Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, eipä tässä ihmeitä. Töissä on aika raskasta ja mikään ei oikein kiinnosta. Onneksi on enää kuusi työpäivää niin on viikon loma! Jos se vähän piristäisi! Kiva kun kyselet kuulumisia :)
Kp 27, eikä mitään oireita mihinkään suuntaan.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
inshaAllah loma piristää kunnol ja ois hyvät säät sillo siellä missä oot ja ennen kaikkea inshaAllah saat tärpin vihdoin :) tottakai mä kyselen kuulumisia ku minua kiinnostaa sinun ja muiden vointi :)
 
Mie haluun tuua tänne teillekkin ihan kauheesti sellasta rakkaudellista hoitavaa energiaa.
Oon niin täynnä tätä rakkauden energiaa itse,että liki leijailen pilvissä
Eilen oli kauhee angsti päällä,mut sit m päätin et lähdetää rannalle kun mies tuloo,ja voi hyvänen aika että se auringossa istuminen rauhoitti mielen,se kuumuus ja jotenkin se et istui ulkona,kaukana kotinurkista.Aawh niin tänään oon ihan
:Heartblue:Heartblue:Heartred:Heartred:Heartpink:Heartpink:Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartred:Heartbigred:Heartred:Heartpink:Heartblue:love017:hug003:gen014:angel8
 
Heippa kamuset! Jääny vähän tä vieraileminen täällä mutta yritän parhaani mukaan muistaa äsken lukemani postaukset. Ääni lähti vkl js kurkkukin oli kipeä mutta nyt jo parempi. Olin festareilla ja hyvin viihdyin kuskina olosta huolimatta :p väsymys/uupumus on vähän vaivannut ja liikaa tekemistä vrkden tunteihin nähden mutta muuten ei mitään uutta suuntaan eikä toiseen, kpstä ei nyt mitään hajua :D juhannusta ootellessa...

Gatusa: olen niin onnellinen puolestanne!! :) kuvaa en kännyllä saanut auki mutta oli ilo lukea adhdninjasta <3

Eetula: olen pahoillani kaverisuhteesi tapahtumista.. Noita on joskus todella vaikea ymmärtää samoin lapsettomuuden rajaamista.

Sissi: paljon paljon onnea tuoreelle vaimokkeelle!! Nauttikaahan lomastanne :)

Myyh: hienoa että inssi meni hyvin, eihän se mukavaa ole muttei nyt niin pahaakaan. Peukkuja nyt onnistumisesta!! :)

Marikki: mulla on ollut myös muutama ystävä jotka olen loppujen lopuksi vain skipannut jos ei siitä muuten tule mitään. Aikaa ja energiaa vaan tuhlaantuu turhaan kiukutteluun ja asioiden väärinymmärryksiin.. :( oirekysymyksiin vastasinkin jo. Mutta tsemppiä dieettiprojektiin! Mä komppaan sua täällä myös ruokailujen kanssa kun on vatsa reistaillut (osaksi lääkkeiden vuoksi) ja pitää taas vähän tasapainottaa ja yritän lenkkeilläkin enemmän jos sais väsymystä väistymään! :)

Myy85: mulla on sama fiilis työntekoa kohtaan.. Ei jaksais vaan mut tässä työssä sitä vaan ei voi näyttää.. 3 viikon lomaankin on vielä kuukausi aikaa.. Huoh...





Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
ainiin Gatusalta piti kysyä,että tarkoittaako tämä nimimerkki jotain,kun luin ikivanhaa ketjua nimistä,ja siellä olit maininnut tytön ja pojan nimet,niin mietin onko tällä siun nimimerkillä joku suurempi merkitys?
Niin ja sekin että onko sulla "islamilainen" etunimi siellä vaiko oma?Mie joskus luin että oli muutettu nimi kun oli islaminuskoon kääntynyt
 
kiitos mirmeli, minä ootan jännityksellä miten teilä käy tuleeko tärppi, inshaAllah tärppää :)

marikki ei ku se on mun lempinimi tulee siitä että on kissamaiset silmät eli pikku kissa. :) mulla on iha oma nimi mut mua kutsutaa kuitenki musliminimellä. tälle tulevalle lapselle on jo nimi olemassa oli kumpi tahansa inshaAllah on vaan terve :) hienoa että olet energinen ja onnellinen alhamdulillah :)
 
kiitos kaikille onnitteluista! :) jotenkin touhuilutkin on nyt maistunu paremmin ku ollaan aviossa ;) heh

Gatusalta pitikin kysyä..muistatko enää erosiko plussakierto jotenkin muista kierroista? oliko jotkut poppaskonstit käytössä,oliko pupuilua useammin jne.. :) ihan vaan kiinnostais :D
 
meillä oli se ero että mies veti mun lisäks 5mg foolihappoa päivittäin, ei stressattu ku luultii ettei lasta luomusti suoda meille koska lääkäri oli näin todennu meille päin naamaa, oliha sitä hauskanpitoa vähä useammin ja sattu sit oviksen aikaanki sopivasti.
 
