Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

Oi oi, kovasti peukkuja Kuusityttö että rakkulat sisältävät soluja <3 Jänskättää puolestasi :)

Tsemppiä ja jaksamista kaikille muillekin <3
 
Heippa vaan kaikille!
Tulin pitkästä aikaa katsomaan, mitä tänne palstalle kuuluu. Täältä aloitin itsekin kirjoittelun ja pitkään ehdin mukana olla. Kuusityttö ainakin on entuudestaan tuttu nimimerkki...

Meille tuli toukokuussa (melkein 2 vuoden yrittämisen ja yhden keskenmenon jälkeen) vihdoin kauan odotettu luomuplussa testiin ja nyt se plussa tuolla vetelee päiväunia räkänokkaisena omassa sängyssään. 

Pikkukakkosen haaveilu ja yritys on aloitettu jo keväällä vaan onpa taas haikara eksynyt melkoisen kauas meistä. Kyllä se niin vaan on, ettei se lapsettomuuden peikko tunnu koskaan katoavan minnekään...

Sitä toista luomuplussaa odotellessa!

Paljon plussatuulia, tsemppiä, voimia, jaksamista ja kaikkea hyvää teille ihan jokaiselle! :)
 
Se on kuulkaas ihanaiset niin, ettei me kaikista teidän tsempityksistänne huolimatta päästykään viettämään isänpäivää plussan merkeissä. Tädinpentele tuhrutteli ovella jo lauantaina ja saapui sitten sunnuntain pikkutunneilla tupaan. emoticon

Kun tuo eukko kerran taas ilmoitti olevansa tulossa vihastuttamaan meitä läsnäolollaan, annoin itselleni luvan nautiskella vähän viiniä ja viskiä lauantai-illan hirvipeijaisissa. Illasta muodostui vähän yllättäen tosi hauska ja mukava. Siippa, joka yleensä välttelee tanssilattioita, innostui pyörittämään mua parketilla pikkutunneille saakka ja ehdotti vielä että lähdetään tanssikurssille! Saatiin juhlimisesta voimavaroja uuteen yritykseen, eli keskiviikkona on alkukierron ultra ja sitten alan taas piikittää Puregonia. Oletettavasti ensi maanantaina on folliultra ja siitä päivän, parin sisällä uusi inseminaatio.

Kuusityttö
, miten meni punktio? Toivottavasti saitte monta hyvää munasolua talteen! Täällä on peukut pystyssä.

Untamoisen ja Maikkien luomuplussatarinat ovat kyllä tavallaan rohkaisevia. Kuulin äsken vähän toisenlaisenkin tarinan: Äitini tuttu miehineen oli 7 vuoden ajan yrittänyt perheenlisäystä ja olivat ehtineet käydä läpi melkoisen maanpäällisen h*lvetin ennen kuin vihdoin tärppäsi. Ylpeän 42-vuotiaan äidin esikoinen tuhisee nyt kopassa. Tämä tieto antoi meille potkua. Tietysti toivotaan että tärppää mahdollisimman pian, mutta pidetään mielessä että kannattaa jaksaa yrittää pidemmänkin aikaa.
 
Moi! Olen 35 vuotias kuumeilija. Toista lasta tässä kuumeilen ja mieheni ekaa. Olemme hoidoissa ja tänään oli itseasiassa eka punktio josta saaliina kaksi munarakkulaa täydellistä sellaista. Ja jos nyt nämä vielä jakautuvat on meille torstaina edessa siirto. Jännää aikaa tämä....
 
Tervetuloa Eetula, toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi :)

Minä kävin tänään ultrassa, kaikki oli niin kuin pitikin. Limakalvo ohut ja rakkulan alkuja näkyi molemmilla puolilla! Nyt pitäisi aloittaa Puregon, 150IU. Näillä mennään taas!

-Mymme kp15 yk.70-
 
Kiitoksia :) ja toivotaan että olisi lyhyt kp 23 menee nyt. Niin kuin kirjoitin toisaalle... Tänään on se päivä kun TOIVON ettei lääkäri soita ja siirtoon päästään suunnitellusti iltapäivällä :) Onkos teillä jotka ovat hoitoissa ollu maha vieläkin arka ja särkevä kaksi päivää punktiosta?
 
Mulla on takana yksi punktio, saaliina 11 solua-> 4 alkioo. Olin aika kipeä vielä siirtoon mennessä, mutta se johtui nesteestä vatsaontelossa! Täällä on peukut taivasta kohti, jospa pääsisitte siirtoon :)
Tsemppiä!
 
Heippa, viime perjantaina oli punktio, 7 solua saatiin, 6 oli kypsiä ja 2 hedelmöittyi. 1 top-alkio siirrettiin maanantaina. Toinen alkioista oli jotenkin viallinen, katsovat vielä tuleeko siitä eläjää, jos tulee niin laittavat pakkaseen.

