Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mk81:huippu uutiset toivottavasti pienetkin kehittyvät hyviksi munasoluiksi. semit ke punktioon ja tietenkin perjantain siirtoon vaikka kyllähän sä tuut ennen sitä kertomaan kuulumisia.

Ihana kuulla MK81, hienoa että siellä on tällä kertaa useampi [:D]

hh83 tosi kurja homma[:'(], no mutta mun mielestäni myös ei muuta ku peitot heilumaan!

Voi vitsi täällä saa jännittää nyt monen puolesta [:D] hyvä niin, sillä omalla kohdalla ei oo mitään jännitettävää. KP49 menossa ja en millään viittis teroja alkaa syömään. No ei auta muu kuin odotella ja sitten alkaa clomi kierto [:D]

Ihana kuulla MK81, nyt niiiiiin kauheesti tsemppiä [:)]

Omaa, eilen oli melkein koko päivän menkkakipuja ja illalla sitten tuli vähän kipeemmäksi ja alaselkä oli hieman kipeä, oon koko eilisen päivän rampannu vessassa tarkistamassa alkoko täti mutta ei alkanu ja eilen illalla ennen saunaan menoa kävin vessassa kun oli hieman enemmän niitä kipuja ja pyyhin sitten niin kappas en tiedä onko täti tänne tulossa piakkoin vai oliko se kiinnittymisvuotoa kun paperiin jäi ihan vähän vaaleanpunaista tuhrua ja menin sitten saunaan niin kivutkin katosi kun tulin pois saunasta, laitoin sitten siteen yöksi kun luulin että täti tänne pyörähti mutta nytten aamulla herätessä ei ollut tullu mitään vuotoa, ihan puhdas side oli... Mitähän tää olis voinu olla? [8|][&o] Niin ja testailen varmaan tänään illemmalla tai huomenna aamulla [:)]

YK10:ssä edelleen mennään [:)]

KP 35/33

Voi elämä Minnuska89, miten sä pystyt hillitsemään itses noin!!! Mä olisin testannut varmaan jo ainakin 10 kertaa [;)].

Tiisa pakkohan mun on täällä käydä vähintään kerran päivässä seuraamassa koska SÄ saat sen plussan sinne tauluun!!!! [:D]

Mimmu82 eiks niillä teroilla sais menkat alkamaan? Vai siis ootko tehnyt periaatepäätöksen? No mutta ens kierto onkin sit upee, kun saat ne clomit peliin!

(.)(.)
( . ) <- elikkäs omaa napaa: No tässä näitä lääkkeitä vaan, ei mitään uutta siis.
()()

Heii pitkästä aikaa! En oo ehtiny kirjotella, vaikka oon kyllä lueskellu juttuja. Hirvee kiire ollu tällä viikolla, tavallaan hyväkin niin ei oo tullu liikaa mietittyä kaikennäköisiä..[;)]

Minnuska89, tsemppiä sulle testailuihin, kuulostaa kyllä mielenkiintoisilta noi oireet..[:D] kerrohan sitten heti tännekin kun olet testaillut! Peukut on pystyssä sulle!

Mimmu82, kylläpä siellä kierto venyy! Jaksamista.. Onhan se tietysti keholle hellempi vaihtoehto olla turhaan teroja ym napsimatta. Varsinkin jos oma pääkoppa sallii sen odottelun. Mut kyllä se jossain vaiheessa pakosti taas löhtee rullaamaan, ihailen sun sitkeyttä ja kärsivällisyyttä!

MK81, voi kun kivoja uutisia ultrassa! Tsemppiä paljon sinne!

Omaa: no eipä paljon.. Peitot on kyllä nyt heilunu suunnilleen joka toinen ilta, eikä ehkäisystä tietoakaan..[;)] ovistestiin en ole plussaa vielä saanut, mut toisaalta nyt kun lopetin ne piikit, niin varmaan normaalilla aikataululla mennään eli sunnuntaina olis vasta kp14.. Onkos kellään ajatuksia siitä, miten tää kroppa suhtautuu kun oon nyt lopettanu sen piikityksen? Eli onko se irrotuspiikki tarpeen joka tapauksessa oviksen saamiseksi, vai onko niin et irrotuspiikki otetaan jotta saadaan helposti ajoitettua se inssi? Et eihän oo vaaraa, et munikset ei irtoais?! Se on nyt se mun ainoa huoli. Ja sit myös et jos tulee jotain kohdunulkoisia kun ne kolme kypsää oli sillä mahdollisesti tukkeutuneella puolella..?

