Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei pöppis ja kaikki muutkin palstalaiset. emoticon Ajattelin testata osaanko tätä palvelua käyttää, ja pöppis valikoitui vastauksen kohteeksi koska tilanteeni jonkin verran samanlainen, lähinnä yrityksen pituuden osalta.

Eli vähän infoa: Iältäni olen noin puolessa välissä kahtakymppiä, mies muutaman vuoden vanhempi. Muutama vuosi yhteiseloa takana. Avoliitossa asutaan. Haaveissa/toiveissa esikoinen. Yritystä takana noin 1 vuosi..vähän vajaa. Aluksi tulee jos on tullakseen, ja kun ei alkanut kuulumaan niin monenlaista tunnetta käyty läpi.. kovasti niin haluttais tulla vanhemmiksi.. kun se oikea on kummallekkin nyt löytynyt toisistamme emoticon Lapsista kumpikin tahoillaan aina tykännyt, ja omia toivonut (vaikka mulla kyllä oli nuorempana oli kovat kauhut synnytystä kohtaan, että aattelin sen olevan este sille, että uskallanko edes yrittää..heh, niin se mieli muuttuu).

Olen käynyt noin vuoden verran täällä palstoilla lueskelemassa, ja vau:n sivuilla ylipäätänsäkin. Keskusteluun ryhdyin nyt, koska vaan tuntui siltä. Tuntuu just tällä hetkellä, näin vuoden vaihteessa siltä, että olo toisaalta tyhjä, mutta toisaalta raskas. Kun sitä mitä toivoo, ei joulupukkikaan tuonut.........ainakaan suurella todennäköisyydellä.  Ja tuntuu et nyt kyllä tarttis jotakin tuen sanaa, että tästä vois lähtee hyvillä mielin vuoten 2011.

Kovasti tsemppiä kaikille -kaikkeen!

Mimmu: Joo, minä olen ainakin mukana ehdottomasti tuossa lupauksessa, että raskaana tämän vuoden aikana ollaan! Kyllä sitä niin paljon toivon meille kaikille! Oiskos siellä vielä toiveita plussasta vai joko se täti on tunkenut paikalle? Mie vielä varalta peukkuja sulle täällä pitelen! emoticon

manda: Tervetuloa! emoticon Toivottavasti teillä nyt onnistaisi kuitenkin, mutta siihen asti täältä kyllä saa tukea, ehdottomasti! :) Ei sitä uskoisi, kun vauva on vielä haaveissa niin, ettei vielä kuitenkaan yritä, että millaista se sitten voi olla. Ne pettymykset ja varovaiset toiveet kun vuorottelevat, niin onhan se raskasta. Välillä ihan kaipaan sitä, kun oli vasta yritys puheen asteella tai ensimmäisiä yrityskiertoja, kun tähän ei vielä liittynyt minkäänlaisia ahdistuksen tunteita, joita nyt on tullut. Mutta onneksi on vertaistukea! Vaikka eihän tätä tietenkään kenellekään toivo, niin silti on lohdullista tietää, ettei näiden kokemusten kanssa ole yksin.

Minä just saattelin junalle meidän uuden vuoden vieraat, ystäväpariskunnan, jolla on kohta 5 kk tyttö. Tuosta tytöstä on tullut mullekin kamalan tärkeä, ja oli taas ihanaa sen kanssa touhuta, mutta koko ajan taustalla jäytää se tunne, että miksi ei meilläkin ole? Ja pelko siitä, ettei edes tule. Nyt vaan odotan sitä 26.1., että päästään sinne klinikalle. Vaikka sekin pelottaa tosi paljon, että mitä ne siellä sanoo. Mutta pääasia, että kuitenkin ollaan menossa.

Heipsan! emoticon

Olen tainnut yhden tai kaksi viestiä tonne toiseen ketjuun kirjoitella, mutta enempi tämä pidemmän kaavan porukka on mua varten. Huomenna soittelen aikaa yksityiseltä ja meillä aloitetaan uudella tekniikalla lapsen teko..koska tekemisen meininki tässä alkaa olla..

