Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: mun puolesta laita ihmeessä kuulumisia! Jos mun puheita tarkoitit niin vaikka en voi osallistua niin tottakai haluan yrittää pysyä mukana ja myötäelää! :) yhdessä tätä matkaa edelleen kuljetaan <3

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
no sen verran voin sanoa että rv 11+0 tänään ja pikku ninja päätti juhlistaa sitä ilmottamal itestää jo hipasuilla muutamaa otteeseen, nyt voi ootella rauhassa ultraa inshaAllah :) etoo ja väsyttää just ku huokasin tänää helpotuksest et päässy etomisest eroon :)
mä aloin vähä miettii et miten hehkutus tältä suunnalt vaikuttaa teihi kuumeilijoihin yleensä ni aattelin että oon vähä varovaisempi mitä laitan.
 
Jokainen meistä tietää että toisten raskausuutiset kirpaisee enemmän tai vähemmän. Kateus tunkee väkisin päällimmäiseksi tunteeksi mille ei vaan voi mitään. Mutta teudän forumilaisten kohdalla olen tuntenut silkkaa iloa ja onnea puolestanne. Te olette kaiken ansainneet! Te olette taistelleet onnen itsellenne ja me muut käydään samaa taistoa edelleen mutta saadaan kuitenkin toivoa että ehkä mekin saadaan vielä joskus huokaista :) ehkä sen tekee juuri se, että tiedän että te tiedätte mitä tämä on. Kaverpiirini raskaaksi tulleet olivat onnekkaita ja vaan paukahtivat paksuksi eivätkä luojan kiitos ole joutuneet tähän asemaan. Koen olevani eri tasolla heidän kanssaan.

Mitä teidän palstailuun tulee, en voi vielä samaistua tai osallistua keskusteluun. Ja välillä kun palstalla ei ole muita hoidossa olevien kokemuksia, myönnän etten koe kuuluvani keskusteluun. Mutta kuitenkin luen jokaikisen teidän kokemuksenne ja yritän myötäelää sen minkä pystyn. En voi kun toivoa teille onnea ja kaikkea hyvää :) älkää lopettako kokemuksien vaihtoa, minä ainakin lueskelen niitä vaikka en kommentoida aina osaakkaan! :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos mirmeli :) tiedätkö en tiä mikä on mut mulla on jostai syystä sellai tunne että tää tuleva inssi antaa teille ilosen yllärin, inshaAllah oon oikeessa :)

kyllähä tässä vastoinkäymisiä ja yritystä on ollu se 3v ennen ku inshaAllah tämä onnistu. meillä oli eessä tosiaa lääkärin mielest rankimmat hoidot suoraan jos lasta meinataa mut alhamdulillah ei tarttenu. tuli piikitettyy ja nieltyy vaik mitä että onnistuis mut eipä menny hyvin aiemmin. siis ei ol eka kerta ku tukilääkitys päällä edellisel kerral mulle laitettii mut oli tuulimuna ja ennen sitä oli pelkkä mini aspiriini mut se määrättii liian myöhään.

jemmyliini tsemppiä punktioon ja torstaiseen siirtoon, inshaAllah teille laitetaa sellai sissi kyytii ettei lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa :) plussatuulia, mä jännään nyt sinua ja mirmeliä oikei kunnolla. :)
 
Jemmyliini: itsellesi erikoistsemppaukset!! Punktio on.mulle se pelonaihe vaikka tiedänkin että kestäisin sen! :) toivottavasti saatte hyvän sadon ja kaikki sujui hyvin ja ongelmitta. *halaus* onko tämä teille ensimmäimen?

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Upeaa Mirmeli ja onnea inssiin!!!! Hiisi eikö oo muita hoidois olevii?meillehä annettii päätösvalta et ajoitetut vai inssi suoraan.letrozol Joo tuli mulle.jäikö sulla niitä paljon ;)

Gatusa,niin millasii tukilääkkeit käytös ja onko silläkin Se hyytymisongelma mihi piikit heti?mul oli klexane käytös ,harmittaa iha piip kallis lääke jäi paketillinen,ovat heinäkuun viä käyttökunnos,et jos joku tarvii saa kysellä.

Onko Se terolut joku tukilääke?

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
marikki terolut on keltarauhashormoni jolla tuetaa luteaalivaihetta välil ja käytetää myös säännöllistään kiertoa. itellä on fragmine injektiot juuriki veren hyytymisongelmaa vaikka sitä mulla ei olekaa mut lääkäri määräs, sit on mini aspiriini ohentaa verta, 5mg foolihappo ja cyclogest 400mg supot iltasin (keltarauhashormoni) ekan kolmanneksen ajan. iha varoiks määräs lääkkeet mulle ja näyttää olevan paikallaa, rv 11+0 ja ekat hipasut tuntunu kohdussa alhamdulillah.
 
