Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimmu82, joo tiedän ton kun niin paljon haluais olla raskaana ja sit helposti alkaa miettiä, että mitä jos kuitenkin.. Ja alkaa taas toivoa. Mut nyt mulle kyllä tuli sun kohdalla sellanen toivon pilkahdus.. Toi hajaistijuttu ei nimittäin ole kuviteltavissa. Jotain muita oireita kyll on helppo keksiä, mut ei hajuaisti ihan sattumalta voimistu.. Onko ihan varmaa, et ovis ei olis vaan ollu myöhässä tms? Ja oletko milloin tehny viimeks raskaustestiä? Jos se vuoto ei jatku, niin teeppä uus testi. Siitä sais sit vahvistuksen suuntaan tai toiseen. Ja toivotaan tietty et olis just siihen hyvään suuntaan..[;)]

Terse,

Mulla tulee noi hajut aina ennen menkkoja voimakkaammin, johtunee migreenialtistuksesta, joten innolla odotan mitä raskaus tekee hajuherkkyydelle [:)]. Mimmu82 kuulostaa kyllä ihmeellisille menkoille, ihan kun sulla menis kaks kiertoa nyt putkeen!

No eipä tartte miettiä enää, että teenkö testin vai en, nyt meinaan vuodan ku seula. No nyt siis alkoi se kierto, jonka lopussa teen positiivisen raskaustestin [:D] toivossa on hyvä elää[;)]. Ootteko samaa mieltä, että lasken menkat alkaneeks tästä päivästä, enkä siitä ekasta pikku tuhruilusta? Oon kyllä vähän ihmeissäni tän mun kroppani kanssa, mutta jos se nyt noitten clomien kanssa asettuis. 

Mimmu82 ehdottomasti kunnon vuodosta aina lasketaan, ei tuhruista vaikka kestäisi kuinka monta päivää [:)]. Tsekkasin just viimeks gyneltä. Hei tää on nyt sitten clomi-kierto!!! Huuuuuuu, kaikki tsänssi teidän perheellä raskautua [:D]

Mulla on aamulla se punktio, tosin hirmuinen stressi päällä tekemättömistä töistä ja jengi soittelee mulle vaikka oon sanonut olevani saikulla tiistaihin asti [8|]. Pitää varmaan laittaa vaan puhelin kiinni ja hengitellä syvään.

MK81 niin ajattelinkin, että tästä se kuuluisi laskea. Kiitos varmennuksesta [:D]
Tsemppiä mielettömästi huomiselle[:)]

Osama kiitos pahoitteluista. Nyt on kyllä ihan helpottunut olo, kun sain tuon mega pitkän kierron loppumaan.

Mimmu82, no voihan..[:@] Olin jo fiiliksissä sun puolesta.. No, onneks nyt on ne clomit odottamassa. Joo, varmaan sit nyt vasta oli eka kp. Se pitää laskea kait niin, et kun ns. normaali vuoto alkaa. Eli tiputtelusta ei vielä lasketa.
Jaksamista tädin kanssa ja ei kun plussaa kohti vain. [;)]

Oho, olikin tullut jo tekstiä jota en ollu huomannu..

MK81, TSEMPPIÄ kovasti huomiseen! Mahtia, et on taas uus jännättävä lisää!

Oho, olikin tullut jo tekstiä mitä en huomannu..[;)]

MK81, TSEMPPIÄ huomiseen!! Mahtavaa, kun on taas yksi jännättävä lisää![:)]

MK81 tsempitykset täältäkin[:)] meet ja haet kakkosluurin ja liittymän, ja annat toisen numeron vaan töihin[;)] Pystyy sulkemaan luurinkin[:D]

Plussatuulia kaikille PUUUUUUUUHHHHHHHHH

Plaah, kertokaa te muut naiset mitä vois olla kun tänään aamulla oli ihan tipallinen tullut verta ja se oli semmoinen limainen (täti on siis häipymässä tänään), ajattelin sitä vain kun rintoja on kutissu niin hemmetisti, närästäny joka päivä, nippailuja välistä alavatsassa, paino tippunut, huimausta ja öklöä oloa, eilen illallakin nukkumaan laittaessa tuli niin hirveän huono olo yhtäkkiä että tuntu ihan siltä kuin olisi pitänyt lähtä huutamaan pöntölle norjaa mutta en kuitenkaan mennyt, tänään aamullakin hieman öklö olo ja närästää ja maha hieman sekaisin ollut eilisestä illasta asti.

