Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Kaikki tuki on tarpeen ja tervetullutta näin ison asian ollessa kyseessä.
Mäkin tykkään lukea teidän kuulumisia vaikka en noihin raskausjuttuihin osaa mitään kommentoida... Mä ymmärrän kyllä sen, että ne jotka ovat raskautuneet helposti, eivät tajua sitä miltä tuntuu, kun on joutunut käymään läpi vaikka mitä sen plussan takia. Mä luulen, että jos meillä joskus tärppää, niin ei se vuosia kestänyt lapsettomuus noin vain unohdu ja toki tälläkin palstalla on saanut lukea kaikenlaisista kohtaloista...
Niin kun tuohon edelle jo kirjoitin, niin ymmärrän hyvin noi sun fiilikset siitä miltä tuntuu lukea täälläkin raskausjuttuja. Vaikka ne välillä kirpaisee, niin tämä porukka on tosi tärkeä voimavara. Mä joskus vuosia sitten (?) yritin varovasti kertoa noista tuntemuksista, mutta en sitten osannut muotoilla asiaani oikein, koska jokuhan siitä vähän ärsyyntyi. Nämä on niin vaikeita asioita eikä tunteiden pukeminen sanoiksi ole muutenkaan mikään helppo juttu...
Meilläkin todennäköisesti on edessä IVF-hoidot syksyllä. Nyt ensin vähän pidetään taukoa tästä kaikesta... Tai siis käynhän mä täällä palstalla, mutta muuten. :)
Hienoa, että ei tarvitse jäädä turhia odottelemaan asioiden etenemistä. Toivottavasti saatte hyviä uutisia folliultrassa. Huomennahan se sulla on, eikö...? 

Me ollaan kuitenkin miehen kanssa jo sovittu, että kaikesta huolimatta pidetään taukoa sinne elokuun loppuun (tai koska poli nyt sitten kesätauon jälkeen aukeaakaan) ja mä jatkan tällä samalla linjalla kohti kevyempää ja terveempää elämää. Takana nyt viisi viikkoa dieettiä, treeniä ja lenkkejä. En väitä, että koko ajan olisi vain helppoa ja kivaa, mutta on tämä varmaan nyt helpompaa toteuttaa, kun ei tarvitse samaan aikaan yrittää huolehtia pienestä lapsesta tai vaikka useammastakin... Nyt vaan tosiaan iski flunssa ja sen verran on kuumeilua, että pakko pitää vähän taukoa. Ärsyttää, mutta minkä tälle voi...
just päätin että herkuttelu loppuu (olen irtokarkki/polly hullu) ja alan tekemään pientä reipasta lenkkiä yksin, koirien lenkkien lisäksi. Tänään eka lenkki ja puolessa välissä väsähdin ja totesin kuinka peestä tämä :D jalat ihan morjes.. Otin siis pari juoksuaskeltakin kun koirien kanssa nyt tulee käveltyä. No whatever, oot hyvässä tikissä syksyllä kun menette taas polille. Onko teillä jokin aika jo? Meillä ivf-suunnittelu 21.8..