Tähän perheeseen kuuluu just 30 vee rouva ja kohta 33 miekkonen. Lasta on yritetty tosissaan vuosi ja sitä ennen tjottailtiin puolisen vuotta. Välissä on yksi varhainen keskenmeno, jonka jälkeen mun kierrot on heitelly 22-42 välillä. Vaikka ei ne ennenkään mitkään tasaset ole olleet.. Kuukausittainen pettyminen ja kropan tarkkailu ei ole tehny mulle kauheen hyvää ja parisuhde rakoilee ko makkarissa puuhaillaan vaan lapsenteko mielessä. Viime kuu oli huilia lapsenteosta ja se teki hyvää monella tapaa. emoticon

Täällä oon kaynny lueskelemassa vakituiseen ja taustalla toivonu plussaa monelle..josko nyt sitten jättäisin merkkiä vähän useammin. Toivotaan tästä vuodesta kunnon plussavuotta!

emoticon

Heippa!!!

Olen kirjoitellut aikaisemmin tuonne "jos nyt onnistaisi" ketjuun mutta tämä ketju taitaa olla tällä hetkellä ajankohtaisempi...
Vuosi kerettiin miehen kanssa yrittämään kunnes minulla kesäkuussa jouduttiin leikkaamaan molemmat munajohtimet pois ja ainoaksi vaihtoehdoksi meille jäi ivf! Joten syksyllä oltiin ensi käynnillä Tays:issa, ennen joulua mies kävi simppatesteissä ja huomenna soittelen meille uutta aikaa tays:iin.
Jos oikein ymmärsin nuo simppatestin tulokset niin ne olivat normaalit :)
Kyllä nyt alkaa jo hieman jännittämään, eka ivf on viikolla 7 (sen lääkäri kertoi jo ensi käynnillä!) eli enää yhdeksän viikkoa niin voin olla raskaana!! Liikaa ei saisi odottaa mutta silti fiilikset ovat tosi korkealla....
Kun nyt saan tuon ajan huomenna varattua ja kuulen mitä kaikkea tuleman pitää... ja kaikki lääkkeet pitää hakea ym....
taidan todella jännittää :)))

Puhaltelen kovasti plussatuulia kaikille!!!

Onpas tänne tullu uusia, harmi sinänsä, sillä en todellakaan toivoisi tätä pitkänkaavan mukaan yrittämistä kenellekkään!
Mutta tervetuloa nyt kumminkin Manda, RouvaS ja Sussu29 emoticon

Nymeria kyllä täällä vielä toivoa on, ei siis täti saapunut... inhottavaa kun taas toivo nousee ja sit pudotaan korkeelta ja kovaa :(
No kyllä tuolla masussa on sellanen olo, että kuukautiset kohta alkaa, joten kait se vaan pitäis oma pää pitää kylmänä, eikä herätellä niitä toiveita ;)

Mimmu82 ja Nymeria, kiitokset rohkaisun sanoista! Ja voi Mimmu kun jännää, täällä peukut pystyssä, jospa ne menkat eivät sieltä alkaiskaan...! emoticonTuo on niin tuttu tunne tosin, ettei oikein uskaltais "ääneen" toivoakaan, ettei pettyisi -- mutta mistäs sen tietää, vaikka tällä kertaa ei tarvitsiskaan pettyä. Ja komppaan muuten uuden vuoden lupausta raskautumisesta...

Tervetuloa jutustelemaan Manda, RouvaS ja Sussu29! Samaa toivottelen kun Pöppiksellekin: toivottavasti pitkäkaavalaisten palsta on lyhytaikaista ja pääsette pian odottavien puolelle. 

Mä heilun täällä digimittareiden kanssa ovista bongaten, vielä ei ole hymynaamaa näkynyt. Mulla on aina ollut hyvin tasaiset kierrot, joten toivon hartaasti ettei tuo inssin vuoksi syöty clomikuuri ole sekoittanut mitään... Ensi viikolla aion soitella lääkärille, että kokeillaan inssiä uudelleen seuraavassa kierrossa.

