Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu ja vielä se et ennen ruokaa ja kun tehdän jotain ei väliä mitä me sanotaan bismillah ( bismillahir arrahmanir arrahim) eli in the name of Allah the most beneficient the most merciful. ja kun ollaan lopetettu ateriointi sanotaan alhamdulillah. tämä sen takia että kun sanoo bismillah paholainen ei syö meidän kanssa ja alhamdulillah kiitetään Allahia siitä että saimme syödäksemme ja olemme kylläisiä. :)

meillä on paljon kaikkea mitä sanotaan.

minkäslainen olo on mirmelillä tänään? inshaAllah voit hyvin :)

marikki mikä olo ja mieliala tänään? inshaAllah kaikki hyvin siellä tai ainakin paremmin kuin eilen.

jaica mikä on vointi? inshaAllah olet pysyny terveenä ja olo on hyvä :)
 
Kiitos kysymästä,pää selvisi kun menkat alkoi ja PMS huurut hävisi.Mä todellakin pelkään millanen hullu musta tulee noiden pillereiden myötä...Mutta toivoakseni se on sitten sen arvoista.

Mul alkoi ahistus tosta dietistä,nyt en uskalla syyä oikeen mitään,kun ei oo dietin mukaisia safkoja täällä.Tänään kyl haen ton sheikkerin makso mitä maksoi niin saa tehä rahkasta ja marjoista helppoo laihdutus"ruokaa"
 
hyvä että olo parempi. elä turhaa vedä stressiä siitä dietistä, tuo sheikkeri kuulostaa hyvältä ni saat vaihtelua ja sit tietenki kevyitä aterioita ja liikuntaa. meillä on tosi kasvispainotteinen ruokavalio täällä ja kaikki ruoka mitä kuullotetaa tai paistetaa ni siihe käytetää öljyä. mä uskon että sä onnistut tuossa sun laihdutusprojektissa inshaAllah :)
 
kiitos luottamuksesta!!
On oikeasti ärsyttävää että kerran kun on päästänyt itsensä lihomaan,niin se tuntuu olevan ikuisesti hyvästi normaalille suhteelle ruokaan.
Tässon semmonen juttu että mullehan ei voi tehä ivf:ää jos ees haluttas niin pitkälle mennä,koska mun läskien takia ei näy muniksiin vaikka bmi onkin rajoissa.
Ja onhan se nyt muutenkin...eilenkään en syöny ku kaks ateriaa kun en kertakaikkiaan uskaltanut...mut pitäis se 5 ateriaa syödä,fiksuja sellasia.Mä oon van huono ymmärtämään,mitä se ois...
 
aamiaiseks vaikka mysliä ja jogurttia tai maitoa, lounaaks vaikka kanaa ja salaattia, välipalaks jotai hedelmiä muutama, päivälliseks vähä vaikka esim. tummaa riisiä ja kanaa tai lihaa ja salaattia, iltapalaks vaikka jogurtti ja leipä. ja tuol raskaaksi 2014 puolella mä laitoin ohjeita tunisialaiseen ruokaan jos kiinnostaa kokeilla, kastiketta voi syödä keittona, voi käyttää kastikkeena, on kasvisruoka ja jos haluaa lihaa tai kalaa ni voi lisätä, ei ol margariinia tai voita käytetty ruuassa :)

kunha muistat että pitää olla kuitupitoista tuon myslin ja muutenki ruokavalion jotta vatsa toimii kunnolla ja huolehdi että juot min. 2L päivässä nesteitä :) tee auttaa aineenvaihduntaan hyvin, suosittelen kunnon vihreää teetä :)

mä aikoinaa ku treenasin bodyfitnessia ni söin välillä makaronin ja jauhelihan sekotusta johon lisäsin raejuustoa. on muuten hyvää ja voit lisätä halutessas vähä ketsuppiaki jos haluut. aamupuuroon lisäät marjoja jotta tulee vitamiinitkin :) esikkoki muuten tykkäs syödä samaa ruokaa mun kans ja hyvin kasvoi ja oli energiaa :)
mä sain välil ideoi lehdistä jotka oli mun harrastukseen keskittyneitä eli esim kehonrakennuslehdet kuten body. siellä oli ohjeita treenaamiseen ja ruokaan ni minähä käytin hyväkseni ohjeita ja vinkkei eli naisten lehdet ei todellakaan ollu mun juttu :) niitä treeniohjeita käytin myös kotona treenatessa. iha käsipunnukset jne nyt mulla täällä luudanvarsi ja parin litran pullot käytössä jotka täytetty vedellä ja kiinnitelly narulla luudanvarteen.

