Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
eetula tuskin mulla vuodelepo jatkuu ku ei ol hematoomaa ja nyt alkamassa maanantaina inshaAllah toinen kolmannes ja ninja viuhto sen ku kerkes alhamdulillah. :) pitää ukon kysyä huomen lääkäriltä kun käy aamulla terveyskeskuksessa lääkkeiden takia inshaAllah.

kiitos della :) nyt uskaltaa nauttia täysin rinnoin raskaudesta ku näki ninjan viuhtovan siellä alhamdulillah. mies kysy että ei kai sillä happi ol loppuus kesken jos se kerran potki ja huito käsillä sen ku kerkes. onneks kysy multa eikä lääkäriltä. totesin et se on merkki siitä että hän on elossa ja terve inshaAllah. sydänäänet näky ja muksu viuhto ni sillo kaikki kunnossa alhamdulillah.
 
juu muutaman päivän päästä inshaAllah, ninja voi hyvin ultrassa ja piti potkunyrkkeilytreenejä siellä eilen alhamdulillah :)
 
Mikä lääke tuo on mitä Marikki syöt? Kypsyttääkö se munasoluja vai? Onko sulla määrätty mitään ultra seurantaa? Kamala litania kysymyksiä. Mun pitää taas luget aloittaa.
 
Letrozol siis nimi,ja paketissa lekee että ovulaation voimistamiseen...eli siis pitäis auttaa muniksia kasvmaan jne.Ja on juu kontrolliultra tässä ekassa kierrossa ainakin,se on 16.6 jolloin kp12.

Mun pitää tehdä kysymyslappu ultrakäynnille,mm että kannattaisko mun saada/ottaa joku tukilääke loppukiertoon myös jne.
 
Määrääkö se Marikki sulle pistoksen lisäksi? Mulla meni viitenä päivänä clomi ja niiden jälkeen yks pistos ja sitte ultra ja irrotuspiikki.
 
Nokun sanoi miulle,kun kysyin miksi juuri tätä lääkettä ,että turhaa kalliita injektioita määrätä,joilla sama vaikutus...eikä mistään irrotuspiikistä ollut sanaakaan puhetta. mutta oisko se irrotuspiikki sitten tärkeempi jos inssiin menossa?En tiä.No kysymyslappuu täytyy kirjoitella siihen kontrolliultraan mennessä
 
Nää lääkkeet mitä mulla on menny niin samoja käytetään myös niin että kotona ajoitetaan yhdynnät ovikseen. Näin sano lääkäri mutta kun meidän kohdalla katottiin että hoidot kannattaa aloittaa heti eli inssi.
 
Joo irrotuspiikki on tarpeellinen vaan inssiin kun sen ajoitus pitää mennä klinikan aukiolo aikaan. Mutta mää käsitin että clomin lisäksi tuo menopur pistos oli tärkeä.
 
Heippa ihanat! Pitkästä aikaa..lauantaina tosiaan oli kauan odotettu hääpäivä ja nyt sitten alkoi rouvaselämä ;D
häästressi jäänyt myös taakse, joten nyt voi kunnolla keskittyä vauva-projektiin. Perjantaina lähdetään häämatkalle kyprokselle :) elokuussa alkais lapsettomuustutkimukset kunnallisella,mutta peukut pystyssä että tärppäis ennen sitä ;)
 
No niin onnittelut nyt sissille rouvaelämän alkamisesta!
Paljon rakkautta ja ymmärrystä liittoon :Heartbigred
ja tietenkin sitä vauvaonnea nyt kun liittokin on siunattu

Myyh,sie oot niin satavarmaa raskaana,että jotta :bounce

Missä on Mirmeli,Mirmeliiiii.....??????

Mullon tylsää,vasta 4pv päästä alkaa ovistestailutkin jne...ja juu viel hulahti vertakin vaikka kp 6,mrrr
Pääsis jo puuhailee tuon murun kanssa :love7
 
Takaisin
Top