YK 11

KP 6/34

MK81, miten meni punktiossa?? Saitteko paljon hyviä muniksia talteen? Vitsit kun tää on melkein yhtä jännää kuin omien asioiden odottelu tämä muiden hoitojen jännäys [8D] Koitahan jättää ne työasiat sinne toimistolle ja pitää luuri vähintäänkin äänettömällä jos ei voi sulkea... (siinä asia joka munkin pitäis oppia [;)] ) Sä oot taas loppuviikosta sitten raskaana?!? [:D]

Mimmu82, yhdyn edellisiin - kyllä se eka kiertopäivä on vasta se kun kunnolla vuotaa. Nyt sitten positiivisin mielin ja clomeilla vahvistettuna kohti ovista ja sitä plussaa neljän viikon päästä!!

piajol, kyllä se yleensä vie sen 24h ainakin että se munasolu(t) sieltä irtoaa piikin jälkeen - mut mulla ainakin viimeksi oli ovis ollut jo ennen kuin menin inssiin (piikistä inssiin oli n 27h) joten saattaa olla et irtoaa nopeamminkin jos on kypsää kauraa. Eli periaatteessa samana päivänä voi ihan hyvin keretä jos otat aamupuolella piikin ja iltapuolella tehtäis inssi... Ja toki vielä omin avuin varmistelette sitten [:D]

hh83, en kyllä muista kuulleeni moisesta kohdun pehmentämisestä, mutta sehän ei tarkoita ettei niin vois olla... Hienoa kun ootte hyödyntäneet oviksen kun kerran lääkärit ei sitä halunneet hyödyntää, olispas hienoa jos siitä tulis sitten se plussa, sehän olis lähes luomusellainen!

Kiitos plussatuulista Nuu_ [:)]

Mä täällä aika hyvin rentoilen vieläkin. Jotain pientä tissioiretta on ollut mut niin pientä et melkein vois jättää mainitsematta. Mielikuvitus on huono kaveri tässä vaiheessa kiertoa. Alan kuulostelemaan ja jännittämään enemmän sitten viikonloppuna, kun ylitetään se viime kierron hurja lukema 24 päivää - vielä pari päivää armonaikaa [:D]

Hello hello ihana ko mua on kaivattu....

Mimmu82: hirmuiset tsempit clomien kans mitkä päivät syöt niitä 3-7 vai 5-9. mullahan oli annostus niissä silloin 1 tab päivässä ja sain aikaan kaks rakkulaa. ja tosiaankin kierto lasketaan kunnon vuodosta ei mistään tuhruista.

Mk81: Miten meni toinen punktio? oliko helpompaa ko tiesi mitä tuleman pitää vai vaikeempaa? Ite oon miettinyt jos toisen kerran moiseen toimintaan joudun niin jännittäisikö enemmän, vaikka ekasta kerrasta ei kammoa jäänyt ko meni muuten ihan hyvin vaikka lopputulos jäi laihaksi.

Omaa: Oot viettäyt vähän hiljaista eloa anteeksi [:)] mut oon lueskellut kuiteskin teijän juttuja.
Hoksasin yhtenä päivänä et se pregnyl piikkihän on kuin ovulaatio niin siitä 14 päivää niin vois alkaa vuoto ja niin sit sunnuntaina kävikin jokseenkin oli mieli matalana ko huomasin aamulla lugeitten laiton yhteydessä tampax hylsyssä ruskehtavaa väriä ja sitä tuli pyyhkiessä että housuunkin asti. Ei paljon naurattanut ja mieskin oli aika hiljaista poikaa. Töihin piti sit vaan lähtiä. [:(]
Maanantaina sama homma ajattelin et sit alkaa kunnon vuoto mut ei samanlaista ehkä hieman vähemmän. Tiistaina sit loppuikin vuoto muutui samanlaiseksi luge vuotoon (valkoiseen). Tänään on sama meininki vuotojen suhteen ja lisäks nippailua oon tuntenut välillä, tiä sit enteileekö hyvää vaiko pahaa.
Aikas jännäks menee loppua kohti tämä homma yhtään ei tiiä miten käy ennenkö teen lauantaina testin ja jos silloinkaan ei tiiä niin sit 8.12 on jälkitarkastus silloin ultrataan niin siellä sit viimeistään tulee varmuus tilanteesta.