Plussatuulia kaikille!

hh83 jos se puoli on tukossa, niin pääseekö se siittiöt sit kuitenkaan sinne, ellei se munasolu ui toiselle puolelle? Nyt myönnän et ollaan sellasella harmaalla alueella, et en yhtään tiedä, mut luulis et ennemmin se munasolu ui, kun ne siittiöt!? Mut siis kuten aikaisemmin sanottu, ens kierrossa (tietenkään ei toivota et sellanen tulis) niin ne lääkkeet tekee sen, et sulla on sillonkin enemmän kun yks munis kypsymässä. [:)] Se irrotuspiikki otetaan ainakin IVF/ICSIssä sen vuoksi, että munasolut irtoisivat ja painuisivat pohjalle. IUI:ssa sitä ei kai tarvita, jos on varmuus siitä et ne irtoo...

Mitä näytti Minnuska89n testi? Peukut pystyssä et plussaa tietenkin!! [:D] Olitko ajatellut käydä keskustelemassa gynen kanssa noista sun kierroista?

Miten menee Mimmu82lla? Ehkä se tosiaan on fiksua välttää noita ylimääräsiä lääkkeitä (esim. teroja), kun jossain vaiheessa ne menkat sieltä tulee kuitenkin luonnostaan, jossei sitä toista luonnollista asiaa ole tapahtunut. Onks synttärivalmistelut menossa?

Tiisa ja Bandida, olisko mitään fiiliksiä/kerrottavaa?

OMAA: Tänään aamulla oli sellaset venyvät ovislimat et oikeen ihmetytti. Niitä Cetrotiden piikkejä oon laittanut jo kaksi, joten ovista ei pitäs tapahtua (pitävät LH:n alhaalla), joten en edes uskaltanut googlettaa, et onko nyt kuitenkin käynyt niin et johtofolli on irronnut???? Maanantaina uus ultra onneksi ja sit keskiviikkona sinne punktioon. Fiilikset sen suhteen on tosi hyvät, mä olisin mieluusti raskaana viikon päästä [:)].

MK81 joo kyllä se vähän on periaatepäätös. Oon ajatellu, että en viittis ylimääräisiä syödä yhtään. Clomit on jo mulle aikamoinen kynnys, mutta nyt tuntuu vähän siltä et ei oo muuta vaihtoehtoa, ku ei sitä ovista taida sieltä muuten tulla.
Täällä tosiaankin on synttäri järjestelyt vaihdissa, kutsut on annettu ja spiderman ilmapallot ym hankittu. Vielä olis viikko aikaa ja mä taidan tulla siinä ajassa hulluks, ku koko ajan kysytään, että kauanko vielä [;)]
Tsemppiä MK81 sinne kovasti ja ihanaa sä oot NIIN raskaana viikonpäästä[:D]

hh83 tässä on viimisen 7,5 vuoden aikana oppinut kärsivällisyyttä . No jos totta puhutaan, niin oon joutunut, niin paljon itseeni hormooneja yms laittaan Arttua yrittäessa, että nyt toivon pääseväni vähemmällä. Tai sehän ollaan jo päätetty, että ei enää mihinkään varsinaisiin hoitoihin lähetä, nää clomit koitetaan ja sit taidetaan heittää pyyhe kehään, jos ei onnistu.

No tänään se täti viimein saapui punaisella ferrarillaan ja hyvä niin. Nyt sitten keskiviikosta sunnuntaihin napsin clomeja ja sit toivotaan parasta [:D],. En vaan oo vielä päättänyt otanko yhden vai kaksi tabua päivässä. Lääkäri kirjoitti 1-2 päivässä ja eikä oo mitään seurantaa, niin taidan aluksi ottaa sen yhden päivässä. Pitää sit tän kierron jälkeen kattoa, et millaset ovis kivut on, jos sit lisää annostusta, tosin aattelin olla jo sit kyllä raskaana [:D]. Eli tällä hetkellä positiivisella asenteella mennään ja kyllä rakkaat kanssa sisaret tiedän, että ylhäältä voidaan tulla ja kovaa alas, mutta se on sen ajan murhe [;)]. Viimeks mulla tuli kauheet vaihdevuosioireet clomeista, toivotaan että tällä kertaa säästyn kuumilta aalloilta [8D].

