Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normi elämä on jo voittanut, mutta väkisin vielä tulee välillä kyynel silmiin :-/
Mut kait se tästä taas into löytyy, ku pääsee kierrosta kartalle jossain välissä.
ja erityisesti nyt toivotaan, että kunnon plussatuulet puhaltelee uuden vuoden aluksi!

Täällä tosiaan on saanut sitä todellista vertaistukea, ihan korvaamatonta mielestäni. Vaikka itse nyt jouduin olemaan poissa pari kuukautta kiireiden takia, silti ajattelin monesti palstalaisia ja nyt kun on taas enempi aikaa, piti heti tulla takaisin! Niin, ja kuten tapana on, toivotaan, että sinun täälläolosi jäisi lyhyeksi ja pääsisit odottajiin! Kyselit tuosta julkisen puolen hoitoonpääsystä. Normitilanteessahan sen lähetteen antaa oma terveyskeskuslääkäri (ainakin täällä). Itse sain sen terveyskeskusgyneltä, kun kävin siellä ultrassa syksyllä. Lähete lähti syyskuussa ja kutsukirjeen sain lokakuussa. Lääkäripulan takia saatiin aika vasta tammikuulle, vielä olisi 4 viikkoa odotettava pariskuntakäyntiin. Hermojaraastavaa tämä odotus, en voi muuta sanoa...
! Juu, kyllä sitä luulis, että pettymyksiinkin karaistuu, nutta joissakin kierroissa se on vaan suurempi kuin toisissa. Riippuu ihan siitä, millaiset toiveet raskautumisesta on. Ainahan sitä tietysti toivoo, mutta joskus on toivo korkeammalla kuin toisella kerralla.
Ensin olin ihan, että no, niinhän arvelinkin eikä tässä sen kummempia ja aloitin aamupuuhat. Sitten kun mies heräsi ja kerroin tuloksen, niin se itku vaan hyökkäs ihan varoittamatta ja siinä sitä taas oltiin. Onneksi sain itseni suht ihmisen näköiseksi vielä ennenkuin lähdettiin joulupuurolle vanhempieni luokse. Ja ne menkatkin alkoivat just sopivasti aattoiltana lahjojen jakamisen aikoihin... Mikä ajoitus! :(