Heippa kamuset! Jääny vähän tä vieraileminen täällä mutta yritän parhaani mukaan muistaa äsken lukemani postaukset. Ääni lähti vkl js kurkkukin oli kipeä mutta nyt jo parempi. Olin festareilla ja hyvin viihdyin kuskina olosta huolimatta
väsymys/uupumus on vähän vaivannut ja liikaa tekemistä vrkden tunteihin nähden mutta muuten ei mitään uutta suuntaan eikä toiseen, kpstä ei nyt mitään hajua :D juhannusta ootellessa...
Gatusa: olen niin onnellinen puolestanne!! :) kuvaa en kännyllä saanut auki mutta oli ilo lukea adhdninjasta
Eetula: olen pahoillani kaverisuhteesi tapahtumista.. Noita on joskus todella vaikea ymmärtää samoin lapsettomuuden rajaamista.
Sissi: paljon paljon onnea tuoreelle vaimokkeelle!! Nauttikaahan lomastanne :)
Myyh: hienoa että inssi meni hyvin, eihän se mukavaa ole muttei nyt niin pahaakaan. Peukkuja nyt onnistumisesta!! :)
Marikki: mulla on ollut myös muutama ystävä jotka olen loppujen lopuksi vain skipannut jos ei siitä muuten tule mitään. Aikaa ja energiaa vaan tuhlaantuu turhaan kiukutteluun ja asioiden väärinymmärryksiin..
oirekysymyksiin vastasinkin jo. Mutta tsemppiä dieettiprojektiin! Mä komppaan sua täällä myös ruokailujen kanssa kun on vatsa reistaillut (osaksi lääkkeiden vuoksi) ja pitää taas vähän tasapainottaa ja yritän lenkkeilläkin enemmän jos sais väsymystä väistymään! :)
Myy85: mulla on sama fiilis työntekoa kohtaan.. Ei jaksais vaan mut tässä työssä sitä vaan ei voi näyttää.. 3 viikon lomaankin on vielä kuukausi aikaa.. Huoh...
Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app