muista että liikunnan on oltava sulle mieleistä että jaksat sitä ja päivittäin on hyvä venytellä, se auttaa lihasten kuntoutumiseen ja samalla polttaa kaloreita :)
 
Muokattu viimeksi:
kiitos miljoonasti ohjeistasi Gatusa,vieläkun osais ne ottaa oikeasti käyttöön.Taidan olla superlaiska ihminen!!
Mie ootan että mies tois mulle fillarin töistä,ylimääränen siellä.Pääsis ees pikkusen liikkumaan...
 
mielelläni autan, ite oon ollu joskus ylipainonen ni treenaamalla oon saanu itteni aina kuntoon, mieheni tavattuani jouduin harrastuksen jättämään ja saliki jäi pois ku ois pitän mennä ukon mukana ja mä oon sellai että en osaa mennä toisten tahissa mitä tulee treenaamiseen ku ite oon henkee ja veree ollu bodyfitnessis ja kehonrakennuksessa ni mies ku oli et tulet vaa mun mukana perässä ni olin et joo nyt jäi sali sit et mene keskenäs. eka ei tajunnu miks reagoin niin mut sit ku sanoin et mä vuosia treenasin itsenäisesti ni en osaa mennä sen mukaan mulla on omat rutiinit. painoha siinä nousi etenki sit ku muutettii mut vikan muuton jälkee aloin taas treenaamaa jonki verran että saan itseäni kuntoo ja jos huomen saa hyvii uutisia ni alotan treenaamisen ja kävelyn uudestaa inshaAllah. kävelyt hoidetaa kyl mieheni seurassa turvallisuussyistä mut treenit omalla painolla ja ajalla inshaAllah :) mä toivon että toivun raskaudesta samaa tyylii ku esikon kohalla, 6kk sen jälkee olin jopa alipainonen ilman treeniä ku pikkunen söi kaiken mitä oli ja olin hoikka taasen, eipä kukaa uskon et olin synnyttän.
 
Terveisii labrasta,tääl jonottelen päästäkseni niihin alku verikokeisiin.toivottu näytteenottoaika toisella klo 8-9 toisella klo 8-10,että toiv pääsen ennen 9.jätin teinit kotivahdeiks pienille,pienet ei ollu onneks heränny ennenku lähin.

Ihanaa,viikonloppu!!!!!

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Pitää Viel kertoo ihan asiaan kuulumatonkin juttu,mullon ollu huono kaveriviikko.Ensin Tää lapseni kummitäti kommas näistä Mei tutkimuksista Ym ikävästi,ja eilen jouduin poistamaan facesta yhden tytön kenen kanssa oltiin oltu päivittäin tekemisissä,oli Kyl ihan nettiystävä.Hän oli aiemmin joskus vuosi sitten,kilahtanut ja pisti pystyyn kauheen shoun,sama nyt...hyvänen nääs mullasta tekstii kun halusi oikaisuistani huolimatta ymmärtää väärin.No minä poistin,eipähän kiusaa kumpaakaan enää.Surullista et jollain on noin pahoin hampaankolos mua kohtaan,toivoisi, aina et suoraan sanottas.Yhdeksi asiaksi mikä häntä rassas meijä välil oli Se ettei hän voinu kuumeilla vauvaa kun mä en onnistu.Nice.Kivoja kuvitelmia,enhän mie määrää kenenkää lisääntymisestä.No Se ihmissuhde kului nyt loppuun ja Se siitä.Kolmisen vuotta tunnettiin.Tyhmä olo.