Tsempit kaikille, ootte ajatuksissani <3

Voitte laskee kaikki peukkunne, tänne täti pyörähti 26.11 illalla ja 27.11 kärsitty kauheista menkkakivuista ja vuotokin on runsasta, kierroksi tuli 34 tällä kertaa, eli kaitpa nuo kierrot on pikkuhiljaa asettunu aloilleen [:)] Ihan hyvillä mielillä jatketaan "yrittämistä" [:)]

YK 11

KP 3/34

Voimia Minnuska89, inhottavia tuollaiset heittelevät kierrot, kun ei yhtään tiedä mitä odottaa kaikista oireista huolimatta.

Mimmu82 clomeilla pääsee varmasti jo pitkälle ja tulee jos on tullakseen. Tosi rankkoja nämä hoidot myös psyykkisesti, joten ymmärrän täysin ettei tälle tielle halua enää lähteä. Onko sulle tarkoitus tehdä jotain seurantaultraa noiden clomikiertojen ajan?

Meillä mies on tässä viikon aikana tullut tulokseen, että on saattanut sairastaa sikotaudin pienempänä. Sehän tietysti selittäisi tämän tilanteen, mutta ihmettelen ettei vanhempansa ole mitään sanoneet.

Heipat kaikille!

MK81, onnittelut hyvistä ultra-uutisista!

Mimmu82, toivottavasti tosiaan säästyt kuumilta aalloilta tällä kertaa.. ihanaa, kun olet noin positiivisilla fiiliksillä. [:)]

Pahoittelut Minnuska89lle tädistä.

Minä täällä napsin vielä clomeja pari päivää (eli ei siis luomuplussasta tietoakaan), mitään oireita ei ole niistä ollut. Juttelin perjantaina sairaanhoitajan kanssa, ja laskettiin, että inssiä ei ehkä pystytä tekemään tulevan pitkän viikonlopun vuoksi. Onko nyt just niin meikäläisen heiniä tämäkin...ovuloin Itsenäisyyspäivänä! [:@] No, ei sitä toki vielä varmaksi tiedä, loppuviikosta on ultra. Voi hhuuhh, kun vaan pistää nyt jännittämään nämä ajoitukset.

Onneksi täällä voi jännittää myös kaikkien muidenkin puolesta, ei tarvi hermoilla yksin! [:)]

Kiitos kaikille pahoitteluistanne! [:)]

Omaa, mikähän tääki nyt mulla tarkoittaa, joku aika sitten tuli ihan kauhee polttava kipu alavatsaan ja sitä siis ihan polttelee ja välistä sattuu alaselkään, siis tuo polttelu tuntuu vähän niinku samanlaiselta ku olis kauheat oviskivut mutta vain polte tuntuu, ennen ei ole tämmöistä ollut ja tuli tosiaan tän tädin aikana nytten, huimausta on myös ollu tuosta 27.11 lähtien ja lauantaina oli niin paha huimaus kun aamulla nousin sänkyyn istumaan niin huone pyöri ja lähdin siitä sitten kävelemään niin veti kokoajan vasemmalle puolelle kun huimas, pääsin vessaan asti varovasti kävellen niin huomasin siteessä tosi paljon verta, eli aika runsas täti täällä on, huimausta kestäny jo 3pv

YK11

KP 4/34

Minnuska89, kuulostaa hiiukan et vois olla varhainen keskenmeno? Jos verta tulee normaalia enemmän.. Toisaalta voi olla kyse myös hormoonihäiriöstä? Mulla on jossain vaiheessa nuorempana ollu tosi paljon runsaita kuukautisia ja niin liittynyt pyörrytys ja sellaiset klimppiset veret.. Mut toi polte ei kuulosta hyvältä. Pitäisköhän sun soittaa lääkärille ja kysyä siitä?

Piajol, voihan itkut, jos se inssi teilläkin siirtyy! Toivotaan vielä parasta, on tässä kuitenkin vielä aikaa itsenäisyyspäivään..[:D]

Mimmu82, hyvä et kierto lähti käyntiin ja saat nyt vähän avustusta! Kärsivällisyys palkittiin! Ja eikun plussaamaan nyt sit vaan!