Halusin vielä toivotella ihan kaikille kaikkea hyvää ja parasta vuodelle 2011! Kiitokset suunnattoman arvokkaasta vertaistuesta, ootte niin mahtavia mimmejä! Nyt vaan porukalla plussaamaan!emoticon

Tervetuloa Manda, RouvaS ja Sussu29 :)

Piti tulla vain pitkästä aikaa kertomaan että täti poistui lauantaina illalla ja nytten on taas parempi mieli kun täti tuli ja meni, ei kyllä tarttis enään tullakkaan tänne vähään aikaan.

Niin ja piti sanoa vielä kun muistaa niin Miikka:lle siitä tupakoimisesta että poltin vielä marraskuun lopussa ja sitten heitin pois joulukuun alussa ja nytten ollu sitten ilman tupakkia kohta kuukauden eikä ole edes haluttanut, mies heitti tupakin pois jo ennen minua. Poltin vähän aikaa miehen lopetettua ja sitten ajattelin että jospa sitä itsekin heittäis pois jos olis parempi mahdollisuus raskautua. :)

Mulla on todella helppo lopettaa tuo polttaminen kun ennen esikoista poltin 7 vuotta, lopetin kun aloin odottamaan esikoista, aloitin kun esikoinen oli syntyny ja ei ollu rinnalla enään, lokakuun lopussa 2009 kun tulin raskaaksi, lopetin ja kun tammikuussa sain sen keskenmenon, aloitin uudelleen ja nytten lopetin vaikken ole raskaana.

Näin helppoa se on minun kohdalla, enkä aijo aloittaa uudelleen, huomaa kuinka paremmassa kunnossaki sitä on kun ei polta ja kun mulla oli osittain oireita jo keuhkoahtaumasta kun ahisti henkeä ja aamullaki aina kun kävi polttamassa niin haukkasin ensin raitista ilmaa niin tuntu että tukehdun ja etten saa happea ja hengityskin välilllä pihisi. Enään ei ole tuommoisia oireita ollut ja hyvä niin :)

Mutta jooh, ajattelin soittaa tässä kuussa lääkärille tai naistenklinikalle ja kysyä sitä asiaa kun tulee 13.päivä vuosi keskenmenosta ja en ole raskaana. Mutta ajattelin tosiaan odottaa tämän kuun loppuun asti kun ovis on 15.päivä ja pitää vähän oviksen jälkeen tutkailla että tuleeko se täti tänne vai ei ja jos tulee niin sitten otan yhteyttä lääkäriin.

Muille paljon plussatuulia ja puhalluksia, toivottavasti me kaikki päästään pois täältä " Pidemmän kaavan mukaan yrittäneitten " foorumilta ja toivotaan että tämä uusi vuosi tuo kaikille sitä plussaonnea ja että saatais se vauva 2011 :)

YK12

KP 7/32

Tervetuloa RouvaS ja Sussu29! Onhan se tavallaan ikävää, että joukkomme kasvaa, kun eihän tätä loputonta toivomista ja pettymistä kenellekään toivoisi. Mutta toisaalta, olihan/onhan meillä täällä palstalla myös niitä, jotka ovat pitkänkin odotuksen jälkeen onnistuneet, kuten Nuu_, Tatjuska, Miikka ja Tiisa ja on muitakin! He ovatkin meille muille rohkaisevina esimerkkeinä, että kyllä me muutkin vielä onnistutaan!  emoticon

Mimmu: Joo tiedän tunteen. :( Mulla oli just viime kierrossa noin, että kyllä oli monta päivää menkkatuntemuksia ja arvelin, että ei tässä raskaana olla, vaikka menkat eivät alkaneetkaan ajallaan. Silti oli pakko testata se nega jouluaattona, että sai rauhallisin mielin juoda viiniä. Tosin mieluummin olisin ne viinit toki jättänyt juomatta ja plussannut. Mutta toivottavasti siun menkkatuntemukset nyt oliskin ihan jotain muuta, kyllähän monet ovat sanoneet, että ekat raskausoireet ovat kuin menkkatuntemuksia.

piajol: Jokos bongasit? Mihis aikaan normaalisti saat hymyn? Meinaan vaan, että 26 päivän kierrolla aika myöhäinen on, jos ei ole vielä tullut. Mullahan kävi just viime kierrossa niin, että hymy tuli vasta kp 16 ja siksi menkatkin myöhästyi.

