatiosta alkaen 5-7 päivää. Syytä kivuille ei ole löydetty, mutta niitä voisi verrata lieviin synnytyspolttoihin (kätilön kanssa juteltu). Endometrioosia ei ole löydetty ja kohtu on muuten siistin näköinen. En sitten tiedä mistä johtuvat. Keväällä söin teroja 3kiertoa ylipitkiin kiertoihin (48-58pv) ja heinäkuussa tasaantui kierrot normaaliin 28-32päivään.

Lokakuussa käytiin juttelemassa yhdessä miehen kanssa yksityisellä gynellä, jossa olen jo 4vuotta käynyt. Miehelle tehtiin siemennesteanalyysi, jossa hedelmöittämiskyky todettiin normaaliksi. Gyne ehdotti mulle aukiolotutkimusta, mutta rahatilanne ei ole vielä antanut periksi. Hän määräsi mulle kuitenkin clomeja. 2kiertoo söin niitä, ekalla ei ovista tapahtunut, mitään oireita ei ainakaan ollut ja toisella kierrolla ultrattiin ja yks munasolu oli kehittynyt ja irtosikin. Tunsin ekan kerran varmuudella oviksen. Nyt pidän tässä kierrossa taukoa clomeista ja muutenkin otetaan rennosti, yrittämättä, kun laskettuaika olisi melkein samaan aikaan häitten kanssa. Ei tosin ollenkaan haittais vaikka rentoutuminen tois raskauden mukanaan.

Nyt on sitten auki vielä jatko tästä eteenpäin. Ens kierrossa jatkan clomeja ja sit mietitään onko rahaa jatkaa tutkimuksia yksityisen kautta vai lähteä julkisen kautta etenemään. Mitä kautta muuten saa lähetteen julkisen puolen lapsettomuustutkimuksiin? Oon pitkään kuulunut työterveyden piiriin (joka ei hoida lapsettomuusasioita) ja nyt oon lähdössä opiskelemaan, niin olen vähän pihalla näistä julkisen puolen käytännöistä.

Mukava päästä juttelemaan teidän kanssanne ja toivon että kaikki päästäisiin pian odottajien puolelle.emoticon

Joo pakkohan se oli tulla tänne ilmoittamaan että suoraan sanottuna se vitun täti päätti sitten jälleen tulla tänne eilen, no aika säännöllisissä kierroissa jatketaan edelleen. Kp tuli 32 ja edellinen kierto oli 34. Voi että voi ihmistä näin paljon vituttaa ja ärsyttää ja masentaa ku on niin helvetin vaikeeta tää raskautuminen, 13.1.2011 tuleeki vuosi jo ku sain keskenmenon eikä mitään oo tapahtunu keskenmenon jälkeen. Meissä kummassakaan ei ole mitään vikaa mikä estäisi raskauden onnistumisen, en tiiä tekeekö ne lääkärissä mitään jos on keskenmenon jälkeen vuoden yrittäny tuloksetta.

Ainaki kauhean kivun kanssa tänään nytten aamulla heräsin kun on tää prkl:een täti täällä. No kait se vaan on pakko kärsiä ja kestää näitä tätipäiviä kun ei oo muutakaan vaihtoehtoa. En voi sanoa kuinka mua surettaa ja ärsyttää, kemiallinen raskaus oli näköjään sitten taas, kesällä oli viimeksi joskus toukokuussa.

YK12

KP 2/32

Huomenia Ihanaiset Naiset!!!

Minnuska89 voe jehna. Mä oon odottanut että millonkas tuut liittämään kaksi vahvaa viivaa sisältävän kuvan foorumille, mutta kävikin sitten näin. Olisko tosiaan syytä ottaa yhteyttä lääkäritahoihin ja vähän selvitellä olisiko jotain tehtävissä? Vuoshan on sellanen piina-aika, minkä yleensä pyytävät odottamaan. Ethän sinä polta tupakkia? Itse en sitä tee, mutta oma gyne luuli niin ensin (tiedä kenen paperit sillä oli edessä) ja antoi kunnon läksytyksen mulle jo ennen kuin ehdin edes naurahtaa. Tupakointi nimittäin kuulemma reippaasti laskee munasolujen tasoa.

Pöppis tervetuloa mukaan ja harmistus että näin pääsi käymään. Sitä jotenkin itsekin oli ennemmin sitä mieltä, että eihän se nyt voi kestää kun puolisen vuotta maksimissaan ehkäisyn pois jättämisestä, että napsahtaa, vaan elämä toisin näytti. Tältä palstalta olen tosiaan saanut ihan parhaan ja kaiken tarvitsemani tuen näillä hoitoteilläkin, joten mukaan vaan nauttimaan fiksujen ihmisten seurasta... tämä tiimi tekee kaikkensa, jotta vierailusi jäisi mahdollisimman lyhytaikaiseksi.l

Bandida kaikki positiivinen syntyy positiivisuudesta, joten uutta inssiä kehiin vaan! Tietty se on ihan up yours, jos haluatte väliin jättää, mutta mutta mutta.... eiks se kolmas kerta toden sano kuitenkin? Siiitä julkisen IVF jonosta voi tulla pitkä odotus, joten olisko kuitenkin kiva tehdä vielä yksi varmistus tässä ennen sitä? Emmä pakota... mä vaan haluun sut mukaan plussanneisiin.

