Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa viikonloppua kaikille ja pysytään optimistisina,no matter What!!!!



Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 

Liitteet

  • FB_20140526_09_09_57_Saved_Picture.jpg
    FB_20140526_09_09_57_Saved_Picture.jpg
    166.6 KB · Katsottu: 72
Täällä ei kummempia. Ei oo oireita muuta ku joka päivä pientä jomotusta alamahassa ja välillä nännejä nipistelee. Mutta luge tekee noita oireita. Sehän näissä lääkkeissä kyllästetyissä kierroissa on että aika turha oireita bongailla ku lääkkeet itsessään jo niitä tekee.

Osaisko täällä joku kertoa ku kuulin että nää hoidoissa käytettävät lääkkeet saattaa antaa positiivisen r-testi tuloksen. Että missä vaiheessa sitä uskaltaa tehdä luotettavasti testin..
Mies sano että eiköhän me jo testata jussina. En luvannut mitään ku olin ajatellut venyttää testin 23 päivälle ettei menis koko juhannus pilalle.
 
luget ei vaikuta, pregnyl injektio vaikuttaa ni yleensä 13-14pvä toimenpiteestä kannattaa testata aikasintaan ettei hcg injektio vaikuta. juu en ol käyttän mut on iskostun päähä ku lukenu sen verran monta kertaa ni osaan ulkoa jo alhamdulillah :)
 
Pahoittelut negasta jaica :Heartbigred

marikki: juuri näin piiloudun auton takakonttiin, menen salaa maahan siis viroon :laughing025
:thumleft peukutan sulle :thumright
 
Pahoittelut negasta Jaica <3 Ja pahoittelut myös tuosta tuttavan käytöksestä. Ihmiset on nykyään niin kovin kiinnostuneita mitä muille tapahtuu (tai ei tapahdu). Harmittaa, kun myös Eetulalla ja Marikilla on ollut kurjia "ystäviä".

Sissille ihanaa häämatkaa! Ottakaahan rennosti ja silleen ;)

Marikille ihanaa viikonloppua oviksen merkeissä! <3

Mirmeli ja Myyh, koittakaahan selvitä piinaviikosta. Pidän sormet ja varpaat ristissä, että saatte juhannuksena hyviä uutisia! :)

Gatusalle ja Dellalle onnellista odotusta <3 <3

on kp30/25-34, menkkoja ei näy, kauhea väsymys (saattaa johtua kiireisistä työpäivistä), pientä jomottelua. MUTTA tein aamulla r-testin ja testiajan ulkopuolella (n.30 min jälkeen) tikkuun piirtyi haaleaakin vaaleampi viiva. Mieskin sen näki. Onko tämä nyt se kuuluisa roskishaamu?

Edit: nyt viiva on hävinnyt tikusta, tunti testauksen jälkeen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Myy85: huoh toivottavasti nyt olisi se ihan oikean plussan merkki!! :) Mä en osaa noista muuten sanoa kun katsoin aina testit annetun ohjeen mukaan 10 min sisällä ja heitän roskiin.. :) nyt en ookkaa piiiittkäää aikaa tehny testejä.. Mut nyt peukut pystyyn teille!!

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Myy85: en katsonut koskaan 10min jälkeen tikkua, varsinkin kun se oli nega kun voi antaa sen väärän vastauksen. Mutta jos olisi enne plussasta...mene ja tiedä :Heartpink
 
Pitää Ny teillekki laittaa ku mua vaivannu monta pv hulluus,siivonnu jne ja nyt oli pakko roiskii olkkarikin nurinniskoin...äite o järkyttynyt tästä ku kuvan näki :)



Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 

Liitteet

  • WP_20140614_15_21_08_Pro.jpg
    WP_20140614_15_21_08_Pro.jpg
    177.3 KB · Katsottu: 67
Marikki: mulla on ollut vähän samaa liikkeellä tässä männä viikkoina! Kyllä on niiiiin mukavaa ku on siistiä. :)

Apua, koko päivän on alavatsaa juilinut ja särkenyt :( taitaa olla vasta kp 24 ja menkkojen pitäs tulla vasta 6päivän päästä mutta kaipa tä oli sitten tässä :( nyt meen nukkuu...

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli: Älä menetä toivoa!! :Heartred
Marikki: meillekin voi tulla siivoamaan jos on tuollainen kytkin päällä :wink

Mä lähen kohti jyskälää :wav siellä on grillimaisteri osakilpailu mihin mieheni osallistuu. Ja tänään on sitten ihan kivat liitoskivut.. hyvä kun käveleen pääsee... alkoivat yöllä, heräsin siihen et vasen nivunen särkee tosi kiva juttu :confused:
 
mirmeli älä luovuta vielä.
marikki uudelleen järjestely piristää kummasti :)
eetula jaksamista ja onnea kilpailuun :)
täällä oltii eilen nettipimennossa, lepäilin suurimmaks osaks ku oli huono olo, sit korjasin mun treenivälineen ja illalla sit harrastin vähä tai chia mieheni kans joka on sitä harrastan euroopassa aikoinaan, hän opettaa mua, se on rauhallista ja tekee oikeest hyvää, mulla on ollu alaselkä kipee ku lystyy liitokset ja lisäks alavatsal kasvukipui mut liikunta teki kyllä hyvää ja tai chi oli aivan ihanaa, lisäksi mieski sai sit treenikaverin :)
 
Kiitti naiset tsempistä! :) pitää vetää murhetta takaisi. Tämä taitaa olla jotain virtsatietulehdusta tai ärtymystä, maailman kamalinta mutta parempi kun monkkarit!! :D nyt vaan litratolkulla vettä naamariin niin saa ainakin pissata :p vatsakipuihin ei vaan auta..

Nami Eetula, mäki voisin tulla grillikisoihon :p koitahan jaksella kipujen kanssa, inhottavaa ja vielä kun pitäs lähte jonnekin :(

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Hengissä selvitty reissusta.... raskausdiabetes mittaus meni vain tältä päivältä ihan päin P:tä ....
 
mirmeli toi tulehus on niin ärsyttävä, ite olin just ab-kuurilla sen takia taasen...jaksamista.

eetula harmi että meni huonost testi.
 
Kävitkö mirmeli lekurissa tulehdusepäilyn vuoksi?
Voikun se ois vähän muutakin <3

Tiärätteks,tää akka niin sekosi.Puhuttii miehen kaa tänää vauvasta,ja pohdin vaunujuttuja,niin jo vain löysin tosi nastat kärryt.
Ei hyvää päivää,ei o raskaudesta tietookaan ja mie jo valkkaan vauvankärryjä...
antakaa ny niitä jääpaloja tänne,eihän tästä tuu mitään!!!! :cool:

Huamen ultrakäynti eli piipahdus Tampereella.
 
Takaisin
Top