Mirmeli: ensinmäinen olisi minulle , miehelläni on jo lapsia edellisestä liitosta. Kuusi follia olisi vasenmalla, oikealla ei kasva mitään. Limakalvo on todella muhkea perjantain ultran mukaan. Lääkäri on toiveikas onnistumisen suhteen, samoin mekin olemme.
Itse punktiosta en osaa vielä kommentoida, mutta hormonihoidot olivat yllättävän siedettäviä. Synarela, jolla lasketaan oma hormonituotanto ensin alas, sai aikaan vaihdevuosioireita, mutta ne helpottivat annoksen pienentyessä ja Menopur-pistosten alettua. Eilen illalla otettu Pregnyl-pistos. Siirron jälkeen Lugesteron ja yksi Pregnyl-pistos vielä.
 
Mirmeli: vau hyviä uutisia siis!! jee... Ja voin kyllä siirtää omalta osaltani keskustelun jonnekin muualle raskauteni osalta. :Heartpink

Gatusa: voin varmaan jutella sun kanssa yv:sti ? Ootko tuntenut liikkeitä? mä en vieläkään... :oops:
 
Kiitos Eetula! Toivottavasti luit ylläolevan tekstini liittyen raskauspuheisiin. Toivon etten nyt olisi väärin ymmärrerry. Yksinkertaisesti sanottuna: minua EI haittaa raskauskokemuksenne, päinvastoin HALUAN kuulla niitä.ja myötäelää kansanne! :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli: juu ymmärrän kyllä ja jotain voin kirjoitella mutta rajoitan kyllä nyt. Musta vain tuntuu ettei tuolla muualla kukaan ymmärrä mua kun ovat saaneet plussan ekasta kierrosta ja melkein pyhästä hengestä ja kun kertoo omista vaikeuksista tuntuu että toinen miettii heti mitä vikaa mussa on kun en ole heti tullut raskaaksi... sekavaa tekstiä sori

Gatusa: onks nää liikkeitä kun tuntuu siltä kuin joku kutittelisi mahaa ?!
 
juurikin niitä. eli kyllä sä tunnet mut et ol tunnistan. ja riippuu minne potkii jos taakse ni ei tunnu välttämättä aina. mul tuntu tuolta ja pari kevyttä tökkäsyy, ilmeisest oli jalka. alus tuntuu kutitukselt, hipasult tai kuplinnalt.
 
Eetula: tiedän miltä susta tuntuu :( mun kavereissa ei ole kuin äitejä tai sitten vastaavasti sinkkuja, jotka elävät sen mukaista elämää. Juuri vkl sain tuomitsemista osakseni kun mua ei enää näe missään, toisin sanoen siis baarissa. Kerroin pitkällä litjalla todella hyvälle ystävälleni että elämäntilqnne vaatii voimavarojen keruuta ja päivä kerrallaan menoa. Vastaukseksi en saanut enää mitään :/ mutta siis se mitä sanoin etten osaa kommentoida juttuihinne, ei tarkoittanut etten haluaisi lukea vaan sitä etten voi hlökohtaisesti teille kommentoida. Olette Gatusan kanssa iso osa mun virtuaali tukiverkkoa ja toivon ettette katoa.

Jemmyliini: eli siis eka ivf menossa? Toivotan paljon onnea ja tottakai pidän kaikki peukut pystyssä että tämä tuottaisi tulosta! :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei taas pitkästä aikaa... Oon varmaan aika pihalla taas teidän jutuista, mutta edelleen täällä oon hengessä mukana. :) Mulla on riittänyt kiireitä vaikka muille jakaa, mutta nyt ilmeisesti kroppa päätti, että on aika pitää taukoa ja mulle iski flunssa. Ääni on lähinnä kähinää ja kroppaa särkee, mutta nyt mulla on ainakin aikaa istua tässä koneella. :grin

Kaikille odottajille paljon tsemppiä ja onnellista odotusta. Mä oon Mirmelin kanssa samoilla linjoilla siinä, että vaikka muiden raskautumiset aina muistuttaa omasta tilanteesta, niin älkää silti hylätkö meitä... :Heartred Mäkin tykkään lukea teidän kuulumisia vaikka en noihin raskausjuttuihin osaa mitään kommentoida... Mä ymmärrän kyllä sen, että ne jotka ovat raskautuneet helposti, eivät tajua sitä miltä tuntuu, kun on joutunut käymään läpi vaikka mitä sen plussan takia. Mä luulen, että jos meillä joskus tärppää, niin ei se vuosia kestänyt lapsettomuus noin vain unohdu ja toki tälläkin palstalla on saanut lukea kaikenlaisista kohtaloista...