Minnuska: Onnittelut tupakoinnin lopettamisesta!! emoticon Se on hieno saavutus! Kyllä sinä varmasti päätöksessäsi pysyt ja jos tulee vaikeaa, niin ajattelet, että se on vain parasta tulevan pikkuisen kannalta ja senkin kannalta, että pikkuinen saisi alkunsa. Omasta tupakoinnin lopettamisesta tulee maaliskuussa 5 vuotta. Lopetin kuin seinään 8 vuoden sauhuttelun jälkeen enkä ole sen jälkeen yksiäkään savuja tupakasta vetänyt. Enkä vedä. :D

Aloitin eilen ovisbongailut liuskatesteillä. Testailen nyt ensin niillä ja jos muutosta väriin alkaa tulla pian, siirryn digitaaliseen hymytestiin. Jos ei, niin loppuviikosta silti testailen digillä. Nyt oli vaikea arvioida milloin aloittaa testailut, kun viime kierto oli niin pitkä (29 pv, normi 25-27) ja se oviskin tosiaan bongautui vasta kp 16. Tämä onkin viimeinen kierto ennen ensimmäistä pariskuntakäyntiä lapsettomuusklinikalla! Jännää!

Kiitos Nymeria :)

Tulin päivittään vähän että soitin terveyskeskuksen vastaanottoon ja olen jonossa nytten lääkärille, aikoivat soittaa sitten kun saa ajan mulle ängettyä johonkin ja pääsen tutkimuksiin sitten et näkee onko jotain mikä estää raskautumisen vai onko vaan aika väärä :)  Innolla odotan tulevaa lääkäriä ja tutkimuksia kun saa tietää onko jokin vikana oikeasti vai ei :)

YK12

KP 7/32

HEI RAKKAAT TUKIJOUKOT!

Uskottava se on, minussa kasvaa pieni elämä... ultrassa siis kaikki hyvin, vaikka minulla ei mitään oireita olekaan. 

Oikein plussarikasta tammikuuta!!

Ihanaa kuulla Miikka!!!!emoticon

ONNELLISTA ja hyvää odotusaikaa!!! Ja tarrrrrrasukkia ja liimaa sinne!!!!:))

Milloin sulla olis sit LA?

Pidähän pittusesta hyvää huolta!!^^, emoticon

Voi että, jospa se pian tääläki kävis onni...:)

Hyvää uutta vuotta kaikille, ja Tervetuloa & tsemppiä kaikille uusille! Koitetaan tosin kengätä teidät tuonne odottajiin ettei teidän tartte täällä pyöriä kovin kauan ;) Hirveästi olis vastattavaa ja kommentoitavaa, toivottavasti muistan kaiken - ja toivottavasti en kirjoita liian pitkää romaania...

Pöppis, saitkin jo vastauksia, mut julkisen hoitoihin saa tosiaan lähetteen joko ihan siltä omalta gyneltä, yksityiseltä hoitoklinikalta tai terveyskeskuksen lääkäriltä. Ite olin jokseenkin varma aikoinaan et kyllä meillä jonkin aikaa menee ennen kuin onnistutaan raskautumaan, mutta kävi ilmi että olin liiankin oikeassa - eli vaikken ollut turhan optimistinen alkuvaiheessakaan niin kyllä silti oli pettymys että näin pitkään joutuu yrittämään. Kohtahan tässä tulee 2v täyteen...

RouvaS, meillä onkin paljon yhteistä :D Ikä, kierrot, yrityksen pituus on kaikki suurin piirtein samoja - ja kaiken lisäksi mäkin olen rouva S, heheh. Tuo kyllä pistää (vääränlaista) painetta petipuuhiin kun niitä harrastaa pelkkä vauvankiilto silmissä... Hyvä että olette ite osanneet ottaa breikin, toivottavasti jatkossakin menette rennommin mielin eteenpäin. en edes yritä ehdottaa mitään niin tyhmää kuin "unohtakaa koko yritys" tai vastaavaa, mutta toivottavasti jaksatte nauttia toisistanne muutenkin kuin ovulaation aikaan!