Oottepa olleet aktiivisia, tai sit en oo käynyt aikoihin kurkkimassa.
Päätin jättää koko nettimaailman vähemmälle

Pieni loma keskellä merta.
Teki hyvää nauttia luonnosta, rauhasta ja omasta perheestä.
Ajatukset melkeen unohtu.
Mut nyt kotiin paluu entistäkin rankempi.... :/

ja sitte vastauksia sinne sun tänne..
irrotus piikkiä kyl käytetään vaikka ei olis menossa inssiin.
Ainaki meillä se varmistaa sen et munasolut irtoo eikä jää sinne vaan hengailee ja sit muutu

Ite oon laskenut nyt oviksesta, koska kiertopäivät on ihan mitä sattuu, nyt oli siis se kaks viikkoo vaan niin pistoksiiki mil kylpsyteltiin muniksii.. joten kp:eet ei enää mitään kerro..

Siis miten voidaan heittää foorumeilt ulos lapsettomuuden takii vaik olis jo lapsi...??
Ehei oliski niin yksinkertas et jos oot joskus saanut lapset tulee useemminki onnistaan.

Tänään oltiin kaupungilla ja nähtiin yks hyvänpäivän tuttu kolmen lapsensa kanssa,
jota en ollut nähnyt muutamaan vuoteen.
Hän kyseli et mites meil menee ja kuikuili vähä mein ympärille..
Tajus et me ollana tosissaanki kolmistaan, minä, mies ja poika.
ja sit kysy: Minkäs ikänen tää tein lapsi jo on..?
Minä : 4 ja puol....
Siitä tilanteesta vaan vaistos sen et odotti et meit olis ollut enempi..
Hänellä siis kaksi nuorimmaista nuorempii ko mein poika..
Meinasin vaan töksäyttää sille et lisää ei oo tulossa..
Mut joo.. turhaahan se on.

Sissi

ONNEA OIKEIN PALJON!!
Ihanaa!
Minne päin kyprosta ootte lähössä?
Me oltiin siis tuossa kuukaus sitte ja mukava loma oli..
Kesällä vaan kuulemma tuskasen kuumaa :D
NAUTTIKAA

Dpo 10,
Tän kierron tissit on olleet toosi arkoina. ja turvonneena, toki isompi koko ja kiinteys ei mua haittaa.. :D
Alkuun oli oireen tapastaki, väsymystä, pahaa oloa jne jne...
tai sit ne vaan oli oikeasti pregnylin aiheuttamaa muka keinoraskaus oiretta.
alkuviikosta alko hirmuset ärsyyntymiset
ja tänään on ollut taas helvetti irti! <--- Niin ne menkat taas tekee tuloaan.

Tänään on myös eka päivä ko tissit ei oo enää kosektus arat,
eli hormoonit taas vaihtuu kropassa.

Eli jos huomenna teen jo testin ja se on nega,
se tulee myös pysyyn negana, toisaalt voin myös ootta la aamuun, mut
Oon niin varma negasta jo et lauantaina ajattelin sit vetästä
vähä kovemmat kunnot ihan kesän alottajaisen kunniaksi.
Nää viikon kestävät menkka vitutukset on vaan niin rankat... :/
 
Gatusa ja sissi: mun mies on näin jälkikäteen kertonut että tästä kierrosta josta tärppäs. olin sanonut että musta tuntuu että nyt voi olla ovis et nyt pitäis pupuilla... ja avot kun ei enään stressaa. kun oli samalla tavalla gatusalle sanottu kuin mulle näin naamaa ettei luomusti tule mitään , oli seksi vain hauskanpitoa! Ja me oltiin molemmat vähentäneet tupakkaa... ja kun parisuhteessakin meni hyvin...

Mitäs naiset jussina tekee? Me lähtetään Tallinaan shoppaileen jee...
 
jaica: protaras on meidän määränpää :) ei olla ennen oltu kyproksella ja kuvista päätellen ainakin ihana paikka! lämmintä siellä on nyt semmoset +27 astetta.eli ihan tarpeeks :D
jee.illalla lähtis lento..mä niin rakastan matkustamista ja sitä kun lentokone lähtee! mies sit taas viha lentokoneessa olemista :D

takasin tullaan juhannuspäivänä eli siinä se jussi sitten meneekin ;) viime juhannuksena oltiin sopivasti lontoossa :D
 
täällä vietetää normaalia elämää päivä siinä missä muutkin, kuun lopussa alkaa ramadan inshaAllah joten siihen valmistautuessa tai no siis minä teen listoi mitä kaikkea pitää hommata ennen ramadania että selvitään kunnialla, minä en tosin paastoa raskauden takia inshaAllah. en halua vaarantaa vauvan terveyttä. mies puhu illal ennen nukahtamist jos hommais tuulettimen meille että on helpompi nukkua etenki mun koska oon raskaana enkä kuumuutta kestä sillai. nytki on jo ennen puoltapäivää jo yli 30 reippaast ja lämmöt sen ku nousee.