MK81, kiitos tsempistä! Jos ei nyt nappaa, niin ehkä sieltä vasemmalta puolelta sit irtoaa ensi kierrossa useampi kans.. Ainakin ultrassa oli oikealla polella useita varhaisessa kypsymisvaiheessa. Sinulle kovasti tsemppiä uuteen raskauteen! Toivottavasti saadaan sulle vihdoin se plussa! Mulla on sulle peukut pystyssä täällä![;)]

Omaa: vihdoin sain aamulla plussan ovistestiin! Eli kierto taitaa olla aika lailla 29-30 pvä.. Ehdin vähän jo huolestua, et jos noi lääkkeet jotenkin pisti kiertoa sekaisin, mut onneks vaikuttaa aika hyvältä. Tosin oon tuntenu aika voimakkaita oireita oviksesta. Ja sellanen jännä juttu, että oikea jalkapohja kipeytyi eilen illalla vaikka en ole kummemmin urheillut viime päivinä. Mulla on usein samasta kohtaa molemmat jalkapohjat kipeät, kun menkat on tulossa, niin voisko toi kolmen follikkelin ovis sit jotenkin laittaa hormoonit niin vahvoille, et tuntuu tolleen? Vyöhyketerapiassahan just toi jalkapohjan alue kantapään vierestä on kait sitä sukupuolielin aluetta..?[:)]

Eikun plussatuulia vaan!

minnuska89, varailes kuule lääkäriin aika. Tuollanen monta päivää kestävä huimaus nyt ei oo normaalia - vähintäänkin sulla on hemoglobiini ja verenpaine tarkistettava. Pahimmassa tapauksessahan tuo voi olla vaikka jokin kysta tms joka vuotaa sisälle... tai tuo hh:n mainitsema varhainen keskenmeno [:(] En halua pelotella, mutta kannattaa varmaan tarkistuttaa.

piajol, voi kökkö jos nyt menee huti itsepäisyyspäivän takia... teidän pitää sitten juhlia itsenäisyyspäivää niin ettette nouse sängystä kuin syömään, vessaan tai paikkaa vaihtaaksenne [;)] Koska sulla on se seurantaultra - jos siellä oliskin riittävän isoja folleja jo kehittynyt niin voihan sen irrotuspiikin ottaa sillon heti ja seur päivänä tehdä IUI:n - jos vaan aika riittää?

MK81, tietääkö miehen vanhemmat että yritätte lasta? Jos tietää, niin erikoista jos eivät ole sanoneet mitään jos sikotauti on taustalla... Onnea kovasti ultrauutisista, hienoa kun näyttää siltä et useampia munia oltaisiin saamassa. Toivottavasti tänään näkyy et ne pienetkin on sieltä kasvaneet mukaan! Ja toivottavasti sitä ovista ei oo vielä tapahtunut - mulla ainakin ne limat on useita päiviä ennen ovista. Mut outoa jos edes limoittelet kun ei pitäis sitä ovista ollakaan... Onnea matkaan ja kyllähän sä oot viikon päästä jo NIIN raskaana!! [8D]

Mimmu82, onnea tädistä [:D] Eihän se koskaan onnekasta ole kun se tulee, mutta ainakin pääsitte nyt epätietoisuudesta ja sait aloittaa uuden kierron clomeilla autettuna... Toivottavasti et kovin pahoja vaihdevuosioireita saa tällä kertaa, tai mielellään tietenkään ei ollenkaan - ite en oo huomannut mitään sellaista, mut mullahan annostus onkin pieni. Tuo on ihan ymmärreetävää et haluat välttää ylimääräisiä hormoneita tässä vaiheessa kun oot jo yhden rumban läpikäynyt. Onneksi siitä edellisestä rumbasta tuli niin ihana palkinto [:)] Kyllähän tämä värkkääminen kuluttaa niin mieltä kuin kroppaakin...

hh83, mullakaan ei oo mitään tietoa noista, samanlaista mutua on kuin MK81:lläkin et jos joku vaihtaa puolta niin sit se olis munis. Eikös jollekin täällä oltu sanottu lääkärissäkin jotain et ei haittaa jos ovuloi tukossaolevalta puolelta kunhan ovuloi ja toinen torvi on auki? En ihan ymmärrä tuon logiikkaa mut kai se on mahdollista... Tuskin irroituspiikkiä tarvitaan kun sulla on luonnollinen ovis ollut tähänkin asti. Kyllä ne sieltä irtoaa omia aikojaan, johtofollikkeli ainakin... Käsittääkseni tuo irrotuspiikki on tuossa tilanteessa nimenomaan ajoituksen takia ja että ne kaikki valmiit lähtis samaan aikaan.

