MK81 joo kyllä se vähän on periaatepäätös. Oon ajatellu, että en viittis ylimääräisiä syödä yhtään. Clomit on jo mulle aikamoinen kynnys, mutta nyt tuntuu vähän siltä et ei oo muuta vaihtoehtoa, ku ei sitä ovista taida sieltä muuten tulla.
Täällä tosiaankin on synttäri järjestelyt vaihdissa, kutsut on annettu ja spiderman ilmapallot ym hankittu. Vielä olis viikko aikaa ja mä taidan tulla siinä ajassa hulluks, ku koko ajan kysytään, että kauanko vielä [;)]
Tsemppiä MK81 sinne kovasti ja ihanaa sä oot NIIN raskaana viikonpäästä[:D]
hh83 tässä on viimisen 7,5 vuoden aikana oppinut kärsivällisyyttä

. No jos totta puhutaan, niin oon joutunut, niin paljon itseeni hormooneja yms laittaan Arttua yrittäessa, että nyt toivon pääseväni vähemmällä. Tai sehän ollaan jo päätetty, että ei enää mihinkään varsinaisiin hoitoihin lähetä, nää clomit koitetaan ja sit taidetaan heittää pyyhe kehään, jos ei onnistu.
No tänään se täti viimein saapui punaisella ferrarillaan ja hyvä niin. Nyt sitten keskiviikosta sunnuntaihin napsin clomeja ja sit toivotaan parasta [:D],. En vaan oo vielä päättänyt otanko yhden vai kaksi tabua päivässä. Lääkäri kirjoitti 1-2 päivässä ja eikä oo mitään seurantaa, niin taidan aluksi ottaa sen yhden päivässä. Pitää sit tän kierron jälkeen kattoa, et millaset ovis kivut on, jos sit lisää annostusta, tosin aattelin olla jo sit kyllä raskaana [:D]. Eli tällä hetkellä positiivisella asenteella mennään ja kyllä rakkaat kanssa sisaret tiedän, että ylhäältä voidaan tulla ja kovaa alas, mutta se on sen ajan murhe [;)]. Viimeks mulla tuli kauheet vaihdevuosioireet clomeista, toivotaan että tällä kertaa säästyn kuumilta aalloilta [8D].
Tsempit kaikille, ootte ajatuksissani <3