Tarrasukkia sinullekin Eetula matkaan, piinaviikot alkakoot:)
 
Hei taas, leidit!

Täällä on nyt peukut pystyssä että niin Kuusitytön kuin Eetulankin pikku alkiot kiinnittyvät oikein tiukasti ja pysyvät turvallisesti matkassa laskettuun aikaan saakka. Lähetän teille monta paria tarrasukkia ja isot tonkat vauvaliimaa!

Mymmelle tsemppiä piikityksiin ja peukutusta että munasolut saadaan tällä kertaa kerättyä ajoissa!

Täällä piikitetään Puregonia toista päivää; annos on tuttu 50 IU per päivä. Maanantaina on folliultra ja varmaan tiistaina tai keskiviikkona inseminaatio. Mulla on ensi viikolla lomapäiviä ja äiti kyseli tulisinko mökille. Sanoin että ei onnistu kun mulla on se keinosiemennys. En huomannut lipsahtaneeni agraariterminologian puolelle ja ihmettelin miksi äiti nauraa räkätti vedet silmissä. Sitten vasta tajusin kun se sopersi pyrskähdellen että toivottavasti sit pääset kesän lopulla vasikoimaan! :D  

 
Täälläkin peukut pystyssä Kuusitytölle ja Eetulalle että alkiot tarraavat kunnolla kiinni oikeaan paikkaan ja pysyvät siellä laskettuun aikaan asti <3 Tarrasukkia ja vauvaliimaa lähtee täältä myös!

Catrionalle ja Mymmelle tsemppiä piikityksiin ja toivotaan hyvää saalista <3
 
Kiitoksia :) toivotaan että pikkuinen ottaa kiinni ja pitääkin kiinni la asti :) Muillekin piinailijoille tarrasukkia

Mulla on tosi menkkamainen olotila.... Vaarallistako? Meneekö tämä kesken? :´( 
Siirrosta on vasta 3 päivää.....
 
Heips taas kaikille!

Eetula ja Kuusityttö: Toivottavasti siellä kyytiläiset tarraa tiukasti kiinni ja pysyvät matkassa loppuun asti. Tsemppiä piinapäiviin.

Catriona ja Mymme: Täältä kanssa tsempit piikityksiin. Mixuliinin tavoin toivon molemmille hyvää saalista.

Ihanaa, kun täällä viitsii käydä tsemppaamassa jo onnistuneet. Kiitos Untamoinen ja Maikkie. Sekä tietysti Mixuliini. <3 <3 <3

Meillä isäntä on menossa vihdoin maanantaina antamaan näytteen simppatestiä varten. Välillä se tuntuu olevan suorastaan paniikissa pelkästä ajatuksestakin. Yritän tässä tsemppailla sitä parhaani mukaan. Itse odottelen vaan tätiä. Miehen siskon pitäisi synnyttää ihan hetkenä minä hyvänsä (sillä tänään rv 40+1), joten eiköhän täti tule mua tervehtimään viimeistään, kun kuullaan iloiset uutiset synnäriltä. Tai ehkäpä täti odottaa siihen asti, että ehdin jo toivoa tärppiä ja käydä katsomassa uutta tuloskasta ja sitten... Ei olisi eka kerta, kun niin kävisi. Pitäisi vaan osata rennosti odotella maaliskuuta ja tutkimusten alkua... *syvä huokaus*
 
Hei kaikille !!
Kirjoittelin tänne viimeksi muistaakseni elokuussa. Vielä tietyt nimet ovat listalla tuttuja - toivottavasti teillä kaikilla pikaisesti tulee plussa !

Itsekin tiedän valitettavan hyvin, ettei plussan odotus ole mitään "ihanaa aikaa" kun sitä joutuu odottamaan. Meilläkin plussan odotus lopulta palkittiin tiettyjen hoitojen jälkeen. Nyt vain toivoo että massussa on kaikki hyvin ja että kaikki menisi hyvin loppuun sakka.

Kovasti tsemppiä teille kaikille - ja hienoa kun teillä monella tuntuu olevan sellainen tilanne, että jotain tapahtuu. Eli homma etenee :)
 
Huomentapäivää! Kävin tänään folliultrassa ja siellä näkyi kaksi lekurin mielestä "oikein kaunista ja pyöreää" isoa follia ja kolmas, joka oli sen verran pienempi, ettei siitä ole huolta.