Hei mitens Mimmu82 ja muut? Nuu taitaa olla jo aikas isomahanen? Tiisalla olikin jo aultra, itse sitä vasta odottelen ensiviikolle. Jännää jännää. Mitään huonoa oloa ei siis ole, väsyttää vaan.

miikka juu aika valtaisia alan olemaan jo, sf huitelee omiaan jo 33,5 sentissä ja maha on iso :DD <3
Harmi kun kuvien lisäys ei toimi niin en voi kuvaakaan laittaa.

minnuskalle että nyt lekuriin, meet kattomaan josko ne osais ees jotain auttaa. Hirveesti jaksamisia !

Muillekin kaaaauheasti paljon plussatuulia !!
Luen edelleen teidän jutut harvase pvä mutten viitsi niin kommentoida etten pahoittaisi kenenkään mieltä.

Heippa Naiset!

Toivottavasti kaikkien Joulut menivät mukavasti!

Tervehdys Nymeria, mukava "tavata",liityin tähän pitkäkaavalaisten porukkaan tuossa parisen kuukautta sitten! emoticon

Ja tervetuloa Pöppis, täällä on kyllä joukko semmosia aarteita, jotka jaksaa kannustaa kun on niitä aallonpohjia tän raskautumisen yrityksen suhteen. Toivotaan, että mitä pikimmiten pääset siirtymään odottajien puolelle!

Minnuska89 -- voi itkujen itku. Pahoittelut suuret tädistä. Kuulosti ja näytti jo niin lupaavalta! Olisko kuitenkin käynti lääkärillä paikallaan, jos saisitte apuja raskautumiseen? Jaksuja.

Voimarutistus Bandidalle. Ei varmasti ehkäisypillerit paljoa kiinnosta. Jos niitä nyt oikeesti tarvii syödä tutkimusten vuoksi, niin kannattaisko kuitenkin vielä kerran ennen tutkimusten aloittamista sitä inssiä yrittää? Vai riittääkö voimat..? 

Miikalle onnellista odotusta ja tietty Tiisalle myös! On se ihanaa ja rohkaisevaa, kun tälle palstallekin niitä plussia tulee. Pidemmän kaavan mukaan, mutta tulee kumminkin! 

Täällä just täti lopetti vierailunsa -- ja olikin kyllä melkoiset vierailut tällä kertaa. Todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Oliskohan kyseessä ollut kuitenkin hyvin varhainen km....? No,oli miten oli, todella lujille otti tämän kierron lopputulos. Vaikka sitä on näihin pettymyksiin jo jossain määrin tottunut ja "karaistunut", niin nyt vaan kesti monta päivää, että pääsi sen pahimman pettymyksen ja epäuskon yli. Vieläkin hatuttaa ja jotenkin uskonpuute tähän perheen perustamiseen vaivaa väkevästi... mutta Miikan ja Tiisan plussat tosiaan rohkaisee. Ehkä se plussa jonain päivänä vielä mutkin löytää. Joo, mutta tämä kierto mennään siis luomusti, eli ovista odotellessa. Viikonloppuna tarvii kai pikkusen testailla ja bongailla digillä, että missä mennään. 

Kaikille palstalaisille kaikkea hyvää alkavalle uudelle vuodelle! Tähtäimessä tämän palstan tyhjennys ensi vuoden kuluessa. emoticon 

Pöppis tervetuloa ja toivottavasti vierailusi jää lyhyeen ;)

Piajol voimia sinne, välillä ne pettymykset on pahempia ja raskaampia. Joskus ne omat odotukset on ihan mahottoman korkealla ja sieltähän sitten tullaan alas ja kovaa. Mutta mä oon varma, että se oma pikkuinen teillekin vielä suodaan emoticon

Bandida uskon kyllä, että ei ole helppo ratkaisu pillereitten aloitus :( tsempit sinne!

Miikka ihana lukea sun viestejä, kun mä niin aistin niistä sun onnen :D Voi hyvin ja nauti!

Täällä ollaan menty nyt aika rauhallisella mielellä. Itseasiassa mä en ees tiedä mikä kp mulla on menossa??? No kohta se selviää, kun laitan tän viestin menee, niin tikkeri kertoo :) Mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan. Joulun tietämillä mulla kyllä tuli ihme kipuja alavatsaan, jos vaikka nousin nopeasti. Tiedä sitten mitä oli ja eikä kyllä kannata ruveta miettimäänkään sen kummemmin.

