Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu kutina on hirmeli että kyllä hän siellä liikuskelee :)

sleepwalker ja mirmeli en ole katoamassa täältä minnee. yritän jatkos vaa rajottaa vähä omaa hehkutusta jotai merkittävää voin tietty kertoo mut turhanpäiväst valitust olosta yritän välttää jne. :)
 
Mutta sitten kun Mirmeli, Jaice, Myyh, Marikki ja kaikki muut saavat kauan odotetun plussan suosittelen todella ihan oman mielenrauhan takaamiseksi ostamaan kotidopplerin.
 
Mitä sellanen doppleri maksaa? On.niissäkin varmaan eroja...? Jos ikinä plussaan niin teen varmasti kerran päivässä varmistustestin :D

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Se angelsoundin perusdoppler taitaa olla 30€ hujakoilla ja mulla ollut Se käytössä kahdessa raskaudessa,hyvin toimii ja takaa mielen rauhan.

..ttu!!!mitä mun kroppa renuaa,jotai veren sekast puskee eikai menkat jo hitto soikoo viikkoo liia aikasi? Stressilukemat ollu pilvis taas monta pv ettei ois ihme.jossen yrittäs raskautuu,ampuisin ukkoni maata kiertävälle radalle naamailemaan
:(
Miten ne voi olla tollasii
Täytyy vissii kysyä eikö Se haluakkaa tätä,haluaako vaikkapa erota kun pitää ihan koko ajan siis joka pv vetää herneet nenän kautta varmaan alukseen saakka,jostai ihme jutuista.
Sorry Tää angsti,oon vaa Nii pahana Ny!!!

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Kiitos kaikille super tsempeistä!! <3
Täällä niitä todella tarvitaanki.. :D

Talletukset aloteltiin eilen, ja eilen ennen ees irrotusta alko tuleen jo ilmat ulos.
Toivotaan, ettei ihan kaikki nyt kuitenkaan.
Aattelin tänään tehä ovis testin, mut empä oo jaksanut.
Uskon et tunnen sen huomenna, tai no irtooko jo tänään illalla.. kuitenki niin niin selvästi.
Viimeks en ollu kotosalla sillo, ja tuntu pahalt ettei voinut heti talletella enempää.
Mut nyt onneks ollaan kumpiki lomalla, ja toivottavasti nyt tärppäilee se tupla onni!
Ainaki on tupla mahikset.


Hienoa et ootte raskautunee viel tääl. ei tarvii häipyy tottakai me jokainen halutaan saavuttaa se kanssa.
Ei voi muutako onnitella ja onnitella.
Ja samalla kaikille yrittäjille super tsempit ja halit!!
Tää on varmasti yks raskaimmista taakoista kantaa. <3


Marikki: Haleja, tiiän niin ton tunteen.
Tääl on eletty sellast vuoristo rataa et huh.. nyt on jokseenki kääntynyt parempaan kauteen.
mut toi mein 4v on taas laittanut uhma ränttäliks! :D
 
marikki ettei ois kiinnittymistä? viikko oviksesta kenties sulla? miehet osaa olla niin ärsyttäviä välillä, itelläki sama olo välillä. mut mä tosin potkin tota oikeesti takamukselle ku hermot menee ja sanon suoraa mitä aattelen.
 
Mirmeli: joo, prolaktiini on koholla. Viitearvot 50-500 ja mulla oli yli 900. Labrassa sanottiin, että pitää ottaa 10-14 välillä ja myös netistä näin luin. Lääkäristä kun sain lähetteen, niin puhuttiin vaan että ennen kymmentä pitää käydä kilpirauhasarvojen takia. Ja siis kp 2-5 tutkitaan tätä hormonia. Sain uuden lähetteen ja siinä verikokeessa pitää käydä kolmisen viikkoa (tai aiemmin, miten nyt kierrot osuu) ennen meidän käyntiä siellä lapsettomuuspolilla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä ostin käytettynä ja maksoin 40€... no heh... multa vapautuu tuo marraskuussa :p jos silloin joku tarvitsee!
 
Myy: ai sulla oli niin koholla, mulla ei nimeksikään. No mutta nyt vaan kontrollia jos siihenki löytyis syy, ne on niiin herkkiä. Ei tarttee ku rintsikat päälle pukkee ni jo on rolaktiinit koholla ;D

Jaica: ihanan pirteä viesti! Ihanaa kun oot noin innoissasi :) nauttikaahan lomastanne ;)

Marikki: miehet -.-
Ja mitä noista letrozoleista kysyit niin taitaa mulla puolen vuoden satsit olla kaapissa ;)

Eetula: yritän pitää mielessä jos sillon jo olis käyttöä ;) kuinka herkkä on, mistä viikoista lähtien oot saanu kuulumaan?