Sussu29, muistankin sut ja ikävän tilanteesi tuolta toisesta ketjusta. Onneksi nyt on kaikki menossa parempaan suuntaan, liikoja ei kannata tietenkään toivoa mutta toivoa kuitenkin kannattaa aina! Tsemppiä odotteluun ja itse toimenpiteeseen kun on sen aika! Nopeasti nämä muutaman viikot menee kun on jotain mitä kohti pyrkiä.

miikka, onnea onnea onnea! kylä ne oireet sieltä vielä tulee, viimeistään mhan kasvamisen muodossa! Ei tullut meille sitten sitä kuuluisaa kolmatta kokeilukertaa, tähän hätään ainakaan :( Kroppa päätti toisin... Nyt olis vielä tsäänssit ennen tutkimusta tehdä yksi IUI, mut mies ei halua. Se on niin pettynyt hoitoihin ja sen mielestä on ihan rahanhukkaa tehdä enää yhtään ennen kuin mut on tutkittu paremmin - loogista sinänsä (näistä insinööreistähän meillä oli jo puhettakin...).

piajol, isot pahoittelut inssin hudista :( Saattoi ihan hyvin olla varhainen KM, mullakin oli toisessa inssissä runsaammat ja muutenkin oudot menkat kuin normaalisti. Ehkä siellä jotain hipaisuja ainakin tapahtuu... Jotenkin se eka inssi oli mullakin ihan hurja pettymys kun se ei onnistunut. Jotenkin luotti siihen että nyt se onnistuu kun saadaan apua ja kaikkea - vaikka oon koittanut pitää asenteen pessimisti ei pety... Joko on päivä alkanut paistaa risukasaan ja ovis bongattu? Luomuplussalle peukkuja...! Meillä se on nyt ainoa vaihtoehto tähän hätään, toivottavasti tähystyksen jälkeen päästäis pian jatkamaan muitakin keinoja.

Mimmu82, mitä ihmettä? Missäs sun täti on (toivottavasti pysyvästi hukassa)? Vieläkö on toiveita, eihän oo tullut vielä(kään)? Ootko yrittänyt testata vielä..? Ihanan lunkisti otat kyllä, jatka samaan malliin muidenkin edestä ;) Tuo uudenvuodenlupaus passaa kyllä mullekin...

Nymeria, olipa kyllä aika ikävä joululahja :( Pahoittelut. Onneks kohta pääsette tutkimuksiin. Mulla omat vuorossa tosiaan helmikuussa, ja kuka tietää koska ne hoidot sitten alkais. Siinä hoitojonoon ilmoittautumislomakkeessa oli kyllä kohta jossa olis pitänyt olla arvio siitä koska mahdollisesti hoidot olis - mutta ilmeisesti jono on niin pitkä etteivät edes arvioi... Jokos testiviivat on alkaneet tummua?

Minnuskalle pahoittelut tädistä :( Kyllähän ne lääkärissä alkaa tutkimaan jos on KM jälkeen vuoden yrittänyt, ihan samalla tavalla kuin ketä tahansa vuoden yrittänyttä - hyvä kun päätit soitella aikaa. Toivottavasti pääset sinne pian.

Mites Fenix? Onko kierto selvillä vielä, ja joko makuuhuone on tuuletettu..? ;) Tsemppihalit sinne…