Tiisa, kun ei kunnon vuotoa vielä ole niin älä heitä vielä kirvestä kaivoon... Jos se oli vain kiinnaria/tuhruttelua sen merkiksi ettei sen kummemmilla tätivierailuilla ole pitkään aikaan asiaa teidän talouteen? [:)] Mulle tosin gyne sanoi et lugejen aikana tuskin alkaa menkat, et niiden pitäis pitää ne pois sen 14 vrk niiden aloituksesta. Mä ainakin ootan vielä sun lauantain testiä! Aloitat sitten tämän meidän hoitorumbaplussa-aallon, eiks vaan? Sinä eka, minä sit alkuviikosta, hh83 tulee perässä ja sitten MK81 ja piajol. Ja Mimmu82:kin kin kiiruhtaa vielä samaan aaltoon mukaan, ja minnuska [:D] Tämä on nyt suunniteltu juttu, älkää nyt sit pettäkö luottamusta tytöt, heheh.

Justiinsa niinkuin Bandida sanoi, me tyhjennetään tämä palsta uudeksi vuodeksi, joten kaikki synnyttää 2011 aikana. That's a deal!!!

Kiva kuulla Tiisasta, jos ei tuhrua enempää ole tullut, niin peli ei ole vielä seis [:)]. Kahtotaan siihen 8.12 ultraan, peukut pystyssä!!!! [:D]

NAPA: kävin tosiaan punktiossa ja ei se sen helpompaa tällä kerralla ollut, mutta saalis oli hyvä: 10 munasolua! Tällä kertaa tuli jonkinverran vertakin, kun yksi palleroista tykkäsi pyöriä ympyrää ja piti oikein metsästää. Katsotaan aamulla miten hedelmöittyivät, periaatteessa pitäisi siis olla huomenna iltapäivällä jo melkeen 4-soluvaiheessa. Hyvät on fiilikset ja kipuja ei ole nimeksikään. Nyt vaan himmailen perjantaihin asti ja nautiskelen siitä, ettei puhelimessa ole ääntä [;)].

Huah, kymmenestä solusta vain kolme kypsää ja näistä kolmesta vain yksi on hedelmöittynyt. Mitään takeita ei ole, että jakautuu, mutta tässä vaiheessa top-luokkaa vielä. Mä oon suhteellisen rikki ja jos tämäkin menee perseelleen, niin en tiedä miten eteenpäin [X(].

Oikein ihanaa perjantaita kaikille ihanaisille!

Täällä täti poistui 30.11 ja nyt sit odotellaan ovulaatiota, ajattelin että jos en testailekaan tässä kierrossa ovista ollenkaan jos tärppäis ehkä paremmin kun ei ajattele liikaa sitten sitä :) hitsi et tää on nyt hiukan vaikea käyttää, meni ensin muutama minuutti ennenku osasin tätä uutta foorumia tutkiskella :D

YK11

KP 8/34

Voi kökkö, MK81. Oon tosi pahoillani teidän puolesta. No, se yksi alkiohan riittää! Kun vaan sillä menisi kaikki hyvin tästä eteenpäinkin - ja syntyisi sitten valioluokkaisena 9kk päästä... Hajottaa varmasti aika huolella, mutta ei saa luovuttaa vielä - kyllä nyt on jo teidän vuoro. Ja sitähän sanotaan että vaikeuksien kautta voittoon, teitä vaan koetellaan nyt oikein kovalla kädellä mutta peli ei ole vielä menetetty. Jos kävis niin että tämäkään kerta ei nyt sitten onnistu niin pitäisikö tutkia lisää, mistä johtuu että hyviä muniksia saadaan aina niin vähän, ja niiden jatkokehityskin takkuilee? Tsemppiä sinne kauheasti *Voimahali*

Takkuileeko tämä uusi palsta muilla kuin minulla? Tosi hidas on eikä millään haluais ladata sivua vaan hituroi aikansa ja sitten antaa jonkin virheilmoituksen? Piti monta kertaa yrittää että pääsi tänne asti...

Tää nainen lähtee tuossa klo: 14.15 käymään lääkärissä ku menkat loppu tosiaan 3pv sitten ja tänään tuli kauhea menkkamainen kipu joka myös sit säteilee alaselkään. Ja viimeyönä oli vissiin kuumettakin kun heräsin puoli 1 yöllä vessaan niin olin ihan hiestä märkänä. Saa nähä mikä nyt on homman nimi mulla, otetaan lääkärissä virtsanäyte ja katotaan että olisko taas virtsatientulehdus mutta en kovin usko että olis taas. Ja siinä vastauksessa menee 3minsaa ja jos ei ole tulehdusta niin sitten vissiin katotaan mitä aletaan seuraavaks tekemään.

YK11

KP 8/34

Takaisin