Eetula: Kiitos! Inssi meni ihan hyvin paitsi et meinas tulla pissat housuun..
Kyllä se silti on aina kauheen jännää sinne mennä haarojaan availemaan ja kaikenmaailman tavaraa työnnetään sisään.. Tässä vuoden aikana vaan on kummasti huomannut sen miten tämä rutinoituu...
Sleepwalker: Hienoa että on tukijoukkoja niin saa sitten helpommin (helpommin ja helpommin) tehtyä sitä duunia, tsemppareita tarvitaan aina! :) Mulle vaan tuo aika tarjottiin, en edes tajunnut vaan otin vaan. Toisaalta olen miettinyt että pitäisikö pyytää vielä pari inssiä väliin, ei niitä nyt ole tehty kuin kaksi.. Tosin onnistumisprosentti on niin pieni ja mulla tekee nä hormonit tiukkaa että pitäskö vaan jatkaa eteenpäin. Mitä tuohon taukoon tulee, Juhannuksena saadaan joko menkat tai ilonen yllätys, itse tietenkin olen varma menkoista ja ajatukset jo syksyssä, mutta kyllä mä odotan sitä parin kuukauden taukoa sen jälkeen! Voi että, et arvaakkaan kuinka paljon. Ja sillä lomalla aion itseni pitää ja oikeasti yrittää unohtaa koko jutun.. Pitää varmaan ottaa palstastaki sitten kesätauko
No mutta helppo se on näin sanoa, voipi olla ettei onnistukkaan..
Jaica: taidetaan aikas samoissa mennä, huih.. meillä olisi Juhannuksena joko syytä juhlaan tai vaihtoehtosesti (ja valitettavasti mun mielessä se todennäkösin vaihtoehto) itsensä rippeiden keräystä lattialta.. Mutta sitten alkaisi se tauko..
gatusa: Onkohan mulle joku sanonut joskus että mun kohtu olisi taaksepäin menevä.. en ole varma mutta sellanen käsitys mulla on..
Della: Heh, vai sellanen
Voi että, on se jotenkin niin hurjaa ajatella että vatsassa voi olla pieni ihminen mikä ojentelee ja venyttelee siellä. hih
Nä on näitä käsittämättömiä asioita mitä en kyllä ole pitkään aikaan enää miettiny.. :)
ON: Kp13/30-32.. Inssi meni hyvin, olivat myöhässä 30min ja meinas kyl rakko räjähtää varsinki itse toimnepiteessä..
Nyt alkaa se 2,5vk piinailu ja kuten jo jaicalle ja sleepwalkerille kerroin niin Juhannuksen on se h-hetki.. Toistaiseksi en aio lupailla kenellekkään mökkivierailuja, jos joutuu nuolemaan haavojaan kotona. Sitten alkaisi se parin kk tauki ja kyllä se tulee tarpeeseen. Ehdottomasti.