Mutta kaikille ihanaisille halit ja plussapuhurit emoticon

Minnuska: Voi harmi, kuitenkin jo näytti haaleaa plussaa se testi. Kovasti voimia sinne!

Bandida:
Yyh, kyllä voin uskoa, että pillereiden aloittaminen tuntuu niin vastoin kaikkia vaistoja kuin vain voi... Mutta sentään pääsette jonottamaan sinne koeputkihoitoihin, toivottavasti ei kuitenkaan kamalan pitkään tarvi odotella... Yleensähän ne vissiin muutaman(?) kerran vuodessa tekee klinikoilla noita isoja hoitoja. Ainakin keväällä ja syksyllä tietääkseni "meidän" klinikalla.

Pöppis: Tervetuloa! emoticon Täällä tosiaan on saanut sitä todellista vertaistukea, ihan korvaamatonta mielestäni. Vaikka itse nyt jouduin olemaan poissa pari kuukautta kiireiden takia, silti ajattelin monesti palstalaisia ja nyt kun on taas enempi aikaa, piti heti tulla takaisin! Niin, ja kuten tapana on, toivotaan, että sinun täälläolosi jäisi lyhyeksi ja pääsisit odottajiin! Kyselit tuosta julkisen puolen hoitoonpääsystä. Normitilanteessahan sen lähetteen antaa oma terveyskeskuslääkäri (ainakin täällä). Itse sain sen terveyskeskusgyneltä, kun kävin siellä ultrassa syksyllä. Lähete lähti syyskuussa ja kutsukirjeen sain lokakuussa. Lääkäripulan takia saatiin aika vasta tammikuulle, vielä olisi 4 viikkoa odotettava pariskuntakäyntiin. Hermojaraastavaa tämä odotus, en voi muuta sanoa...

Piajol: Tervehdys itsellesikin ja mukava "tavata" emoticon ! Juu, kyllä sitä luulis, että pettymyksiinkin karaistuu, nutta joissakin kierroissa se on vaan suurempi kuin toisissa. Riippuu ihan siitä, millaiset toiveet raskautumisesta on. Ainahan sitä tietysti toivoo, mutta joskus on toivo korkeammalla kuin toisella kerralla.

Mimmu: Moi vaan sullekin pitkästä aikaa!!! Ja ihanaa, kun olet pystynyt säilyttämään rauhallisen mielen. Plussapuhurit sinnekin!

Jouluaattona oli kp 30/25-27. Aamulla testasin vain siksi, että halusin varmistaa, että voinko ottaa viiniä jouluaterialla. Negahan se oli. emoticon Ensin olin ihan, että no, niinhän arvelinkin eikä tässä sen kummempia ja aloitin aamupuuhat. Sitten kun mies heräsi ja kerroin tuloksen, niin se itku vaan hyökkäs ihan varoittamatta ja siinä sitä taas oltiin. Onneksi sain itseni suht ihmisen näköiseksi vielä ennenkuin lähdettiin joulupuurolle vanhempieni luokse. Ja ne menkatkin alkoivat just sopivasti aattoiltana lahjojen jakamisen aikoihin... Mikä ajoitus! :(

No, eikun vaan eteenpäin. Tosiaan 4 viikko vielä siihen pariskuntakäyntiin klinikalle. Nyt en ole ihan varma edes, että missä vaiheessa pitää alkaa sitä ovista testailemaan kun viime kierto oli niin pitkä. Tuleeko siis tästä samanlainen vai extra-lyhyt... No, ei se auta kuin kokeilla vaan. Siksihän minulla tuo viime kierto oli niin pitkä, koska ovulaatioplussankin sain vasta kp 16.

Enää kaksi päivää tätä vuotta jäljellä. Toivottavasti meillä kaikilla on tulevana vuonna niin hyvä onni, että kaikilla on masuissa pikku kyytiläinen mukana! emoticon

Tehdäänkö kaikki uudenvuoden lupaus, että ollaan tänä vuonna kaikki raskaana? Mä ainaskin teen ;)

Oikein ihanaa tätä vuotta kaikille emoticon

Nymeria kiva kuulla sinustakin taas pitkästä aikaa :) pahoittelut tädistä :( enää ei oo kauhean pitkä aika, kun pääsette aloittamaan hoidot, tsemppiä!

Omaa: täällä ei tätiä vielä näy, tosin toivo ei ole kauhean korkealla, koska on maha ollut tätimäisen kipeä jo muutaman päivän. Että eiköhän se sieltä perille taas löydä :(

Mutta halitukset kaikille emoticon

Takaisin