Oman navan alla ei mitään erikoista. Oon asentanut niitä lugeja alapäähän nukkumaan mennessä viime keskiviikosta asti, ja ollut ihmeen rentona ainakin tähän asti. En edes hirveesti oo miettinyt koko asiaa, tai laskenut päiviä. Eilen illalla vihloi alamahasta kipeästi yskiessä (dpo 6, kai), mut mitään muita "oireita" ei ole ollut, mihinkään suuntaan. Ainakin viikko vielä pitäis odotella kun sinne asti on ne luget, ja sen jälkeen alkaa se tädin odotus - ti tai ke ehkä uskaltais testatakin jos ei se silloin ole tullut...

edit: hh83, olit kerennyt tuossa välissä kirjoittaakin: Onnea ovisplussasta!! [:)] Ei muuta kuin omat inssit siellä kotona käyntiin vain [8D]

Bandida, no kyllä ne appivanhemmat sen taitaa arvata, ääneen ei ole koskaan sanottu muuta kuin toiveita puolin ja toisin (viime jouluna totesivat meille, että ens jouluna karkaatte kuitenkin etelään ja me vaan työnnellään täällä niitä lastenvaunuja), joten olisi voinut olettaa että tällaisen asian olisivat ottaneet esiin.

Kyllähän sä tiiät mitä vihlominen voi tarkoittaa???? Pidetään peukkuja ja relataan [;)]

piajol niin mäkään en tajua miks sä et voi ottaa sitä irrotuspiikkiä aikaisemmin? Tai ainakin jokatapauksessa ottaa sen ja tehdä sitten kotiIUI:t jos ei klinikalle pääse.

Tää nyt on vähän tällainen oman navan päivitys, mutta tässä tulee: 8 hienoa follia ja muutama hieman pienempi. Näillä pitäisi saada aikaiseksi kuulemma vähän pakastettavaakin [:D]. Keskiviikkona punktio ja perjantaina saan kaverin/kaverit kyytiin. Pääsee oikeen rauhottumaan tästä stressistä, kun on ensin sitä sairaslomaa ja päälle vielä pitkä viikonloppu. Raskaus olis kyllä ihan paras joululahja!

MK81, mahtavia uutisia sulla! Tästä tulee toiminnallinen viikko siis monille..[;)]

Bandida, Hyvää lupaavat sullakin noi vihlonnat. Ensi viikolla sitten plussia kehiin vaan kaikille![:D]
Mietin just et suostuiskohan joku lääkäri antaa mulle lugeja myös tähän loppukiertoon..? Ei varmaan pahitteeksi olisi..[;)] koska nyt oon päättänyt et plussa hankitaan. Jos ei tässä kierrossa niin sit siinä seuraavassa, jos kerta on mahdollista saada useampi follikkeli siihenkin kiertoon..[;)]

Niin ja hei, Tiisa!? Missä mennään teidän suhteen?

Ja piajol, ehdottomasti sit omia inssejä itsenäisyyspäivälle, jos ei muuten onnistu!

Heippa arvon Naiset,

ja kiitokset kaikille kannustuksesta... oon mä hieman ymmälläni tästä IUI hommasta -- me puhuttiin sen hoitajan kanssa mahdollisesta ajoituksen pettämisestä, mutta silti ultra-aikaa ei annettu kun vasta perjantaille. Mun oma lääkäri on työmatkalla jossain seminaarissa, joten en nyt tähän hätään saa häntä puhelimen päähän. Hoitaja mainitsi, että on olemassa mahdollisuus tehdä se IUI heti silloin perjantaina, ultran tuloksista riippuen. Mutta joo....voi hitsit, ehkä mun tarvii vielä soittaa sinne klinikalle.

Kysymys; kuinka "nopeasti" se pregnylpiikki toimii, tietääkö kukaan? Onko se ihan tunneissa? Mietin vaan vielä sitä, että jos pe-aamuna ultran jälkeen mulle annetaan se irroituspiikki, niin onko tosiaan mahdollista suorittaa IUI iltapäivästä..?

Täällä on hei peukut ja varpaatkin pystyssä teille kaikille, jotka elätte piinapäiviä... Plussaista oloa, ihanaiset!

Bandida, kiva, että oot ottanut rennosti ja jospa alavatsan vihlaisu oliskin JUURIKIN SE ja sitä ihteään. [:)] Toivottelen sulle lisää mukavaa rentoilua.

hh83lle onnittelut ovisplussasta ja nyt tosiaan omat inssit kehiin..