sissi nautihan häämatkasta josko maisemista, ruuasta ja hyvästä säästä nauttimisesta ois sit jotai yllättäviä seurauksia kuten kenties tärppi :) ilman stressiä meette katos :)
 
kyllä nuo pillerit jottai tekee,huviksee pissin tikkuu tänää kp 9,nii hyvin oli jo vahva viiva.Melekee veikkaan huomiselle-su plussaa,huomennahan mun vasta ohjeen mukaan pitää alkaa tikuttaa.

Mitä kaikkea sisältää ramadan?

Eetula,niin että pum-pumilla tallinnaan ;)

Meijä juhannus..ei viel tietoo.Äitini sanoi noin 2vko sitten että "tavataanhan me juhannuksena sitten" mutta ei oo mitää suunnitelmii kyl tehty sen koommin.Muutenkaan mie en seuraa näitä juhlapyhii,oon kyllä niin laatikkoakka etten tiä mistää mitää,muutenku omasta elämästä.Nuorenahan jussi oli suuri seksi ja ryyppyjuhla,anteeksi karu ilmaus,mutta juu ei natsaa nykyään.Saas nähä siis.Ainiin mut jos porukoille mennää nii Kymen virralla on kokko,jota ollaa käyty katsomassa kyllä.Ja porukoije pihas grillattu juhannuskoivun äärellä.
 
Me tai ainakin mä olen Jussina kotona vaan... Jos ja kun alkaa menkat ni haluan vaan olla kotona ja päästä yli... Toinen vaihtoehto onki epätodennäköinen...

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
sissi kuulostaa ihanalta teidän reissu! mukavaa matkaa siis :)

Mirmelillä onki jännät paikat juhannuksena, täytyy toivoo, että tärppi käy :)

jaica toivottavasti ärsytys johtuisi jostai muusta ku menkoista.

Marikille tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Gatusalle jaksuja kuumuudessa ja raskausoireiden kanssa!

meidän juhannus varmaankin kuluu siskon perheen luona grillaillessa ja chillaillessa. poika lähtee tänään mummola-lomille ja meille jää tyttö (jota en kyllä päästä piiiitkääään aikaan yhtään mihinkään :) ). olen nyt tän viikon ollut lomalla ja siivonnut kotia, koska voi olla, etten mammalomalla enää jaksa isompia siivouksia. maanantaina palaan takas sorvin ääreen, tosin vain kahdeksi viikoksi ja sit oonkin ainakin vuoden kotona.
 
marikki ramadan sisältää paastoa auringon sarastuksesta auringon laskuun (fajr-maghrib), rukoilu 5krt päivässä, koraanin lukemista päivittäin mielellään ideana lukea koraani kannesta kanteen ramadanin aikana. ei saa suuttua, huutaa, kiroilla, tapella, puhua pahaa, valehdella, harrastaa seksiä ennen maghribia. suomessa ainakin hesassa moskeijassa on järjestetty iftar eli maghrib aikaan ruokailu joka on ilmainen kaikille alhamdulillah, aterian jälkeen tehtään wudu eli puhdistautuminen ja rukoillaan. sahur syödään ennen fajr rukousta. suomessa paastoaika on sovitettu siten että n. klo 21-22 pääsee jo syömään koska kesällä aurinko ei laske kunnolla. meillä fajr on n. 3.30 ja maghrib on lähellä klo 20.00 ramadanin aikaan inshaAllah. raskaanaolevien ja sairaiden ei tarvitse paastota välttämättä, he voivat korvata sen myöhemmin ja toinen on että maksaa eli antaa esim. säkin riisiä korvauksena.

mirmeli älähä nyt luovuta vielä inshaAllah saat iloisen yllätyksen :)

kiitos della tsempistä, jaksamista sinullekin ku väsyltä kuulostat kyllä. muistahan levätä tarpeen mukaan.
 
Jaica,suuret pahoittelut!!! Olis seny jo saanu tärpätä ,pöh
Mitäs seuraavaksi teidän projektissa tapahtuu?

Pitäiskö tehä Tän myös lista missä kukakin menee yrityksen tai raskauden kanssa?

Myyh.n tilannetta jänskään <3

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Takaisin
Top