Mun uusi vuosi lähti käyntiin vähän ikävästi, heti uudenvuodenpäivän aamuna tuli täti kylään, ilman mitään ennakkovaroituksia. Eli kierto jäi 22:een, ja se tarkoittaa sitä (kai) että ovis oli tapahtunut jo reilusti ennen ultraa (kp11). Nyt oonkin jo sit aloittanut ovistestit kun täti hädin tuskin on häipynyt, ettei mene tällä kertaa huomaamatta ohi. Tässä kierrossa en sit alkanut syömään niitä pillereitä vielä, otan vähän riskiä mut kun edellinen kierto jäi näin lyhyeksi niin pitäis keretä seuraavat menkat loppua ennen tutkimuksia. Jos tämäkin kierto on tosi lyhyt, pitää ne pillerit aloittaa joka tapauksessa, mutta ainakin jää niiden käyttöaika mahdollisimman lyhyeksi. Miehen toiveesta jätetään tässä kierrossa inssi tekemättä, ja katsotaan sitten tutkimusten jälkeen jos joudutaan useampi kk odottamaan IVF:ää, et jos tehdään sitten. Nyt siis vaan odotellaan et pääsis tähystettäväksi...

Bandida: Huh, jaksamista sinnepäin odotteluun! Sitähän tämä elämä on ollut viimiset kuukaudet itse kullakin, odottelua. Toivottavasti meidät palkitaan tästä kaikesta odottelusta... Mullahan ei ole edes mitään hajua, että millaisia hoitoja meille tehdään, jos tehdään. Kun nyt ensin selviäisi, että onko jokin vialla. Ja pahoittelut tädistä, joka saapui vielä niin kamalan aikaisinkin! :(

Mie sain tänä aamuna hymyn digiovistestiin! Eli kyllä se on vaan uskottava, että se ovulaatio tulee. Mietinkin, että olenko aiemmin lopettanut testaamisen liian aikaisin? Toisaalta olihan mulla viime kierto pitempikin kuin yleensä, ja tästäkin siis ilmeisesti tulossa vähintään 28 päivää. Minuu on alkanut jännittää se klinikka-aika. Pelkään sitä tuomiota, mitä siellä tulee. Ja muutenkin koko tilannetta. Yyyhh.

Miikka, onnea ihanista ultrauutisista! Toivottavasti nyt on rauhaisampi olo ja voit keskittyä nauttimaan raskaudesta. Oletteko vielä kertoneet läheisille ilouutiset? Oon aina haaveillut kuinka yksi niitä ihania hetkiä olisi, kun vois kertoa tuleville isovanhemmille uutisia.. Onnellista ja hyvää vointia sulle!

Nymeria, tuo mun tikkeri on mennyt menojaan, se ei enää pidä paikkaansa.. Yleensä bongailen oviksen noin kp12-13 paikkeilla, eli periaatteessa ihan kohdillaan kierron kestoon nähden, vaikka välillä mietityttääkin, että jääkö se luteaalivaihe turhan lyhyeksi. Toi mun kierron pituus myös joskus venyy 27 pvään,28 ollen tosin ihan ehdoton maksimi. Mun lääkärin mukaan tilanne on kunnossa, kun kyselin siltä aiheesta. Onnittelut sulle hymynaamasta! emoticon  Ja tosi hienoa, että pääsette kohta niihin tutkimuksiin! Varmasti jännittääkin,mutta hyvin ne menee. Se on niin uskomatonta kuinka paljon kuitenkin tuo lääketiede nykyään pystyy auttamaan, vaikka jotain häikkää oliskin.

Jaksuja odotteluun Bandidalle toivotan minäkin! Toivotaan ettei tarvis kamalan kauaa syödä pillereitä ja odotella sitä ivf'ään pääsyä. Ja ehkä tosiaan jossain välissä odottelua voisitte vielä kokeilla sitä inssiä kerran, kai ne julkisella puolellakin niitä tekee?Kylläpäs sulla jäi sitten lyhyeksi tuo edellinen kierto -- mullakin on about kerran vuodessa tullut semmonen älyttömän lyhyt kierto. Mistähän moinen johtuu..?

Mitäs kuuluu Mimmu82lle?? Onko täti pysynyt pois? Voi, toivottavasti!