Nyt siskot unta kuuppaan, klo soi 04.15 :confused:

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mie Ny vastaan Viel tohon doppleriin,että mä sain tästä kuopuksesta kuulumaan 8-9 viikolla,koska Se kuunnellaan ihan häpyluun viereltä silloin,niin ei nää roikkuvat mahaläskitkää haitannu.

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Jeps. Olipa pakko viel tehä ovistesti,
mut niinko osas odottaakki ni sieltähän se :) pamahti naamaan.
Tällä kertaa se ei enää saanut meitä vollottamaan. <--- niinko aikasemmin.

Mies vaan tokas, et huomennahan on mukava herätys.
Eli pääsee heti aamusta touhuilee.
Ihana ko on pitkäst aikaan tärppi päivät et kumpaaki kiinnostaa seksi.
Tänään ollaa oltu välipäivällä,
vaikka siis miehellä onki kunnon siipat ni niin ne lekurissa suosittelee et se huominen on varma päivä
ja muut talletukset plussa..

Marikki: Voisko se olla se kiinnittyminen...?
tai sit enne ovista...

Eetula: Elä stressaa.. ei ne pikkuset aina ittestänsä haluu huudella, pitäähän niittenki saaha levätä välillä. :D

Gatusa: Kauanko sul on viel lepoa tiedossa? Millaset kelit sielä muuten on?
Täällä ko alkaa tää kesä taas toivottavasti kohta tuleen taas uudellee, ni sisällä pysyminen ja levossa olis mulle todella hankalaa. Eilenki tuli vetästyä liki 10km fillari lenkki.
 
Jaica,teillä onny tosiaa ajoitus kunnossa!!!! Hyvä hyvä

Mul ei oo mitää tietoo onko ollu ovis vai mitä,joten ihmettelen nyt vaa mitä tapahtuu.

Eetula,oliko ne Nii kalliita...mun pitää varmaa hankkii Se kotiultra seuraavana :D jos täs raskautuu,voi ol hermo heikos hapes.

Gatusan ninjahan on sit varahin alkanu pomppii pesässään,oi ne liikkeet...ihanii <3

Mulla on kans vissiin prolaktiini ja lh ne verikokeet ku pitää ottaa kierron alussa.Pitäisköhän mun kysyy tuolta Siit sjasta

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
tämä viikko enää ku nyt on rv 11+0 :) täällä olu hirvee tuuli ja vaihteleva sää.

juu tämä päätti ilmottaa yllättävän aikasin itestää mutta minä oon vaa tyytyväinen koska ei ol dopleria ni kiva tuntea liikkeet :)
 
siis luotettavasti kuulin rv 12. Mutta helposti ihmiset sekoittavat sykkeen omaansa, tai kohdun vuih vuih ääneen.
 
Voi jaica, hih. Päästään jännäämään!! :))

Marikki: älä lyö kirvestä kaivoon, tiedä mitä taikoja sulla siellä tapahtuu :) kyllä mä soittaisin niistä ajoista jos noin tarkkaa on, mulla meni yks kierto hukkaan sen inan viitearvon nousun takia -.-

Gatusa: vau! Voiko ne tuntea noin ajoissa? Ihanaaa :p pienillä varpaillaan kutittelee. :)

Eetula: Musta toi teidän nimi Hirmeli on niin söpö :D kuten jaicaki jo sano, hää on viel nii pieni et pääsee piiloo, älä anna Himmun säikytellä. Tollast dopplerii vois kyl harkita, siis jos tarve on joskus :cool:

On: kp13 ja rutiinilla testailin aamuovista.. -.- no hymynhän sieltä sain ja vasta sit muistinki et melkeen pakolla kun orin sen pregnylin eilen :D tänään sit olis se toka inssi. :)


Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli: voi olla et se ihan väärään aikaan otettu verikoe vaikutti vähän. Jostain kun vielä luin, että pitäisi olla kolme tuntia hereillä ennen, koska se prolaktiini on korkeimmillaan heti heräämisen jälkeen. Tsemppiä inssiin! <3

Marikki: kannattaa tarkistaa, monelta ne verikokeet täytyy ottaa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top