Isommat olivat kooltaan 16 ja 14 mm eli eivät vielä valmiita. Jatkan siis Puregonia ja  aloitan tänään ovulaatiotestit. Kunhan saan positiivisen tuloksen, soittelen ja saan irrotuspiikin ajastusohjeet sekä inseminaatioajan. Alustavasti varattiin inssiaika perjantaiaamulle mutta tässä nyt sekä uskotaan että hartaasti toivotaan, että sitä pitää aikaistaa. Mullahan on yleensä ollut ovulaatio kp 10-12 välillä, joten ihmettelisin vähän jos se nyt venyisi kp 13 saakka. Perjantai on vielä sikäli äärettömän huono ajankohta, että siippa on lähdössä silloin konferenssimatkalle toiseen kaupunkiin ja mulla itsellä taas olisi paikallisen tason seminaari, josta on melko hankalaa olla poissa. Saas nähdä kuin käy!
 
Eetula voihan se olla niin että alkio siellä yrittää kiinnittyä :) Mulla ei muistaakseni ollut mitään tuntemuksia alkionsiirron jälkeen mutta sekin voi olla yksilöllistä :) Mulla on takana 4 ICSIä, joista se neljäs toi tämän kauan toivotun plussan joka tällä hetkellä köllii masussa <3 Yritä pinnistellä testipäivään asti!

Sleepwalker täti sais nyt jäädä pois! Ja miehesi simppanäyte on alta pois? Nyt vaan rennosti (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, tosi inhottavan vanha klisee...) ja tsempaatte ja tuette toisianne :)

Catriona toivottavasti aikataulut ei ala temppuilemaan teillä! Tsemppiä tulevaan inssiin :)

Mietintämyssy 2011 onnea odotukseen :)


Paljon voimia ja jaksamista kaikille ihanaisille!!! <3
 
^thanks... 

Mulla on vain vahvasti sellainen olo että putoan korkealta ja kovaa ens viikon torstaina....
 
Eetula, täällä samanlaisia tuntemuksia. Ensi maanantaina pitäisi testi tehdä. Tämä on viimeinen yritys. Pelottaa ihan hemmetin paljon...ei auta muuta kuin mennä päivä kerrallaan. Voimia sinulle:)
 
Mietintämyssy 2011: Onnellista odotusta sinne.

Catriona: Mikäs siellä on tilanne?

Mixuliini: Kiitokset tsempeistä. <3

Kuusityttö ja Eetula: Molemmille toivon ihan tosi paljon plussaa. Toivottavasti piinapäivät menee nopeasti.

ON: Tänä aamuna syntyi mieheni siskon perheeseen tyttö ja mulla alkoi tiputtelu. Täti siis tulossa. Oon koko ajan hokenut itselleni, että miksi muka nyt olisi tärpännyt, kun tähänkään asti ei olla onnistuttu. Ainahan sitä toivoo tärppiä, mutta kai sitä yrittää suojella itseään pettymyksiltä. Huonosti vaan taas onnistuin, koska eilen sanoin ääneen miehelleni, että mulla on jo pari päivää ollut huonohko olo ja kp oli jo 36. Tämä oli siis taas pidempi kierto. Ärsyttää ja itkettää. Onneksi tunnelin päässä näkyy jo valoa, koska se tutkimusten aloitus lähestyy hitaasti, mutta varmasti. Mies kävi antamassa näytteen maanantaina ja sen tulokset tulee parissa viikossa. Olin muuten mukana siellä klinikalla ja siinä odotellessa sai kyllä nähdä vaikka minkälaisia tunnetiloja. Kunhan sitä hetken saa surra omaa tilannettaan, niin enköhän taas osaa aidosti iloita tuosta suvun uusimmastakin tulokkaasta...
 
Kiitokset tsempeistä kaikille! Homma menee nyt sitten kuitenkin niin, että inssi jää tällä kertaa väliin. Ei millään onnistu koska siippa lähtee huomenna reissuun kukonlaulun aikaan eikä ehdi toimittaa aineksia klinikalle. Laskeskeltiin kuitenkin, että eilen ja tänä iltana pupustelemalla meillä voisi olla varsin hyvät mahdollisuudet saada jotain alulle. Ovulaatiotesti oli raikuvan positiivinen eilispäivänä ja tökkäsin irrotuspiikin.

Jos tässä nyt ei tärppi käy, tiedetään ainakin seuraavaa kiertoa silmällä pitäen ettei voida luottaa noiden follien kehittyvän samaan tahtiin joka kierrossa. Osataan sitten järjestää aikatauluja siten, ettei inssi kaadu mihinkään reissuun, tai jättää hoidot kokonaan väliin mikäli on matka tiedossa. Ei tuossa joulun alla kyllä pitäisi mitään ihmeempää olla.

Kurja tilanne sulla Sleepwalker! Ei olisi paljon keljumpaa ajoitusta voinut täti keksiä...  :(   Onneksi kuitenkin pääsitte aloittelemaan noita tutkimuksia ainakin simppa-analyysillä.
 
Takaisin
Top