Täällä on ollut jotenkin... no, ihan paska meininki. Olit oikeassa Bandida siinä, että mulla oli ihan kauhiat odotukset sen inssin suhteen. Vaikka lääkäri kävi tosi tarkkaan läpi onnistumisen mahdollisuudet ja vaikka itse netistä tutkimallakin tuli realistinen kuva kyseisestä toimenpiteestä, niin silti onnistuin toivomaan ihan liikoja. Jotenkin sitä ajatteli, että kun kerran mitään vikaa ei ole meistä löydetty ja ajoituksetkin meni nappiin, niin kyllä se nyt, jos koskaan, onnistuu. Joopajoo. Mulla on ollut niin huonot fiilikset edelleen, että jätin tän kierron oviksen bongailunkin, koska petipuuhat eivät ole kiinnostaneet yhtään -- eli luomuplussa on pois suljettua. Tää alkaa tosissaan koetella myös parisuhdetta (tiedän niin tunteen RouvaS!), ei kauaakaan enää kun on 2 vuotta yritystä takana ja musta tuntuu, etten jaksa enää yhtäkään pettymystä. Kai sitä inssiä vielä kerran kokeillaan, mutta sitten tarvitsee siirtyä järeämpiin hoitoihin.

Huh, anteeksi purkautumisen puuska....emoticon Kyllä tästä vielä ponnistetaan päiviin parempiin!

Mukavaa viikonloppua, arvon Naiset. Heittäkääs nyt joku plussa kehiin, niin saadaan lisää rohkaisua koko porukalle. emoticon  

Miikka ihana kuulla hyviä uutisia :) Ihanaa odotusta sinne <3

Bandida voimia sinne kovastti, toivottavasti ette joudu kauaa jonottamaan <3

Nymeria sinne myös jaksuja odottamiseen ja onnea ovisplussasta <3

Piajol toistan itseäni, mutta sinne myös jaksuja <3

Täällä täti tuli tänään ja ryminällä :( mutta jotenkin en ees kauheesti mennyt tolaltani, osasin sen kyllä aavistaa, kun on jo useamman päivän tullut limasta punertavaa vuotoa, kun on vessassa käynyt. En edes itkemään ruvennut ;)
Mutta siis tänään mennään kp 1/32-50 ja clomien toinen kierros lähtee käyntiin kp 5. Vielä olis jäljellä tämä kierto ja jos ei onnista, niin sitten seuraavaksi meidän perheellä lähtee viiminen yrityskierto käyntii. Ollaan päätetty, että siihen loppuu yrittäminen ja meidän on tyytyminen yhteen ihanaan poikaan. Tuntuu että meidän perheessä on 2003 vuodesta asti eletty lapsenteolle, niin alkaa olemaan riittävästi yhdelle perheelle ;)

Kuulkaas kummia.....emoticontestasin plussan !!!!!!!!

Kaikkea hyvää tänne palstalle, siirryn odottajiin (ja koitan pysyä siellä, vaikka ei kaikkeen voi vaikuttaa) ja toivon todella että kaikki tulette kans mahdollisimman pian ja pysyvästi sinne puolelleemoticon 

Sen haluan sanua, että kun on ollut yritystä takana jonkin aikaa, niin ei ne vaihtelevat tunteet unohu... Että puukkoa en kenenkä haavas tällä ilmotuksella halunnu kääntää. Toivon kaikille toiveiden täyttymistä.....

VOIMIA, TSEMPPIÄ JA KAIKKEA HYVÄÄ KAIKILLE emoticon

Onnea plussasta kaikille jotka sen on saanut ja paljon tarrasukkia ja ihmisliimaa matkalle :)

Omaa, oon ollu tässä nyt aika kauan taka-alalla ja tässä odotellaan ovulaatiota tänne saapuvaks, tuntemuksetkin on ihan just semmoset että ovulaatio täällä on kohta, kun välillä nipistelee alavatsaa ja rinnat on hieman kipeät yms yms..

Lääkäri aikaa en ole vielä saanut, eli sitäkin odotellaan täällä. Meillä koko perhe sairastelee, ensin minulle tuli flunssa ja kurkkukipu, neidillä vain pieni nuha, mies tuli sitten eilen flunssaan.

Toivotaan että me kaikki päästään pois täältä odottajien puolelle :)

Mutta lähden tästä nytten tuonne ukon kainaloon kattelemaan telkkaria kun neitikin nukkuu vielä päikkäreitä :)

YK12

KP 13/32

Takaisin