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Muokattu viimeksi:
marikki inshaAllah saat hyviä uutisia labrojen tuloksista. harmi että sulla tuollai käyny kaverien kanssa yleensä niiden pitäs olla tukemas ja tsemppaamas sekä ymmärtää eikä tuomita. iha outoja tapauksia.
 
Marikki: kaverini pyysi minua mukaan aborttiin vaikka tiesi että olemme yrittäneet vuosi tolkulla... Sittemmin se kaveruus loppui 15vuoden ystävyyden jälkeen. Mutta olen törmännyt samaan.. Eihän lapsellinen ihminen voi olla lapsettomuushoidoissa..... Tai eikä sillä voi olla diagnoosia asiaan esim. Sekunraarinen lapsettomuus..mä jopa lensin vauva.info sivuila ulos asian takia.. Kun en ollu ylläpidon mukaan lapseton....
 
voi hyvää päivää,tota ulos lentoa!!!! huh huh.

No on sullakin kurja kokemus kaverista...sitä miettii miten pienestä onkaan kiinni,ettei ystävyys enää "olekkaan".
Mie ymmärrän ettei voi olla aina samaa mieltä asioista,sehän ois oikeastaan aika mahdotontakin.Tietenkin se,että elämänkatsomus ja asenteet alkaa poiketa toisistaan radikaalisti,voi kyllä sitten lopettaa sen ystävyyden,vai onko se ystävyyttä siten ollutkaan.
Uskon että oli ikävä paikka kun pyytää mukaan aborttiin :(
Kyllä se siinä kohtaa varmasti tuntuu ihan hirveelle.
Mitäs ystäväsi kommentoi kun kieltäydyit?
 
Hep hep vaan!

Nonnii, inssissä käyty. On se aika käly kokemus, nauroinki miehelle että tästä on romantiikka kaukana. Nyt näytti siltä että kaks follia tulee tähän kiertoon. Molemmat vasemmalla ja kokoa oli se 21 mm. Oikealla puolella oleva oli vajaa 19 mm. Siitä lääkäri epäili että ei kypsy tähän. Lääkäri veikkas että tän päivän aikana irtoaa eli ajoitus pitäis olla kohillaan. Kehoitti vielä huomenissa antaan rakkautta.
Miehen näyte oli hyvä. 63 % eteen päin liikkuvia ja saatiin pesussa hyvä tulos. Laskettiin että jos ei nyt tärppää niin ehditään vielä ennen väestliiton kahden viikon lomaa tehdä toinen. Lääkäri sanoi että pitäisi olla ihan hyvät mahdollisuudet tässäkin inssissä.
 
Marikki: ei voinut käsittää miksi en seiso tukena.... Noo tää unohtu sanoa et ei ollut sen kaverin eka abortti.... Tästä alkoi alamäki ja se päättyi siihen että kavari tuli taas raskaaksi ja piti vauvan.. Mutta yritti tappaa itsensä ja oli moneen kertaan raskauden aikana pitkässäniemessä... Sitä aikaa tuin ja olin olkapäänä ja kun veikko syntyi kaveri vain ilmoitti ettei hänellä ole aikaa minulle ja biletti muiden kanssa minkä kerkes... Jne. Sen verran tiedän hänestä että asuu nokialla ja on naimisissa..niin ja unohtu vielä kertoa.. Lainasi multa vaatteita vauvan... Jotka sitten yritti palauttaa postiennakolla minulle.. En koskaan lunastanut pakettia.... Hän on siispä syystäkin entinen kaveri/ystävä ja paluuta ei ole milloinkaan. Surullista
 
Myyh. Jee toivotaan että tämä olisi se kierto mistä tulisit raskaaksi!!! Lähetän plussatuulia ja tarrasukkia
 
onpa siinäki ollu ihminen eetula, oikeest ei tuollasta ol voinu ees sanoa kaveriks.

myyh inshaAllah nyt tärppää ja kyytiin tarttuu kunnon pikku sissi joka pysyy matkassa laskettuun aikaan inshaAllah :)

iik pari tuntia ja on nt-ultraan lähtö inshaAllah :)
 
tuolta näytti eetula :)
 

Liitteet

  • Scan 56.jpeg
    Scan 56.jpeg
    322.4 KB · Katsottu: 60
Takaisin
Top