MK81, lisää hienoja ultrauutisia ja tsempit keskiviikolle!

MK81 mulla ei oo seuranta ultraa ollenkaan. Sain clomit ihan tavalliselta lääkäriltä, kun meillä ei täällä noita gynejä oo kovin usein saatavilla. Tosin siis gynen kanssa olen myös jutellu clomeista ja olisi viimeksi ne jo kirjoittanut. Vähän kyllä pelottaa, kun ei seurausta ole, mutta täytyy katsoa jos parin kuukauden päästä ultrassa kävisin.
Ihanaa että sulla on niin hienosti siellä kehittynyt muniksia [:D] Upeeta mahtavaa, sä oot kohta raskaana!!!

piajol toivottavasti inssi onnistuisi ja jos ei, niin sitten vaan peitot heilumaan [;)].

hh83 hienoa että ovis pongattu ja nyt vaan peittojen heilutusta sielläkin [;)].

Bandida tsemppiä piinailuun, jonka otat kyllä kiitettävän rennosti [:D]. Ja täytyy myäntää, että edellisestä rumbasta on mitä parhain palkinto, toivottavasti te kaikki saatte saman palkinnon [:D].

Omaa napaa: mä en ymmärrä mun kroppaani enää ollenkaan, mulla siis alko "kuukautiset" toissapäivänä ja ne kesti sitten ihan sen yhden päivän ja vuoto oli tosi vähästä. Nyt ei oo siis tullu enää mitään eilisestä alkaen edes vessassa käydessä. En kyllä uskalla alkaa keskiviikkona clomeja syömään, kun ei noi voinu olla kuukautiset. Mulla on yleensä vuoto 4-7pv ja ihan suht runsasta. No täytyy kait vaan taas ootella ja kattoa mitä tuleman pitää, jos toi oli vaan jotain ennakoivaa tuhruttelua.

Piajol, mun tietojen mukaan pregnylin ottamisesta ovis ajoittuu noin 24-32h päähän..? Onko mulla parempaa tietoa? Aina kannattaa ottaa lääkäriltä tarkemmin selville.
Itsekin just laitoin mun vanhalle gynelle tonne ythsään meiliä. Se on ollut töissä lapsettomuusklinikoilla aikaisemmin ja halusin siltä kysyä siitä mun mahdollisesta tukoksesta ja myos niistä lugeista, et olisko niitä kannattanut syödä..

Mimmu82, ,mitäs ihmettä? Onko yhtään menkkamainen olo? Ja pitääkö sun triggeri paikkansa? Kp22 kuulostais mukavasti kiinnittymisvuodolta..[;)]

Omaa: niin kuin jo kirjoitinkin, niin laitoin tänään meiliä sille ihanalle ythsän gynelle, joka mua tutki ennen julkiselle siirtymistä. Toivon, että se antais valoa edes johonkn asioihin. Erityisesti se munanjohtimen outo tukos/taittuminen ihmetyttää..
Joo, ja peittoja on kyllä heiluteltu ja tullaan heiluttelemaan seuraaina päivinä. Ajattelin, et jos oikein aktivoituis myös loppukierron ajaksi, kun usein tulee vähän herpaannusta sit kun ovis on ohi. Ja jostain mulle on tullu sellanen mielikva, et niistä siittuöistä vois olla hyötyä myös kiinnittymisessä. Et ne jotenkin pehmentäis kohdun seinämää munasolua varten.. Oonkohan nähnyt unta, vai onko kukaan muu kuullut vastaavasta?

hh83 en tiedä mikä olo on, ku on väillä niin perkuleen huono olo ja välillä taas nippailee ja välillä ei mitään. Mut siis toi tiggeri ei oo ajantasalla sinänsä, että se menee jo toista kiertoa ilman kuukautisia eli mulla on menossa kp53/31.

Inhottavaa ku alkaa taas kehittelee ittelleen kaikkee mielikuvituksessa ja pääkopassa. Mulla ottaa meinaan kaikki hajut aika voimakkaasti, tänäänkin kun otin tavaraa vastaan töissä, ni nous oksennus suuhun, kun sen kuskin henki hais ihan sika pahalla jopa tiskin takaa. Ja ekassa raskaudessa mulla oli sama juttu hajujen kanssa, et etos kaikki hajut ihan hirveesti. No mutta tää on taas varmaan vaan mun pääkopassa ilmenevä mielikuvituksellinen asia [;)]

Takaisin