Mirmeli: Mä niin pidän peukkuja teille, että nyt tärppää. :Heartred Niin kun tuohon edelle jo kirjoitin, niin ymmärrän hyvin noi sun fiilikset siitä miltä tuntuu lukea täälläkin raskausjuttuja. Vaikka ne välillä kirpaisee, niin tämä porukka on tosi tärkeä voimavara. Mä joskus vuosia sitten (?) yritin varovasti kertoa noista tuntemuksista, mutta en sitten osannut muotoilla asiaani oikein, koska jokuhan siitä vähän ärsyyntyi. Nämä on niin vaikeita asioita eikä tunteiden pukeminen sanoiksi ole muutenkaan mikään helppo juttu...

Jemmyliini
: Tsemppiä! :Heartred Meilläkin todennäköisesti on edessä IVF-hoidot syksyllä. Nyt ensin vähän pidetään taukoa tästä kaikesta... Tai siis käynhän mä täällä palstalla, mutta muuten. :)

Jaicalle kanssa superisot plussatuulet ja tsemppiä! :Heartred

Marikki
: Hienoa, että siellä asiat etenee. Toivottavasti noi lääkkeet tuo teille plussan. Mä kanssa kamppailen painoni kanssa, mutta nyt sentään oon jo alle sen polin asettaman rajan... Mutta ei me silti palata hoitojen pariin, kun vasta kesätauon jälkeen.

Myyh
: Toivottavasti teillä tärppää inssillä. :Heartred Hienoa, että ei tarvitse jäädä turhia odottelemaan asioiden etenemistä. Toivottavasti saatte hyviä uutisia folliultrassa. Huomennahan se sulla on, eikö...?

Myy85
: Toivottavasti se koholla ollut arvo johtui vaan siitä väärästä näytteenottoajasta. On se kumma, ettei noita asioita hanskata. Tsemppiä! :Heartred

Vielä näin yleisesti kaikille tsemppiä missä tilanteessa ikinä oottekaan. :Heartbigred

Vähän pitää kirjoitella omistakin kuulumisista vaikka meillä onkin hoidot tauolla ja mun elämä on lähinnä töitä ja laihduttamista. Vähän kai tuota laihdutusprojektia saa täälläkin tuulettaa, koska tänä aamuna lukema jäi jo polin asettaman ylärajan alle. :hello2 Me ollaan kuitenkin miehen kanssa jo sovittu, että kaikesta huolimatta pidetään taukoa sinne elokuun loppuun (tai koska poli nyt sitten kesätauon jälkeen aukeaakaan) ja mä jatkan tällä samalla linjalla kohti kevyempää ja terveempää elämää. Takana nyt viisi viikkoa dieettiä, treeniä ja lenkkejä. En väitä, että koko ajan olisi vain helppoa ja kivaa, mutta on tämä varmaan nyt helpompaa toteuttaa, kun ei tarvitse samaan aikaan yrittää huolehtia pienestä lapsesta tai vaikka useammastakin... Nyt vaan tosiaan iski flunssa ja sen verran on kuumeilua, että pakko pitää vähän taukoa. Ärsyttää, mutta minkä tälle voi...
 
Mirmeli: en mä katoa mutta voi rajoittaa, puheitani raskaudesta.

Gatusa: Eli tuo kutina on siis hirmeli
 
Sleepwalker: kiva kuulla sinusta ja onnea huikeasta saavutuksesta! :) vaatii sinnikkyyttä pitää treeniä ja dieettiä yllä. Itse en omaa kun pari extrakiloa mutta olen maailman surkein pitämään kunnostani huolta -.- just päätin että herkuttelu loppuu (olen irtokarkki/polly hullu) ja alan tekemään pientä reipasta lenkkiä yksin, koirien lenkkien lisäksi. Tänään eka lenkki ja puolessa välissä väsähdin ja totesin kuinka peestä tämä :D jalat ihan morjes.. Otin siis pari juoksuaskeltakin kun koirien kanssa nyt tulee käveltyä. No whatever, oot hyvässä tikissä syksyllä kun menette taas polille. Onko teillä jokin aika jo? Meillä ivf-suunnittelu 21.8..

Myy85: muistanko väärin vai oliko sulla prolaktiini koholla? Mä en saanut mitään kellonaikaa millon se kuuluu ottaa, vain kierron ajankohta.. Mullahan oli se koholla ekalla kerralla ja kun kontrollinäytteen edeltävänä iltana, juuri pupuilujen jälkeen, tajusin ettei niin olisi saanut tehdä niin muistin että ekalla kerralla kävi samalla lailla :eek:

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top